niedziela, 12 stycznia 2014

WŁOSY PO CIĘCIU + MASKA DO CIAŁA, STÓP I DŁONI


Cześć Dziewczyny!
Prawdę mówiąc przed chwilą wstałam, i nadal się nie wyspałam. Dlatego dziś będzie tylko krótka recenzja Na jutro zaplanowałam coś przyjemniejszego i być może przydatnego :) Mowa o masce do ciała, stóp i dłoni :)

Cena/dostępność : 51zł/260ml  / DelaWell

Na początek zerknijmy na skład. Nie jest zły, ale nie jest jakiś super (mogło być lepiej jak za taka cenę)


Konsystencja tej maski nie jest zbyt gęsta. Mogę ją porównać do masła isana.

To moja pierwsza maska do ciała, wcześniej nie miałam okazji używać tego typu kosmetyków dlatego ten produkt mnie zaciekawił. Wielkim plusem tej maski jest zapach! Jak dla mnie idealny na zimę, taki miodowy, słodki. Do minusów zaliczę wydajność. Używana na całe ciało niestety nie wystarczy na zbyt długo.. Przejdźmy do działania. Czasami nakładam ją na kilka minut podczas kąpieli, a czasami po kąpieli ''na bogato'', pod folię. Przy drugim zastosowaniu efekt jest o niebo lepszy, ale też nie zachwyca. Skóra jest miękka i wygładzona, ale taki efekt uzyskuję po peelingu czy też po maśle do ciała.. Co więcej, efekt nie utrzymuje się zbyt długo więc to kolejny fakt, który mnie zniechęca. Jak dla mnie za dużo pracy przy stosowaniu tej maski na ciało (czyt. nakładanie, owijanie folią, czekanie 15minut), a efekt dużo słabszy niż po nałożeniu masła do ciała. Co innego jesli chodzi o dłonie bądź stopy. W tych przypadkach sprawdza się bardzo dobrze. Nakładam ją na noc, zakładam skarpetki/rękawiczki i wstaję ze zmiękczonymi stopami/dłońmi bez zbędnego tracenia czasu.

+ świetna dla dłoni i stóp
+pięknie pachnie
-konsystencja
-wydajność (przy stosowaniu na całe ciało)
-wysoka cena
-małe efekty przy stosowaniu na ciało
-niewygodny proces nakładania, foliowania i czekania..

Używacie masek do ciała/stóp/dłoni? Może polecicie mi coś tańszego i dobrego ?

Jak już wspominałam- podcięłam włosy i poszło dość sporo. Zobaczcie same (wybaczcie mi zlą jakość)


30 komentarzy:

  1. nie wiedziałam że Delawell ma też maski , czemu obcięłaś ?
    zapraszam do obserwacji po zmianie nazwy bloga , sorki za spam ale zmieniłam nazwę i teraz pewnie nikt mnie nie będzie widział , będę wdzięczna za info na mojej stronie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny skład ma ta maska. Ale mam takie zapasy produktów do ciała i tak wolne tempo zużywania, że wolę się nią nie interesować.

    A włosy wyglądają teraz o wiele lżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa maseczka, szkoda, że tak słabo u niej z wydajnością.
    Bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kształt mają po podcięciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam duże zapasy mazideł do ciała, więc na razie się nie skuszę, ale opis tej maski brzmi naprawdę zachęcająco, mimo małej wydajności.
    Podobają mi się Twoje włosy, trochę obcięłaś, ale teraz będą lżejsze i będą się fajniej układały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie zauważyłam straty na długości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam maskę do rąk firmy Apis miodowo-waniliową. Jestem z niej bardzo zadowolona, również ma piękny zapach. Zanim ją nałożę robię sobie peeling tej samej firmy, potem ręce są cudownie gładkie i nawilżone.
    Twoje włosy są śliczne, mają ładny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają po podcięciu, fajny kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje końce się pięknie kręcą:))

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor maski przypomina mi lody waniliowe :) ale i tak jest zbyt droga, jak na kosmetyk do dłoni i stóp :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ,aż nabrałam ochoty na lody :) A włosy wyglądają pięknie,ale to jak zwykle :)

      Usuń
  11. Ach te twoje włosy, jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie, że po podcięciu włosom wróciła pewnego rodzaju lekkość. Bardzo ładnie się układają na tym zdjęciu ;)
    Co do maski to nie spotkałam się z nią wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne fale, chyba posłużyło im to podcięcie :) Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podcięcie zawsze robi włosom dobrze :) Nie widać strat na długości, dalej są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne włosy :3 ja zapuszcza i mam nadzieję, że moje falowane włosy, będą tak samo wygladać jak twoje :3 :c

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie mogę się ostatnio napatrzeć na te twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam masek do dłoni/stóp :) Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam jeszcze o masce do ciała. do włosów, dłoni to tak, ale ciała? za taką cenę i właściwości nie chciałoby mi się jej stosować

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa ta maska. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy. A włoski zawsze szkoda podcinać, ale czasem trzeba. Twoje wyglądają ładnie i po obcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i tak masz piękne i długie włosy! A maska zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie korzystałam z masek do ciała;) wydaje się ciekawym produktem:) i muszę powiedzieć, że masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też teraz trochę podcięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy te włosy Ci tyle urosły!? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo pracy przy stosowaniu tej maski na ciało... u mnie odpada wole zwykle Maslo do ciala .....

    OdpowiedzUsuń
  25. Please message me with a few tips about how you made this website look this good, Id be thankful.
    jeux video
    jeux action
    >jeuxactu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...