wtorek, 7 stycznia 2014

WŁOSOWA AKTUALIZACJA - 3 MYCIE PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU

Cześć Dziewczyny!
Dziś przychodzę do Was z trochę spóźnioną włosową aktualizacją. Powoli nadrabiam blogowe zaległości i mam zamiar umilić sobie resztę dnia waszymi wpisami :) Odnośnie moich włosów to prezentują się tak :


Jak wiecie robiłam keratynowe prostowanie więc nie ma co porównywać skrętu. Przy okazji możecie zobaczyć jak prezentują się włosy po 3 myciu od keratynowego prostowania. Mnie się one w tym miesiącu wyjątkowo podobają :)

Czego używałam w grudniu ? Nic specjalnego, a mianowicie przez pierwszą połowę grudnia używałam silikonowej odzywki nivea long repair, a później odzywki elseve + aktywator gęstości. Z ''lepszych'' rzeczy używałam olejku khadi i szamponu marokanskiego z PO. W styczniu mam zamiar trochę wzbogacić pielęgnację, ale o tym przeczytacie za jakiś czas w planie pielęgnacji.

Przed chwilą wróciłam od fryzjera, byłam podciąć końcówki więc poszło jakieś 3 cm :)
A jak Wasze włosy ? :)

77 komentarzy:

  1. Ładnie ;) ale jak dla mnie wracaj do kręconych! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie mam zamiaru :)

      Usuń
    2. Znam to. ;] Sama przez ten okres przechodzę. :>

      Usuń
    3. Więc wiesz o co chodzi :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Cię w kręconych, no nic na to nie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie-nie tylko ja bym chciała takie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują ;-) też ostatnio podcięłam , 2 cm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. prawa połówka wygląda cudownie! lewa też niczego sobie, ale prawa jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty masz te włosy przepiękne :) często tu wchodze i jestem pełna podziwu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie teraz wyglądają :) I tak pięknie się błyszczą :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się bardziej podobają takie rozprostowane :) chociaż kręcone też masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się błyszczą, Twoje włosy cholernie mi się podobają w tej wersji.. póki nie kręcą się jest ok, później masz zamiar znowu wracać do tego zabiegu? :)
    Moje włosy w zeszłym miesiącu wyglądały całkiem Ok. W tym Roku wyglądają całkiem OK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chcę wrócić do zabiegu, ale myślę nad mocniejszym. Wszystko zależy od tego ile utrzyma się efekt :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Blask jest, ale ten widoczny na zdjęciu to niestety zasługa lampy :)

      Usuń
  11. Piękne. Co wy robicie z tymi włosami że tak dobrze się prezentują. Ja też o swoje dbam ale i tak mi się ciągle nie podobają. Mam proste niezbyt gęste włosy może dlatego jak widzę kręcone lub falowane włosy z miejsca się zakochuje. Czyjeś śliwki zawsze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myję i nakładam maskę :) Czasami jeszcze olejek :)
      Może 2 krople olejku wtarte po myciu na suche włosy ? :>

      Usuń
  12. Po rozprostowaniu od razu stały się dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem też w kręconych lepiej, ALE tutaj masz cudne fale, więc nie zmieniaj :))

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym zobaczyć twoje włosy bez lampy, zdjęcia z lampą nie oddają ich uroku! są piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie mam możliwości zrobienia takich zdjęć ;// w domu jestem dopiero wtedy kiedy jest już ciemnoo.. więc trzeba poczekać do wiosny :)

      Usuń
  15. moje sobie spokojnie rosną :) do takiej długości jak twoja dążę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci powodzenia :)

      Usuń
  16. Pięknie teraz wyglądają twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają pięknie, takie fale podobają mi się bardziej niż przed encanto, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się w takim wydaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Wlosy prezentuja sie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się idealnie dzielą na dwie połowy ;D Lewa moim zdaniem lepsza, ale i Twoje kręciołki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podoba się lewa strona :) Dziwnie się podzieliły. Prawa się chyba zbuntowała :D

      Usuń
  21. Włosy wyglądają świetnie :) Też chcę taką długość:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajną masz koszulkę:-)
    Piękny blask, ładne delikatne fale:-)
    U mnie skręt już wrócił:-) I w sumie to się cieszę z tego, bo stęskniłam się troszkę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Po jakim czasie wrócił skręt? :>

      Usuń
  23. O rany, rany, jakie piękne! Ja teraz trochę żałuję, że we wrześniu ścięłam swoje.. i twardo zapuszczam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Więc życzę powodzenia! Może serum na porost włosów babuszki? U mnie sprawdziło się genialnie :)

      Usuń
  24. Ładnie Ci w takich pofalowanych, chyba lepiej niż w kręconych. U mnie encanto zaczyna się wypłukiwać...

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne włosy! Ładnie Ci zarówno w prostych jak i w kręconych :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się Twoje włosy. Kręcone i falowane. Proste jakoś nieszczególnie ale to chyba przez to, że mi się generalnie proste włosy nie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie lśnią te Twoje włosy :) I kręcone i falowane wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie się błyszczą :)
    Sama raczej nie zdecydowałabym się na keratynowe prostowanie...

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne włosy :)

    + zapraszam włosomaniaczki na mojego bloga! Powoli raczkuje, rozkręca się :D.
    http://eyesofblondegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. miałaś takie śliczne kręcone włosy(nie mówię, że teraz nie masz :D), nie znam się na tym zabiegu, ale daje on coś oprócz tego standardowego wyprostowania? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne masz włosy, tylko pozazdrościć. Takie długie. Też używałam odzywki nivea long repair. Korzystna cena i nie obciąża włosów wiele plusów. Masz bardzo fajny blog chyba będę zaglądać do Ciebie częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba też zabiorę sie na te prostowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne włosy, tylko pozazdrościć. Widać, że zadbane z miłością :) Zapuszczasz, by były dłuższe?

    OdpowiedzUsuń
  34. To the point and well written, I appreciate for the info
    jeux avion
    jeux barbie
    jeux ben10

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...