środa, 15 stycznia 2014

ULUBIONE, TANIE I DOSTĘPNE STACJONARNIE OLEJKI DO WŁOSÓW



Cześć Dziewczyny !
Temat olejowania jest już dobrze znany, a mimo to wiele osób się zniechęca. Często dostaje wiadomości typu '' nie nakładam oleju, ponieważ szkoda mi zamawiać jednej rzeczy przez internet''. Nic bardziej mylnego! Jest wiele olejków dostępnych stacjonarnie i to w dodatku w bardzo przystępnych cenach.





1.OLEJ KOKOSOWY : Mój ulubiony olejek, Nadaje sie zarówno do olejowania włosów jak i ciała i twarzy. Jeśli o włosy chodzi to wcierany regularnie (przed każdym myciem) w skórę głowy, przyspiesza porost. Miałam już kilka rodzajów i wygrywa zdecydowanie efavit. 

Cena : około 15zł/200ml  Dostępność : sklepy zielarskie, sklepy ze zdrową żywnością i niektóre markety





2.OLEJ Z PESTEK WINOGRON : To mój drugi ulubieniec jesli o olejki chodzi. Jeśli Wasze wlosy są tymi, które nie lubia olejku kokosowego to polecam ten. Znakomicie wygładza włosy- to zdecydowanie jeg największy plus.

Cena : około 14zł/1 litr   Dostępność : Biedronka (i inne markety)




3.OLEJ LNIANY :  Ten Pan bardzo przyjemne zmiękcza włosy. Wiem że bardzo dużo dziewczyn go używa i sa zadowolone. Co więcej nadaje się do ''picia'' - warto o tym poczytać bo podobno ma świetne właściwości.

Cena : około 20zł/250ml Dostępność : biedronka/ inne markety/ sklepy ze zdrową żywnością/ apteki





4.OLEJ RYŻOWY : Według mnie jest bardzo podobny do oleju z pestek winogron, ponieważ również świetnie wygladza i dociąża (ale nie obciążą) włosów. Podobno dobrze się spisuje stosowany na twarz, ale to tak na marginesie ;)

Cena : około 20zł/ 500ml  Dostepność : markety takie jak np. eco,
tesco itd. 


Aaa zapomniałam ! polecam jeszcze serię olejków łopianowych z GP, a szczególnie ten czerwoną papryczką :)

A jaki olejek dostępnych stacjonarnie dopisałybyście do tej listy ? Lubicie jakiś z wyżej wymienionych? :)

56 komentarzy:

  1. jak na razie próbowałam tylko kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. numery 3 i 4 z chęcią wypróbuję, bo jeszcze nie miałam :)
    a olejek łopianowy z GP mam, wersja różowa nie jest zbyt dobra. To znaczy jakoś wcale u mnie nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GP czeka u mnie na swoją kolej, ale boje się zapachu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio czytałam, że w lidlu dostępne są oleje m.in. z pestek dyni i z orzechów włoskich w bardzo przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. ;] Sama kupiłam tam jakiś czas temu olej arganowy. (nie wiem, czy jest jeszcze dostępny)

      Usuń
  5. Kokosowego moje włosy nie lubią, lniany za to lubią i to bardzo. Ryżowego używałam raz i nie pamiętam jak reagowały na niego włosy. Możliwe, że wypróbuję go jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja dodałabym najzwyklejszą w świecie oliwę z oliwek chyba najbardziej popularną i najbardziej łatwo dostępną ;) w Almie czy Stokrotce/Delimie można kupić olej z pestek dyni, orzechów włoskich czy czosnkowy, więc tam też warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ją jeszcze nie uzywalam oliwy z oliwek :)

      Usuń
  7. Mam kilka mieszanek na bazie oleju kokosowego. Moje włosy bardzo go lubią. Muszę kiedyś wypróbować lniany, może moi włosom też podpasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do tej pory używałam 2 olei: z pestek winogron i z gp z czerwoną papryką, oraz oliwki z BD. Olej z pestek winogron wygładził mi włosy. Odstawiłam go, bo zaczęły mi wypadać włosy, ale nie wiem czy to było przez olej czy inny produkt, który wtedy stosowałam, bo odstawiłam 2 na raz. Ja bym z chęcią wypróbowała olej lniany. Nawet ostatnio kręciłam się koło niego w biedronce, ale wtedy się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej olej z pestek winogron nie zawinił :)

      Usuń
  9. nawet nie wiedziałam, że takimi olejami też można się posługiwać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować winogronowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam olej kokosowy, moje włosy go dosłownie piją, natychmiast w nie wsiąka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym dopisała Babydream fur mama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kokosowy używałam do opalania i były fascynujące efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, o tym zastosowaniu nie słyszałam :)

      Usuń
  14. Moje włosy bardzo lubią lniany i ostatnio winogronowy :) Te dwa dosłownie piją.

    OdpowiedzUsuń
  15. musze lniany wypróbować!!a z GP MAM CAŁĄ SERIE TEZ JE UWIELBIAM:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z GP mialam tylko ten z czerwoną papryczką :)

      Usuń
  16. Olej lniany i ryżowy już dawno są na mojej liście ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej kokosowy który pokazałaś był moim pierwszym który nałożyłam na włosy i tak rozpoczęła się moja przygoda z olejowaniem:) Wtedy to była jeszcze taka nowość, bo nawet oleju kokosowego nikt nie chciał próbować. No a później już się wszystko potoczyło. Ja obecnie robię drugie podejście do oleju lnianego. Kiedyś próbowałam i nie wyszło, ale moje włosy zmieniły się od tamtego czasu, więc może tym razem mi się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również ''moja pierwsza miłość'' :)

      Usuń
  18. Jak pokoncze zapasy, planuje kupno z pestek winogron i ryzowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tego samego olejku kokosowego na długość. Włosy są po nim mięciutkie, błyszczące:) Ciekawi mnie w jaki sposób używasz go na skórę głowy. Rozcieńczasz z czymś?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawi mnie olej z pestek winogron.
    Kiedyś napewno go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mój ulubiony narazie to rycynowy :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Olej ryżowy jest też dostępny w piotrze i pawle. Nigdy nie stosowalłam tego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja planuję zakup lnianego albo winogronowego - nie zdecydowałam się jeszcze :) Na razie stosowałam kokos (nie dla mnie niestety), arganowy i oliwę z oliwek. Najlepiej jak na razie wypadła oliwa. Chciałabym też wypróbować olejek BDFM i GP z papryką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię olej z pestek winogron i ostatnio myślałam o jego ponownym kupnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej listy mam tylko kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem albo coś robię źle albo olejek z pestek malin mi nie służy po prostu... moje włosy najlepiej lubią się z kosmetykami profesjonalnymi (American Crew, Loreal)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja próbowałam oleju kokosowego, którego moje włosy nienawidzą. Teraz używam olejku z GP z papryczką. Jak na razie jest ok. Z olejów używałam też Amla Gold, który także dobrze się sprawdził i na pewno do jego stosowania powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja stacjonarnie kupuję imbirowy i migdałowy w Kuchniach Świata (Łódź-Manufaktura).Pierwszy wspomaga rośnięcie włosów,drugi świetnie wygładza.Cena odpowiednio:17,5 i 11 zł.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tam mam te z Gp i mieszam je z arganowym i oliwą :D mam nadzieję, że nie jest to jakieś złe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba przejdę się do Biedronki po ten z pestek winogron, jeszcze go nie próbowałam. Kokosowy i lniany mi nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  31. koniecznie muszę kupić olej lniany :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam olej ryżowy i z pestek winogron, pozostałe dwa chętnie kiedyś wypróbuję, szczególnie kokosowy na skalp :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie typowy kokosowy się nie sprawdza, ale Vatika o dziwo tak ;) Lniany też lubię, a winogronowy muszę przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. u siebie mam tylko kokosowy i lniany, kokosowy działa cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja przetestowałam olejek ryżowy i jak dla mnie bomba. Ciekawi mnie natomiast ten kokosy, może być fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie też sprawdza się olejek z Alterry ;)) Dostępny w rossmanie, wygodne opakowanie z pompką i cena też ok ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...