sobota, 4 stycznia 2014

ULUBIEŃCY ROKU - CZ II- TWARZ

Cześć Dziewczyny!
Jakiś czas temu pisałam Wam o moich 7 ulubionych kosmetykach do pielęgnacji włosów, które zachwyciły mnie w 2013r. Dziś przyszedł czas na kolejnych ulubieńców. Tym razem zajmiemy się kosmetykami do pielęgnacji twarzy :)


Korund (mikrodermabrazja) - Do tej pory najlepszy peeling jaki spotkałam! Po pierwsze jest bardo tani (około 5zł) i mega wydajny. Taki peeling miałam przez cały rok. Trzeba się nauczyć go stosować, a kiedy już to ''ogarniemy'' to łatwo się od niego uzależnić. Niesamowicie wygładza skórę. Co więcej można go stosować nie tylko do twarzy, ale rownież do całego ciała.

Cena/dostępność : około 5zł w sklepach z półproduktami kosmetycznymi.



Glinki - Jeśli miałabym wybrać najlepszą to z pewnością byłaby to niebieska glinka chińska. Daje efekt bardo wygładzonej twarzy, delikatnie rozjaśnia. Myślę, że spośród dużego wyboru glinek, każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Jak dla mnie glinki są najlepszymi maseczkami do twarzy. Co więcej są tanie i wydajne.

Cena/dostępność : około 10zł / sklepy internetowe/ sklepy zielarskie


Pianka do mycia twarzy Organic Therapy - Po pierwsze ma świetny i delikatny skład. Po drugie nie podrażnia. Po trzecie jest mega wydajna, wystarczyła mi na 8 miesięcy. I po czwarte robi to co ma robić. Delikatnie myje twarz i zmywa makijaż. Spodobała mi się również forma ''pianki'' :)

Cena/Dostępność : około 20zł/ sklepy internetowe




Matujący krem do twarzy Baikal- Jakiś czas temu pisałam na jego temat recenzję i wiecie, e bardzo miło mnie zaskoczył. Jest to krem z dobrym składem i higienicznym dozownikiem. Jest lekki, nie zapycha i faktycznie delikatnie matuje. Mam wrażenie, że zatrzymuje na jakiś czas świecenie sie mojej twarzy ( nie am cery tłustej).

Cena/Dostępność : około 21zł/ sklepy z rosyjskimi kosmetykami



Płyn micelarny BeBeauty- Myślę, że tego pana nie trzeba nikomu przedstawiać. Biedronkowy hit do demakijażu oczu :) Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz kocham! Świetnie zmywa makijaż oczu przy czym absolutnie mnie nie podrażnia. Co więcej jest śmiesznie tani i wydajny.

Cena/Dostepność : 4zł/ Biedronka





Soraya, Hialuronowy mikrozastrzyk- jest to coś w rodzaju serum do twarzy. Daje efekt 'chłodzenia'. Zdziwiłam się jak zobaczyłam krótki skład. Skóra po tym kosmetyku jest mega gładka w dotyku. Przy regularnym stosowaniu można się spodziewać czegoś więcej. Jestem bardzo miło zaskoczona :)

Cena/Dostępność : około 15zł zł/ drogerie/ osiedlowe sklepiki


*Jesli jeszcze nie czytałyście o moich włosowych ulubieńcach to zapraszam Was do tego wpisu.
Jakie kosmetyki do pielęgnacji twarzy urzekły Was w roku 2013 ? :)

55 komentarzy:

  1. A ja micela z biedronki nie cierpię ;) Za to kremem z Baikal bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że albo się go kocha albo nie :D

      Usuń
    2. dokładnie, dokładnie! :)
      muszę w końcu wypróbować ten korund ;)

      Usuń
  2. miałam tylko micel z biedry :D a tak to chciałabym mieć jeszcze glinkę, żeby przetestować czy cos dają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glinki są super i jeśli poszukasz odpowiedniej dla siebie to będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. O produktach Bajkal słyszałam już tyle dobrego, aż dziwne, że jeszcze na nic się nie skusiłam ;) Micel z biedronki to mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pinka Organic Therapy jest świetna i mega wydajna. Ostatnio zamówiłam 2 butelki na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Micel z Biedronki to hit! Czekam na użycie tej rosyjskiej glinki i w zapasach mam Sorayę, a teraz już nie mogę się doczekać ich użycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ten ''zastrzyk'' :D

      Usuń
  6. Zaciekawił mnie ten zastrzyk z kwasem hialuronowym z Sorayi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Korund i micel z biedronki mi też odpowiada. Kwas hialuronowy zwykle kupuję na Zrób Sobie Krem, mieszam z olejkiem arganowym i stosuję na noc.Ciekawe jak sprawdziłby się w tej roli ten zastrzyk Soraya?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki 'czysty' ale nigdy mi się nie chce rozrabiać :D Ten zastrzyk jest już rozrobiony więc jest wygodniejszy w użyciu :)

      Usuń
    2. A to muszę spróbować przy okazji :)

      Usuń
  8. A u mnie to serum z Soraya się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiła mnie niebieska glinka :) takiej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. tzn.? Można go zamówić np na zsk. Sypiesz odrobinę do kropli żelu do mycia twarzy lub kremu, masujesz i spłukujesz :)

      Usuń
  11. Chodzi mi oczywiście o korund, bo zaciekawilas mnie tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Glinki uwielbiam :) Chętnie przetestowałabym ten matujący krem z Baikal.

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywście be beauty nie mogło zabraknąć :) a glinki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Glinki, ach te glinki...
    A ja jeszcze żadnej na twarzy nie miałam.. Czas to zmienić!

    (Odnośnie wygranej w konkursie- nie muszę nigdzie pisać, firma się do mnie odezwie, tak :)?)

    OdpowiedzUsuń
  15. co do glinek to zgadzam się w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. glinka błękitna też w tym roku skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  17. Korund to i moje odklrycie, w stuprocentach masz rację, uzależniania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten plyn miceralny jest zdecydowanie moim faworytem :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubiłam płyn micelarny z Biedronki, ale odstawiłam na jakiś czas bo powodował wysyp :( teraz używam Mixy i jest na razie spokój. Całej reszty nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam go tylko do demakijażu oczu :)
      U mnie mixa sprawdziła się tylko do oczu. Twarz mnie troszkę po niej szczypala :(

      Usuń
  20. korund jest ekstra, ale tak ostry, że na wrażliwych cerach można sobie zrobić nim krzywdę. moja tłusta bardzo go lubiła, chyba muszę znowu go kupić :) micel z Biedry to też mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się nauczyć z nim obchodzić :)

      Usuń
  21. Mam zamiar kupić ten Płyn micelarny BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmę Baikal dopiero poznaję, w uk nie ma do niej dostępu alegdy byłam teraz w Polsce odwiedziłam sklep helfy- zaopatrzyłam się w dwa produkty.
    Też lubię glinki, tylko za rzadko je stostuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie korund to też najlepszy peeling, który do tej pory używałam. Jest tani i bardzo dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się nad tym kremem matującym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyvm for the helpful post! I would not have gotten this myself!

    jeux avion
    jeux barbie
    jeux ben10


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...