wtorek, 28 stycznia 2014

STYCZNIOWE DENKO

Cześć Dziewczyny :)

Nie wiem jak wy, ale ja strasznie się cieszę, że styczeń biegnie ku końcowy. W tym miesiącu nie miałam czasu.. kompletnie na nic, nawet na bloga.. dlatego jestem zadowolona, że dziś przychodzę do Was z denkiem, a od lutego ruszam 'pelną parą' z większą rezerwą czasową. Denko jest dość skromne, ponieważ nie z braku czasu opuściłam się nawet w pielęgnacji :(


1.) Złota maska ajurwedyjska- To jedna z moich ulubionych masek do włosów. Ma bardzo przyjemny skład ( zaiwera również silikon więc spełnia funkcje ochronne). Przepięknie pachnie i jeszcze ładniej wygląda. Dobrze wygładza włosy, ale jej głównym atutem jest nadawanie im blasku.

2.) Płyn micelarny Paese- Dostałam go na spotkaniu blogerek. Ma bardzo krótki skład, nie podrażnia i radzi sobie ze zmyciem makijażu. Jednak moim ulubieńcem pozostaje płyn micelarny garnier, o którym pisałam jakiś czas temu :)

3.) Krem matujacy Baikal- bardzo przyjemny, lekki krem. Nada się dla osób, które tak jak ja nie mają większych problemow z cera. Moją cerę faktycznie matuje ( nie wiem jak będzie u osób ze skóra tłustą). Nadaje się pod podklad, delikatnie pachnie. Plus za ''pompkę'. 

4.) Aktywator gęstości wlosa, elseve - Jak dla mnie totalny bubel. Pisałam o nim w ostatnim poście więc jeśli jesteście ciekawe to zapraszam tam.

5.) Maska do dłoni NS- Skład tej maski jest bajeczny, ale efekt po zastosowaniu opisanym prze producenta mnie nie zachwycił. Za to maska genialnie się sprawdziła w roli kremu do rąk :)

6.) RevitaLash - Nie wierzyłam w działanie tego cuda, ale pozytywnie sie zdziwiłam. Mam już kolejne opakowanie :)

A jak wasze styczniowe zużycia ? :>

43 komentarze:

  1. szkoda, że aktywator to bubel

    OdpowiedzUsuń
  2. Revitalash i złotą maskę bardzo chciałabym wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale nawet prawdę mówiąc mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. RevitaLash- na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety niczego nie miałam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże zużycia, które niestety od razu lądują w koszu ...
    Mam tę maseczkę do włosów, ale tyle jeszcze przede mną do zuzycia.... *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nic z Twojego denka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tylko revitalash - faktycznie działa

    a ta maska do włosów mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie styczeń również był bardzo zabiegany, ale to przede wszystkim przez szkołę :)
    A co do kosmetyków - żadnego nie miałam, chociaż zastanawiałam się na zakupem maski PO, gdyż mogę ją dostać stacjonarnie. Skutecznie zniechęciła mnie jednak zawyżona (ja rozumiem, że musi być drożej, ale bez przesady) cena - 40 zł. Także na razie wstrzymam się od zaopatrzenia w nią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe denku, nie miałam kilku rzeczy, które zdekonowałaś, ale w sumie mnie zaciekawiło to i owo. Na przykład produkt NS ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe denko,złotą maskę muszę kiedyś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zużyłam krem do twarzy Ziaja med lano-krem i szykuje sie denko micela BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Revitalash jestem ciekawa, ale cena mnie przeraża dlatego zaczęłam kurację olejkiem rycynowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O Revitalash dużo słyszałam, no ale cenę ma dość wysoką ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Złotą maskę z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie zużycia też słabo w tym miesiącu :(
    Złotą maskę mam, nadaje ładny blask, ale u mnie lubi czasem spuszyć. Za to kocham marokańską :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie denko będzie większe, zbierałam przez 2 miesiące opakowania i się nazbierało :)
    Nic z tych rzeczy co pokazałaś nie miałam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten aktywator to śmieszna rzecz. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. maskę bym z chęcią wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się skusić na Revitalash ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. maska jest już od dłuższego czasu na chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Złota maska ajurwedyjska - interesująca

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdyby nie gruba sumka, to natychmiast chwyciłabym się za Revita Lash.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta złota maska pachnie przepięknie, ale jeśli chodzi o działanie to jeszcze jej nie rozpracowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie mam w planie kupić ta złotą maskę oraz maskę marokańską. Mam nadzieję, że będę równie zadowolona :)
    Reszty produktów nie znam ... Choć NS lubię ale tego akurat nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem zadowolona z działania Revitalash i myślę nad kupnem pełnego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. będę musiała się w końcu skusić na tę maskę ;) gratuluję zużyć!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także jestem zadowolona z RevitaLash ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne denko i same ciekawe produkty. Krem z Ziół Bajkału mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ech ten styczeń ;/ RevitaLasch chętnie przeczytałabym o nim coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1 i 6 pozycję chciałabym poznać:) U mnie w styczniu sporo denek, czekam na dobre światło by zrobić zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Planeta Organica kusi;) A u mnie z czasem to ostatnio podobnie...

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki Tobie kupiłam tą maskę jakiś czas temu i chyba powinnam Cię po stópkach całować! Że ją poleciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  35. Złotą maskę chętnie bym wypróbowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie w styczniu tak mało, że nawet nie warto wspominać :P

    OdpowiedzUsuń
  37. I do not have any of the above, though. Nice review and lovely blog. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  38. Revitalash mnie bardzo zainteresowało :) Chciałabym też wypróbować złotą maskę, ale jestem na razie troszkę zrażona, bo mam czarną marokańską i nie sprawdza się za bardzo na moich cienkich i delikatnych włosach. Jedyna nadzieja to wypróbować jak zadziała nałożona w naprawdę minimalnej ilości. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. RevitaLash uwielbiam!! Niedługo zabiorę się za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z tego zestawu używałam tylko Revitalash i jak wszyscy jestem nim zachwycona :) ale zainteresowałaś mnie kremem Baikal Herbals - może jak mrozy zelżeją i wrócę do bardziej matującej pielęgnacji to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę zakręcić się koło tej maski bo wciąż szukam czegoś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...