piątek, 10 stycznia 2014

PLAN PIELĘGNACJI NA STYCZEŃ_ pytanie do was

Cześć Dziewczyny!
Jak wiecie jakiś czas temu robiłam sobie zabieg alpha keratyna. Jednak to niewiele zmieniło w mojej pielęgnacji. Postanowiłam, że nie będę rezygnowała całkowicie z silikonów :) Styczeń będzie miesiącem zwalczania wypadania włosów i mam nadzieję, że choć trochę mi się uda :)


Mycie 
2x w tygodniu szamponem marokańskim z PO

Odżywki/maski
Na zmianę złota maska ajurwedyjska oraz balsam z serii eco hysteria ''ultra gładkość''

Olejowanie:
Na skalp oraz na długośc olejek Khadi. Raz w tygodniu na noc + ja się uda to jeszcze wciągu dnia.

Wcierki:
Wracam do wcierek. Tym razem będzie to coś przeciw wypadaniu włosów, a mianowicie lotion seboradin do włosów wypadających.

Końcówki:
Po myciu na same końcówki nakładam odżywkę nivea long repair (spłukuję), a po wyschnięciu zabezpieczam je dodatkowo silikonowym serum do prostowania. Właśnie! Muszę sie zaopatrzyć w long repair.

A Wy ? Na co stawiacie w tym miesiącu ?
Mam jeszcze pytanie. A mianowicie miesiąc temu zauważyłam w okolicach nosa bardzo suchą skórę, ale tyko po jednej stronie. Jest zaczerwieniona i bardzo sucha.. nie pomagają ani olejki, ani masła.. Wiecie może jak się tego pozbyć?

62 komentarze:

  1. Ten olejek Khadi to naturalny masz? ;) bo dzisiaj widziałam szampon chyba lekko zmieniający kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to muszę wypróbowac ;) żałuję, że wczoraj podczas wizyty w Helfy go nie zakupiłam :(

      Usuń
  2. na tą suchą skórę to spróbuj może cynk + wit. A w tabletkach, albo wit. A w maści. Mogłabym Ci polecić też Cethapil albo krem bambino lub inny dzieciowy tłusty kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam tłuste kremy i nic :( Nie wiem skąd to się wzięło. Nigdy wczesniej nie miałam takiego ''problemu''

      Usuń
  3. Na suchą skórą w okolicach nosa dobra jest maść nagietkowa lub z witaminą A. Dobra jest każda apteczna, która wzmacnia i regeneruje naskórek. To pewnie podrażnienie od zimna, wiatru i kataru. Często tak mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wystąpiło to pierwszy raz. Może sięgnę po maść z wit. A :)

      Usuń
    2. Popieram, maść nagietkowa zawsze mi pomaga przy katarze i działa bardzo szybko

      Usuń
    3. Ja też mam maść nagietkową i zawsze pomaga. Miałam też przesuszoną skórę koło nosa i pomogło dość szybko. Kupiłam zwykłą, najtańszą z prostym składem bez zbędnej chemii

      Usuń
  4. Ja posmarowałam wieczorem Isaną z mocznikiem, a następnego dnia już nie było śladu po suchości. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nawet najbardziej natłuszczające masła (shea, kakaowe) nie pomagają ;/

      Usuń
    2. A ja kupiłam masc majerankową! Pomaga w walce z katarem i mocno nawilża, dla mnie rewelacja, cena ok 3-5zł.

      Usuń
  5. Polecam maść z witaminą A, sama niejednokrotnie się nią ratowałam w podobnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Złota maska mi się marzy :)

    A na skórę polecam maść z wit A :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poczekam na moją przesyłkę z Seboradin i ostro biorę się za włosy:) oby tym razem coś wyszło:)
    na suche skórki polecam tak, jak claudine- maść z wit. A :) czasami też pomaga nałożenie grubszej warstwy najzwyklejszego kremu nivea- kilka razy najlepiej nakładać do wchłonięcia, o ile masz czas paradować z białym nosem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic natłuszczającego mi nie pomaga ;/

      Usuń
  8. Mi się taka sucha skóra zrobiła od używania pudru, więc zaprzestać pudrowanie na jakiś czas do zagojenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podobnie jak ty walczę o to żeby moje włosy przestały wypadać. Niestety ostatnio lecą na potęgę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już dziewczyny radziły - maść z wit. A powinna załatwić sprawę. I do tego jest taniutka (ok 3-4 zł) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba odnalazłam wcierkę idealną: woda brzozowa Kulpol spowalnia przetłuszczanie, pomaga na wszystkie moje problemy ze skóra głowy i do tego na wypadanie, więc mogę ją polecić a propo tej walki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dla mnie, czasami muszę myć włosy codziennie... a tego nie lubię :/

      Usuń
    2. Też ją miałam i byłam zachwycona, dzięki za przypomnienie bo całkowicie o niej zapomniałam :) Z pewnością jeszcze do niej wrócę :)

      Usuń
  12. Ciekawa jest czy wcierka sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nic nie miałam z powyższych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuj Linomag- w aptece za ok. 5-8 zł. Miałam taki suchy placek na ramieniu i po paru użyciach Linomagu znikną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dzięki za pomoc, sprawdzę na internecie jak to działa i może akurat pomoże :)

      Usuń
  15. A czy to swędzi??? Jak tak, to może to liszaj. Ja miałam kiedyś coś takiego, było suche, zaczerwienione , smarowałam i smarowałam i nic. Maść z antybiotykiem dopiero pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też polecam maść z witaminą A lub stary dobry krem Nivea, czasem parafina pomaga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A na nosie widać takie jakby płatki suchej skóry,swędzi? Ja mam coś podobnego koło ust, to jest po prostu plama sahary. Takie plamy robią się jak ktoś ma nadwrażliwość na gluten :) mam to też na rękach

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbuj maści z witaminą A, albo maści Rokitoderm (mi ratuje teraz nos, bo mam katar)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej drugiej maści jeszcze nie słyszałam :)

      Usuń
  19. Musze sobie w końcu kupić ten balsam ,,ultra gładkość''.
    Wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij do recenzji porównawczej wszystkich balsamów z tej serii :) Przy innych wypadł tak średnio :)

      Usuń
  20. U mnie na wszelkie przesuszenia - jak i na co dzień - świetnie sprawdza się Fitomed krem tradycyjny. :) A do tego jest śmiesznie tani, bo za 50 ml zapłacimy na DOZie jakieś 11 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go kiedyś, ale z tym sobie nie poradzi :) Mam jeszcze lepszy krem i nie dał rady więc tamten tym bardziej :(

      Usuń
  21. Ja w styczniu nadal stawiam na zapuszczanie, tym razem męczę maseczkę drożdżową babci Agafii :) A przy okazji testuję mnóstwo nowości - odżywki, szampony, maski... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maska babuszki świetnie się u mnie sprawdziła na suche włosy b/s :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi strasznie wypadają włosy i nie mam pojęcia co mogłoby mi pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Może krem z witaminą A z apteki pomoże

    OdpowiedzUsuń
  25. Tzn maść z wit. A (z rozpędu nap. krem):-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się przełamać i wrócić do Khadi-ciekawe co myślisz o balsamie ultra gładkość?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą złotą maskę, ale mnie jakoś nie zachwyciła ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze moje włosy też ostatnio wypadają na potęgę i przypomniałaś mi tym postem, że czas rozpocząc walkę. Życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak czytam, że myjesz włosy 2 razy w tygodniu to aż się łezka w oku kręci :(. Muszę moje katować max co drugi dzień, bo są tragiczne... Nigdy nie myślałam o nich jak o przetłuszczających się, ale czy można je tak zakwalifikować?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja często mam na nosie taką suchą skórę po chorobach, od chusteczek, które po czasie podrażniają nos. Zazwyczaj wtedy nakładam wazelinę, albo maść nagietkową. Dostaniesz w każdej aptece ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przy chorobach polecam używanie chusteczek Kleenex z balsamem z nagietka- opakowanie jest kobaltowo-zielono-żółte. Nie podrażniają tak, nie przeżyłabym chyba bez nich przeziębień. Do kupienia jest również ten balsam w małym metalowym słoiczku- do stosowania na usta i nosek. Chusteczki są drogie, bo kartonik bez promocji kosztuje około 5zł, ale da się dorwać i za 3 z groszami, na przykład w rossmanie czy superpharmie.
    Ja na taką przesuszoną skórę (akurat stosuję retiniody wewnętrzne, więc jest to problem jak najbardziej mnie dotyczący) nakładam właśnie wazelinę, ponieważ wszystkim moim pewniakowym kremom zdarza się teraz podrażnić. Nie nawilży ona ani nie odżywi- za to stworzy taki opatrunek, który pozwoli ochronić skórę przed dalszym przesuszeniem i podrażnieniem, a na moją logikę skóra, która sobie tak odpocznie, ma więcej "sił" by się sama poogarniać, może wtedy olejki czy masła mają większe szanse pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  32. Na suche skórki na nosie polecam maść ochronną z witaminą A. Ja kupuję w aptece. Bardzo mi pomaga na suchą skórę dłoni podczas zimy. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Keep it up, great job! Just the stuff I had to know.
    jeux avion
    jeux barbie
    jeux ben10

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdarzał mi się jeszcze rok temu dość często problem z suchą skórą przy nosie, a nawet schodziła. Stosowałam wtedy rano i na wieczór jakieś tłuste kremy w tych okolicach, np. masło kakaowe z ziaji i szybko pomagało. Dobra jest też maść z wit. A, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...