czwartek, 2 stycznia 2014

OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI+ WYNIKI KONKURSU


Cześć Dziewczyny!
Na początku przepraszam a długą przerwę i życzę Wam (spóźnione) szczęśliwego Nowego roku! Na początku tego nowego roku przychodzę do Was z recenzją olejku do skórek i paznokci

Od producenta : Złota oliwka do skórek i paznokci bogata w pięć drogocennych olejów pochodzenia roślinnego to niezwykły produkt do pielęgnacji nie tylko paznokci, ale i skóry całej dłoni. Zawiera składniki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania skóry. Jej stosowanie podczas zabiegów w gabinecie kosmetycznym oraz w pielęgnacji domowej pozwala uporać się m.in. z suchością, szorstkością, pękaniem wałów paznokciowych. Ze względu na zawartość witamin A, E, Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych pomaga w regeneracji skóry i płytki paznokcia. 

Cena: 21zł/15ml
Dostępność: 


Olejek zamknięty jest w gustownej, szklanej buteleczce z pipetką. Jego zapach jest nieziemski! Określiłabym go jako ''miód z mlekiem''. Konsystencja to po prostu olejek. Moją uwagę zwrócił nie tylko ładny zapach, ale bogaty skład, który w całej okazałości możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. Olejek bazuje na oleju z pestek winogron. Za nim olej ze słodkich migdałów, rycynowy, jojoba, wyciąg z nasion bixa orelanna, witamina A, witamina E oraz zapach za którym idą mniej fascynujące składniki, ale jak wiadomo nie ma się czego obawiać :)


W jaki sposób używam tej oliwki ? Moje paznokcie bez zabezpieczającej odżywki nie wytrzymają więc używam jej tylko po zmywaniu odżywki bądź lakieru. Używam jej również wtedy kiedy chcę zmiękczyć skórki bądź, gdy  robię sobie ''domowe spa''. W kwestii zmiękczania skórek sprawdza się bardzo dobrze. Wystarczy jedna kropla, aby pokryć wszystkie paznokcie więc wydajność jest super. Spodobało mi się to, że oliwka bardzo szybko się wchłania. Kiedy chcę mocniej nawilżyć dłonie to dolewam kilka kropli tej oliwki do kremu do rąk. Po takiej mieszance są przyjemnie miękczone i nawilżone.

Podsumowując : Ładnie wygląda, pięknie pachnie, ma super skład, zmiękcza skórki,jest wydajny. Cena w stosunku do wydajności jest całkiem ok.

Miałyście tą oliwkę ? Czego używacie do zmiękczania skórek ? :)

Wyniki konkursu/ zestawy seboradin lecą do :

1. Gabi K (gabipsuja)

2. busia (Basia G.)

3. Michasia S. (Michalina S.)

53 komentarze:

  1. Oliwki nie znałam, ale już znam :) Gratuluję zwycięstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja gratuluję wygranym na tym blogu, mi się udało wygrać u Dbajowłosy.. obyście dostały wymarzone kuracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję:***
    oliwki nie miałam, ale zastanawiam się, czy ona nie tłuści wszystkiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :) Bardzo szybko się wchłania :)

      Usuń
    2. to chętnie wypróbuję. Mam pytanie, co do wygranej. Mam przesłać swoje dane na maila czy coś? Bo nie dostałam od ciebie żadnego maila i nie widziałam nigdzie info na ten temat:)

      Usuń
  4. ja na razie używam olejku wzmacniającego Ikarov, ale rożnie u mnie z systematycznością, mam nadzieję, że w nowym roku się poprawię :) Ten tez mnie zainteresował :) Gratuluję zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę zacząć być systematyczna :)

      Usuń
  5. Świetnie wygląda.
    Póki co zmiękczam skórki z Tisane i działa całkiem dobrze.

    Ależ się cieszę z wygranej! Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo :) i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze małe pytanie, czy wysłać od razu e-maila czy czekać na wiadomość od Was? :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię oliwki do paznokci, wypróbuję ;)
    Wszystkiego najcudowniejszego dla Ciebie Kochana w Nowym Roku ;*
    I gratulacje dla zwyciężczyń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie ! Wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  8. Chętnie spróbowałabym tej oliwki, właśnie szukam czegoś dla moich suchych skórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie skórki świetnie zmiękcza olej witaminowy z fitomedu, pisałam o nim właśnie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawił mnie ten olejek :)
    gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie znałam tej firmy :)

      Usuń
  12. Widzę go po raz pierwszy ale już go lubię za pipetkę hihi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem pipetka przydaje się dopiero wtedy kiedy dany kosmetyk się kończy ;D

      Usuń
  13. pierwszy raz widze, ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Oliwka bardzo ładnie wygląda. Jeszcze jej nie widziałam. Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych!

    A oliwka może być dobra. Skład ma ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. O bardzo ciekawa jest ta oliwka :) chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam zwykłej, pachnącej (perfumowanej) oliwki i też daje radę :) Ale ta ma rzeczywiście ładny skład.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś maskę i peeling do rąk z tej firmy , rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam teraz balsam do skórek z burt's bees i sama jeszcze nie wiem co o nim myśleć

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla dziewczyn :)

    Oliwki nie miałam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa, co stało się z komentarzami konkursowymi wysłanymi 26 grudnia, które do dziś nie zostały zatwierdzone. Wysłałam swoje zgłoszenie, po tym jak nie pojawiło się w komentarzach napisałam kolejny z prośbą o uaktualnienie. Szanuj swoich czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego wygrane to około 10 pierwszych zgłoszeń, w tym 2 wzięte pod rząd. To zupełnie niweluje szanse na wygraną innych osób. Boje się jak teraz będzie w innym konkursie, skoro państwo z seboradin są zbyt leniwi by czytać resztę zgłoszeń. Jeżeli to przypadek to pardon.

      Usuń
    2. Spokojnie, wszystko ostało wzięte pod uwagę :)
      Anonimowy : Ja nie miałam wpływu na to kto wygral.. decydowali państwo z Seboradin :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...