wtorek, 21 stycznia 2014

L'occiante BOX razy dwa :)



Cześć Dziewczyny!
Ostatnio jest mnie tutaj baardzo mało, a to wszystko przez masę rzeczy, które muszę zrobić. W pełni gotowa wrócę do Was około piątku. Dlatego dziś pokażę Wam tylko listopadowy i grudniowy box od L'occiante :)


W pierwszym znajdywały się dwie rzeczy, a mianowicie żel pod prysznic i balsam do ciała  serii 'Fleur d'or Acaia''. Mnie osobiście urzekły tylko ładnie wyglądające buteleczki na wannie. Kwiatowe zapachy nie należą do grupy moich ulubionych więc obie te rzeczy odpadły za sam zapach :) Za to siostra była bardzo zadowolona bo ona akurat lubi takie nuty zapachowe. Żel jak każdy inny po prost myje, a balsam ? Jak dla mnie za słaby jak za taką cenę.. efekt ''nawilżenia'' utrzymuje się bardzo krótko. Jak dla mnie jest po prostu zbyt lekki.

Kiedy otworzyłam drugie pudełko poczułam zapach lawendy. O ile od zawsze nie moglam go zniesć, tak ten ''wychodzący'' z pudełeczka mi się spodobał. To wszystko zapewne za sprawą gałązek lawendy, które zostały tam dołączone. Szkoda, że zapach samych kosmetyków nie był już tak miły dla mojego nosa.. Jak widać ''lawenda lawendzie nierówna''. Kosmetyki pachniały zdecydowanie mocniej. Szczególnie mam na myśli żel antybakteryjny, który był zdominowany rzez zapach alkoholu. Mydło do rąk pachniało lepiej, ale zaś działanie nie było zachwycające. Raz myłam nim całe ciało i już więcej tego nie zrobiłam :) Skóra była jakaś taka ściągnięta.. Ostatnia rzecz z tego pudełka to saszetka zapachowa do szafy- przydała się ! :)

Który box jest waszym zdaniem lepszy ? :>

20 komentarzy:

  1. jak dla mnie mimo wszystko lawenda wygrywa, za samo dołączenie ususzonej lawendy - bardzo podobają mi się takie dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie, zdecydowanie :D Kocham lawendę! :D
    _______________________________________
    Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawenda, to kwiat, który mogę wąchać codziennie i nigdy mi się nie znudzi. Szkoda, że żadne z pudeł nie zachwyca, bo wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie miałam ich nigdy okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel pod prysznic i balsam są ciekawe :)
    Spodobał mi się pomysł z włożeniem lawendy do pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z włożeniem suszonej lawendy bardzo udany. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugie podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw lawendowy robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze pudełko zdecydowanie lepsze;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zapach akacji więc pewnie pierwszy zestaw były idealny dla mojego nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze pudełeczko lepsze z zawartością, a drugie zapachem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zapach lawendy !!!
    osatnio weszlam do l´occtaine i wszystko mnie tak strasznie kusilo!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam bym przygarnąć ten lawendowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...