sobota, 25 stycznia 2014

AKTYWATOR GĘSTOŚCI WŁOSA


Cześć Dziewczyny!
Kiedy to czytacie, ja zapewne jestem na zakupach :) Mam nadzieję, że uda mi się cos fajnego ''złapać''. Tym bardziej, że w ccc jest -50% na obuwi zimowe :) Dziś zapraszam Was na krótką recenzje aktywatora gęstości włosów. Mam nadzieję, że odczytacie te obietnice ze zdjęcia :


Moja opinia : Jeśli chodzi o mnie to akurat nie należę do grupy osób, które wierzą w takie cuda, ale ''kto nie próbuje ten nie żyje''. Postanowiłam sprawdzić jak spisze się ten aktywator na moich włosach. Zastanawiała mnie też jego pojemność w stosunku do ilości jaką trzeba nałożyć na jeden raz. Pojemność aktywatora to tylko 30ml. Natomiast pojemność odżywki wynosi 200ml. Jak w takim razie używać aktywatora regularnie, skoro proporcje mają być takie same?  A więc pierwszym minusem jest wydajność. Sam w sobie aktywator ba bardzo rzadką konsystencję, mi przypomina trochę konsystencję gliceryny.. No dobra, ale jak to jest w końcu  efektem gęstości ? Producent obiecuje pogrubienie włosa z każdą aplikacją. Włosy jakie były takie są więc nie ma co liczyć na efekt pogrubienia.  Jedynym plusem jaki ostrzegłam w tym produkcie jest fakt, iż po dodaniu go do odżywki włosy są bardziej gładkie, sypkie. Jednak jeden plus nie wygra z tyloma minusami więc jak dla mnie ten produkt odpada i nie polecam :) Moja pielęgnacja włosów jednak nie potrzebuje tego aktywatora :)

Miałyście ten aktywator ? :>

36 komentarzy:

  1. czyli bubel :)
    udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam :)

    http://bykaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich niepotrzebnych nikomu kosmetyków jest pełno..wiadomo, że takim czymś w nasze geny nie trafimy, żeby zmienić grubość włosa. No jedynie, że ten preparat obklei nasz włos.... a to raczej sensu nie ma i to przy takiej ilości produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już liczyłam że to jakieś cudo, ale jak widzę najlepiej się sprawdzi olej i odżywka Joanny za 7zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nazwa brzmi dziwnie, nie kupiłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałam że coś fajnego do cienkich włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a tylu osobom się spodobał. Szkoda, że kiepski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie nie potrzebuję niczego na gęstość włosów, ale na porost by się coś przydało:D
    Byłam w CCC i niestety, nic mi się nie spodobało...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzyłam w "magiczną moc" tego aktywatora i jak widać miałam rację. Wydajność za taką cenę jest skandaliczna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga recenzja jaką czytam na temat tego aktywatora ale zupełnie odmienna

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana,Twoja opinia to moja decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już przestałam wierzyć w takie cud produkty i chyba dobrze :) równie dobrze można iść do chińskiego bo w CCC są takie same buty jak tam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to szkoda, że nie działa :D fajnie byłoby mieć grubsze włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na aktywator się nie skuszę, za to na CCC bardzo chętnie! Muszę jutro podskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tylko odżywkę z tej serii i nawet lubię. Wygładza i nie obciąża, więc przynajmniej nie zmniejsza gęstości;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak też myślałam, że ten aktywator to jeden wielki pic...
    Napewno się nie znajdzie w moich zbiorach ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie 2 dni temu widziałam reklamę tego aktywatora i tak coś czułam, że to musi być bubel :) Ale i tak jestem ciekawa, jakie ma INCI ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam i raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc, myślałam że to bubel :P No bo w jaki sposób zwiększy gestość włosów? :) Co najwyżej może nadać im objętości i bd ich optycznie więcej ale gęstość ? :D Nie mniej jednak takie obietnice kuszą tak bardzo że z chęcią bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała mieć grubsze włosy :)) Szkoda że bubel :((

    OdpowiedzUsuń
  21. Można było się domyślić że to bubel, i to pewnie drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie widziałam, nie słyszałam, nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedawno o nim myślałam i dobrze, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami producenty lubią sobie tak pofantazjować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę się czaiłam na ten aktywator, ale dzięki za odradzenie zakupu - rzeczywiście nawet sama pojemność 30 ml nie jest tego warta. :)

    Zapraszam do siebie - założyłam nowego bloga, na którym zamieszczane będą zdjęcia przed i po koloryzacji włosów. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwilowe pogrubienie, zwiększenie objętości daje osobno korzeń mydlnicy lekarskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam go kupić :D wyczytałam w gazecie i byłam taka zachwycone...
    teraz o nim zapomnę :D dzięki

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie spotkałam się jeszcze z tym aktywatorem, ale w ogóle ciekawi mnie ta nowa seria Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz takie "cudo" widzę, ale jak się nie sprawdza to nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...