wtorek, 3 grudnia 2013

WŁOSOWA AKTUALIZACJA

Cześć Dziewczyny !
Trochę długo mnie nie było, ale mam już dostęp do swojego laptopa więc mogę wrócić do wirtualnego świata :) Dziś przychodzę do Was po bardzo mile spędzonym weekendzie ( o tym też pewnie napiszę) z włosową aktualizacją :)


Myślę, że nie urosły zbyt dużo, ale cieszę się bo trochę mniej wypadają, a to dla mnie większy plus niż porost włosów. Jeśli chodzi o ich kondycję to mimo prostowania raz w tygodniu mają się całkiem dobrze i to się na nich nie odbiło. Co więcej myślę, że balsam zadziałał przez ubiegły miesiąc i to jego sprawka. Podsumowując jestem zadowolona i oby tak dalej :)

CZEGO UŻYWAŁAM W LISTOPADZIE ?


Zdjęcie zapożyczone z listopadowego planu pielęgnacji :) Jak widzicie cały listopad poświęciłam regenerującej serii seboradin oraz olejkowi khadi. O tym jak się sprawdziły przeczytacie niebawem :)

Jeśli jesteście ciekawe jak dokładnie wyglądała moja listopadowa pielęgnacja zapraszam do tego wpisu.
Niebawem pojawi się plan pielęgnacji na grudzień :) W grudniu mam zamiar jeszcze zrobić coś z włosami, ale jeszcze się z tym prześpię i dam Wam znać jeśli się zdecyduję.

Jak tam Wasze włosy po listopadzie ? Też choć trochę ograniczyłyście ich wypadanie ? :>
Przy okazji przypominam o mikołajkowym konkursie, w którym możecie wygrać zestaw kosmetyków do włosów przeciw wypadaniu :) klik

A tak przy okazji to mój blog znalazł się w artykule avanti pt. ''Najlepsze blogi o pielęgnacji włosów'' klik. To dla mnie ogromny zaszczyt :) Dziękuję :)

94 komentarze:

  1. Jakie wspaniałe kręciołki.. Ja moje proste druciki chętnie bym raz na jakiś czas na takie podmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają :). Na zdjęciach wyglądają na dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne :) ja na grudzień zaplanowałam kurację z Seboradinu. Z tym, że ja mam z czarną rzodkwią :)

      Usuń
    2. Kiedyś mialam z tej serii szampon i się nie sprawdził :(
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. masz piękne włosy :)
    czasem zazdroszczę takich loków, ale zostałam obdarzona prostymi, więc też muszę docenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę na tę serię z żeń-szeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że mamy bardzo podobne włosy :)
    Tylko moje jeszcze nieco suche ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem jest różnica w długości na plus

    OdpowiedzUsuń
  8. Też stosuję tę serię Seboradin :)
    Gratulacje - właśnie poczytałam o Twoim blogu na avanti!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie się prezentują ;-) uwielbiam Twoje loczki ;-)
    I mam wrażenie, że urosły!

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie loczki :) ja też mam wrażenie że urosły i to całkiem sporo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zwykle nie zauważam porostu :)

      Usuń
  11. prześliczne włosy! :) i jak błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno są gładsze i bardziej lśniące. I rzeczywiście trochę urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie fajnie mi się układają :)

      Usuń
  14. Śliczne włosy, dałabym wiele, żeby mieć taki skręt loków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słońce.piękne włosy,niesamowicie lśnią!!!Dziękuję,dzieki Tobie "dotarłam do siebie".

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pomógł na wypadanie pomogło mydełko Sesa wraz z olejkiem :)
    Świetne loczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. masz śliczne włosy :)
    ładniej błyszczą teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz włosy jak marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję takiego wyróżnienia :) Zasłużyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądają, zrobiły się takie bujniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję serdecznie wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie z wypadaniem tak średnio, ale za to rosną :)))
    ja to już nie wiem co pisać na temat Twoich włosów, zawsze się nimi zachwycam i aż mi głupio co rusz pisać to samo :O

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczności widzę :) też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, jak ja bym chciala miec takie piekne, zdefiniowane loczki- cudne :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem jakie włosy masz w dotyku, ale wizualnie moje są identyczne :D tylko nie mam loków, a bardziej fale :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam produkty Seboradin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo polubiłam z tym balsamem :)

      Usuń
  27. Widzę na zdjęciu same (ale nie wszystkie) produkty, o których ja marzę :) Czyli seria Seboradin regenerująca oraz olejek khadi. Strasznie chciałabym te produkty przetestować na swoich włosach. Też mam kręcone, ale Twoje są dużo dłuższe. Staram się zapuścić, ale marnie mi to wychodzi niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może serum na porost babuszki? U mnie się świetnie sprawdziło :)

      Usuń
  28. nice article thanks for the info very helpful
    giochi onlines

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie zastanawiam się nad zakupem produktów seboradin, ale mam potworny problem ze skalpem i boję się, że one nic nie zmienią...Mam mega przesuszony skalp, swędzi i robi się potworny łupież :/
    nawet baby dream mi to powoduje :/
    masz może jakiś pomysł co może mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szampon seboradin będzie dla Ciebie zbyt mocny. Mojej siostrze pomógł Nizoral :) Możesz kupić saszetkę w aptece ;)

      Usuń
    2. Nie pomaga, bo to nie łupież tylko suche skórki i podraznienie ze skalpu :/ mydełko sesa mi na chwilę obcecną pomaga, ale nie mogę nim myć za każdym razem,bo nie mam czasu trzymać go na głowie godzinę :/

      Usuń
    3. A może olej kokosowy na skalp ?
      a jeśli o szampon chodzi to delikatny jest rokitnikowy z PO :)

      Usuń
  30. To niesamowite, że mimo takiej pogody i prostowania Twoje włosy są ładnie ujarzmione :) Trzymam kciuki za dalsze sukcesy w walce z wypadaniem i gratuluję wyróżnienia w avanti :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I like this information presented and it has given me some sort of commitment to succeed for some reason, so keep up the good work.
    jeux de flash

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam problemów ze skalpem, więc pewnie przy zakupie następnego balsamu/odżywki do skóry głowy skuszę się na seboradin. ;] PS. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluje - faktycznie to fajny blog z ktorego o pielegnacji wlosow naprawde mozna sie duzo dowiedziec:)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe włosy :-) Przepięknie błyszczące i długie. Czy mógłabyś mi poradzić coś na wypadanie i osłabienie włosów po ciąży? Dziękuję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrób wcierkę z kozieradki (przeciw wypadaniu). Odnoście osłabienia to polecam olejowanie i np. balsam regenerujący seboradin :)

      Usuń
    2. Dziękuję! A ta kozieradke mam tak zwyczajnie zaparzyc i jak ostygnie wetrzec? Olejowanie robie 1 w tyg ale nigdy nie robilam wcierek :)

      Usuń
  35. cudowne loki, czasem takie mi się marzą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. W końcu jakiś ciekawy blog o pielęgnacji ciała, włosów, rzęs :) Sama też założyłam bloga o tej tematyce;: dopiero się rozkręcam z postami :) Zapraszam do mnie/ Claudia

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam wrażenie, że w tym miesiącu Twoje włosy są trochę ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...