niedziela, 22 grudnia 2013

ULUBIEŃCY ROKU 2013- CZ. I - WŁOSY

Cześć Dziewczyny !
Tak się składa, że już niedługo rok 2013 się ''zamknie''. Pomyślałam więc, iż podsumuję go w ulubieńcach. Jednak tym razem podzielę tych ulubieńców na 3 części. Dziś część I, a mianowicie kosmetyki do pielęgnacji włosów. Wybrałam 7 kosmetyków do włosów, które skradły mi serce :)

Serum na porost włosów Babuszki Agafii : Genialne serum, które przy codziennym stosowaniu potrafi zdziałać cuda. Z pewnością powrócę do niego nie raz. Jeśli zależy Wam na przyspieszeniu porostu włosów to jest ono dla Was. Nie dość, że pobudza włosy do wzrostu to jeszcze je zagęszcza tzw. BH :) Jeśli jestście ciekawe pełnej recenzji to zapraszam Was do tego wpisu.

Cena/Dostępność : około 17zł/ sklepy internetowe

Balsam regenerujący Seboradin : Ma bardzo krótki i treściwy skład. Daje nie tylko powierzchowne efekty. Przy regularnym stosowaniu zdziala nawet coś więcej. Już w czasie spłukiwania tego balsamu włosy są niezwykle miękkie w dotyku. Nie ważne czy nałoże go na minutę czy 20. Zawsze jestem zachwycona z efektu miękkich, gładkich i lśniących włosów. Pełną recenzję mogłyście przeczytać tutaj. Macie go szansę wygrać w konkursie (razem z innymi kosmetykami). klik

Cena/Dostępność: około 20zł/ apteki


Szampon nO1 na cedrowym propolicie : Po pierwsze piękny zapach, po drugie świetny sklad, po trzecie świetna cena w stosunku do wydajności (500ml). Po czwarte- działanie ! Szampon delikatnie myje włosy przy czym domywa oleje. Nie plącze, wręcz przeciwnie włosy sa po nim przyjemne w dotyku, gładkie.

Cena/Dostępność : około 16zł/sklepy internetowe




Odżywka nivea long repair : Tak wiem, wiem skład nie jest mega, ale jak dla mnie jest to świetna silikonowa odzywka. Spisuje się zarówno na długość jak i na same końcówki. Daje efekt miękkich i gładkich włosów. Używam jej nawet kiedy stosuję inne maski itd. a mianowicie na sam koniec nakładam ją na końcówki i spłukuję. 

Cena/Dostępność: 8zł/ sklepy stacjonarne np. rossmann




Złota maska ajurwedyjska : Zachwyca wyglądem, składem, zapachem i działaniem. Ma w sobie złote drobinki, które pięknie się mienią. Włosy są po niej bardzo dobrze dopieszczone, nie puszą się. Sięgam po nią wtedy kiedy moje kręciołki zaczynają mieć zły humor.
Zapraszam do tego wpisu na ełną recenzję.

Cena/Dostępność: 20zł/ sklepy internetowe




Serum do końcówek Argan Oil, bioelixire : Oczywiście nazwa jak zwykle ''wybitna'', ale wybaczam. Jeśli szukacie czegoś dobrego do zabezpieczania końcówek to gorąco polecam. Nie zawiera alkoholu, bazuje na silikonach. Czego chcieć więcej? Zabezpiecza, zmiękcza, wygładza. Jest tanie, wydajne i latwo dostępne.

Cena/Dostępność : około 6zł/ rossmann




Olej kokosowy EFAVIT : Tak, tak konkretnie ten. Miałam już kilka, ale ten okazał się najlepszy i to do niego zawsze wracam.Pięknie pachnie! Jesli lubicie zapach kokosa rzecz jasna. Jest wszechstronny, można go stosować do ciała, twarzy, włosów, jedzenia itd. Ale zajmijmy się włosami. Na długości nie sprawdzi się u każdego (ponoś lubi się tylko z niskoporowatymi, ale są wyjątki) jednak żebyście wiedziały co on robi ze skóra głowy..! To mój ulubiony olej, który nie dość, że radzi sobie z łupieżem to jeszcze przyspiesza porost włosów!

Cena/Dostępność: 15zł/sklepy zielarskie/internet


Jak widzicie nie jest tego dużo. Postarałam się wybrać z każdej kategorii po jednym i prawie mi się udało :) A jak Wasi ulubieńcy ? Co ''włosowego'' zachwyciło Was w roku 2013? :>

Przypominam o konkursie, który powoli biegnie ku końcowi KLIK

78 komentarzy:

  1. Fajna lista - kilka produktów mnie zainteresowało, ale osobiście nie testowałam żadnego z Twojego wykazu. Mnie zachwycił zestaw kuracja do zniszczonych włosów KERABOND (opisałam go na blogu - dostałam w paczce ShinyBox) jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję za informację, z chęcią sobie przeczytam recenzję bo pierwszy raz słyszę o tym zestawie :)

      Usuń
  2. Też bardzo lubię odżywkę Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam szampon z Nivea z tej serii, co odżywka i kompletnie mi nie podpasował :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze żaden szampon nivea się nie sprawdził :)
      Szampon ma inne zadanie/działanie :)

      Usuń
  4. serum na porost i złota maskę zamierzam sobie sprawić , przekonały mnie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jednego z produktów nie miałam. Pozostałe uwielbiam (bez wyjątku!) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że i u Ciebie się sprawdziły :)

      Usuń
  6. dość długa lista, ale całkiem fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie moim ulubieńcem w tym roku jest serum na porost włosów Agafii. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie chyba nic jakoś tak bardzo nie zachwyciło.. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię ten olej kokosowy. Można go kupić w niektórych supermarketach i jest niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma go w supermarketach :(

      Usuń
  10. Serum na porost mnie kusi, ale jest trochę drogie jak na pojemność. Ale dorzucę je kiedyś do jakiegoś zamówienia ;) Maskę PO mam, dopiero co kupiłam, czeka na pierwsze użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszke, ale jest wydajne :) Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  11. Jestem tym wyjątkiem z włosami wysokoporowatymi/średnio gdzie olej kokosowy działa cuda : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon na cedrowym propolisie to także mój nr 1 :) Mam go od października, używam codziennie, a jeszcze nie udało mi się go wykończyć! Idealny stosunek ceny do wydajności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) świetny jest też balsam z tej serii :)

      Usuń
  13. Stosujesz to serum codziennie? Bo na opakowaniu sugerują stosowanie 2-3 razy w tygodniu... :)
    Na razie opieram się na masce drożdżowej, ale zaraz zacznę wspomaganie jeszcze nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, codziennie :) Tym sposobem osiągnisz pnajlepsze efekty :)

      Usuń
  14. chyba wypróbuję maskę ajurwedyjską :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza pozycja trafia na moja listę zakupów, modle się o każdy milimetr włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wszystkie moje listy dotyczące 2013 opublikuję już w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę kiedyś wypróbować tą odżywkę Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serum Agafii lezy i czeka u mnie na testy ;) Moim ulubiencem 2013 jest odzywka Balea Oil Repair ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie miałam nic z tej firmy :(

      Usuń
  19. Argan Oil, bioelixire jest moim zdaniem genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. JESZCZE nie mialam niczego z tej listy, ale to sie niedlugo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno wypróbuję te serum na porost włosów , ale najpierw dam szanse placencie ,która najprawdopodobniej mi dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna lista :) Na pewno spróbuję tych kosmetyków ;)
    http://gosiabaszak.blogspot.de/2013/12/blue-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Seboradin - używałam, świetny! Zaczynam blogować, pod lupę biorę wszystko, co wpadnie mi w ręce, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic stąd nie znam, tylko na Seboradin mam chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków stosowałam tylko olej kokosowy, złotą maskę oraz szampon. ten ostatni też jest moim ulubieńcem roku, chociaż moja wersja to ta z brzozą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brzozowym propolisie nie mialam :))

      Usuń
  26. Ja też mam coraz większą chrapkę na ten Seboradin. Ja natomiast do końcówek i ogólnego zabezpieczania włosów polecam eliksir nawilżająco- wygładzający od Biovax. W ogóle cała ta seria Oleje Naturalne od Biovax jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twoich ulubieńców uzywałam tylko próbki long repair z nivea i olej kokosowy, ale nie zupelnie, bo w sumie to mam Vatike ;)
    Z checia bym sprobowała np serum babuszki ;D marze o dlugasnych wloskach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbkę tej odzywki i się nie sprawdziła. Zaś jak kupiłam pełnowymiarową to się zakochałam. Nie wiem czemu tak :)

      Usuń
    2. To dziwne, bo podobno produkty w próbkach sa lepsze jakosciowo a tu wychodzi ze jednak niekoniecznie ;D

      Usuń
    3. Ja na weekend kupilam sobie odzywke z alterry z aloesem i granatem, po 2 uzyciach jestem poki co zadowolona ;D

      Usuń
  28. Dla mnie serum na porost włosów Babuszki Agafii, seboradin oraz szampon na cedrowym propolicie stawiam na pierwszym miejscu do wypróbowania. Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ten olej kokosowy, Z tego zdjęcia to też mój pierwsze olej z jakim miałam doczynienia i masz rację że własnie ten jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  30. żadnej rzeczy z tej listy nie probowalam, chyba czas zaczac:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Twojej listy znam tylko balsam na propolisie, który podkradałam Mamie, przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szampon, ale balsam też jest super :)

      Usuń
  32. mam to serum z wybitną nazwą ;D i jeszcze go nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serum na porost agafii mam ale czeka w kolejce :) Muszę wypróbować tego serum do końcówek, jestem ciekawa jak się sprawdzi u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szampon na cedrowym propolisie jest świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Może do lutego uda mi się pokończyć trochę kosmetyków to skuszę się na ten olejek z Rossmana i ten balsam Seboradin. :)
    To serum na porost włosów również uwielbiam jak i odżywkę z Nivei a reszty nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim tegorocznym ulubieńcem była odżywka Garniera Avokado i Karite, niestety raczej już jej nie użyję bo alkohol izopropylowy wysusza mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  37. chciałam ostatnio kupić w końcu balsam seboradinu i w mojej aptece... 39pln. zdzierstwo! moich ulubieńców chyba nie zrobię, bo w większości to samoróbki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię takie podsumowania. Serum Agafii kupię przy okazji, sporo o nim dobrego napisano na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  39. Serum Agafii to też jeden z moich ulubieńców roku :) A złotą maske i odżywkę Seboradinu bardzo bym chciała mieć ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...