niedziela, 8 grudnia 2013

SPOTKANIE BLOGEREK/ WYNIKI KONKURSU I DZIWNE REKLAMY

Cześć Dziewczyny !
Tak się złożyło, iż  byłam na spotkaniu blogerek we Wrocławiu, które organizowały Aga i Justyna.  Nie wiem jak to sie stało, że jeszcze Wam o tym nie napisałam :) Przyznam, iż było to moje pierwsze tego typu spotkanie, ale mam nadzieję, że nie ostatnie ! Można spotkać tyle wspaniałych osób (żałuję, że nie miałam okazji porozmawiać ze wszystkimi). Niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć  więc musicie mi wybaczyc :(

Spotkanie odbyło sie w przyjemnym lokalu. Zanim jednak  tam dotarłam to troszeczkę sobie pobłądziłam, ale dałam radę ! Przy okazji poszłam na jarmark bożonarodzeniowy :) Kiedy już dotarłam na spotkanie byłam trochę zestresowana, ale niepotrzebnie bo wszystkie dziewczyny były bardzo miłe ! Wypiłyśmy pyszną kawę, a ja razem z ''sąsiadką'' zjadłyśmy makaron z kurkami/szpinakiem. Szkoda tylko, że nie zdążyłam go dokończyć :( Wbrew pozorom rozmawiałyśmy nie tylko o kosmetykach :) Było bardzo bardzo miło ! Oczywiście nie mogło zabraknąć sławnej wymianki :) Oprócz ''pogadanek'' mogłyśmy wysłuchać prezentacji firm i pomacać sobie kilka rzeczy :)) Niestety musiałam o 15,50 wyjść, gdyż o 16,30 miałam pociąg do domu :( Po powrocie zdążyłam tylko rozłożyć torby, umyć włosy, wziąść prysznic, ubrać się i już musiałam uciekać na kolejny pociąg do Wrocławia :)

Zerknijcie co mi towarzyszyło w drodze powrotnej oprócz dobrego humoru, który jest ze mną do dziś !


Dziękuję organizatorkom i wszystkim dziewczynom, które miały okazję tam być za mile spędzony czas :) Podziękowania należą się również firmom, które uraczyły nas upominkami :) Szczególnie dziękuję Pani Marcie z Pat&Rub, która mimo tego co się stało zadbała o to by upominki do nas dotarły :)



A teraz czas na wyniki konkursu :) Wreszcie ogarnęłam te losy :) Zestaw przeciw wypadaniu włosów leci sobie do osoby takiej jak.. SŁONECZNIK

Moje gratulacje ! Czekam na e-mail z danymi do wysyłki :) A pozostałych pocieszę faktem, iż już niebawem będzie kolejny konkurs, w którym będę miała dla Was aż 3 fajne zestawy :)

Teraz mała wzmianka o czymś co mnie strasznie ostatnio denerwuje.. nie wiem czemu, ale nagle zaczęły mi się pojawiać reklamy na blogu. Nie tylko na moim, ale równiez na innych. Po wyłączeniu reklam strony mi się ''zacinają''.. wiecie może o co w tym chodzi ? :>

44 komentarze:

  1. Jeeej, a ja tak się głowiłam z kim połączyć tego bloga, a teraz po makaronie z kurkami poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej można mnie skojarzyć po makaronie z kurkami :D

      Usuń
  2. To jest chyba jakis nowy wir... u mnie skonczylo sie na ponownym instalowaniu przegladarki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie są takie spotkania, miło się zobaczyć poznać. Nie mogę się doczekać stycznia, kiedy to ja pojadę na swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że spotkanie się udało :)
    Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ściągałaś ostatnio jakiś program? Prawdopodobnie ściągnęłaś razem z nim program, który emituje reklamy. Musisz go znaleźć w Panelu sterowania na swoim komputerze i odinstalować. U mnie zawsze się to sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) Wieczorem zerknę :)

      Usuń
  6. Gratulacje! :)))
    + ale daaarów widzę! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jakiej przeglądarki używasz, ja używam Chrome i mam ściągięte rozszerzenie "Adblock plus" i dzięki temu nie wyskakują mi żadne reklamy :-)
    Gratuluję spotkania, mam nadzieję, że i ja kiedyś będę miała okazje w jakimś uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow!! Dzięki wielkie :* Już ślę e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, tylko pozazdrościć :) ja w rok bym tyle kosmetyków nie dostała co Ty na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że bardziej cieszy takie spotkanie niż kosmetyki :)

      Usuń
  10. Gratulacje dla Słonecznika!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej ile kosmetyków, zazdroszczę :) Jak organizowane są takie spotkania? Kto na nie zaprasza? Proszę o odpowiedź, żeby zaspokoić moją ciekawość :)
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm na takie spotkania nie jedzie się po kosmetyki :)
      Organizują je blogerki, zgłaszasz się i jeśli zostaniesz wybrana to jedziesz. Tak to zazwyczaj wygląda :)

      Usuń
  12. O kurcze.. zeszłabym ze szczęścia nawet z takiej jednej torebeczki.. :D Gratuluję Słonecznikowi
    A u Ciebie reklam nie widzę, u mnie na blogu też nic nie ma, chociaż zastanowiłabym się nad zerknięciem do layoutu, czy tam nie ma jakiegoś gadżetu z reklamami (za które teoretycznie powinni nam płacić?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widzę na każdym blogu :( więc to u mnie jest pewnie cos nie tak ;/

      Usuń
  13. A miałam sobie z Tobą poplotkować na spotkaniu o włosach i masz nie udało się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Zbyt daaleko :( ale mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja :)

      Usuń
  14. Wroclaw, jak ja za nim tesknie ;) Fajnie, ze spotkanie bylo udane :)!
    Gratulacje dla Zwyciezczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja korzystam z filtra reklam - może spróbuj?

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że dobrze się bawiłaś na spotkaniu blogerek :)
    Słonecznikowi gratuluję fajnego zestawu do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale skarbów ;) faajnie że mogłyście sie spotkać. Zazdroszczę milej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi właśnie też pojawiły się te reklamy ( na Twoim blogu też ) , nie ogarniam o co chodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. obyśmy się spotkały jeszcze na spotkaniu (masło maślane;D) by na spokojnie pogadać i np coś zjeść;D
    ps. też się czujesz jak Hulk Hogan przez noszenie tych toreb?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ! :) Przyznam szczerze, ze po imprezie na której byłam po spotkaniu nie bolały mnie nogi lecz ręce. Teraz już wiem od czego :D

      Usuń
  20. Pokaż co dostałaś ;) Ja byłam na spotkaniu w Starachowicach i także było bardzo sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
  21. wierz mi, że ręce mnie bolały dość długo, nawet andrzejkowanie nie pomogło;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...