sobota, 14 grudnia 2013

PLAN PIELĘGNACJI NA GRUDZIEŃ

Cześć Dziewczyny !
Tak jak obiecałam przychodzę do Was z planem pielęgnacji na grudzień :) Nie będzie to nic wybitnego, ale ze względu na dużo wolnego czasu.. w grudniu stawiam na olejowanie. Trzymajcie za mnie kciuki !


OLEJOWANIE 

Jak już wspomniałam, w grudniu będę miała więcej czasu wolnego więc ten zabieg stanie się grudniowym ''must have''. W tym celu posłuży mi olejek Khadi mający stymulować porost włosów.

SZAMPONY

Do częstego mycia będę używała szamponu marokańskiego z Planeta Organica, który badzo przyjemnie oczyszcza włosy przy czym ich nie plącze. Raz na 1-2 tygodnie będę używała mocniejszego szamponu Seboradin, który zawiera SLS, ale wbrew pozorom bardzo mi się spodobał i w listopadzie częściej myłam nim włosy.

ODŻYWIANIE
Kiedy będę miała ochotę wyprostować włosy będę używała odżwyki z silikonami nivea long repair, która ma przyjemne działanie. Będę jej używała również w celu zabezpieczenia końcówek. Częściej będę sięgała po moją ulubioną złotą maskę ajurwedysjką. Raz na jakis czas użyję balsamu tybetańskiego, który nie do końca się u mnie sprawdził i chcę go po prostu zużyć.

Grudniowa pielęgnacja moich włosów będzie jak widać minimalna. W tym miesiącu stawiam na olejowanie ! Jak możecie zauważyć będzie też troszkę silikonów. Czemu ? Ponieważ grudzień to ostatni miesiąc, w którym będę mogła sobie pozwolić na silikonowe bomby. Dlaczego tak ? Tego dowiecie się już niedługo :)

A jak wasz grudniowy plan włosowy ? Na co głównie stawiacie w tym miesiącu ? :>

Przypominam o konkursie, w którym 3 z Was mają szansę wygrać wybraną kurację Seboradin. Wystarczy odpowiedzieć jaką kurację wybieracie i dlaczego :) KLIK

62 komentarze:

  1. też stawiam na olejowanie bo więcej czasu:))
    powodzenia!!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, olejowanie obowiązkowo, moje farbowane resztki dają popalić. Zrobisz recenzje tego oleju? Chętnie bym poczytała, jak działa przy dłuższym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Stosuję go już ponad miesiąc. Mam zamiar robić takie cząstkowe recenzje . Na dniach pojawią się efekty po miesiącu stosowania :)

      Usuń
  3. również stawiam na olejowanie, w zimie włosy potrzebują dużo nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ostatnio zaniedbałam olejowanie, muszę nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie więcej czasu więc zacznij nadrabiać. U mnie jest to samo :)

      Usuń
  5. Uwielbiam moje włosy po olejowaniu, ale jakoś ostatnio czasu mi brakuje. Niemniej jednak mam ambitne plany bycia systematyczną w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie więcej czasu (święta) więc może będziesz miała okazję nadrobić :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u. Ciebie Khadi. :-) ja właśnie pomalowałam włosy henną:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wstępna recenzja o miesiącu stosowania :)

      Usuń
  7. Ciekawe, kiedy ja dorwę Khadi.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja nienawidze produktow do wlosow z nivea ;D na moje wlosy dzialaja strasznie..:/
    fajnie, ze u Ciebie sie sprawdzily ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się jedynie odżywki. Bo np. każdy szampon nivea powoduje u mnie łupież :(

      Usuń
  9. Ja stawiam w grudniu na kurację z L`Oreal, Elseve Total Repair 5, Instant Miracle :) Mam nadzieję, że moje włosy trochę odżyją :)
    Pozdrawiam ciepło, Gosia

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest Twój zestaw :) Kiedyś podkradałam tacie ten szampon Seboradinu ;P i o dziwo, mimo, że jest z SLSem, to był całkiem niezły :)
    Ja sobie też obiecuję, że jak tylko przyjdą ferie świąteczne, to zacznę częściej olejować włosy (m.in. też tym khadi ;P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kosmetyki : )
    Obserwuję < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowy odświeżony blog i info! : * http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wypróbuję ten szampon Seboradin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na szampon z mocniejszym składem ten jest super :)

      Usuń
  13. Musze w koncu zakupic ta odzywke Nivea :) W tym miesiacu rowniez u mnie wiecej silikonow ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oprócz nivei nie miałam żadnego z tych produktów ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe,jak u mnie sprawdziłby się szampon Seboradin.A teraz będę rozglądała się za Niveą-OJ TY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty już lepiej się nie rozglądaj za szamponami ! :))
      Odnośnie odzywki to jest godna uwagi, ale nie ma to jak balsam Seboradin <3

      Usuń
  16. Khadi- słyszałam, że to dobra firma. Z natury jestem leniwcem :P i olejowanie robię teraz rzadko, ale maski na włosy zamiast po umyciu kładę przed, na dużo dłużej- ok 20-30 minut i do nich dodaję jakiegos olejku. Teraz jest nim rycynowy- świetny przeciw wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nawet nie wiedziałam, że rycynowy działa przeciw wypadaniu włosów. Dobrze wiedzieć ! :)

      Usuń
  17. Ja w tym miesiącu także stawiam na olejowanie. Wykluczyłam też SLSy i silikony całkowicie z grudniowej pielęgnacji. Niestety olejku Khadi nie mam, ale choruję na niego od dawna :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja staram się olejować włosy ok dwa razy w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. przypomniałaś mi o złotej masce... muszę zakpić nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, też stawiam na olejowanie :) Plus kilka kropel oleju do każdorazowej porcji maski i odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampony z Seboradinu kuszą mnie bardzo!
    Z chęcią sobie kiedyś jakiś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam regenerujący :)
      Miałam jeszcze wersję z czarną rzodkwią, ale u mnie sie nie sprawdził..

      Usuń
  22. nie używałam nic z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się będę olejowała z Sesą, ale oleju Khadi też jestem ciekawa, bo jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie mi przypomniałaś, że mam ten olejek :)

      Usuń
  24. Kupiłam kolejną butelkę oleju lnianego, więc w tym miesiącu u mnie podstawą jest olejowanie lub maski domowej roboty z olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też minimalizm, olej kokosowy, szampon - płyn do higieny intymnej, odżywka - Faith in nature czekoladowa i olej Alterra na końce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie wyszło malowanie włosów, ale to długa historia .. Od tej pory znów wróciłam do używanych kiedyś szamponów z Loreal elvital do włosów farbowanych i odżywka z tej samej serii :) do tego co jakiś czas olejowanie, maseczki no i Alterra z granatem co któreś mycie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak, olejowanie górą! U mnie szampon marokański okazał się jednak zbyt treściwy i szybko przetłuszczały mi się po nim włosy, a właściwie skalp, bo włosy były zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  28. http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=88cba6e6b90a939252f450ae3759e923
    Znasz tą strone? ja wczoraj ją znalazlam i na prawde jestem w szoku dziewczyny! wystarczy ze uzbierasz 5 znajomych i jestes juz testerem zbierasz pkt i wysyłaja Tobie za DARMO kosmetyki :O a myslalam ze nic nie ma za darmo hehe a jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również olejowanie, również wykańczanie balsamu fińskiego, który szału nie robi, mycie barwą dla oczyszczenia, a z łagodniejszych szamponów nowo zdobyty cedrowy szampon, jak zwykle z kosmetyków rosyjskich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też używam teraz olejku Khadi ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również używam naturalnych olejów do włosów, ale szału u mnie nie ma. Ostatnio skróciłam włosy, ponieważ ich stan był opłakany i nie było innego wyjścia :( skorzystam z polecanych przez Ciebie produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę sobie kupić ten olejek z khadi!

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym miesiącu też stawiam głównie na olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba też muszę opracować plan pielęgnacji swojej czupryny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też włączam w swoją pielęgnację więcej silikonów, no i częstsze olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś szampon z Seboradinu i byłam z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. BŁAGAM POMÓŻCIE WŁOSOMANIACZKI! nie mam juz sil do swoich wlosow, sa zniszczone rozjasnianiem i prostowaniem. odrost (czyt. za ucho) jest to juz zdrowy wlos jednak reszta to sianko. strasznie mi wypadaja i się 'ciągną' sa tak jakby byly sztuczne. nakladam olej kokosowy i rycynowy, stosuje tez odzywke jantar jednak efekty sa marne...co mi polecicie??? ja juz naprawde nie wiem co zrobic...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...