środa, 25 grudnia 2013

''piekielny'' PEELING ENZYMATYCZNY FEMI


Cześć Dziewczyny !
Nie wiem jak Wy, ale ja postanowiłam na moment odejść od świątecznego opychania się i tym sposobem znalazłam się tutaj :) Jako, że dziś wykończyłam peeling enzymatyczny od FEMI , postanowiłam Wam o nim troszkę napisac.

Nie chcę niepotrzebnie wydłużać wpisu opisem producenta więc jesli jesteście zainteresowane to zapraszam Was  tutaj. Jednak pokuszę się i pokażę Wam skład tego peelingu :


Peeling testowałam od września. Byłam bardzo ciekawa jak się spisze przy regularnym stosowaniu, ponieważ cena nie jest niska.Kosmetyk mieści się w przyjemnym dla oka ''szklanym'' opakowaniu. Ma świetną 'budyniową'' konsystencję i mniej przyjemny zapach. Jeśli chodzi o działanie to tutaj zauważyłam coś dziwnego. Kiedy zaczęłam go stosowac we wrześniu to za każdym razem twarz niesamowicie mnie szczypała.. nie była później czerwona, ale piekła. Za każdym razem było to samo.. Dopiero od jakiegoś czasu piekło mnie mniej. Nie mam pojęcia co było tego przyczyną. Tuż po nałożeniu następowało szczypanie. Dopiero przy 4 ostatnich użyciach nie czułam szczypania. Po ''spłukaniu'' twarz była gładka, ale nie czułam, aby była ona oczyszczona tak jak np. po korundzie. Po regularnym stosowaniu nie zauważyłam żadnych zmian na twarzy.Ani pozytywnych, ani negatywnych. Nie skusiłabym się na niego i pozostanę przy korundzie :) Plusem jak dla mnie jest jedynie wydajność i przyjemna konsystencja.  Fakt, iż okazał się ''piekielny'' dla mojej skór wcale nie oznacza, że nie sprawdzi się u innych. Jak wiadomo każda skóra jest inna :)

Cena : 102zł
Dostępność: FEMI

Jakie peelingi lubicie ? Polecicie mi coś ? :>
Aaaa i dzisiaj zrobiłam keratynowe prostowanie :D Jutro pokażę Wam jak efekty :)

36 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektów keratynowego prostowania :) czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj drogi, no i jak nic nie robi to raczej mu podziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny tych kosmetyków mnie odstraszają- zwłaszcza, że nie mam możliwości przetestowania ich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym komentarzem! Cena rzeczywiście boli :(

      Usuń
    2. Faktycznie cena jest wysoka jak na peeling :(

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej sięgam po peeling enzymatyczny Biochemii Urody. Jest stosunkowo delikatny, w związku z tym nie podrażnia naczynek. Jednocześnie skutecznie usuwa martwy naskórek:)

      To szczypanie prawdopodobnie ma związek z reakcją alergiczną. Może Twoja skóra nie przepada za jakimś ekstraktem.

      Usuń
    2. No właśnie się zastanawiam, który składnik mógł to spowodować :(

      Usuń
  5. Ciekawie wyglada, zawiera papainę więc powinien byc raczej łagodny hmm korzen lukrecji tez działa naprawczo, moze stezenie silne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. A może tak jak pisała poprzedniczka, moja skóra nie lubi któregoś ze składników ;/

      Usuń
  6. ok ciekawa jestem efektów po keratynowym prostowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks, great to find some folks putting efforts in their writing still. agree with everybody else.
    Addicting Cheer Leading Games

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bym go chciała wypróbować ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdej skórze sprawdzi się pewnie inaczej :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem pozostanie korund. Te z Joanny są jak dla mnie zbyt mocno perfumowane :)

      Usuń
  10. szkoda, że nic takiego nie robił :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena odstrasza. Do twarzy używam tylko pilingów enzymatycznych. Jeszcze nie znalazłam swojego ideału.

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam go już na którymś blogu, ale cena mnie skutecznie zniechęca. Jednak nie chcę wydawać tylu pieniędzy nie mając pewności, że coś w ogóle mi się przyda. Zwłaszcza, że widzę, że cudów nie sprawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony wysoka cena, a z drugiej dobra wydajność. Chociaż skoro nie jest jakiś super to faktycznie nie warto :)

      Usuń
  13. Lubię peelingi enzymatyczne, ale jakoś ten mnie nie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie daj znać co z włoskami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy takiej cenie raczej po niego nie sięgnę, szczególnie że nie ma przy nim efektu "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba pozostane przy moim ulubiencu z e-naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się zakup kilku produktów tej marki, ale ich cena boli :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...