poniedziałek, 9 grudnia 2013

MOJE RZĘSY PO 2 MIESIĄCACH Z REVITALASH





Cześć Dziewczyny !
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest masakryczna więc leniuchuję sobie pod kocykiem i podczytuję Wasze blogi :) Dziś mam dla Was bardzo krótka aktualizacje moich rzęs po 2 miesiącach z odżywka revitalash. Jeśi jesteście ciekawe opisu i mojego ogólnego zdania odnośnie jej używania itd. to zapraszam Was do pierwszej aktualizacji klik. Tymczasem zobaczmy czy kolejny miesiąc coś zmienił.



Po pierwszym miesiącu nie urosły, ale się zagęściły. Natomiast po drugim miesiącu zauważyłam, iż delikatnie podrosły, zobaczymy co będzie po 3 :)

Miałyście tą odżywkę ? Jak wrażenia ? :>

66 komentarzy:

  1. widać różnicę, bardzo fajnie się zagęściły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam jej przez 5 miesięcy, po pierwszym zagęszczeniu rzęsy wróciły do normy,dodatkowo podrażniła mi spojówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne,że wrócą do swojego stanu :)
      Niestety niektórym podrażnia. U mnie na szczęście to nie miało miejsca :)

      Usuń
    2. Niby tak, ale za taką kasę 1 miesiąc dłuższych rzęs to mało. Mogłyby być długie chociaż przez okres urzywnia, na mnie po prostu przesłała działać.

      Usuń
  3. faktycznie widać efekty :) ale ja bym chciała się zaprzyjaźnić z olejkiem rycynowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie olejek rycynowy niestety podrażnił :(

      Usuń
  4. Ja miałam tę odżywkę , jest naprawdę super , używałam 6 miesięcy i rzęsy miałam boskie , cena może szokująca , ale moim zdaniem watro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nic innego się z nią nie równa , pozdr.

      Usuń
    2. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi na dłuższą metę :)

      Usuń
  5. Podobne efekty miałam po olejku rycynowym, po ok 3 miesiącach :) Codziennie smaruję nim na noc rzęsy i linię nad rzęsami. Na początku minimalnie podrażniał, jednak po 3 dniach oko się przyzwyczaiło :) Czasem można mieć tylko wrażenie "wilgotnych oczy", ale i do tego można się przyzwyczaić. Nadal smaruję rzęsy olejkiem, są ciemniejsze, dłuższe i bardziej gęste. POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety olejek rycynowy podrazniał za każdym razem :(

      Usuń
  6. Wyglądają na ciemniejsze i gęstsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest duża różnica, trzymam kciuki, żeby było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, efekt na plus:) widać różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajnie, że odżywka także zagęszcza- różnica już znaczniejsza jest :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. widać różnicę ;)) dużo gęściejsze są

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt fajny :) ale dla mnie za droga ta odżywka ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy, ale u mnie świetnie się sprawdza olejek rycynowy za kilka złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są zdecydowanie bardziej gęste. Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą odżywkę dzięki niej mam rzęsy o jakich zawsze marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowity efekt :) Ale chyba jeszcze nie bylo soosby co by nie widzialam efekty po tej odzywce;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie efekty są bardzo zauważalne, gołym okiem widać poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, czy po odstawieniu zachowa się uzyskany efekt na Twoich rzęsach Kochana :) wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne nie :) Bo ta odżywka tylko przedłuża fazę wzrostu rzęs :)

      Usuń
  18. fajny efekt, jednak z moją systematycznością... :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzęsy są trochę gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widac roznice, ciekawe jak bedzie po kolejnym miesiacu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa ta odżywka, tylko cena mogłaby być niższa.

    OdpowiedzUsuń
  22. widać różnicę :) u mnie zaraz miesiąc stuknie z tą odzywką

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie miałąm, ale wiele blogerek ją bardzo poleca i mają takie same poprawy jak u Ciebie!
    coś musi w tym być :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne są , efekt po 2 miesiącach naprawde widać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja obecnie testuję Mount Up Lash

    OdpowiedzUsuń
  26. No no, widać już całkiem sporą różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie widać różnicę :) Chyba też zainwestuję w tą odżywkę :)
    Obserwuję! Chętnie będę tu wpadać :)
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nono różnica dość widoczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny efekt, tez się przymierzam do kupna tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No, no. Różnica jest naprawdę widoczna, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej ;) Mogę liczyć na obserwowanie ? bardzo mi na tym zależy :) Oczywiście ja już obserwuje ;)
    + widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam jej ponad rok - jest kosmetykiem doskonałym!

    OdpowiedzUsuń
  33. Różnica jest u Ciebie zauważalna. Ciekawe jaki efekt będzie po trzecim miesiącu. Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt super :) ja używałam przez miesiąc olejku rycynowego (efekty na moim blogu) i o ile we wzroście nie zauważyłam różnicy, to na pewno rzęsy się mi wzmocniły i trochę zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zaczynam ją dopiero używać i jestem ciekawa efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzy mi się - ale niestety na razie nie na moja kieszeń :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Marzę o tej odżywce! Niestety cena zabójcza :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...