czwartek, 12 grudnia 2013

KONKURS ! WYGRAJ WYBRANĄ KURACJĘ SEBORADIN- 3 ZWYCIĘZCÓW

Cześć Dziewczyny ! :)
Tak jak wspominałam na moim fanpage mam coś na pocieszenie dla tych, których Mikołaj w tym roku nie odwiedził (i nie tylko). W tym konkursie 3 z Was mają szansę wygrać wybraną przez siebie kuracji Seboradin :) O tych kuracjach możecie przeczytać na stronie Seboradin


Zasady konkursu:


1. Odpowiedz na pytanie w komentarzu do postu: Którą z kuracji Seboradin chciałabyś otrzymać i dlaczego?
2. Polub na Facebooku: Moc Włosów klik
Spośród prawidłowych odpowiedzi wybierzemy trzy laureatki, które otrzymają wybraną przez siebie kurację.
3.Czas trwania konkursu : od dziś do 26 grudnia 

Kuracje do wyboru :

Kuracja z czarną rzodkwią
Kuracja regenerująca (szczególnie polecam)
Kuracja z naftą kosmetyczną
Kuracja przeciwłupieżowa
Kuracjaa przeciw wypadaniu włosów
Seboradin jasne włosy
Seboradin ciemne włosy
                                                                                                                                                                

3 KURACJE I 3 ZWYCIĘZCÓW


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY :

Obserwuję jako :
Lubię ''Moc włosów jako:
Wybieram kurację (i dlaczego)
e-mail:

Mam nadzieję, ze konkurs Wam się spodoba i życzę powodzenia ! :)


91 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : Pluumka
    Lubię ''Moc włosów jako: Marlena L.
    Wybieram kurację do włosów wypadających poniewaz mam z moimi włosami problem, wypadaja garsciami i juz nie wiem co mam robic zeby pozbyc sie tego procesu, zbyt szybko postepuje. Jak tak dalej pójdzie będe 30letnia kobieta bez włosów na głowie ;/
    e-mail: pluumunia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram kurację Seboradin Niger, ponieważ moje cienkie włosy nie lubią potrzeby mycia co 1-2 dni. Włosy przy skórze bardzo się przetłuszczają,mimo że staram się ich często nie dotykać, nie poprawiać, nie stosuję żadnych obciążających specyfików (odżywek,mgiełek). Chciałabym zmniejszyć łojotok, z którym nie potrafię sobie poradzić,
    Pozdrawiam, Natalia
    natalia.el@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako : olis
    Lubię ''Moc włosów jako: Aleksandra G
    Wybieram kurację (i dlaczego): kuracja przeciw wypadaniu włosów, dlatego że od ok. pół roku nie mogę sobie z tym problemem poradzić w żaden sposób, i mimo tego, ze (jeszcze) mam dość gęste włosy, obawiam się, że nie będę mogła zrobić sobie mojej wymarzonej fryzury na ślub, który mam we wrześniu. Problem coraz bardziej się nasila, wszelkie możliwe badania już porobiłam, i nadal nie widzę rozwiązania :(
    e-mail: olagomu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Lusi
    Lubię "Moc włosów jako: Lucyna M
    Wybieram kurację (i dlaczego): Kuracja przeciw wypadaniu włosów. Już pisałam na moim blogu, że borykam się z tym problemem od pewnego czasu. Ostatnio nawet miałam wizytę u endokrynologa i niby jest ok, ale moje tsh jest blisko niedoczynności, Jego zdaniem moje tsh nie jest jakieś złe i nie zaczyna kuracji hormonami tylko mam kontrolnie się zbadać znów za pół roku. No więc włosy wypadają mi okropnie, nie dawno zaczęłam stosować zioła i naturalny specyfik jakim jest olej rycynowy. Efekty są takie sobie. Dlatego chciałabym wypróbować waszą kurację, gdyż być może ona zmieni stan moich włosów na lepsze i już moje włosy nie będą walały się po całym domu.
    e-mail: lucynam9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako : Gabi K
    Lubię ''Moc włosów jako: cosmetic-addiction.blogspot.com (fanpage)
    Wybieram kurację (i dlaczego): Kuracja przeciw wypadaniu włosów. Od kilku lat męczę się z wypadaniem włosów. Od 3-4 miesięcy efekt ten nasila się, a ja nie potrafię sobie pomóc. Stosowałam różne preparaty- wcierki, szampony, odżywki, suplementy diety i niestety niewiele to dało. Mam nadzieję, że pełna kuracja z Seboradin wspomoże moje włosy lepiej niż pojedyncze produkty, właśnie dlatego chciałabym ją otrzymać. Nie chcę już zbierać z wszystkiego setek włosów i ciągle słyszeć ' Ej Gabryśka znowu się lenisz!'. To strasznie przykre.
    e-mail: gabipsuja@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako : busia
    Lubię ''Moc włosów jako: Basia G.
    Wybieram kurację z czarną rzodkwią, bo wydaje mi się, że byłaby idealna dla moich przetłuszczających się włosów u nasady, które jednocześnie bardziej wypadają. Moja skóra głowy z tego powodu swędzi i zauważam na niej łupież. Do tej pory używałam kosmetyków regenerujących, gdyż moje włosy są po przejściach tj. rozjaśnianie i długotrwałe farbowanie, które nie wyszło im na dobre. Chciałabym jednak zająć się najpierw moją skórą głowy, by wyrastały mocniejsze i zdrowe włosy. Powróciłam do swojego naturalnego koloru włosów, brakuje im tylko jeszcze wzmocnienia i właściwej pielęgnacji.
    e-mail: basia9130@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Ewelinka K
    lubię fanpage jako https://www.facebook.com/anna.smigiel?ref=tn_tnmn
    Wybieram kurację z czarna rzodkwią ponieważ walczę już od roku o jak najszybszy porost włosów a narazie włosy moje stoją w miejscu. Po licznych rozjaśnianiach i farbowaniach na różne kolory chcę je również odżywić i wzmocnić. Słyszałam że ta seria jest najlepsza a używałam już dużo kosmetyków i nic. Moje włosy są bardzo delikatne i stróktórą przypominają takie jak po rozjaśnianiu najsilniejszym rozjaśniaczem.
    e-,mail: ewelinka087@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako: Natalia ciszaaaaa
    lubię moc włosów jako: Natalia Karolina W
    wybieram kuracje regenująca
    A dla tego że moje włosy jeszcze dochodzą do siebie po moich rozjasnianiach włosów a nawet raz nawet robiłam trwałą!!! przez co moje włosy są strasznie sianowate....... mimo że już nie farbuję od ponad roku nie susze nie prostuję systematycznie podcinam końcówki żeby pozbyć się tych rozjaśnianych ,które są teraz pod farba podobną do mojego naturalnego koloru włosów.
    stosuję oleje i inne wcierki, włosy dochodzą do siebie powoli..... dla tego też chciała bym spróbować tą kurację:)
    e-mail: wojtkowiak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Michasia S.
    Lubię ''Moc włosów jako: Michalina S.
    Wybieram kurację (i dlaczego): Kuracja Niger z czarną rzodkwią wydaje się idealna dla mojej przetłuszczającej się skóry głowy. Mam z nią problemy od dziecka. Nie mogę cieszyć się świeżymi włosami chociaż te 2 dni, a nie chcę męczyć skalpu i długości myjąc je codziennie...
    O firmie słyszałam wiele dobrego. Seboradin pomógł mojej mamie po urodzeniu mnie. Wypadało jej wiele włosów, a jej gruby warkocz stracił 2/3 swojej objętości. Dzięki lotionom mogła się cieszyć zahamowaniem wypadania i odrastaniem nowych baby haris.
    Ja oczekuję pomocy przy wiecznie przylizanej u skalpu fryzurze, ponieważ to naprawdę utrudnia moją pielęgnację i sprawia, że nie mogę codziennie wyglądać do końca dobrze i atrakcyjnie.
    e-mail: michasiamini444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako : Kamila Lyll
    Lubię ''Moc włosów jako: Świat Lyll
    Wybieram kurację regenerującą, ponieważ moje włosy potrzebują "mocnego kopa" ;) Pomimo zmiany pielęgnacji wciąż nie są takie jak bym sobie życzyła. One walczą by zostać zniszczonymi, ja walczę by je uratować. Wiem że po części sama się do tego przyczyniłam, ale i fryzjerka nie jest bez winy - gdyby przeprowadziła ze mną wywiad i sprawdziła włosy (co wiem teraz, że dobry fryzjer to robi) to nie rozjaśniałaby mi ich tylko zaproponowała coś innego żeby zejść z tego co miałam na głowie - ni to czerń, brąz, szarość, ciemny blond (wszystko naraz). Po tym moje włosy stały się słabsze, niektóre partie były "gumiate" i strasznie suche. No i rozdwajają się na potęgę. Teraz jest już lepiej, ale zima im nie sprzyja, więc może Seboradin dałby radę.
    e-mail: lylleill.lys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Lexie
    Lubię ''Moc włosów jako: Aleksandra B.
    Wybieram kurację (i dlaczego): Chciałabym przetestować kurację regenerującą, ponieważ moje włosy wiele ze mną przeszły - farbowanie, prostowanie bez termoochrony... Chciałabym naprawić skutki swoich błędów i mieć długie, zdrowe włosy. Liczę na to że kuracja regenerująca mi w tym pomoże - zależy mi na tym aby moje włosy przestały się łamać, rozdwajać i nabrały blasku. Nie ukrywam, że przyspieszenie wzrostu i wzmocnienie cebulek też się przyda :) Marzę o włosach do talii, ale zależy mi przede wszystkim żeby były mocne i zdrowe.
    e-mail: lexie0212@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako : Słonecznik
    Lubię ''Moc włosów jako: Bambusowy Raj
    Wybieram kurację (i dlaczego) przeciw wypadaniu włosów, ponieważ po tragicznych jesiennych przeżyciach kiedy to włosy leciały mi garściami, chcę zabezpieczyć się przed wiosenną powtórka :)
    e-mail: joanwi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako : Marta
    Lubię ''Moc włosów jako: Marta J
    Wybieram kurację: Kurację regenerującą. Dlaczego? Moje włosy mimo bardzo dokładnego (i kosztownego) dbania o nie, wciąż nie są tak idealne jak powinny ;) Po latach farbowania, suszenia, palenia lokówką, potrzebują wsparcia. Mogłabym pokładać w tej kuracji duże nadzieje, ponieważ właśnie do takich włosów jest przeznaczona.
    Ważnym elementem mojego wyboru jest też to, że polecasz. Wiadomo, że lepiej używać produktów już sprawdzonych i polecanych. To jest dla mnie bardzo ważne, bo staram się bardzo dokładnie dobierać kosmetyki dla moich włosów. Dużo czasu poświęcam analizowaniu składów, szukaniu nieznanych mi produktów, które mogłyby przypasować moim włosom i mieszaniu najróżniejszych półproduktów, żeby je zadowolić.
    Dlatego myślę, że kuracja mogłaby mi pomóc trochę je naprawić :)
    e-mail: marta67@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako : Jolanta K.
    Lubię ''Moc włosów jako: Jola Kow.
    Wybieram kurację regenerującą, ponieważ na chwilę obecną takiej właśnie kuracji najbardziej potrzebują moje włosy. Są przesuszone i zniszczone. Dopiero zaczynam świadomą pielęgnację i muszę przyznać, że coraz bardziej mi się to podoba. Widzę już pierwsze efekty moich starań o piękne włosy, a jestem pewna, że z kuracją regenerującą Seboradin jeszcze szybciej osiągnę swój wymarzony cel, jakim są długie i piękne włosy :)
    e-mail: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako : Sandra Ka
    Lubię ''Moc włosów jako: Sandra K.
    Wybieram kurację z naftą kosmetyczną ponieważ bardzo chciałabym przetestować działanie nafty o której mówi się wiele dobrego, w końcu stosowały ją nasze babcie;)
    W dodatku moje włosy są pozbawione blasku i elastyczności, od dłuższego czasu zmagam się z rozczesywaniem włosów. Zwłaszcza gdy są suche i zamieniają się w burze loków, wtedy brakuje im blasku i wyglądają jak u pudla ;) Myślę, że ta seria wzmocni moje osłabione włosy i doprowadzi je do stanu "używalności" i przestanę sobie wyrywać tyle włosów z głowy przy rozczesywaniu :)
    e-mail: sandrika@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : Anita B.

    Lubię ''Moc włosów jako: Anita Barbara

    Wybieram kurację Przeciw Wypadaniu Włosów, bo to ostatnio moja bolączka. Moje włosy wypadają ostatnio jak szalone. Nie wiem do końca co jest przyczyną tego stanu rzeczy, ale byłoby miło gdyby coś zatrzymało ten proces :)


    e-mail: anitabarbara35@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: irreplaceable
    Lubię ''Moc włosów" jako: Ada Cz.
    Wybieram kurację (i dlaczego): Bardzo chciałabym przetestować kurację regenerującą, ponieważ moje włosy są straszne :( Wybrałam tą kurację min. dlatego, że moje włosy były katowane prostownicą przez prawie 5 lat, przez co są w opłakanym stanie, ale były także kilkakrotnie farbowane. Pielęgnuje je świadomie od sierpnia i ich kondycja lekko się poprawiła, ale to nadal nie to. Nadal widać "efekty" farbowania (a chcę zejść do naturalek) i prostowania. Na mojej głowie do dziś panuje przesusz, pusz i łamliwość. Mam wielką nadzieję, że ta kuracja pomogłaby im dojść do siebie :)
    e-mail: aduuusx3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako : Miss_Veronicas
    Lubię ''Moc włosów jako: Joanna M.
    Wybieram kurację regenerującą, ponieważ moje włosy wiele przeszły i są w ciężkim stanie, szukam czegoś coś w jakim mogło by im pomóc i sprawić że ich wygląd sie poprawi.
    e-mail: asia13091997@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako : sejtanstrange
    Lubię ''Moc włosów jako: Natalia P.
    Wybieram kurację (i dlaczego): Bardzo chciałabym przetestować kuracje z czarna rzepą ponieważ moje włosy bardzo się przetłuszczają. Dam o nie już od roku ale dalej nie radze sobie z przetłuszczaniem. Mam nadzieję że będę miała szczęście i wygram. Może w końcu będę się cieszyć z mniej przetłuszczającymi się włosami.
    e-mail: nataliasejtan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Justyna Klimek
    Lubię "Moc włosów" jako: Justyna Łukasz Klimek
    Wybieram kurację przeciw wypadaniu włosów, ponieważ strasznie gubię włosy a nie chciałabym ich ścinać mam sentyment do długich włosów od dziecka mam długie. Chciałabym je wzmocnić aby cieszyć się ich pięknem nadal.
    e-mail: justynka.gucwa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Róża P
    Lubię "Moc włosów" jako Róża Pys
    Wybieram kurację regenerująca, ponieważ farbuję włosy na blond, i pół roku temu fryzjerka użyła zbyt wysokiej wody utlenionej i kruszą się jakby były upalone. Pomimo podcinania są zniszczone, suche i matowe. Aż wołają o intensywną regenerację. Stosuję różne preparaty, ale bez rezultatu. Mam nadzieję, że te kosmetyki dały by radę uporać się z moim problemem, bo inaczej grozi mi męskie cięcie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ups.. zapomniałam maila : rozapyszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako : Daria S
    Lubię ''Moc włosów jako: Daria S
    Wybieram kurację: Na wypadanie włosów. Marzę od długich, zdrowych włosach. Zapuszczaj je już 2 i pół roku. Nie farbuję ich przez co są lśniące i zdrowe, jedynie końcówki włosów czasem są suche i rozdwojone. Jednak od jakiegoś czasu borykam się z wypadaniem włosów. Nie wiem jak mam temu zapobiec i jaka może być tego przyczyna. Boję się, że moje zdrowe włosy nie będą wyglądały już tak dobrze. Myślę, że ta kuracja pomogła mi w walce o piękne i zdrowe włosy :)
    e-mail: daruniunias@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako : Blood Angel
    Lubię ''Moc włosów jako: Jeanne Chan
    Wybieram kurację przeciw wypadaniu,ponieważ mam coraz mniej włosów wypadają codziennie w dużych ilościach, być może ten produkt coś pomoże.
    e-mail: jeanne211@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Blondynka
    Lubię "Moc włosów" jako Barbra Anna Z.
    Wybieram kurację: Kuracja przeciw wypadaniu włosów, ponieważ marzę o włosach do pasa kiedy będę brała ślub i wiem że bardzo długo nie będę musiała na ten dzień czekać. Moje włosy strasznie wolno rosną - przy słabszych wcierkach 0,5 cm a bez wcierek to w ogóle mi nie rosną :( i ogólnie są dość słabe, choć zdrowe.
    Więc...
    proszę o pomoc
    by dodać siłę i moc
    moim krótkim falom
    nich kuracje mój problem oddalą
    by w ten dzień cudowny
    zostały spełnione me sny
    i marzenia
    o pięknej długości
    do ogonowej kości
    prosi Blondynka :)
    e-mail: baskazarowna15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Lucyna Gacek
    Lubię "Moc włosów" jako Lucyna G.
    Wybieram kurację: Chciałabym przetestować kurację przeciw wypadaniu włosów, ponieważ moje włosy lecą od dłuższego czasu garściami. Kiedyś już pojawił się u mnie taki problem wzmożonego wypadania włosów, ale wtedy udało się to jakoś załagodzić tym razem nie jest tak łatwo i to co zadziałało kiedyś dzisiaj nie skutkuje. Mojemu wypadaniu nawet lekarz nie pomógł, już dawno myślałam o wypróbowaniu kosmetyków tej firmy, ale jakoś zawsze funduszy zabrakło. Mam włosy kręcone kiedyś były do pasa po ścięciu kilka lat temu do ramion znów dążę do włosów do pasa ale przy moim wypadaniu boję się że prędzej łysa zostanę niż włosy zapuszczę do wymarzonej długości. Włosy mam zadbane i zdrowe ale nie dość, że wypadają to jeszcze mam wrażenie że ich wzrost się zatrzymał, i niczym nie mogę kopnąć ich do wzrostu. Może Seboradin by mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako : Olasiaaaa
    Lubię ''Moc włosów jako: Aleksandra B.
    Wybieram kurację regenerującą, ponieważ moim wiecznie plątającym się włosom sprzyda się porządna dawka nawilżenia. Szczególnie zimą moje pukle doprowadzają mnie do szału! Nie ma możliwości, żebym wyszła w rozpuszczonych włosach, bo non stop zbijają się w stronki i plątają;/ Pozatym jest to najbardziej polecana seria przez blogerki, więc mam nadzieję, że i mi pomoże:)
    e-mail: twojatequila@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. ten konkurs organizowany jest również na innych i biore w nich udział czy w tym również mogę czy wg regulaminu nie ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako : Alexzus
    Lubię ''Moc włosów jako: Iza L.
    Wybieram kurację: regenerującą, ponieważ moje włosy są zniszczone i bardzo szybko się plączą - są długie do połowy pleców. Musiałam znowu obciąć końce i nie chce obcinać ich bardziej :( Raz bywa lepiej z nimi a raz gorzej, ale kołtunią się notorycznie, brakuje im odżywienia.. Po jednej imprezie gdzie miałam loki, rozczesywałam je nad ranem 1.5 godziny, tak były splątane z loków utrwalonych tylko mgiełką lakieru, co wydaje mi się nienormalne, jako że inne długowłose kręcą loki bardzo często i nie mają splątańców w okolicy karku.. Zaplątane siano, takie są u mnie. Przy czym rozczesując wypadają mi garście włosów, zaraz kuracji na ich wypadanie będę potrzebować.. Stosowałam mnóstwo odżywek ale głównie obciążały mi włosy, słyszałam o formule regenerującej same pozytywy i liczę, że ona pomoże i uniknę nożyczek. :-)
    e-mail: lolalexz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  30. Obserwuję jako : Adrianna
    Lubię ''Moc włosów jako: Adrianna C.
    Wybieram Kurację regenerującą, ponieważ... około rok temu postanowiłam stać się posiadaczką rudych włosów. Razem z koleżanką kupiłyśmy rozjaśniacz drogeryjny (o zgrozo!) i rudą farbę. Skończyło się żółtkiem na czubku głowy i przesuszoną całością. Na szczęście pod ręką była fryzjerka, która wszystko naprawiła, jednakże włosy po raz drugi musiały przejść przez rozjaśnianie, a przy kolejnych farbowaniach również (mam włosy w kolorze ciemnego brązu). Półroczne farbowanie i rozjaśnianie włosów strasznie zniszczyło mi włosy i do tej pory nie mogę z nimi dojść do ładu. Bardzo chciałabym wypróbować tę kurację, może ona coś pomoże.
    e-mail: adrianna.czekaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako : Karolina Ł.
    Lubię ''Moc włosów jako: Karolina Ł.
    Wybieram kurację regenerującą ponieważ, moje włosy, jeszcze nie dawno rozjaśniane rozjaśniaczem (zanim zrozumiałam, że farba jest dużo bezpieczniejsza, a do tego daje dużo ładniejszy odcień) nadal są kruche, matowe i słabe. Moje zapuszczanie trwa już kilka lat, a włosy nadal mam ledwo sięgające biustu (podcinanie miliona rozdwojonych końcówek, wykruszanie), a marzą mi się dłuuugie, zdrowe, błyszczące blond włosy. Jestem na dobrej drodze ale te kosmetyki na pewno pomogłyby mi je bardziej odżywić i wzmocnić. Przeczytałam, że ta kuracja nawet "stymulacje i zapobiega nadmiernemu wypadaniu", tyle w jednym? Może w końcu mogłabym nosić więcej czarnego, który tak uwielbiam, bo na plecach nie zostawałyby mi blond pasemka, które ciągle lecą z mojej głowy, i nie wstydziłabym się czesać przy ludziach a także podejmować tematu dbania o włosy:)
    e-mail: kali31@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Angie
    Lubię ''Moc włosów" jako: Angelina N.
    Wybieram kurację: przeciw wypadaniu włosów (i dlaczego)
    Po pierwsze: dużo słyszałam o tej kuracji i jestem ciekawa efektów na moich włosach.
    Po drugie ostatnio zauważyłam, że więcej włosów zaczęło mi wypadać i chcę to naprawić.
    Po trzecie Moje włosy nie tylko wypadają, ale są łamliwe i suche, a czytając na stronie włosy po tej kuracje stają się mocniejsze.
    Po czwarte zapuszczam włosy na swoje wesle, a rosną mi bardzo wolno dlatego chciałabym przyspieszyć trochę ten wzrost.
    Po piąte włosy to wizytówka kobiety, więc musimy o nie dbać. Najpiękniejsze są te długie i lśniące, a wierzę, że ta kuracja pomoże mi odzyskać dawną długość i objętość włosów.
    e-mail: angie-official@o2.pl

    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Joanna S
    Lubię "Moc włosów: Joanna S
    Wybieram kurację: z czarną rzodkwią.
    Moja Mama od lat kupuje lotion, wciera go w skórę głowy po każdym myciu. Jest przekonana, że bez tego elemetu nie miałaby swoich włosów. Ma swoje lata, a niemal całe życie stosuje trwałą ondulację i farbowanie. Wiem, że byłaby zachwycona, gdyby mogłaby dołączyć pozostałe elementy kuracji do swojej pielęgnacji. A ja... byłabym zachwycona mogąc jej czasami podbierać kosmetyki i móc testować je razem z Mamą. W ten sposób jeden prezent uszczęśliwi dwie osoby!
    e-mail: joanna.lipska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako : Dorenn
    Lubię ''Moc włosów jako: Dorota Wa
    Wybieram kurację: Chciałabym znaleźć pod choinką zestaw kosmetyków Seboradin z naftą kosmetyczną. "Nafta na włosy – brzmi jak przepis babci na pielęgnację niesfornych kosmyków?" dokładnie tak! :) Wydaje mi się, że ten zestaw jest idealnym połączeniem wykorzystania starodawnej metody nakładania nafty na włosy ale w nowocześniejszym wydaniu no i z dopracowanym świetnym składem. Sama nafta nakładana solo działa na moje włosy niesamowicie, jak również w roli maski (robię przeróżne kombinacje) i podsumowując jest moim ulubionym kosmetykiem do włosów. I dlatego też szukam przeróżnych kosmetyków z moją ulubienicą. Jestem przekonana, że ta seria Seboradin sprawdziłaby się u mnie bardzo dobrze ba nawet rewelacyjnie! Zależy mi na wzmocnieniu, na nadaniu blasku i miękkości mojej czuprynie oraz o ograniczeniu elektryzowania się włosów, co w okresie zimowym jak wiemy jest wzmożone. O tak, to jest zdecydowanie mój wymarzony prezent na święta i mam nadzieje, że ten zestaw zostanie moim ulubionym :)
    e-mail: dorenn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Anna Pe
    Lubię ''Moc włosów jako: Anna Przybylska
    Wybieram kurację (i dlaczego): Kuracja przeciw wypadaniu włosów. Dlaczego? Borykam się z tą przykrą przypadłością już troszkę czasu i nadal nie znalazłam odpowiedniego środka by w pełni zakończyć tę nieprzyjemną przygodę. Kuracja bardzo by mi się przyadała a w szczególności moim włosom, które pozostaną na głowie a nie na szczotce!
    e-mail: anka8604@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako : Mariola
    Lubię ''Moc włosów jako: Mariola Wiś..
    Wybieram kurację przeciwłupieżową.

    Wygrać z łupieżem to niełatwa sprawa,
    bardzo rzadko kiedy przychodzi poprawa.
    Choć odżywiam się dobrze, jestem zawsze w formie,
    choć mało się stresuję i wyniki mam w normie,
    łupież, jak cień, wciąż się za mną wlecze -
    od zwykłych szamponów skóra mnie aż piecze.
    Do zadań specjalnych zestaw ten mi niezbędny-
    czuję, że efekt wywoła on obłędny :)

    e-mail: mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję bloga jako: Paula Sypień
    Lubię na FB jako: Paula Sypień

    Chciałabym regenerująca kurację, bo skoro ją szczególnie polecasz, to wiem, że masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako : Virtual_girl933
    Lubię ''Moc włosów jako: Polly Quenst
    Wybieram kurację regenerującą ponieważ moje włosy są bardzo zniszczone od codziennego suszenia. Mimo podcinania końcówek, nakładania odżywek i masek ich stan niezbyt się poprawia.
    e-mail: pingwinowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako : Anita Kaniasta
    Lubię ''Moc włosów jako: Anita Kaniasta
    Wybieram kurację regenerującą, ponieważ chciałabym znów mieć piękne i długie włosy jak w dzieciństwie. Mimo tego, że bardzo o nie dbam, nadal są zniszczone. Żałuję codziennego prostowania włosów temp. 220 stopni przez 5 lat, dlatego mam nadzieję, że w jakiś sposób uda mi się osiągnąć cel. Może z Seboradinem ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Endrietta24
    Lubię Moc włosów jako: Endrietta Endrietta
    Wybieram kurację: Seboradin Jasne Włosy ,chciała bym wzmocnić kolor moich naturalnych włosów blond i utrzymać go jak najdłużej,potrzebuję także ochrony przed czynnikami zewnetrznymi przez cały rok.Chcę się cieszyć blond czupryną zregenerowaną,nawilżoną i lśniącą.
    e-mail: andzia344@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako : Włosowe Inspiracje
    Lubię ''Moc włosów jako: Katarzyna Ręklewska
    Wybieram kurację Seboradin regenerującą, ponieważ moje włosy ciągle nie mogą dojść do siebie po zabiegu koloryzacji na kolor czerwony :( Farba strasznie zadziałała na moje włosy. Zniszczyła je, spowodowała, że końcówki stały się przesuszone i łamliwe. Włosy straciły swój blask i życie. Długo z tego koloru nie mogły wyjść. I choć teraz moje włosy już prawie odrosły, są nadal zniszczone i potrzeba im regeneracji. Sądzę, że kuracja Seboradin by im bardzo pomogła.
    e-mail: wlosoweinspiracje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako : TulaBacke
    Lubię ''Moc włosów jako: Paulina G.
    Wybieram kurację: Chciałabym wypróbować kurację z czarną rzepą. Ostatnio postanowiłam zawalczyć o powrót do naturalnego koloru włosów. Zajęło mi to rok, jednak moje włosy, mimo że są teraz zdrowe to jednak nadal czegoś im brakuje. Oprócz długości, o którą chciałabym spróbować zawalczyć właśnie kuracją z czarną rzepą chcę też uzyskać włosowy "efekt wow". Myślę, że właśnie ta kuracja może mi w tym pomóc.
    e-mail: Paulina5858@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako : Monia92
    Lubię ''Moc włosów jako:Monika Pi
    Wybieram kurację (i dlaczego): Kuracja regenerująca do włosów suchych,
    zniszczonych farbowaniem i modelowaniem, to właśnie ta, którą bym wybrała. Przez parę lat farbowałam i rozjaśniałam włosy. Rok temu chciałam od razu zejść z ciemnego brązu, który miałam położony od połowy głowy i je potraktowałam rozjaśniaczem. Oczywiście to było najgorsze co mogłam zrobić. Włosy do ramion musiałam ściąć na boba. :/ teraz powoli sobie odrastają te moje włoski, przez rok ich nie farbowałam, ale parę dni temu pofarbowałam je farbą na jasny blond. Teraz trochę tego żałuję. Po pofarbowaniu zauważyłam, że moje włosy niebyły jeszcze na to gotowe. Zamiast na lśniące i zdrowe, wyglądają na zniszczone i wysuszone i takie zresztą są. Po każdym myciu suszę je suszarką, co też z pewnością im nie pomaga. Od paru miesięcy staram się bardziej świadomie dbać o włosy. Dużo czytałam o kosmetykach Seboradin. Chciałabym je wypróbować, sprawdzić czy zdziałają coś na moich włosach.

    e-mail: mpilipowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako : Patrusia97
    Lubię ''Moc włosów jako: Patrycja G.
    Wybieram kurację: Kuracja regenerująca.Moje włosy potrzebują szczególnej pielęgnacji , dbam o niej już kilka miesięcy , nie widzę znacznej poprawy , ale nie poddaje się.Gdy zaczynałam moje włosy były podobne do twojego stanu początkowego , jednak moje włosy sa pocieniowane przez co wyglądają na rzadkie.Staram się za wszelka cenę je zapuścić, przy czym również regeneruje co sie da.Rosjaśniane ,przez ponad dwa lata codzienie prostowane włosy -można sobie wyobrazic te spalone kosmyki.Ja walcze kazdego dnia o ich lepszy wyglad , ale wiadomo , poczatki sa trudne.Słyszałam ,czytałam wiele pochlebnych komantarzy o Seboradinie, jednak póki co sama nie wypróbowałam.Chciałabym je jednak przetestować, być może okażą się wybawieniem dla mojej czupryny , a jak w końcu będę wiedziała , że moja pielęgnacja się opłaci.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako : Julka
    Lubię ''Moc włosów jako: Julia Julia
    Wybieram kurację (i dlaczego):
    Chciałabym wypróbować kurację SEBORADIN CIEMNE WŁOSY. Nie mam problemów z wypadaniem czy z przetłuszczaniem włosów, a wręcz przeciwnie – są gęste i grube. Mam z natury prawie czarne włosy. Właśnie - prawie... bo niestety ale latem słońce rozjaśnia niektóre pasma naturalnie czarnych włosów i stają się one matowe, w brązowym odcieniu. Lubię swój kolor, pragnę go jedynie pogłębić ile się da i podkreślić urok :P Bardzo chciałabym uzyskać efekt czarnej, lśniącej tafli na włosach, dlatego przy wyborze kosmetyków kieruję się tym, aby były skierowane do ciemnych włosów i aby w naturalny sposób, bez użycia chemicznych farb uzyskać efekt, którego pożądam najbardziej na świecie :) Dlatego też sądzę, że to ja powinnam wygrać kurację do ciemnych włosów :)
    e-mail: klopsia@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Karolina Karcz-Wasilewska
    Lubię "Moc włosów jako: Karolina Karcz-Wasilewska
    Wybieram kurację przeciw wypadaniu włosów. Kiedyś, jeszcze przed pierwszą ciążą byłam zachwycona kondycją swoich włosów. Od tamtej pory minęło 5 lat, w między czasie urodziłam drugie dziecko a stan moich włosów znacznie się pogorszył. Moim największym zmartwieniem jest wypadanie włosów. Tracę je nie tylko przy myciu czy szczotkowaniu. Wypadają również samoistnie jak tylko nie są związane. Dlatego mam nadzieję, że ta kuracja pomoże.
    e-mail: karcz_karolina@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako : katiuszek
    Lubię ''Moc włosów jako: Moja Osobistosc
    Wybieram kurację (i dlaczego) przeciw wypadaniu wlosow poniewaz zmagam sie z tym problemem od dluzszego czasu i nie chce niebawem zostac zupelnie lysa :(
    e-mail: mojaosobistosc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako : Gilgotki
    Lubię ''Moc włosów jako: Natalia k.
    Wybieram kurację (i dlaczego): No i mam dylemat, którą kurację wybrać. Cierpię na łojotokowe zapalenie skóry, więc powinnam wybrać Seboradin Niger, ale z drugiej strony ŁZS spowodowało u mnie wypadanie włosów (plus prześwity), więc zdecyduję się na kurację przeciw wypadaniu włosów. Wierząc, że pomoże mi w walce o każdy włos, który jeszcze dzielnie stara się trzymać mojej skóry głowy. Trzymajcie się moje maleństwa, może seria Seboradin się Wami zaopiekuję i doda Wam sił :)
    e-mail: placki.ziemniaczane@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Chomik
    Lubię ''Moc włosów" jako: Izabella P.
    Wybieram kurację (i dlaczego): Interesuje mnie kuracja regenerująca, ponieważ moje włosy właśnie przeżywają ciężki okres i bardzo się o nie martwię. Sezon grzewczy już się rozpoczął, co im nie służy.
    e-mail: izis5@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako : Marta Cholewa
    Lubię ''Moc włosów" jako: Marta C.
    Wybieram kurację (i dlaczego): wybieram kurację z czarną rzodkwią, ponieważ od długiego czasu walczę o piekne i zdrowe włosy :) kuracja z czarna rzodkwią pomoże mi uporać się z nadmiernym wypadaniem i może w znacznym stopniu przyspieszyć ich porost.
    e-mail:
    marta_cholewa@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako : bognyprogram
    Lubię Moc włosów jako: Bogny Program
    Wybieram kurację Seboradin kuracja regenerująca, bo... poleca ją moja ulubiona włosomaniaczka:)
    e-mail: bodzia161@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako : Kinga Bylina
    Lubię ''Moc włosów jako: Kinga Bylina

    Wybieram kurację regenerującą.
    Dlaczego? Moje włosy są w strasznym opłakanym stanie, chciałabym w końcu coś z nimi zrobić, niestety znaleźć odpowiednie kosmetyki, które na prawdę by pomogły jest strasznie ciężko :(. Od jakiegoś roku zapuszczam włosy, są już dosyć długie, do tego gęste, ale oprócz tego nie mogę wymienić innych plusów. Są suche, końcówki się rozdwajają, bardzo matowe i 'sianowate' w dotyku, nawet przypominają siano zamiast włosów. Strasznie mnie to irytuje, bo robię co mogę i na co mnie stać, żeby w końcu wyglądały dobrze, jednak nic nie pomaga :(

    e-mail: sweet6663@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

  53. Obserwuję jako : Madzia Cz
    Lubię ''Moc włosów jako: Magdalena Cz.
    Wybieram kurację: regenerującą. Dlaczego? Bo włosy to dla mnie coś więcej niż burza loków czy artystyczny nieład, są dla mnie jak dziecko- dbam o nie, pielęgnuję, patrzę jak rosną; cieszę się, gdy są zdrowe i płaczę z nimi w chwilach słabości. Te momenty właśnie nadeszły, potrzebuję dać im przysłowiowego kopa.
    e-mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako : Marta Te
    Lubię ''Moc włosów" jako: Marta Tereba
    Wybieram kurację (i dlaczego) : Ileż ja bym dała żeby znaleźć pod choinką kurację regenerującą od Seboradin... Wiele o niej czytałam i myślę, że mogłaby mi pomóc. Moje włosy były niegdyś katowane farbowaniem i prostowaniem. Były zniszczone i suche. Od ponad roku walczę o odzyskanie dawnej kondycji, zrezygnowałam z farbowania, prostuję od czasu do czasu, lecz popełniłam jeden błąd tego lata. Ombre... Podobało mi się u innych, u mnie w sumie też, ale zniszczyło to mi włosy bardziej niż prostowanie. Moje końcówki mimo podcinania nie wyglądają najlepiej, intensywnie je pielęgnuję, ale ciągle im czegoś brakuje. I mimo pielęgnacji włosy ciągle się puszą, więc przede mną jeszcze długa droga. Ratuj kochana a moja wdzięczność będzie ci dana! :)
    e-mail: martate22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako : alexandera
    Lubię ''Moc włosów jako: Ola Aleksandra
    Wybieram kurację (i dlaczego) : regenerującą, ponieważ balsam z tej serii jest jednym z moich ulubionych, jestem więc bardzo ciekawa jak sprawdzają się pozostałe produkty z tego zestawu :)
    e-mail: alexandera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako : nnat.
    Lubię ''Moc włosów jako: Natalia I.
    Wybieram kurację regenerującą, ponieważ ciągle brakuje mi odpowiedniej ilości czasu na pielęgnację włosów. Ogranicza się to obecnie do olejku przed myciem, szamponu i odżywki. Na maseczkę pozwalam sobie 1 w miesiącu, czasami rzadziej, aż wstyd się przyznać! Niestety odbija się to na kondycji włosów. Dlatego teraz chcę postawić na kosmetyki regeneracyjne ;-)
    e-mail: staachaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako : birchanathema
    Lubię ''Moc włosów jako: Gabriela B.

    Wybieram kurację przeciw wypadaniu włosów, ponieważ moje kłaczki lecą na morgi. Po każdym myciu głowy, migruje mi ze skalpu około pełnej garści włosów. Stosowałam wiele specyfików, szamańskie rytuały i mimo szczerych chęci wszystko na nic. Mimo jawnych klęsk, nie poddaję się i czekam na swojego produktowego wybawcę, a nóż ten zestaw okaże się istnym rycerzem na białym koniu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako anna.kultowa (konto google, nie wiem jak dodać do obserwowanych, po prostu tu zaglądam)
    Lubię jako Ania Kąklewska

    Wybieram kurację regenerującą.
    Joanna z kabaretu Hrabi śpiewa: "kobiety w ciąży los tak ciężki jak wieloryb, huśtawka uczuć wielki bagaż do dźwigania".... dodam, że rozdwajają się końcówki i dzidziuś chyba jakimś sposobem wysysa ze mnie witaminy :) ale ja się wcale nie gniewam, jednak regeneracja bardzo się przyda.

    pozdrawiam serdecznie,
    Ania Kąklewska.

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako anna.kultowa (konto google, nie wiem jak dodać do obserwowanych, po prostu tu zaglądam)
    Lubię jako Ania Kąklewska

    Wybieram kurację regenerującą.
    Joanna z kabaretu Hrabi śpiewa: "kobiety w ciąży los tak ciężki jak wieloryb, huśtawka uczuć wielki bagaż do dźwigania".... dodam, że rozdwajają się końcówki i dzidziuś chyba jakimś sposobem wysysa ze mnie witaminy :) ale ja się wcale nie gniewam, jednak regeneracja bardzo się przyda.

    pozdrawiam serdecznie,
    Ania Kąklewska.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Onyxia
    Na fb lubię jako: Asia Ś.
    E-mail: onyxhiaeth@gmail.com
    Chciałabym wygrać zestaw regenerujący do włosów zniszczonych.
    Niestety za późno zaczęłam się interesować świadomą pielęgnacją i nadal widać skutki rozjaśnionych i zniszczonych włosów. Do tego, moje włosy są z natury kręcone, a w ubiegłoroczne wakacje, kiedy to smażyły się na słońcu, oczywiście nie zabezpieczałam ich niczym... Do chwili obecnej nie mogę doprowadzić ich do chociażby normalnego stanu... Mam nadzieję, że ten zestaw pomógłby moim włosom, ponieważ naczytałam się o nim wiele pozytywnych recenzji. ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako :bernadeta bomba
    Lubię ''Moc włosów jako:Bernadetta Bomba
    Wybieram kurację (i dlaczego)regenerującą,
    bo skoro Pani tak poleca,
    a moje włoski nieustannie lecą,
    muszę wszelkimi sposobami je ratować
    Seboradin wypróbować.
    Niech zadziała i u mnie, duże pole do działania,
    a ja jestem ochoczo przygotowana do testowania.
    e-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako : Ciasteczko
    Lubię ''Moc włosów jako: Ania PK
    Wybieram: Kurację przeciw wypadaniu włosów, ponieważ odstawiając na bok fakt iż już niedługo zima, to zaraz zawita nam wiosna, i chciałabym być przygotowana na wiosenne wypadanie włosów :)
    e-mail: ciasteczkowa25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako :AniaSKF
    Lubię ''Moc włosów jako:
    Anna Pitala
    Wybieram kurację Kuracja przeciw wypadaniu włosów: Jestem cztery miesiące po porodzie i włosy lecą mi garściami. Są wszędzie: na ubraniach,na dywanie, na podłodze, w wannie i na moim synku. Witaminy mało pomagają dlatego szukam czegoś bardziej profesjonalnego.
    e-mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako :AniaSKF
    Lubię ''Moc włosów jako:
    Anna Pitala
    Wybieram kurację Kuracja przeciw wypadaniu włosów: Jestem cztery miesiące po porodzie i włosy lecą mi garściami. Są wszędzie: na ubraniach,na dywanie, na podłodze, w wannie i na moim synku. Witaminy mało pomagają dlatego szukam czegoś bardziej profesjonalnego.
    e-mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: Amanda Michalak
    Lubię ''Moc włosów jako: Amanda Mi
    Wybieram kurację Kuracje regenerującą, ponieważ będzie ona odpowiednia do moich kręconych, suchych włosów. Przez kilka lat prostowałam włosy dzień w dzień, nie zabezpieczałam ich żadnymi kosmetykami- używałam jedynie jedwabiu (z alkoholem- złooo!). Raz na jakiś czas nałożyłam odżywkę lub maskę, nie zwracając uwagi na skład. Myłam włosy drogeryjnymi szamponami z SLS oraz silikonami. Można sobie wyobrazić jak wyglądały moje włosy. Jedno wielkie siano. Już jest lepiej- widać, że są kręcone. Świadomie dbam o włosy półtora roku, jednak dalej pozostawiają wiele do życzenia. Strasznie żałuję, że tak późno zaczęłam dbać o włosy. Marzę o Seboradinie pod choinką ;D
    e-mail: amanda_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Jolka Poprostu
    Lubię "Moc włosów" jako: Jolka Płachta
    Wybieram kurację - kuracja przeciw wypadaniu włosów. Postanowiłam że pójdę do ślubu z pięknymi długimi włosami. I prawie codziennie zastanawiam się nad tym by uciąć włosy przynajmniej do połowy szyi ( a udało mi się już zapuścić ok 10cm za ramiona). Czesząc włosy wyciągam je garściami i już nie wspominając o tym że są one wszędzie. Nie dość że jesień i za chwilę zima i są osłabione to jeszcze moje włoski po prostu sobie nie radzą z nową sytuacją :) chciałabym żeby coś w końcu im pomogło.
    e-mail: jolic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako Nefretiti
    lubię "Moc włosów" jako Agnieszka Krawiec
    wybieram kurację przeciw wypadaniu włosów
    ponieważ chciałabym podarować ten zestaw mojej mamie która ma duży problem z wypadaniem włosów i być może właśnie ta kuracja mogłaby jej pomóc.
    aga_82@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja mam takie pytanie.. czy jeśli biorę udział u innej blogerki w tym samym identycznym konkursie i na tych samych zasadach, mogę napisać tamtą odpowiedź także tutaj? Wchodzi coś takiego w grę? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: alex.fsh
    Lubię jako: Aleksandra D
    Odpowiedź: Nie będę oryginalna i oczywiście marzę o Kuracji przeciw wypadaniu włosków. Ten nieśmieszny problem spróbuję opisać z lekka zabawowo, bo mam go na porządku dziennym : jest to problem nie tylko mojej głowy i duszy ale także ... portfela ... Całkiem serio wzywałam ostatnio hydraulika , bo.... UWAGA TAM DA DA DAM: wanna zapchała się ... od kłaczka moich włosów. Dywan muszę oddawać do pralni na specjalne czyszczenie , bo włosów mych nie da się zwyczajnie zebrać raz porządnie odkurzaczem. Włosy włosy- włosy everywhere ... Śmiać się czy płakać jak widzę mojego <3 za każdym razem znajdującego mój włos w talerzu zupy . Chciałabym wygrać tą kurację zeby umilić życie sobie i jemu a za zaoszczędzone pieniądze zafundować sobie coś super ekstra u profesjonalisty ... może - laminowanie włosów ? w końcu będą już teraz piękne długie lśniące i NIEWYPADAJĄCE.

    OdpowiedzUsuń
  70. Odpowiedź na pytanie: Zależy mi na wypróbowaniu kuracji regenerującej do włosów suchych. Słyszałam wiele dobrych opini na temat tych kosmetyków, dziewczyny były zadowolone z efektów. Chciałabym porządnie nawilżyć włosy oraz je zregenerować, zwłaszcza teraz w ciężkich dla włosów warunkach zimowych. Mam problem z łamiącymi się włosami, nie wypadają, ale łamią się na potęgę. Myślę, że ta seria zniweluje ten problem. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ już nie wiem jak im pomóc.
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Lubię na Facebooku jako: Marta Dob.
    Obserwuję bloga jako: dobiezka

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję bloga jako: Houston
    Lubię fanpage Moc Włosów jako: Anita Ką.
    Baner: Tak www.wcieniumody.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Gdyby Mikołaj bądź Gwiazdor zechciał sprawić mi radość.. chciałabym zobaczyć pod choinką "Kurację z czarną rzodkwią do włosów przetłuszczających się, skłonnych do wypadania", ponieważ walczę o zdrowe długie włosy, które w sumie są jedyną zaletą w moim wyglądzie. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że pomimo walki o moje włosy, moja skóra głowy przechodzi katusze. Przez co także włosy znajdują sobie miejsce gdziekolwiek indziej niż na mojej głowie. Nie jestem w stanie dobrać odpowiedniego szamponu, by przynieść skórze ukojenie.. Zawsze w okresie jesienno-zimowym zaczyna się moja włosowa masakra. Skóra strzela fochy na mnie i na moją pielęgnację, mimo iż robię wszystko, by było jak najlepiej. Jako, że ta kuracja jest przeznaczona do problemów skórnych takich jak łupież czy też łojotokowe zapalenie skóry (którego jak powiedziała mi dermatolog nie idzie stwierdzić, bo nie ma na to żadnych badań) chciałabym się przekonać w jakim stopniu te szampony byłyby w stanie mi pomóc. Włosy przetłuszczają mi się od skóry głowy, skóra jest bardzo wrażliwa, więc myślę, że ta kuracja może być przeznaczona do moich włosów znacznie bardziej niż inne przedstawione na stronie. A nóż widelec trafię w odpowiednie dla mojej skóry produkty..
    E-mail: wcieniumody@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako : Aleksandreta K.
    Lubię ''Moc włosów jako: Aleksandreta
    Wybieram kurację (i dlaczego): Zdecydowanie wybrałabym kurację przeciw wypadaniu włosów. W moim przypadku jest to największy mój dotychczasowy włosowy problem. Szybkie przetłuszczanie się włosów zwalczyłam, łupież tak samo. Jedynie na wypadanie nic nie pomaga. Szampony, tabletki- zupełnie nic! A włosów coraz mniej. Mam nadzieję, że ta kuracja chociaż w niewielkim stopniu pomogłaby mi w zwalczeniu mojego problemu.
    e-mail: aleksandreta.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako : Magdalena B
    Lubię ''Moc włosów jako: Magdalena Bła
    Wybieram kurację (i dlaczego)
    e-mail: Wybieram kurację z czarną rzodkiewką ponieważ zaintrygowała mnie ta nazwa, a dodatkowo po tych okropnych zimnych wiatrach moim włosom przyda się mała regeneracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuje jako: Żan
    Lubie jako: Żaneta B
    Odpowiedź: Chciałabym kurację Seboradin Niger, ponieważ bardzo dawno temu bardzo pomogła mi przy zwiększonym wypadaniu i przyśpieszyła porost. Teraz ponownie potrzebuje takiej kuracji. Bardzo chciałabym wrócić do naturalnych włosów, ale zanim one odrosną to miną wieki.. Mam nadzieję, że ta kuracja ponownie mnie nie zawiedzie...
    e-mail: zaneta.zanetab429@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako : vesp007er (vesper lizbark)
    Lubię ''Moc włosów jako: Amelia JA
    Wybieram kurację regenerującą

    Seboradin Regenerujący znaleźć pod choinką chcę,
    Mym włosom kuracja ta przyda się!
    Choć są średniej długości
    To cierpią na wiele dolegliwości.
    Nigdy atutem moim nie były,
    Seboradin ten doda im dużo siły.
    Wierzę że dzięki niemu
    Z przesuszeniem nie będzie już problemu.
    Kłopotem nie będzie już modelowanie
    I ciągłe włosów się splątywanie.
    Do regeneracji się on także przyczyni
    I w gęste, blond loki me włosy zamieni.
    Oto powody me,
    Kurację tą bardzo dostać chcę!

    e-mail: vesp007er@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako : Kamira90
    Lubię ''Moc włosów jako: Kamila Ł.
    Wybieram kurację przeciw wypadaniom włosów. - dlaczego ? No własnie dlatego, że niestety strasznie mi wypadają włosy :( nie wiem już co mam z nimi zrobić ... nie wspominając już nawet o łamaniu się końcówek i złym stanie moich włosów... dlatego postanowiłam wziąć udział w zabawie ;)
    e-mail: kamira1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako : BeatriceM
    Lubię ''Moc włosów jako: Beata Mielczarek
    Wybieram kurację (i dlaczego) przeciw wypadanie włosów, gdyż ostatnio włosy lecą mi jak głupie, już sama nie wiem dlaczego, może seboradin to zastopuje?
    e-mail: beatka.mielczarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako : Wiola
    Lubię ''Moc włosów jako: Wioletta Bar.
    Wybieram kurację z czarną rzodkwią. Próbowałam kiedyś czystego soku z czarnej rzodkwi, ale wyciskanie go to była męka. Ostatnio męczę się z wypadaniem włosów, więc powinna mi pomóc z tym problemem. Zawsze czytałam wiele dobrego o firmie Seboradin i jej kosmetykach, więc bardzo bym chciała je wypróbować :)
    e-mail: wiola_bars@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako : makapaka
    Lubię ''Moc włosów jako: Madzia R.
    Wybieram kurację (i dlaczego).
    Jest zima a co za tym idzie, muszę nosić czapkę, grube swetry i kurtkę czego moje włosy nie cierpią. Nie wyglądają zbyt ładnie. Chciałabym je jakoś przeprosić za to i chętnie zafundowałabym im kurację regenerującą. Po tym jakie cuda robi maska regenerująca- jestem wręcz pewna, że włosy byłyby baardzo zadowolone ;-)
    e-mail: extremalna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Pierwszy raz o firmie i produktach włosowych Seboradin usłyszałam w te wakacje, jednak nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować:)
    Długo zastanawiałam się nad kuracją - dla włosów wypadających (grawitacja na nie jakoś za mocno działa i lecą:p), ciemnych (mam rozjaśniane włosy, ale wiem, że dobrze działają na mnie również odżywki do ciemnych włosów - np. amla do ciemnych) lub też z czarną rzodkwią:)
    Ostatecznie jednak po wypełnieniu ankiety ''dobierz produkt do swoich potrzeb'' na Moc Włosów na FB i poleceniu kuracji regenerującej przez Imprevisivel wybieram właśnie ją.
    Plan jest taki, że po wygraniu takiej kuracji ścięłabym drastycznie smętne ogonki (ok 12-15cm) i zaczęła właśnie taką kurację. Po ścięciu ( resztki codziennego prostowania - haha, co ciekawe, okazało się że mam proste włosy) myślę, że problem wypadania sam zniknie, ponieważ możliwe, że przez ciągnięcie za te poniszczone końcówki włosy mi tak wypadają:) Jeśli nie, to najwyżej zainwestuję w ampułki, chociaż wydaje mi się, że dzięki ścięciu i odpowiedniej pielęgnacji powinnam dać radę:):)

    Podsumowujac, bardzo chciałabym wypróbować produkty Seboradin kuracja regenerująca,

    Pozdrawiam:)

    Obserwuję jako: stokrotka
    Lubię na FB jako: Kolorowe Wlosy (https://www.facebook.com/kolorowe.wlosy.7 )
    e-mail: trusiek5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako : Princessa Egoistka
    Lubię ''Moc włosów jako: Wioleta R.
    Wybieram kurację przeciw wypadaniu włosów. Dlaczego? Odpowiedz jest prosta od dłuższego czasu borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów. Stosowałam już wiele produktów łącznie z naturalnymi kosmetykami, efektów nie ma bądź są krótkotrwałe, a włosy ciągle wypadają i są dosłownie wszędzie w moim pokoju tylko nie na głowie. Kuracja ta mogłaby stanowić dla mnie ratunek w walce z tym problemem, z którym jak widzę toczę nie równą walkę nie tylko ja.
    e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako : Kalista
    Lubię ''Moc włosów jako: Kalista Bloguje
    Wybieram kurację (i dlaczego): Chciałabym mieć możliwość wypróbowania kuracji regenerującej do włosów suchych, zniszczonych farbowaniem i modelowaniem, ponieważ ostatnio nie oszczędzałam moich włosów eksperymentując z nowymi fryzurami i z powodu braku nadmiaru czasu zaniedbałam ich pielęgnację, a to niestety odbiło się na ich kondycji. Farbuję je w prawdzie henną, ale jak wiadomo zioła mogą wysuszyć włosy, a jak do tego dojdzie suszenie suszarką, modelowanie i używanie środków do stylizacji oraz wietrzna pogoda katastrofa na głowie gotowa :/ Moje włosy osłabiły się, stały się ciężkie do rozczesania, przesuszone i niemiłe w dotyku, a pojedyncze końcówki zaczęły się rozdwajać :( Bardzo zależy mi na "naprawie" wyrządzonych przeze mnie szkód ;) I powrót, choć częściowy do wcześniejszego stanu moich włosów sprawiłby mi ogromną radość i satysfakcję :) Czeka mnie jeszcze zabawa Sylwestrowa i kolejna fryzura, nie wspominając tych Świątecznych modelowań ;) Po takich przygodach uważam, że taka kompleksowa kuracja byłaby wybawieniem dla moich włosów i dobrym startem cementującym moje postanowienie Noworoczne o wdrożeniu odpowiedniej pielęgnacji moich włosów :)
    e-mail: kalistablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  83. Obserwuję jako : Evelina M
    Lubię ''Moc włosów jako: Evelina Em
    Wybieram kurację (i dlaczego): Wybieram kurację przeciw wypadaniu włosów ponieważ, mam okropny problem z ich wypadaniem. Próbowałam już wszystkiego i niestety nic nie działa. Mając grube włosy , zostało mi ich teraz naprawdę niewiele. Mam również problem z dostępnością kosmetyków SEBORADIN, dlatego zależy mi na tym by go wypróbować. Może ta kuracja da rade zapobiec temu koszmarowi .
    e-mail: want33d@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: Rosa Nigris
    Lubię jako: Rosa Nigris
    Odp. na pytanie: Jednym z moich kosmetycznych marzeń jest przetestowanie produktów marki Seboradin. Wiem, że sama ich na razie nie kupię, bo mój budżet studencki jest dość ograniczony. Najbardziej jestem ciekawa serii regenerującej, gdyż jest ona zachwalana na blogach, myślę, że moje włosy tez mogłyby się z nią polubić, regeneracja to coś, czego potrzebują najbardziej. Świadomą pielęgnację zaczęłam ponad pół roku temu, a włosy miałam już dość długie, więc chcąc - nie chcąc, są dość zniszczone. Dążę do poprawy ich wyglądu, poświęcam im sporo czasu, próbuję wielu kosmetyków z tej niższej półki cenowej, ale nadal nie znalazłam produktu, który pokochałyby moje włosy. Mam cichą nadzieję, że produkty Seboradin mogłyby to zmienić, jednak moje włosy będą musiały jeszcze trochę poczekać zanim nabędę je drogą kupna. :)

    OdpowiedzUsuń

  85. Obserwuję jako : Ichula
    Lubię ''Moc włosów" jako: Monika Krenz

    Drogi Mikołaju, śpiewam dziś wniebogłosy,
    By trochę Twego pyłu spadło na me włosy.
    No wiesz, tego proszku,
    Co kręci dzieci w nosku
    By te, zmęczone wielce,
    W swojej przytulnej kołderce
    zasnęły w oka mgnieniu,
    Nie myśląc o Twym istnieniu.

    Więc gdy już będziemy chrapać,
    Możesz przez komin się wdrapać
    I pod moją choinkę
    Włożyć pyłku drobinkę.

    Wmasuję go w swoje hery,
    Których na krzyż jest cztery,
    Wypowiem słowa zaklęcia
    I przy odrobinie szczęścia
    Z mojego sianka lichego
    Powstanie coś wspaniałego.

    Lecz jeśli, Mikołaju,
    Coś zaszwankuje w raju
    I Twój przydział na proszek
    Będzie maleńki jak groszek,
    Lub powie ktoś z grubej rury,
    że to o włosach to bzdury -
    Cud-proszek Mikołaja
    wcale ich nie udoskonala...
    Nie przejmuj się wtedy wielce.
    Jest na to sposób w butelce.
    By stworzyć look czarujący,
    Proszę o Seboradin regenerujący.

    Pozdrawiam spod lichej czupryny,
    Tak marnej jak moje rymy.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hej, wysłałam zgłoszenie do konkursu 26 grudnia. Myślałam, że nie pojawiło się od razu, bo moderujesz komentarze i jak przejdzie przez cenzurę to się pojawi. Dlaczego go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...