czwartek, 19 grudnia 2013

Keratynowe prostowanie- mam i ja !


Cześć Dziewczyny !
Wczoraj odwiedził mnie listonosz. Przyszło moje zamówienie i mogę się Wam pochwalić. Jak wiecie od dłuższego czasu kusiło mnie wykonanie zabiegu ''keratynowego' prostowania włosów. Zawsze miałam jakieś wątpliwość aż jakiś czas temu kliknęłam ''zamów'' i stało się. Dziś mam już zestaw pod ręką, a zabieg wykonam w przyszłym tygodniu więc czekajcie na relacje. 


Bałam się trochę odlewek z allegro i zamówiłam zestaw z alpha-keratyna. Łącznie z przesyłką za 100ml zapłaciłam 111zł. Po otwarciu paczki zdziwiłam się zawartością. Moje oczy ujrzały poręczna różową kosmetyczkę (przyda się na wyjazdy), kosmetyki do zabiegu, dwie spinki oraz pędzel do nakładania terapii (przyda mi się później do nakładania maseczek na włosy).


Szampon :Aqua, Sodium Laureth Sulfate, decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, chlorek sodu, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Citric Acid.

Kompleks keratynowy : aqua, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Pure Keratin, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf/Twig Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Extract, Behentrimonium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Maris Sal (Dead Sea Salt), Dehydroacetic Acid, Aloe (Vera) Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Squalane, Ascorbic Acid, Borago Officinalis (Borage) Seed Oil, Fragrance, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Glycolic Acid, Coumarin, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate.

Miałyście ten zestaw ? Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdzi? Jeśli tak to w przyszłym tygodniu zdam wam relację po wykonaniu zabiegu. Przyznam, że trochę się boję, iż nie uzyskam zadowalających efektów, ale zobaczymy :)

66 komentarzy:

  1. Wow. Zaciekawiłaś mnie. Mimo tego ciągle boję się przeproteinowania włosów. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa skutków! :D nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie będą uboczne :)

      Usuń
  3. To teraz umieram z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie odważyłabym się chyba, poza tym z takim skrętem jak Twój...? oddaj mi go, ja Ci moje pół falowane oddam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci szczerze, że zastanawiałam się nad tym, czy by czasem nie wypróbować takiego prostowania, ale stwierdziłam, że zaprzepaściłabym to wszystko co zrobiłam przez te ostatnie połtorej roku. Moje włosy są bardzo podatne na zniszczenia, a prostowanie ich kilka razy by je podniszczyło mimo keratyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to wyjdzie korzystniej bo i tak musiałbym czesto prostować w tym okresie :)

      Usuń
  6. w takim razie czekamy na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na relację. Mam nadzieję, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ten zestaw leży od miesiąca i czeka aż się zdecyduję żeby go użyć, ale się boję zniszczenia włosów które może podobno wystąpić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co Ty chcesz prostować takie ładne kręciołki?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Z niecierpliwością czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tak lubię Twoje loczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich niestety nie lubię :D A raczej podobają mi się, ale do mnie nie pasują :(

      Usuń
  12. No jestem bardzo bardzo ciekawa! Ja niestety też mam niepasujące do mnie loczki, ale boje się że moje suche włosy urwą się po zrobieniu tego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tego nie boję, ponieważ i tak czasami prostuję włosy :)

      Usuń
  13. Nie znam tego zestawu, ale czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo proste włosy, więc takie zabiegi mnie nie kuszą. Jestem jednak bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja koleżanka miała zabieg u fryzjera, a jej włoski są cudowne! :) ja mam proste włosy, więc mi takie cudo nie potrzebne :) ale czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę prostych włosów :)

      Usuń
    2. Ja też zazdroszczę ;x nienawidzę swoich włosów falowanych :/
      A muszę się pochwalić siedzę z olejkiem ! Bo ostatnio to zaniedbałam;x
      A polecacie jakieś olejki wygładzające ?

      Usuń
  16. przyjemny skład odżywki :)
    ale będziesz miała długie włosy po wyprostowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie prostowanie już nie podnieca osobiście :) Chcę moje loki mieć :) Ale Twojego prostowania jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona składem kompleksu keratynowego :)
    Czekam na relację z zabiegu i efekty oraz życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Just wanted to say really well done. Superb job.
    Dora games gymnastics

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się doczekać obejrzenia efektów ;) kiedyś dużo myślałam nad stałym wyprostowaniem jednak polubiłam moje loki i nie w głowie mi takie zabiegi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest stałe prostowanie :) będę się cieszyła jesli efekt utrzyma się chociaż miesiąc :)

      Usuń
  21. Jakiś czas temu skusiłam się na metodę encanto. Efekt był świętny. Naprawdę mega. Szkoda tylko, że pierwsze ślady wypłukiwanej keratyny zauważyłam już po 2-3 tygodniach. Pielęgnowałam je odpowiednio. Więc nie wiem czy to kwestia tej keratyny czy moich włosów. A może to dlatego, że chodziłam na basen.
    Sama nie wiem. Ale z niecierpliwością czekam na recenzję. Może ponownie się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och nie! Nie rób tego!! Kręcone <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już raz robiłam, tyle że encanto. Obecnie produkt się wypłukał, ale zamawiam po raz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam z niecierpliwością na recenzję bo sama marzę o takim zestawie, tylko jakoś sie boje czy nie poniszczy mi włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie nie boję, ponieważ i tak czasami prostuje :)

      Usuń
  25. Jestem ciekawa czy się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo czytałam o keratynowym prostowaniu i szczerze powiedziawszy zrezygnowałam w ostatniej chwili. Dlaczego? Przekonasz się sama po ich prostowaniu. Moim zdaniem masz piękne włoski, a eksperymentujesz z nimi nie w ta stronę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jesli chodzi o zniszczenia to o to się nie martwię. Sama często prostuję włosy więc wolę zrobić to raz na 2 miesiące niż 3 razy w tygodniu :)

      Usuń
  27. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem bardzo ciekawa, co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...