wtorek, 17 grudnia 2013

Jak spisal się olej Khadi po miesiącu stosowania ? KONKURS


Cześć Dziewczyny!
Zauważyłam, iż zainteresował Was olejek Khadi. Pomyslałam, że napiszę o nim kilka słów, a raczej o tym jak się spisał po miesiącu stosowania. Olejek testowałam i w sumie nadal testuję dla sklepu BioUroda24. Jedne dziewczyny kochają ten olej, a inne przeciwnie. Ja stoję jakoś 'pomiędzy' :)

Od producenta (w wielkim skrócie) :
''wzmacnia i odżywia włosy
zapobiega wypadaniu włosów
stymuluje ich szybszy wzrost
zapobiega przedwczesnemu siwieniu''

Cena : 58zł/210ml
Dostępność: BioUroda24

Zacznijmy od spraw technicznych. Olejek jest zamknięty w wygodnej buteleczce. Zapach? Jak dla mnie jest on ziołowy, kwestia gustu. Mnie on ani nie zachwycił, ani nie zniechęcił. Dla mnie liczy się działanie. Za 210ml trzeba zapłacić 58zł więc jak na olejek jest to sporo. Chociaż jeśli mamy zamiar stosować go tylko do skóry głosy to będzie wydajny. 

Olejek imponuje bogatym i ładnym składem. Same spójrzcie :


Szczerze mówiąc wątpię, aby takie olejki działały tak jak zapewnia producent u takiej osoby jak ja, która myje włosy 2x w tygodniu. Myślę, że tutaj wszystko zależy od tego ile razy w tygodniu będziemy nakładać olej. Ten olejek spisał się u mnie najbardziej na skórze głowy. Zauważyłam, iż załagodził mój łupież z czego się bardzo cieszę. Równie dobrze poradził sobie z wypadaniem włosów. Ograniczył je, ale nie zlikwidował. Odnośnie porostu, nie zauważyłam efektu wow, ale coś tam podrosły (klik). Myślę, że lepszy efekt uzyska osoba, która myje włosy częściej niż ja. Na długości mnie nie zachwycił, wolę olej z pestek winogron lub czysty kokosowy. Nie mniej jednak skóra głowy była i jest nadal bardzo zadowolona :)

Komu polecam ? Osobom, które często myją włosy i są systematyczne. Wtedy ma spore szanse zadziałać. Jeśli szukacie dobrego olejku na skórę głowy to polecam, ale jeśli poszukujecie jakiegoś na długość to niekoniecznie :) Miałyście ten olej ? Też macie co do niego mieszane uczucia?

Przypominam o konkursie, w którym mam dla Was 3 zestawy Seboradin KLIK

58 komentarzy:

  1. olej nie dla mnie, również myję włosy 2/3 razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie byłabym w stanie wydać tyle pieniędzy na ten olej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena jak na olej est dość wysoka :(

      Usuń
  3. myję często włosy więc mogłoby zadziałać, ciekawa go jestem ale cena słaba ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy faktycznie są większe szanse. Nom niestety cena nie zachęca ;/

      Usuń
  4. chciaaaałabym, ale póki co chcę przetestować tańsze oleje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam olej kokosowy :)

      Usuń
  5. z chęcią bym go kupiła :) jestem systematyczna jeśli chodzi o pielęgnację włosów więc może by mi zdziałał jakieś cuda ;) ale ta cena! idą święta więc raczej dopiero po nowym roku znajdzie się na mojej liście zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że ktoś sprawi Ci taki prezent :)

      Usuń
  6. Nie jestem zbyt systematyczna, więc pewnie o efekty byłoby ciężko ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku takich kosmetyków potrzeba systematyczności :)

      Usuń
  7. kupiłam na spółkę z moją siostrą i jestesmy bardzo zadowolone - nie jestem systematyczna, fakt, nie zauważyłam, żeby podziałał na wzrost włosów - ale skóra głowy w super stanie! uczucie swieżosci - na drugi dzień po umyciu włosy zawsze takie delikatne, sypiące, lekko uniesione - na długosc nie stosuję 1. bo się nie sprawdza, 2. bo się nie opłaca - ale bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, skóra głowy jest po nim fantastyczna i najlepiej kupić go z kimś ''na pół'' :)

      Usuń
  8. Myję włosy codziennie, ale z systematycznością u mnie na bakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda bo przy codziennym olejowaniu byłyby super efekty :))

      Usuń
  9. U mnie przyrost przyspieszył po 2 - 3 miesiącach jego stosowania 2 - 3 razy w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie u mnie po kolejnym miesiącu :)

      Usuń
  10. Jak skończę Sesę kupuję Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie również z myciem to tak wychodzi ze 2/3 razy :d szlak by mnie trafił jakbym miała codziennie myć głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam odlewkę tego oleju i wiem, że muszę kupić pełnowymiarowy produkt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tego olejku, z chęcią bym go wypróbowała :)
    używam olejek łopianowy "Bukiet Ałtaju" jest dobry, ale jego zapach za każdym razem mi sie zaczyna coraz bardziej nie podobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zapach nie jest przyjemny :)

      Usuń
  14. Ja też myję włosy dwa razy w tygodniu więc tak samo bym na pewno nie zauważyła efektu WOW tak w ogóle to już jestem zadowolona że swojej długości włosów i nie poturbuję,żeby szybciej rosły

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt, nie pogardziłabym odlewką na próbę, ale najpierw muszę skończyć swoje oleje ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej wersji jeszcze nie mialam, do Amli mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam amlę i u mnie też cudów nie było :)

      Usuń
  17. Nie skuszę się bo mam zbyt dużo olei :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dla mnie, ja olejowanie stosuję z doskoku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go i podobne odczucia do Twoich-buziole

    OdpowiedzUsuń
  20. W moim wypadku jeszcze bardziej wzmógł wypadanie...
    Myję włosy 3 razy w tygodniu i możliwe, że większych efektów mogłabym doświadczyć wcierając go częściej.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio dostałam odlewkę i niedługo będę sprawdzać, ale nie mam zamiaru używać go na długość - szkoda mi po prostu ;)
    Ciekawa jestem czy coś zadziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie lepiej się opłaca na skalp :)

      Usuń
  22. ja niestety totalnie się na nim zawiodłam, nie dość że wzmaga wypadanie włosów to jeszcze robią mi się po nim wielkie ropne "pryszcze" :( nie wiem dlaczego tak.. a do tego ten okropny zapach ehh 3/4 butelki stoi i się kurzy :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten olej to moje marzenie. Chciałabym go przetestować, ale niestety brak mi na niego funduszy. Cena jest masakryczna. Myję włosy codziennie, więc na pewno stosowałabym go często i miałby czas na wykazanie się. Może kiedyś znajdzie się w mojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może skontaktuj się z przedmówczynią i się wymieńcie :)

      Usuń
  24. Też lubię olej z pestek winogron bo łatwo dostępny i lekko się zmywa , ale ostatnio i tak zapominam o olejowaniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio rzadko nakładam olej:(

      Usuń
  25. mi chyba jednak najlepiej sprawdza sie jednak zwykly olej kokosowy na wlosy - sporo tych olejow testowalam ale khadi jeszcze nie mialam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie też najlepszy jest kokosowy :)

      Usuń
  26. mi na długości służył, baby hair też było ale bez jakiegoś efektu wow co do przyrostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak u mnie odnośnie tego przyrostu )

      Usuń
  27. Nie jestem zbyt systematyczna,chociaż z tym walczę ;))) Ale ta cena....

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli uda mi się zużyć 3 oleje to kupię sobie Khadi. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety mam go jeszcze zbyt krótko, by ocenić jego działanie na porost mych włosów, aleee...jeżeli chodzi o ich kondycję po użyciu tego olejku to..dla mnie rewelacja! ;D Idealnie nawilżone, mięsiste , sypkie i błyszczące. Teraz żałuję, że tak późno zdecydowałam się na jego zakup, ponieważ pobił na głowę wszyystkie oleje, które do tej pory użyłam. Zapach dosyć specyficzny, ale mi jakoś specjalnie nie przeszkadza ;) Produkt zdecydowanie wart swej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena faktycznie wysoka jak na olej do włosów...Powinna być większa pojemność jak dla mnie w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten olejek i używam go raz lub dwa razy w tygodniu od dwóch miesięcy. Jest świetny :) Włosy praktycznie zupełnie nie wypadają! Nie wiem jak u mnie z przyspieszeniem porostu bo nie stosuję olejku zbyt często... Myślę, że za jakiś czas również zrobię jego recenzję na blogu :)
    http://urodowyswiatmagdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...