środa, 11 grudnia 2013

11 KOSMETYKÓW ZA 39zł - ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA PAESE



Cześć Dziewczyny !
W poniedziałek otrzymałam propozycję sprawdzenia paese boxa. Z chęcią się zgodziłam bo już ostatnio to pudełko mnie kusiło. Dziś miałam bardzo miłą pobudkę, ponieważ obudził mnie kurier i przywitał boxem od Paese :) Jesteście ciekawe co się w nim kryje ? W tym pudełeczku mieści się aż 11kosmetyków, które do momentu otworzenia są dla nas niespodzianką. Zobaczymy co się kryło moim boxie :


Teraz troszeczkę Wam to przybliżę. Zacznijmy może od produktów do paznokci.


 Bardzo się ucieszyłam, gdy moje oczy ujrzały odżywkę/utwardzacz do paznokci bo akurat moja dawno się skończyła, a paznokcie wołają o pomoc. Tym bardziej, że pod koniec grudnia wybieram się na wesele więc może akurat ta odżywka mi pomoże :)


Jeśli już jesteśmy przy paznokciach to w pudełeczku znalazłam jeszcze 3 lakiery do paznokci. Najbardziej spodobał mi się ten pierwszy. Czerwień jest również piękna i  z pewnością się przyda.


Z tych dwóch Skarbów jestem najbardziej zadowolona. Mowa o pudrze ryżowym oraz o pudrze bambusowym z jedwabiem. Już dawno chciałam sprawdzić w czym tkwi fenomen tych produktów i teraz będę miała okazję.



Kolejne dwie rzeczy to bronzer oraz róż. Jestem kompletnym beztalenciem jeśli o konturowanie chodzi więc albo się nauczę to robić albo ktoś znajdzie te produkty  pod choinką :) 


W pudełeczku znalazła się również pomadka w pięknym odcieniu ! Na początku myślałam, że mam identyczną, ale okazało się, że odcień jest inny niż na pierwszy rzut oka. Po nałożeniu jej na ustach uzyskałam efekt ''wiśni'' wchodzącej w czerwień. Kolorek jest piękny :)


I tutaj kolejna rzecz z której jestem zadowolona. Podwójny cień do powiek. Osobiście uwielbiam brązy i w innych cienia się nie widzę. Z tego powodu ucieszyłam się, że trafiły mi się akurat brązy :) 


Ostatnia rzecz to płyn micelarny do demakijażu. Ma krótki, delikatny skład i niewielką buteleczkę więc przyda mi się kiedy będę gdzieś miała jechać :)
Moim zdaniem warto się skusić bo za 39zl mamy aż 11 kosmetyków !Wiadomo, że z pewnością spotkamy coś co nie będzie nam pasowało :)

Miałyście tego boxa ? Kusi Was ? :>

67 komentarzy:

  1. Fajna cena za tyle niespodzianek :) Ciekawi mnie ten puder bambusowy i ryżowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka jest boska :D Zdaje się, że mam nawet ten sam kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadkę przygarnęłabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw :) Puder też mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, świetna sprawa z tym pudełkiem! Nie dość, że bardzo ciekawe produkty, to jeszcze w tak atrakcyjnej cenie. Utwardzacz, pierwszy lakier i pudry to coś, co chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona z tego co mi się trafiło :)

      Usuń
  6. zazdroszcze pudrow, bo slyszalam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nich sporo słyszałam i jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

      Usuń
  7. Fajnego masz boxa, w większości pokrywa się z zawartością mojego poprzedniego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już któraś blogerka pisała o tym i szczerze mówiąc chętnie bym to zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za tą cenę naprawdę się opłaca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona pomadka bardzo ładna, mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny box :) Cienie też mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą je nakładalam i świetnie się je aplikuje, ciekawe jak będzie z trwałościa ;)

      Usuń
  12. kupiłam, ale nasze pudełka nieco się różnią;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szmineczka ma genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) I przyjemnie wygładza usta :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mnie również ciekawi jak się sprawdzą :)

      Usuń
  15. Bardzo fajna zawartość! Najbardziej podoba mi się szminka, ma przepiękny odcień! Idealny na Gwiazdkową kolację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, który z chęcią wykorzystam :)

      Usuń
  16. Nie słyszałam o tych pudełkach, jakby był inny kolor szminki to byłoby dla mnie pudełko idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłam się i jestem zadowolona :) Część oddam na prezenty, ale nie dlatego, że mi się nie spodobały, ale dlatego, że miałam taki plan :) Paese się postarało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to dobry pomysł- zamówić pudełko i np. podzielić zawartość między dwie siostry :)

      Usuń
  18. Idealny box!
    Mnie niesamowicie kusi, ale obawiam się, że może być dla mnie niemiłą niespodzianką, nie zawsze dobór kosmetyków jest tak idealny (przynajmniej tak podejrzewam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak na 11 kosmetyków może się kilka skarbów trafić :) Resztę można dac komuś w prezencie ;)

      Usuń
  19. Puder bambusowy to prawie sama krzemionka, która ma to do siebie, że silnie matuje i czasem może przesuszyć :) Takich produktów używam w lecie, bo wtedy potrzebuję mocniejszego zniwelowania efektu żarówki.

    Poza tym jest to bardzo fajny produkt i zawsze wszystkim go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przyda mi się na ''męczące'' wyjścia jak np. przyjęcia weselne itd. :)

      Usuń
  20. A w jaki sposób można zamówić taki box? Próbowałam znaleźć na stronie sklepu, ale jakoś nie mogę odnaleźć tej informacji. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na banerku, który dodałam na końcu posta wszystko pisze :)

      Usuń
  21. Lakiery mają naprawdę ładne kolory.
    Dla mnie również najbardziej wpadł w oko pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cienie i lakiery sa cudne :) Bardzo fajna sprawa cenowa z tym boxem, jednak nie lubie niespodzianek i jesli juz kupuje jakis kosmetyk, wole sia zdac na wlasny wybor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę wybierać sama, ale to akurat był strzał w 10 :)

      Usuń
  23. Kurcze, ale fajne rzeczy ;) Kusi!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny róż, a pudełeczko rzeczywiście na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym jeszcze potrafiła się posługiwać różem/bronzerem to by było super :D

      Usuń
  25. Ja ze swojego jestem mega zadowolona. Czekam na kolejne edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się takie pudełko.Jak za tak niską cene tyle kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa jestem bardzo tych pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mnie kusi, ale już za dużo rzeczy kupiłam w grudniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wyjątkowo w grudniu kupiłam tylko jedną rzecz :D Naklejki imitujące eyeliner :)

      Usuń
  29. Szminka ma obłędny kolorek! Cudowności same! Nie stosowałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, ciekawa jestem też tej odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow tylko 39? Mnie kusi wiele z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajniutki miałaś poranek :) Tyle skarbów dostałaś :) Najbardziej podoba mi się szminka. Już od bardzo dawna kusi mnie kolor czerwony pomadki. Jeszcze nie nabrałam odwagi, żeby sobie taką sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten utwardzacz z żelazem, ale brakuje mi systematyczności w jego używaniu... Cały czas biję się z myślami, skusić się na box, czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie opłacało sie tyle kosmetykow za ta cene.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...