sobota, 2 listopada 2013

WŁOSOWA AKTUALIZACJA

Cześć Dziewczyny !
Pogoda za oknem jest kiepska więc leniuszkuję pod kocykiem w towarzystwie  herbatki z miodem i cytryną i coś tam dla Was skrobię :) Dziś będzie włosowa aktualizacja :)



Włosy przez ten miesiąc praktycznie nie urosły. Jednakjestem zadowolona z ich stanu. Myślę, że podcięcie ich miesiąc temu wyszło im na dobre. Skręt mi się teraz bardziej podoba. Moja pielęgnacja w październiku wyglądała tak :



OLEJOWANE 
Niestety bardzo rzadko olejowałam włosy. Średnio raz na tydzień, ale nadrobię to w listopadzie- obiecuję !

MYCIE
Troszkę się poświęciłam dla serii tych balsamów i myłam włosy częściej. W tym celu używałam bardzo przyjemnego szamponu z Organic Therapy ''Miód i winogrona''

ODŻYWKI/MASKI
Najczęściej używałam balsamów z serii Eco Hysteria.

ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK
Jakiś czas temu kupiłam serum na końcówki ''argan oil'' i już stało się moim ulubieńcem. O ile się nie mylę to jest jeszcze na promocji w rossmannie i kosztuje 5zł. Ma silikonowy skład i nie zawiera alkoholu.

WCIERKI- BRAK







Moja pielęgnacja w październiku opierała się tylko na balsamach z eco hysteria. Przez kolejny miesiąc nie używałam wcierek do skóry głowy. W listopadzie muszę to nadrobić, ale o tym w planie listopadowej pielęgnacji :)

A jak Wasze włosy ? :)

Oczywiście zapraszam Was do konkursu, w którym macie szansę wygrać zestaw dla włosomaniaczki :)KLIK

102 komentarze:

  1. Ojeju, wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. och cuuudowne <3 skręt piękny, a co do rośnięcia - nie martw sie - moje też coś ostatnio stoją w miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz co sobie wyrzucać z tym olejowaniem, nie wyglądają na niedopieszczone :) loki - ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Mimo to w listopadzie powalcze z olejkamo :(

      Usuń
  4. Włosy wyglądają pięknie! Patrząc na Twoje starsze aktualizację widziałam nieco przerzedzone włosy na końcach, teraz, pewnie dzięki podcinaniu są gęste. Ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie dzieki podcinaniu pozbylam sie tych koncowek :)

      Usuń
  5. piękne loki! i jakie gęste! dla mnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne włosy chciałabym aby moje wygladały chociaz w połowie tak ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne włosy :) cieszę się, że wreszcie zobaczę je na żywo na spotkaniu blogerek :D
    serum Argan Oil też bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie ciesze, ze Cie poznam osobiscie :*

      Usuń
  8. Powiem Ci, że w tym miesiącu jak wyglądają wyjątkowo. Nawet skręt jest idealny zwłaszcza na końcach. Skoro odstawiasz cassie to będzie ona bardziej farbować. Ja np. bezbarwnej henny henne natur nie odstawiałam ale trzymałam zbyt długo, miałam świeżo farbowane indygo włosy i zrobiły się mega złote. Myślę, że skoro się boisz to możesz dodać coś przyciemniającego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie też się strasznie podoba skręt na końcach :)
      Hm przyciemniającego ? Co proponujesz ? :>

      Usuń
    2. No właśnie kawę lub herbatę :)
      I Ty chcesz je prostować niedobra kobieto :D.

      Usuń
    3. Takie tam marzenie posiadania prostych włosów :D
      Czyli po prostu rozrobić to z kawą i odstawić czy nakładać od razu ?:>

      Usuń
    4. Jeśli to ma być tylko odżywka to nie musisz. Jednak jeśli zależy Ci na blasku i delikatnych refleksach to ją odstaw, wtedy uwolni się barwnik. Masz ciemne włosy, raczej nie musisz się obawiać, zwłaszcza po pierwszym farbowaniu i po dodatkach.

      Usuń
    5. Boję się :D Teraz sprawdzam kawałkach włosów poszczególne mieszanki :D Zobaczymy jak to jutro wyjdzie- 3maj kciuki :)

      Usuń
    6. Bardzo dobry pomysł :). Jedynie co to ja bałam się czystego indygo ale na próbkach nie było dziwnych kolorów i po całym farbowaniu byłam zadowolona. Trzymam kciuki :).

      Usuń
  9. Ale boskie opakowania mają te odżywki;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blask :) Eh i żeby te moje chciały się tak ładnie skręcać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić to serum na końcówki! Mam nadzieję, że w końcu uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe te balsamy:)) włosy bardzo ładne:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwi mnie teraz jak czytam "wcierki: brak", ja stosuje wcierki od lutego praktycznie bez przerwy, uzależniłam się od tego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak robiłam. Teraz nich zapomniałam i zacznę dopiero w grudniu :(

      Usuń
  14. Suuper:) Po podcięciu końcówki genialnie Ci się kręcą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne - bardzo mięsiste i błyszczące fale, a pamiętam jak pisałaś, że nie chcą błyszczeć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne włosy *.* ja szukałam ostatnio tego argan oil, ale nie widziałam nigdzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmannie na obok jedwabiu biosilk :)

      Usuń
    2. W rossmannie obok jedwabiu biosilk :)

      Usuń
  17. Mnie się taka długość podoba, włosy Ci się o wiele lepiej układają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy wyglądają bardzo korzystnie. Jakby gęstsze i mocniejszy skręt :) Śliczne, ścięcie dobrze im zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że cięcie dobrze im zrobiło :)

      Usuń
  19. Piękne masz włosy, cudowny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu!!! Myślałam że nigdy ich nie podetniesz. Teraz wyglądają idealnie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super wyglądają! *.* Piękny skręt , i tak gęstość - marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak, zdecydowanie podcięcie dobrze im zrobiło :)
    bardzo podoba mi się skręt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę piękne masz włosy!!! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja kocham twoje włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładnie błyszczą *.* Widać, ze bardzo o nie dbasz :) Marze o takiej długości i skręcie, ale moje włosy są z natury bardzo proste (czasem sie tylko pofaluja) :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak Eve napisała, wyglądają na prawdę wyjątkowo z tym skrętem!
    Można się nimi zachwycać i zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ty fajnie piszesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten "zabezpieczacz" najpierw kupiłam jeden i następnego dnia poleciałam po kolejny póki są w promocji. Polubiliśmy się :) Masz piękne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wybieram po kolejny w poniedziałek :)

      Usuń
  29. wow, co za skręt! romantyczne loczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny skręt :)
    Zaciekawiło mnie to serum na końcówki, chyba muszę się jutro wybrać do rossmanna, skoro tak się fajnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super ! Jutro wybieram się po kolejne opakowanie :)

      Usuń
  31. Ślicznie chciałam bym mieć kręcone włosy a mam prost.

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog oderwal mnie od rzeczywistości na 1,5godziny... ;)
    Ja póki co zamierzam walczyć z wyprostowaniem kędziorków (moje włosy nie są ani proste ani kręcone, raczej szady nieład z nich) i zadbaniem o ich porost. Nie ukrywam, że mam zamiar korzystać z Twoich metod :P


    Obserwuję!
    lifewithsatisfaction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku jest mi bardzo miło :)
      Mam nadzieję, że zawartość Ci się przyda :)

      Usuń
    2. podobają mi się te loki Twoje :) ja też zmobilizowałam się i powróciłam do nakładania olejków na włosy w wakacje słabo mi szlo olejowanie :P

      Usuń
    3. Ja w listopadzie powracam do olejowania :D

      Usuń
  33. Po podcięciu Twoje loki mają fantastyczny kształt i skręt :)
    Muszę jakoś się usystematyzować, bo coś mi z tym ostatnio nie idzie, ale obiecuję, że skoro pogoda dla włosów nie będzie łaskawa to ja się nimi zajmę troskliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo pomogły mi Twoje rady, które miałaś napisane - jak zyskać czytelników :) Choć prowadzę blog pierwszy dzień i trochę nie wiem w co ręce włożyć :) Twój blog jest bardzo interesujący i przydatny. Też chciałabym mieć tak dobre podejście, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że pomogłam :) Życzę powodzenia ! :)

      Usuń
  35. Wydaje mi się, że zyskały dodatkowy blask :) Wyglądają pięknie i skręt rzeczywiście wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie Ci się włosy kręcą. Błyszczą się, to najważniejsze, że nie ma efektu matowego "siana".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale wyrobiły się Twoje włosiska :) Cudo :) Encanto chyba niepotrzebne...

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz obłędne włosy!! Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje włosy wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...