środa, 27 listopada 2013

UJĘDRNIAMY i UNOSIMY BIUST ? Ulubiony kosmetyk i sposoby

Cześć Dziewczyny !
Dziś troszeczkę nietypowo, ale myślę, że warto o tym wspominać i dbać o jedną z piękniejszych części naszego kobiecego ciała :) Mowa oczywiście o biuście. Dziś opowiem Wam troszeczkę o tym czego używam w tym celu i co robię dodatkowo. Mam nadzieję, że i Wy podzielicie się ze mną swoimi sposobami bądź ulubionymi kosmetykami.


Zacznijmy od serum do biustu :) Troszeczkę od producenta :


Organiczne ekstrakty z morwy i fig nawilżają i zmiękczają skórę oraz chronią ją przed przedwczesnym starzeniem sięposiada aktywny efekt anti- ange
przywraca elastyczność
posiada uwodzicielski aromat dojrzałych owoców z nutką mleczno-pudrową
widoczny efekt zwiększenia piersi oraz ich podniesienia''

Cena: Aktualnie na promocji 19,90zł + jest też darmowa dostawa :)
Dostępność : Skarby Syberii klik

Moim zdaniem same kosmetyki ''nie zrobią nam nowego biustu'', ale pomogą go ujędrnić. Oczywiście w połączeniu z dodatkowymi czynnościami. Na początku wspomnę o kosmetyku ,którego w tym celu używam. Zabijecie mnie, ale to znów coś rosyjskiego :D A mianowicie krem do biustu z Love2Mix. Przyznam, że pokochałam go od pierwszego wyczucia zapachu! Bowiem zapaszek jest niesamowity. Mnie się on kojarzy z owocami leśnymi ! Gdybym nie wiedziała, że to krem do biustu to z chęcią bym go zjadła ! Wiem, że najważniejsze jest działanie, ale kto nie lubi pięknie pachnących kosmetyków? Jeśli chodzi o sprawy techniczne to pierwszy raz się spotkałam z kremem do biust w pudełeczku. Zazwyczaj miałam takie w tubkach, ale forma pudełeczka bardziej mi odpowiada, gdyż można bez rozcinania wykończyć produkt do dna! Plusik za zabezpieczające wieczko. Przechodząc do działania to od razu wspomnę, że aby takie produkty zadziałały to trzeba być systematyczną i wiedzieć, że działają do momentu używania. Jeśli chodzi o to serum to ja jestem jak najbardziej na tak. Działa ono jak większość specyfików do biustu. Bardzo przyjemnie wygładza skórę. Warto też wspomnieć, iż szybko się wchłania. Jeśli chodzi o kwestię ujędrnienia to owszem można je zauważyć i porównam efektt do serum z eveline choć efekt po love2mix bardziej mi się podoba. Co więcej serum jest uniwersalne, gdyż spokojnie można je stosować również do pośladek pośladek. Razem z ćwiczeniami można uzyskać ładny efekt. Trzeba tylko chcieć ! I oczywiscie liczy sie systematyczność oraz świadomość, że zaprzestanie używania takiego typu produktów równa się z powrotem do momentu rozpoczęcia ''kuracji''.

Dla ciekawskich skład, który swoją drogą równiez zasługuje na uwagę.


Skład (INCI): Organic Ficus Carica (Fig) Fruit Extract (оrganiczny ekstrakt z fig), Morus Nigra Fruit Extract ( organiczny ekstrakt z morwy), Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Сhlorella Vulgaris Albus Protein (proteiny chlorelli), Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Parfum, Sodium Benzoate, Potasium Sorbate, Citric Acid, Beetroot red.


A teraz czynności wspomagające działanie tego typy kremów do biustu :
1.) Systematyczność
2.) Zabawa w ''zimno-ciepło''
3.)Masaż
4.)Wyprostowana sylwetka
5.)Odpowiedni stanik

Macie jakieś ulubione serum do biustu ? Miałyście to z Love2Mix? Co o nim myślicie? A może bardziej polegacie na tych domowych sposobach ? Ja jestem leniuszkiem i wolę takie gotowe produkty :)

52 komentarze:

  1. Uwielbiam różowe serum z eveline, ładnie napina i delikatnie unosi biust ;)
    Czasem robię naprzemiennie prysznice, ale szczerze tego nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie lubię :D zimno mnie odstrasza :)

      Usuń
    2. Zastanawiam się właśnie nad serum z Eveline i nad tym...
      Sama już nie wiem co najpierw wypróbować :D

      Usuń
    3. Ja lubię to z Eveline. Poza tym jest bardziej dostępne :)

      Usuń
    4. Fakt jest bardziej dostępne :) Jednak przy zakupach internetowych warto zwrócić uwagę na to z Love2Mix :)

      Usuń
  2. Ja pielęgnuję biust olejkiem Babydream fur mama (jest niezastąpiony!) i masłem do biustu Ziaja, takim w czarnym słoiczku, do kupienia w aptekach. To zdecydowanie moje biustowe hity, a niestety mam aż za dużo do pielęgnacji w tych okolicach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych jeszcze nie miałam :)

      Usuń
    2. Szczerze je polecam! Biust mam niestety duży - miseczka G - i przez to ciężko mi utrzymać skórę w dobrym stanie, jest bardzo cienka (jak papier) i delikatna.
      Olejek ma zapach typowy dla serii BDfM, wmasowuję go na noc, dobrze się wchłania i co najważniejsze, efekty są już po pierwszym użyciu! Skóra jest bardzo nawilżona, bardzo gładka i daje to razem widoczne ujędrnienie i pogrubienie skóry.
      Świetne działanie potwierdzone również przez zachwycony olejkiem 60letni biust:)
      Ziaja jest natomiast bardzo odświeżającym, gęstym masełkiem. Ma trochę dziwny słodkawy zapach, ja w nim wyczuwam mentol. Przyjemnie chłodzi, dość szybko się wchłania i póki co jest najlepszym kosmetykiem w formie kremu/balsamu, jaki używałam:) Napina i nawilża. Wygląda o tak : http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/30836_250.jpg
      Warto wypróbować taki duet, daje super efekty i jest przy tym niedrogi. :)

      Usuń
    3. Jak zużyję moje serum to z chęcią sięgnę po BDFM :)

      Usuń
  3. Ja w sumie nic nie uzywam . Mialam tylko krem z eveline ale troche zapychal mnie i mialam male pryszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow nie wiedziałam, że coś takiego może się stać :(

      Usuń
  4. U mnie nie ma ani czego unosić ani ujędrniać xd Co najwyżej podepchać jakimś pushupem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego serum ale zastanawiałam się czy go kupić. Kiedyś używałam kremu Bielendy, który u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt ciekawy aczkolwiek mam chyba za mały biust by zobaczyć różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię serum Eveline Extreme 3D (takie: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=31412) , fajnie ujędrnia biuścik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam :) Było fajne, ale to jest równie dobre i ładniej pachnie ;)

      Usuń
    2. Jeszcze mam Eveline, ale dobrze wiedzieć na przyszłość, że jest alternatywa dla niego :)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię krem z Perfecty - taki różowy. Bardzo ładnie napina i ujędrnia skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja stosuje olejki naturalne. Jak na razie mi służą dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie pomyślałam o olejkach ? Kiedyś chętnie spróbuję z kokosowym :)

      Usuń
    2. Jest tyle różnych produktów! Nic tylko próbować :) Serdecznie zapraszam na NATURALNE ROZDANIE KOSMETYCZNE na moim blogu www.eko-swiat.blogspot.com, Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Nie stosuję specjalnych preparatów do biustu. Po kąpieli nakładam balsam na całe ciało i tyle:) Kuszący ten balsam, ale wolę bardziej uniwersalne kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też można go nakładać na całe ciało :) Czasami tak robię jak nie mam pod ręką innego masełka :D

      Usuń
  11. Zawsze mnie zastanawiało czy takie produkty coś dają, jakiś efekt. Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym kremem/serum, muszę go wypróbować, dobrze że wkrótce dzień darmowej dostawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. zakupiłam ten krem w zeszłym tygodniu i już jest w regularnym codziennym użyciu, więc mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A może polecicie dziewczyny coś do biustu z Rossmanna? Tylko jego mam po drodze, a mam dziwne uprzedzenia do kupowania online..:(

    OdpowiedzUsuń
  15. co do soboty - z dworca możesz podjechać 8, 9 albo 11 i wysiąść na Nowym Targu. najlepiej wpisz na http://wroclaw.jakdojade.pl/ trasę dworzec główny PKP ---> Kotlarska 32 i sprawdź mapę. ja jeszcze sama nie wiem jak tam dotrzeć, jadę z koleżanką, która wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zwracam na to uwagi, w ogóle bardzo małą uwagę przywiązuje do ciała, biustu - jakoś nigdy nie widziałam potrzeby...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnych specyfików przeznaczonych do biustu nie stosowałam, jedynie zwykły balsam po kąpieli. Za to jednym z domowych sposobów na ujędrnienie i podniesienie biustu jest maseczka z ubitych białek kurzego jajka. I jeżeli komuś pomogła to gratuluję, ale u mnie cały czas spływała (pod wpływem temperatury piana się rozgrzewała), a mina mojego chłopaka, gdy mnie zobaczył w takim stanie była bezcenna. Jeszcze lepsza, gdy dowiedział się, czym się właściwie wysmarowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, ale niestety nie dla mnie :) Jestem mega leniem jeśli o domowe maseczki chodzi :D
      haha dobre :)

      Usuń
  19. wlasnie idzie do mnie pocztą ze skarbów syberii :) ciekawe jak sie spisze. kiedys uzywalam kosmetykow do biustu, ale przez ostatnie lata stosowalam jedynie balsamy i masla ogolnie do ciala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawuje :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...