sobota, 9 listopada 2013

Słodkie sny czy kakaowe osłodzenie ?

Cześć Dziewczyny !
Mamy juz jesień i małymi krokami zbliża się do nas zima. Te dwie pory roku są dla mnie mega męczące więc w tym okresie umilam sobie życie słodyczami. Egzotyczne i orzeźwiające kosmetyki idą w odstawkę, a na ich miejscu pojawiają się takie o słodkich nutach zapachowych. I własnie dziś przedstawię Wam 2 słodkie żele, o przyjemnych składach i działaniu, które mam przyjemność testować w ramach współpracy ze sklepem Skarby Syberii.

Oba żele mają świetne dozowniki w formie pompki, co tez znacznie ułatwia aplikacje. Niby nic, a jednak potrafi umilić kąpiel. To samo tyczy się wyglądu opakowań. Niby to nie jest ważne, ale np. słodkie sny bardzo cieszą moje oczęta, kiedy wchodzę do łazienki :)

Cena/Dostępność (słodkie sny/280ml) :  akurat jest promocja 12,90zł klik
Cena/Dostępność (kakao/360ml) : akurat jest promocja 12,90zł klik


PODEJRZANY O SŁODYCZ NR.1 ''SŁODKIE SNY'' ORGANIC THERAPY

Skład (INCI): Aqua with infusions of: Organic Vanilla Planifolia Fruit Oil, Organic Melissa Officinalis Leaf Oil, Sodium Magnesium Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, Sodium Chloride, Glycerin, Cocamide DEA, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid

PODEJRZANY O SŁODYCZ NR.2 ''ŻEL NA BAZIE OLEJU Z EKWADORSKIEGO KAKAO''

Skład (INCI): Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter (оrganiczne masło kakaowe), Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok z aloesu), Camellia Sinensis Leaf Extract (ekstrakt z białej herbaty), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Aqua, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

SKŁADOWA LEGENDA:
*zielony-ekstrakty/soki''
*czerwony-środki myjąca
*pomarańczowy- olejki/masła

Na pierwszy rzut oka oba żele jak mają fajne składy, ale gdy się przyjrzymy to ten drugi jest o niebo lepszy pod względem składu.  Pierwszy zawiera SMS, a drugi nie. Oba zawierają CB.  Żel na bazie kakao zawiera więcej składników odżywczych takich jak: organiczne masło kakaowe, sok z aloesu , ekstrakt z rumianku. W przypadku pierwszego mamy słynne ''Aqua with infusions of'': olejek z wanilii oraz melisę. A więc jest różnica i pod względem składu wygrywa żel nr.2 :)


Oba żele mają słodkie zapachy, ale ten drugi pod względem tej słodkości wygrywa. Czyli kolejny punkt dla wersji kakaowej za niezwykłą nutę kakao i czekolady ! :)

Oba żele dobrze się pienią, ale nienachalnie. Dobrze myją przy czym absolutnie nie podrażniają skóry.  Po obu żelach skóra jest miła w dotyku, ale mam wrażenie, że kakaowy nie tylko myje, ale również delikatnie ''nawilża'' naszą skórę, ponieważ jest  ona  przyjemna w dotyku. Bardziej niż po żelu ''słodkie sny''. Druga sprawa to zapach. Jak już wspomniałam zapachy obu żeli są przyjemne, ale jeśli chodzi o utrzymanie się ich na skórze to nie jest to długi czas. Zapach pierwszego żelu szybko znika. Zapach po drugim pozostaje nieco dłużej. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała umyć nimi włosów i powiem Wam, że oba sobie z tym radzą przy czym żel ''słodkie sny'' robi to lepiej. 

Podsumowując : Oba żele są fajne, jednak ten kakaowy zdecydowanie wygrywa zarówno przez moc swojego zapachu, skład jak i korzystniejszą pojemność  :)

Przypominam o konkursie, w którym macie szansę wygrać 10 moich ulubionych, rosyjskich kosmetyków do włosów. Spieszcie się bo już niedługo koniec konkursu :) klik

58 komentarzy:

  1. Jak tylko skończy mi się mój żel, z którym się nie polubiłam, kupię któryś z tych słodyczowych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kusisz tymi żelami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tak samo - okres jesienno-zimowy to u mnie zapachy słodkie przede wszystkim czekolady, wanilia, kakao, kawa...teraz mam obecnie żel czekoladowy Soraya i pachnie obłędnie, a myje normalnie jak każdy żel;);)

    OdpowiedzUsuń
  4. kakao w zimowe wieczory jest idealne...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wolę mydła w kostkach, ba inaczej skusiłaby mnie ta recenzja do spółki z promocją :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że zrobiłaś takie porównanie i rozszyfrowałaś składy :) Właśnie mam kupon do sklepu SS i się zastanawiałam jaki żel wybrać, bo słodkie sny już miałam. Chyba skuszę się na ten z kakao, bo spodobał mi się skład :) Miłam na oku do tej pory Organic Therapy z olejem z zielonej kawy, ale tak zachęciłaś do tego z kakao, do tego jeszcze nie miałam nic z tej serii Planeta Organica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz tego typu nuty to będziesz zadowolona :)

      Usuń
    2. kto nie lubi zapachu czekolady :) Ja ją kocham nie tylko wąchać i dziennie mogę zjeść nawet i tabliczkę :)

      Usuń
    3. ja tabliczke wcinam na jeden raz :D uwielbiam :)

      Usuń
  7. Zawsze jakaś alternatywa.. Słodkie sny do włosów, a Kakaowa słodycz do ciała.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. za te nuty zapachowe na pewno bym się na nie skusiła :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. kakaowy bym wzięła, nawet nie patrzyła :) fajny skład, lepsza guma guar niż peg :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam straszną ochotę na Kakaową słodycz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego nie mogę się doczekać dzisiejszej kąpieli :D

      Usuń
  11. Nie znoszę zapachu kakao! Śmierdzi i mdli mnie okropnie. Niegdyś posiadałam masło kakaowe z Ziaji do ciała i wymiotowałam tego samego wieczoru gdy go użyłam. Na następny dzień kosz! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc dla Ciebie byłaby lepsza opcja pierwsza :)

      Usuń
  12. o ani jednym ani drugim nigdy nie czytałam ;) kompletnie nie znane mi kosmetyki :) kakaowym kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kakaowy chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra cena, ale ze ze względu na SMS wzięłabym ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja podobnie jak Ty musiałabym przetestować te dwa-Słosdkie Sny-ładnie brzmi-ale kakao-rozkosz!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam inny zapach z tej serii Planeta Organica i zapach jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę kakao! Zimą to mój zapach a i skład mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień i zimo to dla mnie okresy słodkich zapachów :)

      Usuń
  18. Ja również zdecydowałabym się na kakaowca :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Już sam zapach kakao mnie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam żel kakaowy żeby używać go jako szamponu. O mamo, jest cudowny :) Pięknie nabłyszcza i wygładza. A bałam się, że jako żel do ciała będzie dla skóry głowy zbyt drażniący... Na pewno do niego wrócę :)
    Tylko trafiłam na pompkę, której nie da się otworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ten żel ładnie wygładza włoski :)
      Spróbuj jeszcze raz bo ja ze swoją tez miałam na początku problem :)

      Usuń
  21. Zdecydowanie wybrałabym żel nr 2. Zwłaszcza ze względu na zapach. ;] Narobiłaś mi smaka na masło kakaowe ;<

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak więc wiem który wybiorę przy kolejnych zakupach żeli :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...