czwartek, 7 listopada 2013

PLAN PIELĘGNACJI NA LISTOPAD- MIESIĄC ''REGENERACJI'' Z...


Cześć Dziewczyny !
Dziś tak jak obiecałam mam dla Was plan pielęgnacji moich włosów na listopad. W tym miesiącu ''poświęcam się'' jednej serii do włosów, a mianowicie regenerującej serii Seboradin.


OLEJOWANIE

1.) KHADI stymulujący porost włosów. Będę go stosowała przez każdym  myciem na skalp. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Dam Wam znać :)

2.) Olejek regenerujący babuszki. Będę go stosowała na długość. Bardzo się z nim polubiłam i możecie go wygrać w moim konkursie klik.


1.) Szampon regenerujący Seboradnin. Na zdjęciu napisałam, że stosuję go co 2 mycia, ale w praktyce myję nim włosy częściej. Mimo, iż ma SLS moje włosy nawet bez nałożenia odżywki są fajne, ale więcej powiem za miesiąc :)

2.) Szampon OS. Dobry, delikatny szampon. 


ODŻYWKI

1.) Balsam Seboradin regenerujący. Hit włosomaniaczek staje się również moim hitem. Ma super skład. Nic więcej nie powiem aż do aktualizacji. W listopadzie mam zamiar stosować tylko ten balsam.


WCIERKA PO KAŻDYM MYCIU

1.) Lotion regenerujący. Jest przeznaczony do spryskiwania włosów jednak ze względu na alkohol w składzie zamiast na włosy będę go stosowała jako wcierkę do skóry głowy, po każdym myciu.


ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK

1.) Serum argan oil. Stosuję je po każdym myciu nieco wyżej niż na same końcówki. Jeśli nie miałyście to polecam bo ma silikonowy skład, nie zawiera alkoholu, nie kosztuje wiele (5zł) i jest dostępne w rossmannie.

Jak widzicie w tym miesiącu będzie dosyć minimalistycznie. Ten poświęcam by zapoznać się z olejkiem khadi i serią regenerująca :) Za miesiąc zobaczymy jakie będą efekty.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE, W KTÓRYM MOŻECIE WYGRAĆ AŻ 10 MOICH ULUBIONYCH, ROSYJSKICH KOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW KLIK


76 komentarzy:

  1. widzę,że Seboradin będzie królował w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys lubiłam produkty seboradim (te z serii regenerującej i przeciw wypadaniu), teraz miałam okazje testować zestaw z naftą kosmetyczną i trochę się rozczarowałam. Szampon strasznie wysusza włosy (są jak mokre włsoy lalki barbie), jest bardzo agresywny, a balsam nie jest w stanie przywrócić nawilżenia, które włosy tracą przez szampon :( Do tego jeszcze lotion, który trochę wysusza włosy :( Jak na razie odłozyłam używanie tego zestawu i czeka sobie już prawie 2 miesiące. Może znów się za niego zabiorę :) Jestem ciekawa Twoich efektów z olejem Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moze stosuj lotion tak jak ja tylko na skore glowy ? ma alkohol w skladzie wiec moze wysuszac :(

      Usuń
    2. tak właśnie zamierzam, tylko muszę sobie jakąś końcówkę do spryskiwania załatwić, bo mój lotion ma korek taki, jak olejek Agafii i trudno go dozować.

      Usuń
  3. już czekam na wyniki działania ;) dobra kuracja nie jest zła ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym Serum argan oil jeszcze nie słyszałam.. jak będę miała okazję być w rossmanie to pewnie kupię :)
    Seria świetna, rosyjskie kosmetyki wszędzie, a ja jeszcze nie mam swoich.. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam szampon przeciwłupieżowy z Seboradin i zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Argan Oil używam i ja, bardzo go sobie cenię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2 u mnie też się świetnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja pielęgnacja przy twojej to jest dopiero minimalistyczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej interesują mnie rezultaty z olejowania khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten olejek z receptur agafii, co prawda dopiero użyłam dwa razy ale wydaje się być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że Khadi nie zwiększy wypadania tak samo jak zrobił to u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wielką ochotę zainwestować w olej Khadi, ale trochę się boję, bo może się zupełnie nie sprawdzić, a jest dość drogi. Nie miałam też nic z firmy seboradin i jakoś mnie nigdy nie kusiła, nie umiem uzasadnić dlaczego, po prostu zawsze widzę dużo ciekawszych produktów do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja postawiłam na zioła - głównie pokrzywę. Płukanki z niej, herbatki, szampon i balsam ziołowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tej serii Seboradin.

    OdpowiedzUsuń
  15. lotion ma dziurawiec, a jak się stosuje np tabletki anty to co ma zrobić taka osoba? Ja zrezygnowałam :D a tak na poważnie to życzę powodzenia i mam nadzieję, że włosy będą zadowolone<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę musiała się rozejrzeć za tym balsamem regenerującym jak tylko skończe moje zapasy,czyli tak za około kilka miesięcy.. jak ja wytrzymam ,a ty tak kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Seboradin mnie kusi, ale jeszcze nic z tej marki nie miałam, olejek arganowy dziś jade poszukiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam kcuki za skutecznośc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie nie zostaje mi nic jak życzyć powodzenia! :) Mam nadzieję, że kiedyś przyjdzie taki moment, gdy zużyję zapasy i będe mogła przeprowadzić gruntowną kurację Seboradinem, bo są to bardzo dobre kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez musze zuzyc zapasy, ale jeszcze poczekam :D

      Usuń
  20. Z chęcią przeczytam relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie te produkty razem wyglądają tak kusząco i pięknie. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie wiem co już kupować do tych moich rozjaśnionych "kudłów" żeby je odżywić i żeby tak nie wypadały ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię produkty seboradin i chce teraz szampon z naftą wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. a gdzie kupujesz Seboradin? włosy mi okropnie wypadają i chętnie bym poznała te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seboradin jest w aptece :)

      Usuń
    2. w Hebe też dostaniesz ;)

      Ostatnio kupiłam ten olejek regenerujący i jest cudny <3

      Usuń
    3. Oo nawet nie wiedziałam :) Pewnie dlatego, że u mnie nie ma Hebe :(

      Usuń
  25. ja się zabieram w końcu za regularne olejowanie włosów, ale średnio mi to idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. A testowałaś już może ten Khadi? czy jest to pomocne czy nie ? daj znać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęłam :) Opinia pojawi się za miesiąc :)

      Usuń
  27. Masz super bloga i super, zajebiste włosy! Dodaje do obserwowanych bo fajniutko tu i miło czyta się twoje posty : )

    Pozdrawiam, PiszącDniem : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ambitny plan działania jak na jeden miesiąc. Mi byłoby szkoda pieniędzy na tego typu wariacje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawi mnie ten olejek agafii, zauważyłam, że na włosach lepiej spisują się u mnie olejki specjalnie do nich przeznaczone:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem jak się sprawdzą kosmetyki z Seboradin

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem posiadaczką szamponu Seboradin, kupiłam go w sumie przez pomyłkę - chciałam kupić balsam. Szampon mnie szczególnie nie zachwyca, jakoś ciężko mi nim domyć włosy i wyglądają po nim na oklapnięte. Ale być może Tobie posłuży, jestem ciekawa ogólnych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa jak zadziała U Ciebie Khadi-jeszcze nie mam wyrobionego zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że początkowo nie byłaś zadowolona. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie :)

      Usuń
  33. czekam na recenzję olejku Khadi - zastanawiam się nad jego zakupem od dłuższego czasu :) ostatnio moje włosy rosną dość sprawnie, ale sporo ich niestety wypada... nie wiem czy to kwestia zmiany pogody, czy coś w mojej pielęgnacji jest nie tak. chociaż wyraźnych zmian nie wprowadzałam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ciekawa jakie efekty przyniesie olejek khadi! Czekam na informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...