poniedziałek, 4 listopada 2013

KOLOR MOICH WŁOSÓW TO KAMELEON. CZYLI O TYM JAKI FAKTYCZNY KOLOR MAJĄ MOJE WŁOSY


Cześć Dziewczyny !

Dziś bardzo szybki post, a mianowicie pokażę Wam dlaczego twierdzę, że kolor moich włosów jest niczym kameleon :)



1.) NIGDY NIE FARBOWAŁAM WŁOSÓW
2.)WYPROSTOWANE NAJLEPIEJ ODDAJĄ SWÓJ ODCIEŃ I W RZECZYWISTOŚCI NIE MAM BRĄZOWYCH LECZ CIEMNY BRĄZ, KTÓRY CZASAMI WCHODZI PRAWIE W CZERŃ (PATRZ PRAWE ZDJĘCIE)

To taka krótka ciekawostka na temat faktycznego koloru moich włosów, który zachowuje się niczym kameleon :)

Uśmiechniętego dnia i pozytywnej energii ! :)

33 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiego naturalnego odcienia ;) ja mam podobny, niestety farbowany, bo mój naturalny kolor to dosłownie "bida z nyndzom" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mniej więcej takie same :) czasem czarne,czasem brązowe a w słońcu zdarzają się rude pasemka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny masz kolor włosów! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zebym ja taki miała *.* a moj to popielaty braz lekko siwy :( no ale sa naturalne sposoby na jego poprawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie farbuj- nie musisz. Niejedna farbuje, by uzyskać taki kolor włosów, jaki Ty masz naturalnie. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalki czesto tak maja. Moj rowniez w kazdym pomieszczeniu w domu jest inny. Zobacz sobie na wczorajsza aktualizacje i zdjecie z bliska bez lampy gory wlosow i z lampa(tam mam odrosty i widac naturalny odcień). Bez lampy jest ciemny z lampą bardziej brązowy. To też wina innego światła. A jaki odcień masz w naturalnym świetle?(na zewnątrz).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s na zdjęciu bez lampy odrost całkowicie miesza się z farbowanymi indygo bardzo ciemnymi włosami. Różnice zdradza tylko czasami różne światło. Dlatego farbuję kiedy tylko chce a nie muszę.

      Usuń
    2. Kogo bym nie zapytała to powiedzą, że taki jak na drugim zdjęciu czyli ten ciemniejszy :)
      Kolor Twoich włosów strasznie mi się podoba :)

      Usuń
  7. piękne , wypielęgnowane loczki , ja też nigdy nie wiem jaki mam kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne,długie i zdrowe :) czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękny kolor i takie cudne zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no czerń jak nic :D nie wmawiaj, że to ciemny brąz :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki naturalny kolor to skarb :) ja już sama nie wiem, jaki mam konkretnie odcień, bo pamiętam, że ciemny brąz rudziejący od słońca, a odrosty teraz wychodzą mi bardzo zimne - i bądź tu mądra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ciemne włoski, nie widać tego, gdy są kręcone :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaż się w wyprostowanych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście ! :) moje włosy również są jak kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak nigdy nie farbowałaś włosów to ci ich zazdroszczę masz piękny kolor .Mój jest taki średni brąz ale mysi nie ładny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe :)
    Piękne masz włosy i intrygujący głeboki kolor.
    Myślę, że przy lokach łatwiej załamuje się światło, więc kolor wydaje się jaśniejszy.
    Przy "wyprasowanych" łuskach kolor zdaje się ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja farbuję, żeby mieć taki kolor. Mój naturalny wydaję sie byc "myszowaty" :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój naturalny kolor tez się tak zachowuje, w świetle na brąz ciepły połysku a tak to jest bardzo ciemny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten sam "problem" :) nie potrafię uchwycić koloru moich włosów. w każdym świetle wyglądają inaczej :) to chyba cecha osobnicza naturalnych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twój skręt. A kolor niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mój kolor włosów to tez kameleon :) wszystko zależy od dnia i światła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy się mieszają w kilku blondach, a też ich nie farbowałam nigdy. Czasami myję włosy szamponem rumiankowym i wychodzą ciekawe refleksy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...