niedziela, 17 listopada 2013

Jak działają irys i wiesiołek nocą ? + WYNIKI KONKURSU

Cześć Dziewczyny ! (i chłopcy:)
Dziś w końcu się uporałam z ogarnięciem wyników konkursu :) Jestem z siebie dumna bo wróciłam do domu o godzinie 5 i miałam wenę na liczenie :D Przy okazji opowiem Wam troszkę o kremie do ciała na noc ze sklepu Skarby Syberii :)


Od producenta :
Organiczny ekstrakt z irysa i organiczny olej z wiesiołka doskonale nawilżają i zmiękczają skórę czyniąc ją gładką i delikatną jak jedwab. Dzięki naturalnym składnikom pomaga zapobiec przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Cena : Promocja 19,90zł
Dostępność : klik


Na początku pomyślałam ''pierwszy raz widzę krem do ciała na noc''. Później myślę ''to tylko nazwa, przecież każde masło nakładam na noc'' :D To takie małe refleksje na początek :) A tak oficjalnie to opakowanie kremu ma przyjemny, skromny wygląd. Plus za dodatkowe wieczko :) Jeśli chodzi o zapach to ja jestem ogromna fanką słodkich zapaszków i tutaj się zawiodłam, ponieważ zapach jest taki kwiatowy, po prostu nie mój. Zrobiłam małą ankietę :D Kobietom ten zapach nie do końca się podobał, ale mężczyźni byli zachwyceni. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona dość gęsta, ale nie tak jak np. konsystencja masła z OT(<3). Trochę gęstsza od masełka z isany. Dobrze się rozprowadza. Po posmarowaniu nim ciała czuć efekt takiej silikonowej powłoczki, ale masełko nie zawiera silikonów. Przyjemnie wygładza skórę- to jego główna zaleta. Nocą rozpieszcza moje ciało ! Moja skóra jest normalna więc nie wiem jak się sprawdzi na kimś o bardzo suchej :) Dla bardziej wymagających polecam masełko z Organic Therapy, o którym pisałam tutaj. Jeśli mam się odnieść do obietnic producenta to zgodzę się z pierwszą częścią: ''Organiczny ekstrakt z irysa i organiczny olej z wiesiołka doskonale nawilżają i zmiękczają skórę czyniąc ją gładką i delikatną jak jedwab.'' Jesli chodzi o zapobieganie starzeniu to tego nie wiem :D

Aaa wspominałam, że ma fajny skład ?

Skład (INCI): Organic Iris Pallida Extract (organiczny ekstrakt irysa), Organic Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil (organiczny olej z wiesiołka); Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Glucoside, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Viola Odorata Extract, Phyllodoce Caerulea Extract, Xanthan Gum, Parfum, Sodium Benzoate, Potasium Sorbate, Citric Acid, Beetroot red.Miałyście to masełko ? Lubicie kwiatowe zapachy czy tak jak ja wolicie te słodkie ?

A teraz czas na ogłoszenie wyników :


Gratuluję i proszę o podesłanie mi danych do wysyłki :)
Tych, którym się nie powiodło zapraszam do kolejnego konkursu :) klik

43 komentarze:

  1. jakoś nie mogę przekonać się do produktów tej marki, ale nie wiem skąd moja niechęć ... Gratulacje dla zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!! Tyle wspaniałych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o niee! było tak blisko! :D
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Kolejny raz tak blisko! Jeszcze nigdy niczego nie wygrałam,ale motywuje mnie mama do dalszych udziałów w konkursach za co jej serdecznie dziękuję! :D
    A zwyciężczyni gratuluję i życzę kolejnych zwycięstw! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To moja pierwsza wygrana więc tym bardziej sie cieszę a Tobie życze wygranej w kolejnym rozdaniu :) powodzenia

      Usuń
  5. Bardzo fajny ten krem na noc . ładny kolor a zapach chyba by mi pasował .

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tego zapachu, bo kwiatowe czasem mi się nawet podobają :) Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej aczkolwiek żałuję, że nie ma mnie na tej liście :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę słodkich zapachów. Wprawiają mnie w zdenerwowanie i mam mdłości od nich. Wolę delikatne.Co do wyglądu opakowania.. Może być nawet najprostsze, ważne co jest w środku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) krem się fajnie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nazwą tego masełka rzeczywiście zaszaleli :), sugerując się nazwą bałabym się, że będzie się słabo wchłaniać, jak większość nocnych kremów. Ale skład ma fajny, jedynie zapach niekoniecznie mój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Zapach masełka zdecydowanie mój. Brzmi kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow udało się!!!! dzięki wielkie i życze wszystkim powodzenia w kolejnych rozdaniach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wszystkim za gratulacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwyciezczyni gratuluje serdecznie :)
    a krem wydaje sie ok, ale raczej bym sie nie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem do ciała na noc :D jak mnie nazwali :D Ja wolę kwiatowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki ma śmieszny kolor :) własnie zwrocilam uwage na niego ostatnio. a zwyciezczyni -gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ten krem i najlepszy w nim jest właśnie ten kwiatowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też wolę słodycze, ale niektóre kwiatowe są naprawdę kuszące;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratki :) ale ten kram ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję:) i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pożyczyłam sobie Twoje zdjęcie serum na porost do notki z chciej listą (podpisałam)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. W nawiązaniu do maila potwierdzam, tak jak prosiłaś, że to ja :) Napisałam do Ciebie z konta mailowego marzenaogorzalek@op.pl . Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ciekawy blog, jestem pod wrażeniem, chciałam jednocześnie serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w KONKURSIE sklepu www.newsoul.pl na Facebooku gdzie do wygrania jest jedno z trzech serum oraz nagrody pocieszenia w postaci olejków. Zapraszam zarówno Panią recenzentkę jak i czytelniczki : https://www.facebook.com/pages/New-Soul/212913752201379

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem na noc? Nie słyszałam o takim. Faktycznie skład super, chyba sie skusze ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...