wtorek, 19 listopada 2013

EFEKT PROSTYCH WŁOSÓW BEZ PROSTOWNICY DO 10 MYĆ Z GOT2B ? HIT CZY KIT ? EFEKTY NA MOICH WŁOSACH


Cześć Dziewczyny !
Ostatnio wybrałam się do rossmanna w celu poszukania czegoś do prostowania włosów. Nie znalazłam żadnego fajnego, silikonowego serum więc zwróciłam uwagę na zestaw got2B ''Włosy proste do 10 myć''. Nie powiem bo hasło reklamowe bardzo fajne.. ale czy produkt jest równie fajny ? O tym w dzisiejszym poście.

Zestaw kupiłam za 30zł (potrzebowałam czegoś do prostowania bo akurat szłam tego samego dnia na urodziny przyjaciółki) :) Ogólnie to w środku tego pudełka znajdują się 2 kremy o prostowania i wie pary rękawiczek.


Zapach produktów :
Zapach jest okropny, duszący ! Trzeba przebywać w wentylowanym pomieszczeniu, ale i tak czuć.. Siedzenie z nakremowanymi włosami pierw przez 25 minut, a później przez 10 minut nie należy do najprzyjemniejszych..



Działanie :
Jak już wcześniej wspomniałam te kosmetyki mają okropny zapach. Włosy po wysuszeniu były dziwne ! zrobiły się trochę suche. Nie były całkowicie proste, jedynie miejscowo. Dopiero po prostowaniu prostownicą uzyskałam efekt prostych włosów, ale przecież coś takiego mogłam uzyskać bez katowania ich tymi preparatami i bez potrzeby wąchania tego okropnego zapachu.






















Niestety nie zrobiłam zdjęcia po samym wysuszeniu suszarką, ale wierzcie mi, że nie ma czego żałować. Były proste jednie miejscowo. Bardziej uznałabym je za wygładzone.

Po wyprostowaniu prezentowały się tak jak powyżej. Po umyciu nie ma mowy o prostszych włosach, a nawet o luźniejszym skręcie. Są jedynie delikatnie wygładzone.

Czy warto ?
Zdecydowanie nie. Chociażby ze względu na zapach, składy i brak działania. Myślę,że na prostszych włosach ten zestaw mógłby się popisać, ale przy kręconych takich jak moje niestety ten zestaw sobie nie poradził.. a efekt delikatnego wygładzenia mogę uzyskać przy użyciu ulubionej maski.

Teraz widać ile podcięłam włosów :) i kolor znów nie taki jak zawsze mimo, iż zdjęcie robione w naturalnym świetle. Miałyście ten zestaw ? Co o nim myślicie ? :>

79 komentarzy:

  1. Nie miałam i nie zamierzam kupować. Na siłę kręcę włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy siak - nie warto :)
      Ooo to może się zamienimy ? Z chęcią przygarnę proste :D

      Usuń
  2. Ja źle wyglądam w prostych włosach, więc też sobie daruję, ale moja koleżanka ostatnio chciała kupić ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma kręcone włosy to nie warto :( lepiej dołożyć i kupić zestaw do keratynowego prostowania

      Usuń
  3. Mam włosy proste, w porywach ultraproste, więc wygładzania unikam. :) Nie wierzę też w takie prostowania na kilka myć, bo niby jak ma to działać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ja też nie wierzyłam:D Miałam tylko nadzieję, że po wysuszeniu będą proste, abym nie musiała ich prostować, ale niestety :)

      Usuń
  4. Miałam go ostatnio w dłoni ale jakoś mnie nie skusił i widzę że nie mam co żałować:) Tak właśnie myślałam że to tylko chwyt reklamowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz już wiem, że nie było warto ;D

      Usuń
    2. Ale fajnie przeczytać wpis przynajmniej kasę wydam na jakąś dobrą kawę:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. A czy to czasem nie ten zestaw pokazywała kiedyś Anwen - dostala zdjęcia od dziewczyny, która spaliła sobie tym włosy..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że ten sam

      Usuń
    2. Hm nie mam pojęcia.. ja ogólnie dopiero ostatnio dostrzegłam go w rossmannie. Ja nie spaliłam na szczęście :)

      Usuń
    3. Podrzućcie linka jak macie gdzieś w zasięgu ''ręki'' :D

      Usuń
    4. Tak to ten sam zestaw. Że tak pospamuje, u tej Pani ten włosowy koszmar z got2be : http://panidomunazakupach.blogspot.com/2013/04/kosmetyczno-wosowa-katastrofa-zyciowa.html
      Ja choćbym kiedykolwiek bardzo chciała(choćby kręconych włosów), nie spróbowałabym katować ich czymś takim. Wiadomo, że natury naszej się nie zmieni i zamiast zmienić to zniszczymy sobie włosy, cieszę się tylko, że na Twoich włosach nie miało to podobnego skutku co u Panidomunazakupach

      pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Od razu mi się skojarzyło, że chyba tym tak ktoś strasznie zniszczył sobie włosy.

      Usuń
    6. http://panidomunazakupach.blogspot.com/2013/04/kosmetyczno-wosowa-katastrofa-zyciowa.html

      Usuń
    7. Ja właśnie nie mogłam nigdzie znaleźć recenzji na temat tego produktu ;/
      Cieszę się, że moim nic się nie stało :) W sumie tam pisze, że trzeba pierw zrobić próbę :)

      Usuń
  6. Czyli wychodzi, że kolejny bubel nie warty swojej ceny. Mam włosy, które lubią się skręcać i jeśli miałabym mieć po tych kosmetykach lekko wygładzone włosy to dziękuje bardzo, ale nie skorzystam. Mogę to uzyskać tak jak piszesz za sprawą innych kosmetyków, które chociażby ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie spaliły Ci tych włosów jak we wpisie panidomunazakupach.blogspot.com
      to co się stało na jej głowie woła o pomstę do nieba. Trzeba daleko trzymać się od takich produktów, bo można sobie więcej złego niż dobrego wyrządzić.

      Usuń
    2. Dokładnie. Szkoda kasy :)
      Ja też się cieszę, że u mnie nic takiego nie miało miejsca :)

      Usuń
  7. Czytałam o nich wiele wiele złych opinii, sama kiedyś już go chciałam kupić, ale jakaś blogerka napisała, że jej masowo wlosy zaczęły wypadać więc zrezygnowałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja własnie nie mogłam znaleźć recenzji:(

      Usuń
  8. http://panidomunazakupach.blogspot.com/2013/04/kosmetyczno-wosowa-katastrofa-zyciowa.html

    Po tym co przeczytałam u pani wyżej nigdy bym sie na to nie zdecydowała.U ciebie jak widac efektów też nie dal ,ale na szczescie nie zniszczyl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zrobieniem nie widziałam tej recenzji :(

      Usuń
  9. Kiedy byłam w liceum wierzyłam w te kłamstwa producentów, że szampon, odżywka i coś tam jeszcze są w stanie mi wyprostować włosy. Oprócz prostownicy, encanto albo stylizowania suszarką nie ma mowy o prostych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze jest możliwość prostowania na szczotce :)

      Usuń
  10. ..czyli bubel ;P
    nie miałam i nie skuszę się :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym się nie odważyła.
    W ogóle trochę się boję tej marki po tym, jak jedna blogerka pokazała jak zniszczył jej włosy któryś z ich preparatów. Hoduję swoje i dbam o nie, więc strach ryzykować. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ten. Ja nie widziałam wcześniej tej recenzji :(

      Usuń
  12. Ja kiedys za ok 30zl u fryzjerki kupilam taki balsam, nakladalo soe na mokre wlosy, suszylo, prostowalo. Pamietam, ze po.kilku myciach wlosy byly nadal proste, jednak bylo to z 3lata temu i nie pamietam nazwy :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy prostuję jedynie od święta, więc nie czuję potrzeby kupowania takich kosmetyków.
    Zaakceptowałam swoje fale i mi z nimi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli bubel. A opakowanie i obietnice producenta nie powiem, chwytliwe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mimo wszystko chętnie zobaczyłabym zdjęcie przed prostowaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu :) A raczej cały zabieg robiłam u siostry w domu, gdzie nie miałam aparatu :) Dopiero po powrocie zrobiłam zdjęcie już prostych włosów :)

      Usuń
  16. nie ma co katowac włosów czyms takim :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda włosów na taki badziew. :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze szkoda,że takie badziewie. Byłaby to fajna alternatywa dla prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś czytałam relację po użyci kosmetyku jednej z blogerek, doszczętnie zniszczyła tym preparatem włosy. Mało tego walczyła z producentem składając reklamację po reklamacji, z tego co pamiętam. Zadziwia mnie że kosmetyk pomimo tak znikomej skuteczności a nawet szkodliwości dalej jest na rynku...
    Masz farta kochana, że u CIebie nie stało się żadne bubu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Pierw trzeba zrobić test więc może w tym rzecz? :>

      Usuń
  20. Tak myslałam,że nie będzie warto...

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe szczęście, ze Ci włosów nie spaliło/rozjaśniło. Krem ma dużo nadtlenku wodoru (wody utlenionej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie chyba rozjasnilo :-\ po przeczytaniu wpisu dziewczyny, ktorej spalilo wlosy ciesze sie, ze u mnie to nie mialo miejsca i zaluje, ze przed zakupem nie widzialam tego wpisu :/

      Usuń
  22. Słyszałam wiele negatywnych opinii o tym produkcie. Nie odważyłabym się go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przed użyciem nie znalazłam recenzji :(

      Usuń
  23. Szkoda tylko włosów na takie specyfiki :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie słyszałam nic dobrego o tym preparacie:P

    OdpowiedzUsuń
  25. O ile się nie mylę ten zestaw był w poprzedniej (albo jeszcze wcześniejszej) gazetce Rossmanna jako gratis do dowolnego kosmetyku got2be. Prawie się skusiłam, ale po przeczytaniu instrukcji obsługi uznałam, że taki sam efekt można uzyskać susząc włosy na szczotce, bez żadnej "cudownej" chemii.

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda mi to na niezły bubel

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym się bała efektu jak u Pani Domu ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz piękne i długie włosy! Zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Czyli bubel, szkoda. Bardzo Ładnie Ci się włosy błyszczą :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tego ale raczej kupić nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam kiedyś u jakiejś dziewczyny ( i widziałam ze zdjęć), że ten preparat bardzo mocno poniszczył jej włosy. Robiła wszystko według zaleceń. Były popalone ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten smród to zasługa cysteiny :) uwielbiam jej działanie w płukance autorstwa Anwen, ale niestety śmierdzi jak w piekle czyli siarką (właściwie to jakby wzdęcie po bigosie, wybacz dosadne porównanie, ale ujmuje kwestię :D).

    OdpowiedzUsuń
  33. jeju, zazdroszczę Ci tych włosów niesamowicie! marzę o takiej długości *_*
    a na taki zestaw chyba bym się nie skusiła :) boję się takich preparatów, szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie sobie uświadomiłam, że nie prostowałam swoich włosów ponad pół roku, staram się ich nie męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś czytałam o tym preparacie. Było mnóstwo negatywnych komentarzy... Niektórym dziewczynom wręcz zniszczył włosy, więc dziwię się że odważyłaś się go zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No szkoda,że produkt się u Ciebie nie sprawdził.Ja mam włosy proste jak drut a chciałam bym mieć kręcone,ale wiadomo kobiecie się nigdy nie dogodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie mialam i tez juz nie kupie.....

    OdpowiedzUsuń
  38. Byłam ciekawa działania tego produktu, ale bałam się testowania na sobie, teraz widzę że nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze będę się zachwycać Twoimi włosami :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś czytałam u której z blogerek co ten produkt potrafi... spalił jej włosy i musiała je obciąć mniej więcej do ucha :/ nie odważyłabym się nałozyg na swoje włosy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...