czwartek, 21 listopada 2013

DORADZCIE CO KUPIĆ NA -40% W ROSSMANNIE + KONKURS :)



Cześć Dziewczyny !
Korzystając z faktu, iż jutro mam trochę więcej wolnego czasu- mam zamiar się wybrać do rossmanna i skorzystać z promocji -40% :) Problem w tym, że nie wiem jeszcze co kupić i mam nadzieję, że Wy mi pomożecie :) A więc co polecacie kupić na tej promocji ? Na co warto zwrócić uwagę ? :)

Przy okazji przypominam o konkursie, którego wyniki ogłoszę 6 grudnia. Macie szansę wygrać zestaw kosmetyków przeciw wypadaniu włosów :) KLIK

Na co się skusicie na promocji -40%? Polecicie mi coś ? :)

40 komentarzy:

  1. Cielisty french Miss Sporty, piaski Wibo i Lovely, dzisiaj wyczaiłam też Wibo Elixir oraz pachnącą gumą do żucia (pięknie!) szminkę miss sporty i bardzo przyjemną w użyciu szminkę Rimmela - kolor Vintage Pink - piękny!(070) A miałam do Rossmanna nie pójść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na piaski z Wibo z pewnościa się skuszę :)
      Boję się jutra ! :)

      Usuń
    2. Oj nie, 180; 070 to Airy Fairy :D

      Wychodzę za godzinę, wykupią mi wibo do tej pory? :D

      Usuń
  2. Z pewnością top coat matujący od Lovely! Piaski Wibo też są godne uwagi ;) Sama mam długaśną listę i jeszcze nie wiem co kupię a co sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rossmanie jest promocja -40%? Dlaczego na internecie nic nie pisze? Dokad ona potrwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu nie ma takiej informacji :)

      Usuń
    2. Praktycznie na każdym kosmetycznym blogu można znaleźć tę informację. ^^

      Usuń
  4. Ja już zrobiłam małą listę ;) z lakierów polecam oczywiście piaski - matowe i z brokatem, wibo glamour nails, pomadki Wibo Eliksir i Eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chęć na te z brokatem:)
      Pomadki z wibo też mnie kuszą, ale odcienie juz mniej :((

      Usuń
  5. Podkłady Bourjois i tusze Wibo/Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam minerałów więc podkłady odpadają :) Tusz mam, a nawet dwa:D Chyba się pokuszę na lakiery :)

      Usuń
  6. ja w Rossmann chyba nic nie kupię , a nie wiem czy będzie promocja na kolorówkę czy na pielęgnację też ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Ja słyszałam o kolorówce :)

      Usuń
  7. Ja na pewno zakupię lakiery Sand Effect :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybiorę się po róż Bourjois :) właśnie skończyłam pierwszą sztukę, której używałam 2 lata :) Jest niesamowicie wyjdany i dużo trwalszy niż wszystkie inne, które już wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :) Szkoda, ze do mnie nie pasują :(

      Usuń
    2. Czemu to? Moim zdaniem dobrze dobrany róż, ew. bronzer jest podstawą w makijażu :)

      Usuń
    3. Do tej pory nie potrafie dobrze nalozyc rozu/bronzera :(

      Usuń
  9. ja właśnie też mam problem z tym, CO ja właściwie chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę o fluidzie Healthy Mix Bourjois i Smoth Efect Max Factora. Może jeszcze jakąś odżywkę do paznokci wybiorę i kredkę do linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uff dobrze ze na kolorowe a nie na pielęgnacyjne :) Nie wybieram się ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tym razem pobuszuję z rana, przed szkołą więc nie będę pełna obaw że jak przyjdę to nic nie będzie ;) no i może dzień zacznie się lepiej niż zawsze :D co do mojej listy zakupów to będzie skromnie, bo nie wiele potrzebuje. Healthy mix i color boost z bourjois, ewentualnie brązującą czekoladkę. Pewnie dorzucę parę lakierów z wibo czy lovely i tyle ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam o 14 i prawie nic już nie było:(

      Usuń
  13. Ja dzisiaj w super pharm (również jest promocja -40%) kupiłam podkład rimmel wake me up i nałożyłam po przyjściu do domu tak 'na szybko' i nawet wtedy dawał bardzo ładny efekt, a w sieci ma bardzo dobre opinie. Jutro nałożę go precyzyjnie i zobaczę jak będzie wyglądał i zachowywał się przez cały dzień, ale myślę, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do SP mam 40km :( a szkoda bo będę tam dopiero za tydzień :(

      Usuń
  14. Ja zapoluję na matujący top coat (będę mogła być w rossmanie dopiero koło 13, boję się, czy jeszcze będzie :( )
    Jakieś lakiery oczywiście, róż do policzków i bronzer, tusz do rzęs. Coś tam jeszcze chciałam, ale oczywiście zapomniałam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam chęć na cienie z Maybelline, polecam eyeliner w żelu, jest świetny! I napewno nie zabraknie w moim koszyku lakierów ;) Już sobie wyobrażam, jakie będą tłumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeśli o eyeliner chodzi to pozostały tylko fioletowe ;/

      Usuń
  16. a ja nie wiem czy ud ami się tam zajechać, najbliższy Rossmann mam teraz 50 km od mego domu :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie polecam, bo sama skusiłam się głównie przez ,,polecenia" :) ale kupiłam m.in. pomadkę Rimmela od Kate, i błyszczyk Apocalips i mój ukochany zielony tusz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...