poniedziałek, 14 października 2013

PORÓWNANIE BALSAMÓW ECO HYSTERIA TABELKA + EFEKT NA WŁOSACH


Cześć Dziewczyny !
Dziś mam dla Was kolejne porównanie. Tym razem będzie to porównanie balsamów z serii ''Eco Hysteria'' od sklepu Skarby Syberii . Do słynnej tabelki postanowiłam dorzucić Wam jeszcze efekt na włosach. Mam  nadzieję, że tabelka i zdjęcia ułatwią Wam wybór :)

Ogólnie o balsamach :
Mają świetną szatę graficzną i bardzo wygodne pompki. Są mega wydajne, gdyż do dyspozycji mamy aż 500ml. Mają przyjemne składy, nie zawierają silikonów i nie obciążają włosów. Ich minusem jest nieco rzadka konsystencja (przez co ich nakładanie nie jest przyjemne) oraz słaba dostępność stacjonarna.

Cena/pojemność :  akurat jest promocja 22,90zł /500ml
Dostępność : klik

Tym razem kryterium oceniania jest troszeczkę inne. Miałam do dyspozycji określoną ilość gwiazdek na daną kategorię czyli 16. Przykładowo w kategorii ''blask'' mogłam dać tylko jednemu balsamowi 1 gwiazdkę, tylko jednemu 2 gwiazdki, tylko jednemu 3 gwiazdki i tylko jednemu 4 gwiazdki :) Chodziło głównie o to byście mogły zobaczyć, który balsam w danej kategorii radzi sobie lepiej, a który gorzej.




Podsumowując : 
Balsam ''Ultra gładkość'' może i nie prostuje włosów, ale przyjemnie rozluźnia skręt, a w połączeniu z suszeniem na szczotce potrafi zdziałać cuda. Jednak poza tym nie widzę większych ochów i achów. Kolejny balsam to ''Super blask''. Jego mocną stroną jest to, iż faktycznie dodaje włosom super blasku, a przy kręconych włosach jest to nie lada wyczyn. Dodatkowo bardzo dobrze zmiękcza włosy.  Następnie weźmy pod lupkę balsam ''Mega odżywienie''. Dodaje on blasku, ale mega odżywienia nie zauważyłam, jest dla mnie zbyt lekki. Na sam koniec jeden z lepszych czyli ''Super kolor''. Włosy po nim pięknie błyszczą, są dociążone i miękkie w dotyku. 

Jak dla mnie najlepszymi balsamami z tej serii są : ''Super blask'' oraz ''Super kolor''. Do ''Ultra wygładzenia'' mam sentyment ze względu na rozluźnienie skrętu więc ''mega odżywienie'' wypadło najsłabiej :D

A teraz zobaczcie jak to wygląda w ''praktyce'' (przepraszam za pierwsze zdjęcie, wyjaśnię o co chodzi na samym końcu) :








Nie wiem co się dzieje, ale kolorystyka zdjęć na blogu jest całkowicie inna niż przed ich dodaniem tutaj dlatego przy pierwszym zdjęciu pokierowałam Was do zerknięcia na prawą stronę bo tam jest oddany faktyczny odcień. 

Miałyście balsam z tej serii ? Co sądzicie ? A może któryś z nich Was kusi ? :)

64 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem któregoś z nich :) Kusi mnie Super Blask i Super Kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa najlepiej się u mnie spisały jeśli o tą serię chodzi :)

      Usuń
  2. jej, mam wrażenie, że Ty ciągle dodajesz kosmetyki do włosów podczas kiedy ja nie umiem zużyć do końca nawet 1 dużej odżywki :P ja myję włosy codziennie, ale mam krótkie włosy, skłonne do obciążenia, więc nakładam małe ilości kosmetyków. pewnie tu tkwi sedno sprawy :P
    tak czy siak podziwiam tempo testowania coraz to nowych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnosząc się do wypowiedzi Agaty - ciekawa jestem, jak długo testujesz dany kosmetyk przed wydaniem opinii? Przydatna byłaby informacja odnosząca się do użycia odżywek z różnymi szamponami czy w różnych warunkach atmosferycznych. Interesuje mnie również, jaka jest wydajność tych balsamów, czy łatwo się rozprowadzają, czy są tępe, czy dużo trzeba ich nałożyć - od tego zależy wydajność, a nie od objętości, jak napisałaś.

      Usuń
    2. Agata : Ja bardzo lubię dociążać swoje włosy i nakładam dość spore ilości :) Do tego dochodzi długość włosów. Co do tempa testowania to wcale nie jest to takie łatwe i proste jak może się wydawać. Trzeba sprawdzić jak włosy zachowują się po danym kosmetyku kiedy jest wilgotno i odwrotnie :)

      Zielpy : Jak długo testuję kosmetyki przed wydaniem opinii ? Hm wszystko zależy od rodzaju kosmetyku. Jeśli jest to np. krem do twarzy to przynajmniej miesiąc. Jeśli masło do ciała to 2 tygodnie. Maseczkom do włosów to daję więcej czasów. Balsamy/odzywki -miesiąc, ponieważ nie są one w stanie jakoś szczególnie wpłynąć na stan włosów :) Dla tej serii poświęciłam troszkę włosy i myłam je codziennie by jak najlepiej oddać recenzję.Jeśli chodzi o warunki atmosferyczne to mnie uprzedziłaś bo taki temat chcę poruszyć w osobnym poście, gdzie napiszę, który balsam sprawdza się najlepiej w określonych warunkach pogodowych .Tu w tabelce nie jest tak, że jeden balsam testowałam gdy było bardzo wilgotno, a drugi w odwrotnej sytuacji. Starałam się, aby miały równe szanse bo zazwyczaj więcej zależy od pogody niż od tego co nałożymy na włosy. Jeśli chodzi o rozprowadzanie to napisałam, że ich minusem jest rzadka konsystencja więc ich nakładanie nie należy do najprzyjemniejszych czynności. :)

      Usuń
    3. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i czekam na post o pogodzie :) ostatnio dostosowuję do warunków atmosferycznych pielęgnację i to działa cuda.

      Usuń
    4. Nie ma sprawy w końcu po to są pytania by na nie odpowiadać, a ja bardzo to lubię :)
      Wracając do pogody to ja jestem zdania, że to właśnie ona ma większy wpływ na to jak się zachowują nasze włosy niż kosmetyki, których używamy :)

      Post odnośnie tych balsamów i pogody pojawi się w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  3. niestety nie miałam ale wybrałabym ten do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się na jakiś skuszę, bo na razie wolno zużywam maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj wyłączyć autokoretke zdjęć w ustawieniach google+ :) mam balsam ultra gładkość ale średnio się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale masz piękne włosy :) Trochę mnie zaskoczyłaś myślałam ,że mega odżywienie będzie górą.Ja muszę pokończyć moje odżywkowe zapasy i pewnie pod koniec roku skuszę sie na balsamy z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też myślałam, że będzie super, ale jednak inne mnie bardziej zaskoczyły :)

      Usuń
  7. Pytanie retoryczne?:D Kuszą wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten Super Blask. Rewelacyjne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zestawienie! Super blask wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci za to porównanie! Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem balsamu z tej serii. Jak się zdecyduję to na pewno wezmę Super Kolor, zresztą Super Blask też pewnie wypróbuję w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te balsamy, zwłaszcza wersja 'Super Kolor' :) Fajny pomysł z tym zestawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba skuszę się na kupno Super Blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie nie za bardzo mnie kuszą, ale gdyby mi się miało odmienić, to Twoje porównanie będzie bardzo pomocne przy wyborze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ale kusi kusi szczególnie Super blask:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą strasznie,ale narazie mam za dużo masek/odżywek/balsamów więc nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wytrwałości w postanowieniu ''pierw zużyję, później kupię'' :)

      Usuń
  16. Super kolorem i blaskiem zostałam skuszona :)
    Reszta jakoś nie za bardzo mnie ciągnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. no i jestem mocno zainteresowana :) chyba byłabym skłonna zacząć testy od mega odżywienia :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Super receznja :) Nie mialam zadnego z nich, mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne porównanie :) własnie zastanawiałam sie na balsamem ultra gładkość, ale widzę, że chyba jest średni, może zdecyduję się na ten do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przydatny wpis. przez Ciebie zakupiłam Super Blask i dwa balsamy Planeta Organica, bo przyuważyłam świetne ceny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ! Uwielbiam balsamy z PO- to moje ulubione :) Jestem ciekawa na jakie się zdecydowałaś. Obstawiam, że na marokański i aleppo :>

      Usuń
  21. Balsam mega odzywienie tez byl wlasnie dla mnie za lekki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super Blask bardzo mnie kusi :))) będę musiała się z tymi balsamami rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje posty z porównywaniem kosmetyków ;) Dzięki Tobie wiem co jest wary uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały blog! Pozdrawiamy i z pewnością wrócimy tu nie raz :)
    ..........................
    laime.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam maskę Mega Odżywienie i całkiem nieźle się sprawdziła. po te odżywki sięgnę przy następnych zakupach w kalinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tego balsamu nawet nie znałam ich wcześniej, może się skuszę, chociaż mam juz zdecydowanie za dużo kosmetyków do włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak wiec super blask zwycięzcą! Ja jeszcze nie miałam ani jednego produktu tej firmy ale być może warto coś zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest dobre do kręconych włosów http://badanga.pl/Promocja/3539/STAPIZ-Sleek-Line-szampon-z-JEDWABIEM-1L-PROMOCJA no i ładne masz włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam superblask i superkolor. Oba doskonałe. Przy cienkich włosach polecam superkolor- dodaje obijetosci, a włosy są równie lśniące. Dla mnie- przy włosach gestych cienkich i wypadających garsciami to nie kosmetyki, a leki! Poprawa zdecydowana. Nie mam podrażnionej, swedzącej, " za ciasnej" skóry głowy, włosy mniej sie przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...