czwartek, 17 października 2013

Październikowe zakupy+ pierwsze wrażenia


Cześć Dziewczyny !

Dziś coś co pojawia się na moim blogu bardzo rzadko. W sumie to już nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam taki zakupowy post :) Sama lubię takie czytać więc postanowiłam co miesiąc zamieszczać zakupowy wpis na blogu. Co prawda październik się jeszcze nie skończył, ale nie mam w planach zakupów aż do listopada więc dziś pokażę Wam kilka rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie :)

Zacznę od zdobyczy z miejskiego sklepiku , gdzie kupiłam dwie pomadki. Pierwsza z nich to rimmel 520 Violet Pop, a druga to Astor 345 provcative. Każda z nich kosztowała 8zł więc myślę, że w porównaniu z rossmannem się opłaciło :)


W drugim miejskim sklepiku kupiłam dwa lakiery do paznokci. Pierwszy z nich to lakier z wibo. Ja lakiery z wibo kupuję tylko tutaj bo są tańsze niż w rossmannie i kosztują 3,20zł oraz lakier  firmy Delia, nie pamiętam już jak on się nazywa :D . Kosztował około 5zł.


W rossmannie kupiłam tusz do rzęs scandaleyes. Mam sentyment do większych szczoteczek.  Skusiłam się też na płyn micelarny Mixa i niestety tutaj się zawiodłam pod względem wydajności. Po 17 dniach używania została mi 1/4 produktu przy czym używałam go tylko do demakijażu oczu..


Na blogach rozpoczął się biedronkowy szał więc i ja dodam coś od siebie, a co ! Po tym jak eve wspomniała, że biedronkowa odżywka jest fajna postanowiłam ją kupić. Okazało się, że ma nie tylko fajny skład i cenę (5zł), ale również dobrze się spisuje dlatego jeśli jeszcze nie macie to warto chociaż spróbować za taką cenę. Po nie do końca udanej przygodzie z płynem mixa postanowiłam wrócić swojego ulubieńca z biedronki jednak zdecydowałam się na mniejszą wersję (w końcu się pojawiły).


Po zakupach stacjonarnych czas na zakupy internetowe ! Zrobiłam dwa zamówienia.  Udało mi się natrafić na fajną cenę perfum Calvin Klein in2U. Za 150ml zapłaciłam okło 96zł więc się opłaciło. Pachną obłędnie ! Słodkie nuty wanilii przełamane pomarańczą (tak właśnie je sobie wyobrażam).


Drugie zamówienie złożyłam w jakiejś internetowej mydlarni. Nie mogę sobie przypomnieć jak się nazywała. Kupiłam tam mydło afrykańskie, które ma super skład. Używam go do mycia twarzy i powiem Wam, że zakochałam się w nim od pierwszego użycia ! Twarz jest po nim taka miękka i dzięki niemu pozbyłam się tych suchych skórek :) Kosztowało 14zł więc się opłaciło bo takie mydełka są wydajne. Drugą rzeczą jaką kupiłam w tym sklepie jest olej różany.Mam zamiar zacząć używać go od listopada do twarzy.


To tyle :) Jak widać nie jest tego dużo. Staram się trwa w postanowieniu ''nie kupię czegoś co  już mam'' i powiem Wam, że prawie mi się udaje ! Dlaczego prawie ? Bo skusiłam się na odżywkę do włosów, ale była tak kusząca, że podobnie jak Wy nie mogłam się oprzeć pokusie :)

A co Wy kupiłyście w ostatnim czasie ? :)

87 komentarzy:

  1. Ja czaję się na tą odżywkę z biedry :) Ile kosztuje to mniejsze opakowanie płynu BeBeauty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to 4,19zł :D

      Usuń
    2. Ja chyba też sie skusze na tę odzywkę z Biedronki :)))

      Usuń
  2. CK ma świetny zapach :) Ja w Biedronce kupiłam olejek do kąpieli Farmony i bazę pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Odnośnie olejków do kąpieli to chciałam sobie dziś kupić karmelowy,ale niestety nie było już żadnych wersji zapachowych :(

      Usuń
  3. Pomadki rimmel są boskie :) posiadam numerek 150

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabyś jednak odszukać ten sklepik internetowy albo napisać coś więcej o mydełku? Olejek różany też muszę sobie sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odszukam i dam Ci znać- muszę poszperać w skrzynce pocztowej, tam pewnie będzie potwierdzenie zamówienia:) To mydełko z pewnością pojawi się w ulubieńcach, pokażę je również w poście o swojej pielęgnacji twarzy więc tam napisze o nim więcej :)

      Usuń
  5. O odżywce pierwsze słyszę ale nadrobię a płyn micelarny z biedronki mam duuuży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skusiłam się na mały bo u mnie dużych nie było :)

      Usuń
  6. Do jakich włosów jest ta odżywka :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to pisało, że do zniszczonych :)

      Usuń
  7. ja w ostatnim czasie bardzo oszczędzam. Jednak samodzielnie mieszkanie ratuje portfel :P
    CK musi obłednie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie odżywek DeBa w biedronce nie było ;( Ale szampon świetnie się spisuje :)
    Fajne zakupy, a mydełko afrykańskie bardzo kusiiiii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ich na początku nie było, ale się pojawiły :)

      Usuń
  9. Heh, mój obrotny chłopak wyszperał ostatnią sztukę DeBa dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 3 małe wrsje perfum CK i są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odżywka DeBa jest super :) dokupiłam sobie kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ogromnie ciekawa jak sprawdzi się ten olejek różany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś kupiłam tę odżywkę w Biedronce i też planuję zakupowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam tą biedronkową odżywkę :) Zaciekawiłaś mnie mydłem afrykańskim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno odżywkę jak i mydełko uwielbiam ! :)

      Usuń
  15. również zaopatrzyłam się w odżywkę Biedronki, ale jeszcze nie zdążyłam jej użyć, mam nadzieje, że się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty już dobrze wiesz, czego zazdroszczę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zakupy:) a ta odżywka DeBy jest już wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nim przeczytałam wpis, nim doszlam do perfumy, myslalam, że to jakas oliwa do wlosow! Hihihi.Chociaż ok. 100zł nigdy bym nie dała za żadną perfumę, czy zarabiałabym wielę, czy mało. Jak dla mnie każda pod jedno kopyto. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też wzięłam ten płyn i odżywkę DeBa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i w sumie przypomniałaś mi o tym, że mam je kupić :D

      Usuń
  20. Lakier Delia wygląda świetnie! Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kupić tę odżywkę z Biedronce ;)
    U mnie było trochę więcej zakupów, kilka produktów z Caudalie do mnie przywędrowało, ogólnie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydełko afrykańskie wygląda trochę jak chlebek :p czytałam o mydle afrykańskim dużo pozytywnych opinii, ale do demakijażu jednak wolę żel/piankę niż mydło. A biedronkowej odżywki nie mam, bo zapominam zajść do biedronki ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce jest teraz sporo ciekawostek :)

      Usuń
  23. mydełko afrykańskie wygląda jak smaczne ciacho :) pierwszy raz coś takiego widzę, ale zainteresowałam się bardzo po Twoim opisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super i z pewnością znajdzie się w ulubieńcach :)

      Usuń
  24. I ja nie jestem gorsza, też się zaopatrzyłam w Biedronkową odżywkę, wzięłam przedostatnią :D Jeszcze nie używałam, bo gupia zamiast pozbywać się zapasów to ciągle coś dokładam. Teraz się chyba zacznie projekcja pod tytułem: "Zdążyć przed terminem" :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Polubilam ta biedronkową odzywke :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Poluję na tą odżywkę jednak w mojej Biedronce już ją wykupili :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem czy tą odżywkę znajdę u siebie w biedronce. Sprawdzę w sobotę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w aktualnej ofercie więc pewnie tak :)

      Usuń
  28. świetne zakupy :) kusisz tym zapachem niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też lubię ten zapach od CK, gdzie dorwałaś je tak tanio ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam sie ostatnio w takich ciemnych pomadkach:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś te perfumy i bardzo je lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małe osiedlowe sklepiki górą. Można w nich kupić świetne kosmetyki w świetnych cenach. Aż wybiorę się do swoich na coś zapolować:) Perfumy Calvina Kleina miałam. Bardzo lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. ta odżywka z biedry jest świetna za taką cenę, użyłam jej co prawda 2 razy, ale po każdym jednym miałam włosy bardzo sypkie i miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te perfumy goszczą na mojej półce już kilka lat i je uwielbiam :) Pierwszą butelkę kupił mi mój Mąż i w ogóle z daleko czuję jak ktoś inny jest nimi poperfumowany :) Odżywkę także kupiłam za taką cenę grzech było się nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kupiłam tą biedronkową odżywkę i póki co jestem nią zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. CK-Vanilia i pomarańcza-ulubione połączenie!!!Oj kochana,znowu narobiłaś mi "smaku".

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zakupy :) ja bardzo lubię płyn micelarny z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam ten perfum Celvina Kleina Bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. To mydło, a ja byłam pewna, że jakiś baton :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę swoje dawne perfumki :)
    Zapraszam do siebie u mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko :)

    probkowo.blogspot.com

    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  41. ja bardzo lubię ten micel z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapach z CK jest genialny, udało Ci się go dorwać w fajnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. myślałam, że to mydło to jakaś bułka. hahaha, śmiać mi się z siebie chce. xD mimo wszystko czekam na Twoją pełną opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam płyn Mixa i używam go już długo a nie zużyłam jeszcze połowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z odzywka Deba spotkalam sie w sklepie zielarskim mialam zamiar ja kupic za jakis czas jak skonczy mi sie ta co mam, ale nie mialam pojecia ze dostepna ejst tez w biedronce a dotego zamiast 15 zl kosztuje 5 zl? Omg jak oszukuja w tych sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  46. moje ukochane perfumy :) używam ich od roku i jeszcze mi się nie znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szaleję od tego cudownego zapachu :) Gdzies ty go dorwala w necie w takiej cenie?!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dwa produkty na ostatnim zdjęciu interesują mnie i to baardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...