niedziela, 6 października 2013

OBIECANE ZDJĘCIE PODCIĘTYCH WŁOSÓW


Cześć Dziewczyny :)
We wczorajszym poście domagałyście się zdjęcia włosów po podcięciu. Macie siłę przekonywania - oj macie ! Z góry przepraszam za jakość , ale zdjęcie robiłam wieczorem.

 Lewe zdjęcie to włosy przed cięciem , a zdjęcie po prawej to włosy po podcięciu. Może nie wygląda to na dużo , ale to pewnie przez to , że  pierwsze zdjęcie było robione jak stałam , a drugie jak ''kucałam'' więc jest różnica w postawie :)


Już niedługo plan pielęgnacji na październik :)

Moja skóra na twarzy ostatnio dość dziwnie się zachowała. Zawsze miałam gładką cerę , nigdy nie była sucha aż tu nagle z dnia na dzień na twarzy pojawiła się tarka ;/// Miałyście taką sytuację? Polecicie mi coś?

75 komentarzy:

  1. Trudno coś polecić, nie znając dokładnie kosmetyków, których używasz do pielęgnacji - nie wiadomo, w czym tkwi ewentualny błąd. Może jesienny wiatr wysmagał policzki i już nie wystarczają kremy, które stosowałaś do tej pory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz używam tego co zawsze i nic nigdy mi się nie działo ;/
      Jednak ostatnio kupiłam płyn micelarny Mixa. Przemyłam nim twarz , a później o tym zapomniałam i doprawiłam to mydłem aleppo i wtedy zaczęło mnie delikatnie szczypać , ale dopiero na następny dzień skóra byla sucha..

      Usuń
    2. Niekoniecznie musiała zareagować od razu :( to brzmi jak winowajca.
      Dominika

      Usuń
    3. W takich kryzysowych sytuacjach smaruję się maścią z wit. A z domieszką jakiegoś olejku, maść dostaniesz za ok. 3 zł w aptece. Jest tłusta, więc nadaje się raczej na noc albo jako maseczka na kilka godzin.

      Usuń
  2. Jesienna pora to nielubiany czas dla naszych włosów i skóry - zwłaszcza twarzy. W tym czasie często, 2-3 razy w tygodniu nakładam większa warstwę kremu z bambino, zostawia na noc i rano zmywam. Cera jest jak pupka niemowlaka. Polecam do codziennej pielęgnacji krem Hydra Adapt cera sucha, b/s bądź krem matująco nawilżający z AA + ileś. Uważam, że są to dwa kremy, które intensywnie nawilżają, krem sie pięknie wchłania i nie natłuszcza. Mam skórę z natury suchą, więc borykam się niestety z tym na co dzień. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja nigdy nie miałam takiej sytuacji jesli o zmiane pogody chodzi. Hm może faktycznie krem bambino ta taki okres się przyda ? Aktualnie ratuje się mydełkiem afrykańskim i olejem arganowym. Nie chcę zapeszać , ale po 3 dniach jest troszkę lepiej :)

      Usuń
  3. fryzura nabrała lekkości ! :) u mnie dłonie, twarz, włosy stały się przesuszone. Mam wrażenie, że to przez ogrzewanie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to chyba raczej nie jest wina ogrzewania , ponieważ jeszcze w takich pomieszczeniach nie przebywam :)

      Usuń
  4. spora różnica, ale... korzystna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że podcięcie im służyło.
    Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie to już sporawo podcięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po podcięciu włosy wyglądają na gęstsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo rzadsze końcówki zostały pocięte :)

      Usuń
  8. dużo podciełaś ;) oby szybko odrosły

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę poleciało, ale widać, że włosy wyraźnie odżyły. wyglądają na znacznie gęstsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo rzadsze końcówki zostały pocięte :)

      Usuń
  10. Wyglądają o wiele lepiej po podcięciu. Są bardziej gęste i zdrowsze. Słodkie masz te loczki :) Kochana jeśli chodzi o cerę, to miałam dokładnie tak samo jak to opisałaś. Praktycznie z dnia na dzień skóra wysuszyła się. Nie mam problemów z cerą, ale zawsze w okresie przejścia z letniego na jesienny, gdy zrobi się zimno i kaloryfery zaczynają grzać robi mi się szorstka i sucha skóra. Dopiero po kilku latach zdałam sobie z tego sprawę, a w między czasie przetestowałam wiele różnych kosmetyków: pilingów, maseczek, kremów. Po tych wszystkich testach doszła do wniosku, że najlepszym kremem jest krem Bambino (różowy dla dzieci), jest tłusty, ale i nawilża, świetnie chroni twarz przed zimnem. Dodatkowo polecam Ci stosowanie oleju, bo tworzy powłokę, która uniemożliwia odparowaniu wody (analogicznie jak z włosami), najlepiej sprawdził się olej z nasion malin, jest bardzo delikatny i wydajny. Dla ust najlepsza jest zwykła, biała wazelina kosmetyczna, którą bardzo często również smaruję całą twarz :) Do tego dobrze robić raz w tygodniu piling i nałożyć nawilżającą maseczkę. Mam nadzieję, że te rady Ci się przydadzą :) Niby takie najtańsze produkty, ale uwierz mi, że i te droższe również testowałam i nic nie działało tak dobrze jak Bambino i wazelinka :) Buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zaś masz moje wymarzone proste włosy *.*
      Teraz tak myślę i powiem Ci , że u mnie jeszcze się nie pali i nie przebywam w takich pomieszczeniach. Po kremik bambino z pewnością sięgnę zimą. Teraz walczę z olejkiem arganowym i mydłem afrykańskim. Póki co po trzech dniach widzę postęp- mam nadzieję , że jeszcze troszkę i uda mi się tego pozbyć. Olej z nasion malin mnie kusił , ale nie mamokazji by go kupić (czytaj: nie potrzebuję nic z zsk).
      Dziękuję za rady :)

      Usuń
  11. przepiękne włosy, zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To był dobry krok, pięknie się teraz kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę , że to była dobra decyzja :)

      Usuń
  13. Wyglądają pięknie, a nie widać różnicy w długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje Ci się ,że nie widać :) Poszło sporo ;)

      Usuń
  14. Sporo podcięłaś, ale wyglądają teraz jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo, ale teraz pewnie lżej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie trochę ubyło, ale teraz wyglądają zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przydało im się podcięcie, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mają piękny kształt po podcięciu :)
    co do "tarki" - u mnie ostatnio pojawił się wysyp małych gulek po jednej stronie twarzy. myślę sobie - okej, czekolada. ale po dłuższym namyśle odkryłam przyczynę - zmieniłam telefon na smartfona i tak się składa, że zawsze przykładam go po jednej stronie - tej, na której aktualnie znajduje się wysyp... ze swojej strony na przesuszenie polecam krem z olejkiem arganowym od Eveline - u mnie stosowany z Aleppo daje świetne efekty na większość problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, miałam nawyk długiego gadania przez telefon wieczorami i leżąc w łóżku, kładłam go sobie na policzku, raz z jednej, raz z drugiej strony. Sama nie wierzę, jaka byłam głupia :D skończyło się wysypem oczywiście.

      Usuń
    2. Ja zaś nie lubię rozmów telefonicznych (zdecydowanie wolę formę sms) więc odpada :D
      Ja zaczęlam ''walkę'' olejkiem arganowym :)
      a zamiast aleppo używam mydła afrykańskiego (swoją drogą polecam) :)

      Usuń
  19. wyglądają o niebo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stało się tak pewnie ze względu na wiatr. Przed wyjściem najlepiej użyć jakiegoś bardziej tłustego kremu ochronnego lub np. jakiś olejek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ostatnio byłam chora i ponad tydzień nie wychodziłam z łóżka :)

      Usuń
  21. Podobno z wiekiem cera może się zmienić, może również na to wpłynąć nieodpowiednia dla niej pielęgnacja...
    Włosy odżyły i o wiele lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zmiane skory co do wieku to u mnie za wczesnie wiec odpada :) hm pielegnuje twarz olejami , uzywam delikatnych produktow do demakijazu.. Sama nie wiem w czym tkwi przyczyna :(

      Usuń
    2. Może nie są odpowiednie dla Twojej skóry? Może udaj się po fachową poradę do poleconej kosmetyczki lub dermatologa?

      Usuń
  22. Super, loki wyglądają dużo ładniej:)
    Co do cery winowajcą może być zwykła zmiana pory roku:P Może pora na jakiś krem lub tonik z kwasami?:) Cera złuszczy się i nawilży jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kwas hialuronowy forever, zawsze mi w podobnych sytuacjach pomaga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mi przypomnialas ze mam go w lodowce ! Wiec mieszam z olejkiem i nakladam. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    2. Ja nakładam solo, co prawda robi się tłustawy film, ale nic to w porównaniu z tym jak pomaga.

      Usuń
    3. Jestes wielka ! Wczoraj wymieszalam z olejkiem arganowych i na brodzie skora wrocila do normy. Na policzkach jest troszke lepiej , ale dzis naloze solo :)

      Usuń
    4. To świetnie :) ja go używam zawsze jak po oczyszczaniu manualnym wszystko mi się goi i mam takie wiszące skórki, które proszą się by je pozrywać- już nie muszę, to samo przy łuszczeniu skóry po kwasach. Akurat nie mam i ubolewam (w ogóle niezła historia, chciałam użyć, próbuję wylać odrobinę z buteleczki- nic, zawzięłam się, ścisnęłam mocniej i wyleciała cała fura, a wraz z kwasem- MRÓWKA; nie mam pojęcia o co chodzi, czy on jest słodki...? nie zostawiałam raczej otwartego no ale wątpię, żebym dostała z nią prosto od zsk, także dobra zagwostka, w każdym razie oczywiście wyrzuciłam i modliłam się, że nie używałam go długo razem z lokatorem) a gliceryna czy pantenol niestety za gęste.
      Teraz to się nawet podpiszę, żebym miała satysfakcję, że mój patent Ci pomógł :D
      Dominika :*

      Usuń
  24. Zyskały na podcięciu- są jeszcze piękniejsze :) ja też podcięłam, ale 3 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twoje włosy, masz taki cudowny skręt - zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba Cię już o to prosiły co? Wyglądają jakby od razu zaczęły się lepiej układać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mi tarka sie robi po peralginie moze więc jakiś lek?:)chciałabym zobaczyć jak wyglądają po wyprostowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po podcięciu wyglądają o niebo lepiej niż przed! cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę szkoda tej długości, ale jaki piękny połysk!
    Wiem, jak o to trudno na lokach...

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrze że podcięłaś włosy , teraz wyglądają na bardziej gęste

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej, ale Twoje włosy są piękne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...