czwartek, 31 października 2013

MOJE RZĘSY PO MIESIĄCU KURACJI REVITALASH


Cześć Dziewczyny !
Na początku dziękuję za zgłoszenia do konkursu, który pojawił się na mim blogu. Oczywiście nadal możecie się zgłaszać. Myślę, że warto bo 10 moich ulubionych rosyjskich kosmetyków drogą nie chodzi, a możecie mieć fajny zestaw do pielęgnacji włosów. Dziś pokażę Wam efekty po miesięcznym stosowaniu odżywki do rzęs RevitaLash.

OPIS PRODUCENTA :
''Najbardziej skuteczna i bezpieczna odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi na świecie. Efekty i bezpieczeństwo udowodnione wielokrotnymi badaniami klinicznymi.''

Dostępność: klik

DLA CIEKAWSKICH- SKŁAD :
Water/Aqua/EAU, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camelia Oleifera Leaf Extract, Swerita Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate.



Moje spostrzeżenia : Zacznę od ceny, która jak za 2ml odżywki jest wysoka (250zł). Odżywka ma bardzo poręczne opakowanie i aplikator, który znajdziecie na zdjęciu powyżej. Podczas nakładania daje przyjemny efekt chłodzenia. Ani razu nie odczułam pieczenia ani nie zauważyłam by odżywka w jakiś sposób mnie podrażniała. Odnoście efektów to możecie je zobaczyć na poniższych zdjęciach. Ja tylko dodam, że podczas kuracji rzęsy mi nie wypadały. Teraz kontynuuję kurację i pokaże Wam kolejny efekt za miesiąc.



PO MIESIĄCU :
- nie zauważyłam dłuższych rzęs
- zauważyłam zagęszczenie
-może po drugim miesiącu efekty będą lepsze ? :(

Miałyście tą odżywkę? U Was też nie było efektów ''super długości'' po pierwszym miesiącu ?


86 komentarzy:

  1. a ja widzę różnicę w długości, szczególnie na tych krótszych rzęskach po wewnętrznej stronie oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś tam podrosło jeśli o wewnętrzną stronę oka chodzi :)

      Usuń
    2. Dokładnie, różnica jest widoczna, na niektórych blogach chyba wmawiają, że coś podrosło, a tutaj naprawdę widać po wewnętrznej stronie. No i więcej ich.

      Ja się smaruję odżywką keratynową z Gala i jest super, ale dopiero od tygodnia się wzięłam za taką konkretną akcję, żeby regularnie smarować, więc na podrośnięcie trzeba by poczekać jeszcze.

      Usuń
  2. faktycznie dłuższe nie są,ale za to jakie gęste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż tyle :) Może po drugim miesiącu w końcu zaczną ! :)

      Usuń
  3. Widać różnicę, ale nigdy bym się o odzywkę do rzęs za 250 zł nie pokusiła. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. wydają się gęstsze, ciekawe jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocno się zagęściły:)
    Ciekawe jak będzie za miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj jej jeszcze czas, u mnie po 2 miesiącu była niezła różnica :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem ciekawa efektow u siebie :)

      Usuń
  7. Jest różnica!Gęste i długie-piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać efekty, zagęściły się. Nigdy jednak nie wydałabym tyle na odżywkę do rzęs, ja całkiem niezłe efekty miałam po zwykłym olejku rycynowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olejek rycynowy sie nie sprawdzil-podraznial :(

      Usuń
  9. ja używałam tańszego zamiennika, "prolash +" sie nazywał bodajże, bardzo sobie chwale

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc mam nadzieję, że po drugim miesiącu efekt będzie bardziej zauważalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi się, że rzęsy są dłuższe przy wewnętrznym kąciku oka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie zgęstniały ;) ale taka cena to jakaś masakra jest....

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że nie urosły ale daj im jeszcze szanse ,
    ostatnio doszłam do wniosku że wszystko zależy od tuszu do rzęs , po niektórych faktycznie rzęsy wypadają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dam :) Mam zamiar robić co miesiąc taką aktualizację :)

      Usuń
  14. Efekt bardzo fajny ale 250 zl ? PRZESADA... Podobne efekty można osiągnąć stosując olejek rycynowy na noc tzn nakładany np starą maskarą do rzęs, a jego cena 3-6 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne efekty hahaha dziewczynko nigdy revitalashu nie mialas ;>

      Usuń
    2. U mnie niestety olej rycynowy się nie sprawdził. Podrażniał mnie :(

      Usuń
  15. myślę, że po kolejnym miesiącu zauważysz większe zmiany :)
    mimo wszystko widać, że bardzo zgęstniały!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje sie wzmocnily po tabletkach l'biotica. Jedynie brwi dalej sa slabe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam jej 4 czy 5 miesięcy i uważam,że nie jest warta swojej ceny... Rzęsy miałam dłuższe i gęstsze, ale nie jakoś spektakularnie i po pierwszych efektach zaczęły wypadać i wracać do normalności,po mimo regularnego stosowania. Poza tym podrażniła mi spojówki i miałam ciągle czerwone oczy. Musiałam robić przerwy w stosowaniu, co zniwelowało efekty... Dla mnie szału nie ma, czekam na jakieś kolejne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak już jest z tymi odżywkami, że przez czas stosowania wstrzymują one wypadanie, a po odstawieniu rzęsy wypadają już normalnie :(
      U mnie na szczęście nie zauważyłam podrażnienia, ale często o tym czytałam u innych dziewczyn :(

      Usuń
  18. Znajoma kosmetyczka i jej szefowa używały i miały rzęsy do brwi dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja własnie zaczęłam kurację :) jestem ciekawa, czy się wygłużą, czy tylko zagęszczą, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc czekam na Twoją aktualizację :)

      Usuń
  20. Ciekawa jestem czy za miesiąc urosną ;) Ja używam na rzęsy pomadki z Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi :)
      Czytałam o tym sposobie i z pewnościa kiedys spróbuję :)

      Usuń
  21. Dużo dziewczyn stosowało odzywkę. Jakoś mnie nie rusza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno są gęstsze, ale wydaje mi się też, że są trochę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sie na nią nigdy nie skuszę:) Ale ciekawa jestm po 2 mc stosowani jakie będą u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajnie się zagęściły! :)
    szkoda, że nie ma odżywki, która zapewniłaby, że rzęsy rosłyby podkręcone :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego typu odzywki trzeba stosować minimum 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale mam zamiar robić takie miesięczne aktualizacje :)

      Usuń
  26. Rzeczywiście się zagęściły, ale dla mnie, to nieosiągalna odzywka-cena przeraża..Zostaję przy swojej L'biotica

    OdpowiedzUsuń
  27. Różnica jest bardzo wyraźna, chciałabym sprawdzić czy na moich rzęsach sprawdziłaby się równie dobrze, niestety cena trochę wygórowana i raczej się nie zdecyduję, zwłaszcza, że problemów z rzęsami nie mam. Mimo to nie obraziłabym się gdyby się bardziej zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie zagęściło ;)
    za m-c pewnie ruszą na długości ;)
    a ja teraz olejek jojoba daję na rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekty widoczne, ale na pewno nie wydałabym na nie aż tyle pieniędzy :D
    Póki co moją najlepszą kuracją jest olejek rycynowy i przy nim pozostanę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekty są i to moim zdaniem duże. Ok, może w długości nie są one powalające ale w zagęszczeniu to jest po prostu jedno wielkie WOW ;) Może po drugim miesiącu odżywka zadziała mocniej na długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. A kupowalas na oficjalnej stronie albo w autoryzowanym salonie? Bo w inetrnecie niestety podrobek pelno... Moim zdaniem cena nie jest az tak straszna, mam to wieksze opakowanie i uzywam 11 miesięcy juz. Początkowo 1 raz dziennie przez 3 miesiace,a potem 1x /2-3 dni. Efekty widzialam juz po2 tyg. Poczekaj jeszcze moze mialas duzo włoskow w fazie spoczynku i teraz przejda do fazy wzrostu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą odżywkę testuję w ramach współpracy z RevitaLash więc mam 100% pewności :)

      Usuń
  32. No jest poprawa w gęstości, ale ogólnie szału nie ma. Czy warto za taką cenę? Nie sądzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać poprawę w gęstości, chociaż ja taki efekt otrzymałam po wcieraniu olejku rycynowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. gęstość jest lepsza, ale po takiej cenie spodziewałabym się lepszych efektów :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście widać zagęszczenie rzęs. Moje koleznki, które stosowały tą odżywkę po pewnym czasie miały nieco dłuższe rzęsy, ale efekt nie był spektakularny. Mnie ta cena skutecznie odstarasza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o, rzeczywiście stały się gęstsze :) ciekawe czy przy dłuższym stosowaniu trochę się wydłużą.

    OdpowiedzUsuń
  37. faktycznie, zagęszczenie jest widoczne :) ja na miesiąc używania ja byłabym zadowolona z efektów. dla mnie niestety cena jest zdecydowanie za wysoka... może kiedyś się skuszę, ale w sumie aż tak na moje rzęsy nie narzekam :) póki co używam serum z l'biotici i efektów spektakularnych nie ma, ale po pomalowaniu rzęs widać różnicę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...