wtorek, 1 października 2013

Dobra maska bez silikonów

Cześć Dziewczyny !

Powolutku dochodzę do siebie , ale ten katar mnie po prostu dobija.. a więc kolejny dzień spędzam w łóżku z tonami chusteczek i hektolitrami herbaty.  Abym się za bardzo nie rozleniwiła postanowiłam napisać dla Was recenzję maski eco hysteria ''mega odzywienie'' :)


Skład: Aqua with infusions of: Organic Persea Gratissima Fruit Extract (avocado), Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract (kokos), Caviar Extract (kawior), Organic Вutyrospermum Parkii (masło shea), Organic Mauritia Flexuosa Fruit Oil (olej z buriti); Cetearyl Alcohol(emolient), Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Cena/dostępność : W sklepie Skarby Syberii  z 30% blogowym rabatem (patrz prawy pasek boczny) kosztuje około 23zł :) klik
Pojemność : 200ml

Zacznijmy od rzeczy ''technicznych'' :D Maska ma świetną szatę graficzną (jak cała ta seria). Jeśli chodzi o praktyczność opakowania to osobiście bardziej preferuję opakowania z pompką niż takowe tubki , ale daje radę. Na opakowaniu spostrzeglam jabłko dlatego też myślałam , że maska będzie miała taki zapach. Jakże miło się zdziwiłam , gdy mój nosek wyczuł słodki zapach.Określiłabym go mianem mieszanki kokosa i wanilii. Plus za gęstą konsystencję. Jeśli chodzi o skład to również na plus (masa ekstaktów , olejki , brak silikonów , emolienty). Przejdźmy do działania : Maska przyjemnie dociąża , ale ich nie obciąża (jednak posiadaczki włosów skłonnych do obciążeń powinny nakładać ją od ucha w dół)  Jesli chodzi o blask to jakiegos super efektu  nie zauważyłam.  Delikatnie rozluźnia mój skręt. Włosy są po niej przyjemnie wygładzone i mięciutkie.  Do minusów zaliczam jej pojemność w stosunku do regularnej ceny..  Aby nie było tak wesoło wspomne , że wysokoporowate ze względu na kokoska w składzie mogą się z nią nie zaprzyjaźnić..


DZIAŁA PODOBNIE JAK ZŁOTA Z TYM , ŻE TA NIE POSIADA SILIKONÓW :) +++

Miałyście tą maskę ? a może inną z tej serii? jak wrażenia ? Co wczoraj sprawiłyście swoim ''chłopcom'' ? :)

51 komentarzy:

  1. Nie miałam tej maski, ani żadnego innego kosmetyku z tej firmy :) Kiedyś przez chwilę zastanawiałam się nad ich balsamem, jednak zrezygnowałam na rzecz czegoś "z apteczki babci agafii"
    Obiecałam sobie ostatnio, że przestanę próbowania nowości więc w najbliższym czasie jej nie wypróbuję, ale może później, jeżeli będę o niej pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy z tej serii mam i niedługo będzie ich porównanie :)
      Ja też sobie tak obiecuję , ale i tak mi to nie wychodzi :D

      Usuń
    2. To ja czekam na porównanie.
      No ja póki co nie zakupiłam nic nowego, za to sprawdzoną odżywkę kupiłam :) Ale znając życie niedługo i tak kupię coś nowego :)

      Usuń
  2. Super opakowanie :D aż chce się ją kupić ;D kurcze, kiedy ja zużyję swoje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam szampon z tej serii eco :)
    Maska ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spróbuję jej raczej przez kokos w składzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkie włosy go lubią :)

      Usuń
  5. Szczerze pierwszy raz ją widzę, ale już ją mnie skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą maskę widzę pierwszy raz, ale niestety jeśli ma kokos w składzie to nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkie włosy lubią kokosa :(

      Usuń
  7. Nie kuś mnie ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie świetne :D szkoda, że taka wysoka cena..

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam juz zrobic sobie przerwę od rosyjskich kosmetyków, ale chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ptasie mleczko na dzień chłopaka zawsze ok :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie slyszalam wczesniej nic o tej masce,ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie zwróciłam uwagi na te maski - musze to zmienic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie jest świetne, ale nie miałam nigdy nic z rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas spróbować - ja od pierwszego spotkania z tymi kosmetykami już się z nimi nie rozstaję :)

      Usuń
  14. Mam balsam-trochę inny skład.Ciekawa jestem tej maseczki.Teraz czekam na maskę i szampon XXl objętość.Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska bardziej dociąża niż balsam :) Jestem ciekawa zestawu XXL :)*

      Usuń
  15. po testach peelingu z Eco-Hysteria nabrałam też ochoty na kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusza mnie te maski. Jednak zlota byla dla mnie za lekka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuje się skuszona... :) A tyle mam masek - kusicielko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co zaopatrzyłam się w szampon do włosów suchych i zniszczonych z tej serii (z twoim rabatem!), ale jeszcze nie wypróbowałam (kończę resztki) i zobaczę jak się sprawuję, jeśli będzie git zakupię i tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak działa ten szampon- daj mi znać :)

      Usuń
  19. kokos nie działa no moje włosy najlepiej, więc chyba się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Twoje włosy się z nim nie lubią to nie ma co :)

      Usuń
  20. Z Eco - Hysterii jeszcze nic nie miałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę tą maskę i firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. korzystając z rabatu zakupiłam:D:D i na razie przyszła i już przez opakowanie pachnie przepięknie! :) nie mogę się doczekać użycia, szczególnie jeśli jest szansa, że rozluźnia skręt :D bo konce mi się falują:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...