poniedziałek, 21 października 2013

4 KOSMETYKI, KTÓRE ZABRAŁABYM NA ''BEZSKLEPOWĄ'' WYSPĘ



Cześć Dziewczyny !
Po krótkiej nieobecności witam Was ponownie :) Chwilowo odcięłam się od internetowego świata, ale wróciłam i zapraszam Was do dzisiejszego wpisu (brakowało mi tego) :) Z góry przepraszam za stare zdjęcia, ale jeszcze nie ma mnie w domu :)  Dziś pokażę Wam 5 rzeczy, które


Czarne mydło
Jeśli nie widziałyście pełnej recenzji tego cuda to zapraszam Was do tego wpisu. W zasadzie dzięki niemu mogłabym w dużym stopniu ograniczyć swój ''bagaż''. Dlaczego? Ponieważ jest wielofunkcyjne. To takie moje 4w1, a mianowicie żel do mycia ciała, szampon do włosów, żel do mycia twarzy i żel do golenia. 


Filtr
Moim ulubionym jest filtr do ciała i twarzy z oriflame. O ile dobrze pamiętam to 150ml kosztowało mnie 25zł więc się opłaciło. Porównywałam składy tego i tych z wyższej półki i powiem Wam, że są bardzo zbliżone.

Olejek kokosowy
Chciałam tu umieścić moje ulubione masełko z Organic Therapy, ale stwierdziłam, że olejek alterra będzie bardziej użyteczny. Posłużyłby mi jako olejek do ciała oraz do włosów,a także jako olejek do twarzy.


Złota maska ajurwedyjska
Jedna z moich ulubionych masek. Mam już drugie opakowanie.Wczoraj mój TŻ dorwał ją gdzieś we Wrocławiu. Jej pełną recenzję mogłyście przeczytać tutaj. Używałabym jej jako maski oraz do stylizowania włosów.

Tak więc w tych 4 kosmetykach mam szampon, żel do mycia ciała, żel do twarzy, żel do golenia, filtr, olejek do ciała, olejek do włosów, ''krem do twarzy'', maskę do włosów, coś do stylizacji włosów.

A co Wy zabrałybyście z takich pielęgnacyjnych rzeczy ? :>

21 komentarzy:

  1. fajny pomysł na post:) Ja też wzięłabym olej kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleju kokosowego używam, ale do pielegnacji ciala jeszcze nie mialam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co bym zabrała :D pewnie facelle no i nie wiem co jeszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne mydło też uwielbiam i już nie wyobrażam sobie bez niego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Z tej list ja również zabrałabym ze soba olejek kokosowy - uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z nich
    ale czarne mydło mnie ciekawi już długi czas..

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bezsklepowej wyspie otworzyłabym pierwszy sklep i byłabym bogata:D
    ja używam marokańskiego mydła z glinką i nie wiem jak mogłam nie znać go wcześniej:) kusi mnie ajurwedyjska maska do włosów. Wybrałabym na bank któryś z olei owocowy (np. malina, śliwka, jeżyna)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm gdybym miała wybrać to bym wybrała białą glinkę - szampon, maseczka i myjadło do twarzy w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne mydło nawiedza mnie już na wielu blogach i coraz bardziej kusi.
    Ostatnia maska już dodana do mojej chciej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm co bym zabrala?.Szampon ns(do stosowania jako szampon, zel do twarzy i ciala, tez sie nada do golenia i jako plyn do higieny intymnej), maslo czekoladowe(do ciala i maslowania wlosow), krem z wysokim filtrem, maske silk&argan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakbym wylądowała na bezludnej wyspie, to mam nadzieję, że byłaby tropikalna. A wtedy nie musiałabym zabierać ze sobą oleju kokosowego, w końcu miałabym dostęp do najlepszych kokosów :)
    Wzięłabym na pewno pastę do zębów i książkę o roślinach użytecznych na tej wyspie, a kosmetyki sama robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie znam nic i nie wiem co bym wzięła

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobrego ostatnio czytam o czarnym mydle, że co raz bardziej żałuję, że jeszcze go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na wpis!

    Spośród tych kosmetyków znam tylko olej kokosowy, ale tez bym go zabrała na taką wyspę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. czarnego mydła jeszcze nie miałam ale jesteś kolejną osobą, która je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu wypróbować tę złotą maskę :-)) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej kokosowy znam i lubię , dawno go nie miałam i muszę w końcu kupić .

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne mydło - to mnie zaciekawiło...A propos wyspy zabrałabym chyba to mydło i lakier do paznokci - czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olej kokosowy i czarne mydło zabieram jak nic, a złotej maski jeszcze nie znam, filtr też bym wzięła, ale jeszcze nie wiem który ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojjej :D nie wiem co bym zabrała :P chciałabym za to mieć to czarne mydło bo słyszałam o nim wiele dobrego ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używałam nigdy czarnego mydła do mycia włosów, muszę kiedyś spróbować :) ja pewnie zabrałabym neutralny szampon natura siberica, olejek kokosowy, mydło aleppo i wodę różaną. chociaż to ciężko wybór...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...