niedziela, 27 października 2013

10 MOICH WŁOSOWYCH ROSYJSKICH HITÓW KTÓRE BĘDZIECIE MOGŁY WYGRAĆ (KONKURS)

Cześć Dziewczyny !
Dziś mam dla Was post o moich ulubionych rosyjskich kosmetykach do włosów. Będzie ich aż 10 ! I spokojnie nie musicie się martwić o obciążenie budżetu bo już w poniedziałek będziecie miały okazję wygrać taki włosowy zestaw moich ulubionych 10 rosyjskich kosmetyków !  Dziś tylko pokażę Wam co będziecie miały okazje wygrać i narobię Wam tzw. ''smaka'' :)


Na początku przepraszam Was za zdjęcia, ale niektóre są jeszcze bardzo stare więc wybaczcie mi :)

Zacznijmy od olejku. Jest to olejek rosyjski z serii babuszki. Zachwycił mnie swoim słodkawym zapaszkiem i przyjemnym działaniem na włosy. Spodobało mi się to w jaki sposób je zmiękcza przy czym ich nie obciąża i nie wysusza mimo ziół w składzie :)


Po olejku myjemy włosy i tutaj wybrałam moje dwa ulubione szampony. Pierwszym z nich jest szampon turecki  z serii Planeta Organica. Ma piękny, orientalny zapach i dobry skład. Spełnia swoją rolę,delikatnie myje włosy i zmywa olejki. Całość moich ochów i achów na jego temat mogłyście przeczytać w tym wpisie.


Drugi szampon jest również z Planeta Organica. Tym razem będzie to słodycz nad słodyczami, a mianowicie przepięknie pachnący landrynkami szampon rokitnikowy.On również genialnie spełnia swoją rolę przy czym rozpieszcza nas jeszcze piękniejszym zapachem. Porównywałam go z innym szamponem z tej serii, a mogłyście o tym przeczytać tutaj.


Po szamponach czas na odzywki/balsamy. A więc dodatkowe 3 balsamy do zestawu. Zacznijmy od mojego ulubionego czyli aleppo. Przebił balsam marokański mocniejszym wygładzeniem.Więcej mogłyście przeczytać tutaj.


Drugim, równie dobrym jest balsam marokański, który jest bardziej dociążający i jest również moim ulubieńcem. Recenzję na jego temat mogłyście przeczytać w tym wpisie.


Pora na jakiś balsam  z eco hysterii. Zdecydowałam, że zaproponuję Wam opcję super blask bo na tle całej serii ten balsam wypadł najlepiej. Włosy po jego użyciu pięknie się błyszczą.Jeśli jeszcze nie widziałyście porównania to koniecznie przeczytajcie- klik !


Przyszedł czas na maski :) Tutaj też mam dla Was 3.

Złota maska ajurwedyjska. Bardzo się z nią polubiłam. Wygląda przepięknie i świetnie działa. Mogłyście o niej przeczytać więcej  w tym poście.


Kolejna z tej serii, nieco bardziej dociążająca, ale równie dobra maska marokańska. Więcej mogłyście o niej przeczytać w tym poście.


I ostatnia maska, tym razem z serii love2mix ''nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych'' :) Przyjemnie pachnie i nawilża włosy przy czym ich nie obciąża. Myślę, że większości przypadnie do gustu. Recenzja tutaj.



I na sam koniec zostawiłam moje ulubione serum na porost włosów, którego jeszcze nic nie przebiło ! Mowa oczywiście o serum na porost włosów babuszki. Całą recenzję miałyście okazję przeczytać tutaj.



ZAPOWIEDŹ KONKURSU
Mam nadzieję, że pomysł na konkurs przypadnie Wam do gustu i 10 moich ulubionych kosmetyków trafi do osoby, którą taki zestaw baardzo ucieszy :) Będziecie się mogły zgłaszać pod poniedziałkowym postem konkursowym :)

Dajcie znać czy pomysł Wam się spodobał i czy miałyście kiedyś te kosmetyki  :)

79 komentarzy:

  1. Rosyjskie kosmetyki do włosów już od dawna mnie kuszą. Właśnie planuję zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować wszystkich tych kosmetyków, choć np. za Twoją blogową poradą zakupiłam serum na porost włosów i jestem z niego mega zadowolona! Pomysł z konkursem jest super! Z niecierpliwieniem wyczekuję poniedziałku! ;)
    Natka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze u Ciebie rowniez sie sprawdzily :)

      Usuń
  3. O jej same cuda, które chciałabym przetestować <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł z konkursem super, o nagrodach nawet nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie trafiłaś w dziesiątkę, gdyż rosyjskie kosmetyki okryte są ogromną i pozytywną sławą, dlatego czekam z niecierpliwością na konkurs - może mi się w końcu powiedzie :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co działa na porost włosów mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampony z Planety bardzo mnie interesują :)
    Serum niestety niezbyt się sprawdziło...

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe nagrody, byleby konkurs nie był trudny to wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  9. balsam marokański i maskę ajuwerdyjską mam, ale na razie czekają na swoją kolej :) Ciekawi mnie to serum na porost, chyba zdecyduję się na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się oczy zaświeciły, jest tu całe mnóstwo kosmetyków, które chciałam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na konkurs! Maska marokańska jest świetna, mam jej tajską odpowiedniczkę i również ją uwielbiam, a ajurwedyjskiej jestem bardzo ciekawa. Serum na porost niestety na mnie nie działa, jakaś mało wrażliwa jestem. No nic, nie mogę się doczekać jutra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z powyższych kosmetyków miałam jak na razie tylko 3 :) Serum na porost włosów, odżywkę Aleppo i szampon Turecki. Serum i odżywkę wspominam bardzo miło (zapewne jeszcze je kupię), szampon niestety już mniej, bo strasznie wysuszał mi włosy i powodował swędzenie skalpu :( Ale zapach miał obłędny i strasznie mi się podobał mimo tego, że nie przepadam za zapachem cynamonu :) A ogólnie co do konkursu to świetny! Na pewno zwyciężczyni będzie zachwycona taką ilością kosmetyków :) To praktycznie kompletny zestaw do pielęgnacji włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie :-) to taki zestaw :wlosomaniaczki :-)

      Usuń
  13. Pomysł świetny, zwłaszcza, że rosyjskie kosmetyki jeszcze nie są tak bardzo rozpowszechnione, co prawda ostatnio robiłam zamówienie ale z twoich ulubieńców w moim koszyku znalazł się tylko balsam aleppo, a reszta jest równie interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. narobiłaś mi smaku! miałam to serum i jest niesamowite! chciałabym je jeszcze raz wypróbować :) oraz straaaasznie kuszą mnie maska i balsam marokańskie i olejek babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł podoba mi się, zwłaszcza, że zamieściłaś linki do opinii o kosmetykach, które można wygrać. A i taka ilość kosmetyków do wygrania...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Fantastyczny zestaw!! mamy podobne włosy więc na pewno jak nie uda mi się wygrać to zainwestuje w te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam turecki szampon, byłam nim tak samo zachwycona. Teraz postanowiłam wypróbować tybetański i on już nie jest tak bardzo cudowny :p Maska ajurwedyjską mam i również jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialan wersje tybetanska, ale balsamu i tez mnie nie zachwycil :)

      Usuń
  18. nie używałam żadnego z nich na własnych włosach, ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł. Jeszcze nie miałam rosyjskich kosmetyków, a Ty zamieściłaś tutaj same hity. Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł świetny!
    ciekawi mnie szczególnie ostatnia maska i serum na porost włosów

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie wpadłam do "Skarbów Syberii"... i prędzej zbankrutuję niż stamtąd wyjdę bez niczego - zamówienie na najbliższy czas gotowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku ale Ci zazdroszczę, że używałaś takich wspaniałych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko czekam z niecierpliwością na konkurs :D same dobrodziejstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty zła kobieto ty, takiej ochoty narobić niewinnym czytelniczkom... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze takich kosmetyków, ale moim rozjaśnianym włosom pewnie by bardzo pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam ani jednej z tych rzeczy a conajmniej połowa z tych mi się marzy! Już sobie ustawiam przypomnienie na poniedziałek żeby sprawdzac czy nie dodałaś posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Narobiłaś nam ochoty na te kosmetyki! Z chęcią weźmiemy udział w tym konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie miałam nic z Twoich hitów dlatego jestem bardzo ciekawa jak by sie sprawdziły na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubiłam rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam 1 szampon ("landrynkowy") i 1 maskę(złotą) i tak samo przypadły mi do gustu:):) serum i maska love2mix są na mojej wishliscie, a resztę chętnie bym wypróbowała:) czekam na jutro z niecierpliwoscią :):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie znam kosmetykow rozyjskich... mialam tylko szampon babcuszki agafi No3, ale u mnie sie nie sprawdzil... bardzo przetluszczal mi wlosy. obecnie mam balsam z Baikal i go lubie... na tym konczy sie lista moich rosyjskich kosmetykow :D.
    bardzo kusza mnie szampony i odzywki z Planeta Organica i to od dlugiego czasu sie im przygladam... jednak do tej pory zawsze konczylo sie to odstawieniem ich na polke i zakupem czegos innego :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tylko ten balsam marokański, ale resztę też chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że wybrałaś swoje hity, od razu można się spodziewać super nagród:) Maska marokańska faktycznie jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nigdy nie słyszałam ani nie czytałam o rosyjskich produktach do włosów... Twój post zachęcił mnie do przetestowania, wypróbowania... pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny zestaw, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. chętnie wypróbowałabym olejek, i szampon, ... i wszystko ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. o mamo! to chyba lista marzeń większości dziewczyn, które ostrzą sobie zęby na rosyjskie kosmetyki :) świetny zestaw, na pewno spróbuję szczęścia, bo taka dawka włosowej pielęgnacji na okres jesienno-zimowo-wiosenny będzie idealna!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. kurde ale żeby jedna zgarnęła wszystko? Nóż się w kieszeni otwiera :D:D

    OdpowiedzUsuń
  39. oj marze o chociaż jednej z tych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie przedstawione produkty to dla mnie nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwsze slysze o takich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stosuje już kilka rosyjskich kosmetyków i jestem nimi zafascynowana! Bardzo dobre produkty i atrakcyjne ceny mają rosyjskie specyfiki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...