czwartek, 5 września 2013

SZAMPON O IDEALNYM SKŁADZIE ? SZAMPON DO CODZIENNEGO MYCIA

Cześć Dziewczyny !
Wiele razy pytacie mnie jaki szampon polecam do codziennego mycia. I błagacie bym nie odpowiadała ''BD'' bo plącze Wam włosy. Tak więc pomyślałam , że dziś pokażę Wam jeden z tych szamponów , które nie plączą , a jednocześnie mają dobry skład do mycia na co dzień. To szampon od sklepu Skarby syberii oo ciekawej nazwie ''jedwabny nektar'' :)


Ja mam dwa szampony z Organic Shop. Wersję z miodem i winogronem oraz z masłem shea i jedwabiem. Dziś wspomnę o tej drugiej wersji bo właśnie tego szamponu używałam najczęściej. Na początek skład :

Skład INCI: Aqua with infusions of Organic Butyrospermum Parkii (masło shea), Cocoyl Hydrolyzed Silk (Olej jedwabiu);Cocamidopropyl Betaine(łagodna substancja myjąca), Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Sterene/ Acrylates Copolymer, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Citric Acid, Parfum

Jak widać szampon ma krótki i przyjemny skład. Nie zawiera SLS/SLeS więc nie musicie się martwić jesli się z nimi nie lubicie i możecie używać każdego dnia. Zawiera dwie substancje odżywcze , nie zawiera silikonów więc myślę ,że jak na szampon to skład jest naprawdę okey :)

Co do samego szamponu to mam zamiar zrobić jego porównanie z wersją z winogronem. Wersja , która prezentuję dzisiaj ma dawać oszałamiający blask. Oczywiście oszałamiający to on nie jest , ale cos tam widać. Ma śliczny cukierkowy kolor i ładnie pachnie. Nie plącze włosów więc tu równiez u mnie plusuje.Nie przyspiesza przetłuszczania.Dobrze myje włosy i nadaje się do zmywania olejków. Nie zauważyłam , aby moje włosy były bardzo gładkie jak zapewnia producent. Jednak widać , że coś robi np. kiedy zapomnę nałożyć odżywki. Do minusów należy dziwny otwór w butelce i cena bez rabatu.

Dostępność : klik
Cena : z 30% rabatem KINGABLOG  21zł

A tymczasem lecę na sesję :) Buziaki

52 komentarze:

  1. Wydaje się ok;)
    Ale nie wiem czy by mi nie obciążył włosów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinien :) Przynajmniej mi nie obciązył :)

      Usuń
  2. Zastanawia mnie tylko czy ten olej i masło jednak powinny być w szamponie. Bardziej pasowałyby mi do odżywki niż do oczyszczania. Nawet łagodnego.
    Jak sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to w sumie woda z masłem shea i jedwabiem więc sądze , że nie jest teg zbyt wiele :)

      Usuń
  3. hmmm...myję głowę codziennie,produkt ciekawy,ale ta cena...no niewiem,dopiszę do długiej listy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kuszący szapon.
    Zapisuję do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się niedawno nad szamponami tej firmy :) dzięki za ta recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się bardzo w porządku ale cena... Niestety nie na uczniowską kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ma tak urocze opakowanie.... zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ;)Piękne ma opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam właśnie nowego szamponu, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę drogi... Może kiedyś się zdecyduję, gdy będe bogata :D Bo skład faktycznie niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie kończy mi się szampon bez SLS/SLES i zastanawiam się jaki kupić. Kusiła mnie kiedyś wersja z winogronem, ale jeszcze się zastanowię który wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas będzie u mnie na blogu porównanie :)

      Usuń
  12. Brzmi zachęcająco ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie plącze włosów to bardzo dobry plus

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt,ciekawe czy nadaje sie do włosów przetłuszczających sie? Chyba wybrałabym jednak miód i winogrona. "Jedwabny nektar" wydaje mi się za nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jeszcze nic z do włosów z Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie zarówno szampon jak i balsam z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi fajnie, moze w koncu sie skusze na jakis szampon z tej serii, ja mam ciagle niedosyt takich kosmetykow:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koedys miałam kupować jakiś szampon tej firmy, ale na każdej stronie był nieco inny skład i zrezygnowałam. Ale teraz może znowu się przekonam, bo nie jest źle, tylko cena trochę nieadekwatna do pojemności, no ale jakos przeboleję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez widzialam na kazdej str inne sklady , ale mam okazje sprawdzic z tym na opakowaniu ;)

      Usuń
  19. Ma bardzo przyjemne dla oka opakowanie :) Jednak raczej się na niego nie zdecyduje- szampony są zdecydowanie tymi kosmetykami, na których lubię przyoszczędzić ;>.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena całkiem niezła - można by się skusic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę się bardziej zainteresować tą marką. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo polubilam sie z szamponami NS jezeli chodzi o takie codzienne mycie :) pewnie jak wykoncze zapasy to siegne tez po ten, zeby go wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo polubilam sie z szamponami NS jezeli chodzi o takie codzienne mycie :) pewnie jak wykoncze zapasy to siegne tez po ten, zeby go wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...