piątek, 27 września 2013

Goodbye Damage czyli SZAMPON NA SZYBKIE WYJŚCIA


Cześć Dziewczyny !

Dziś będzie włosowo , a mianowicie mam dla Was recenzję szamponu do włosów , którego używam kiedy nie mam czasu na nałożenie odzywki.
Obietnice producenta :
Szampon wzmacniający o zniewalającym zapachu i kremowej konsystencji, która błyskawicznie zmienia się w przyjemną pianę. Całkowicie nowa formuła wzbogacona została o Keraphyll i olejek z owoców amli. Jej sekretem jest podwójne działanie: wypełnianie ubytków włosa od wewnątrz i uszczelnienie włosów od zewnątrz. Dzięki temu włosy są wzmocnione od środka oraz lśniące i gładkie na całej długości. 

Moja opinia : Szampon pięknie pachnie ! Ma dosyć przyjemne dla oka opakowanie i przeciętny skład. Co prawda ma on w składzie SLS , ale nie jest mi straszny. Ma za to silikony i masę oblepiaczy więc z chęcią po niego sięgam kiedy nie mam czasu na nałożenie maski/ odżywki. Nie wierzę w jego własciwości odboduwujące. Co jak co , ale szampon nie cofnie nam zniszczeń :) Dlaczego nie uzywam po nim odżywki ? Bo włosy po tym szamponie pięknie błyszczą i są przyjemnie gładkie :)


A Wy macie taki szampon , którego używacie gdy nie macie czasu na nałożenie odżywki ?

48 komentarzy:

  1. Oblepiacze w szamponie to coś,czego bardzo nie lubię... SLS też nie lubię,ale oblepiacze zwłaszcza. Moja głowa i bez tego się szybko przetłuszcza,a co dopiero wymyta w silikonach...

    Ale jeśli u Cb się sprawdza to super;)
    Ja lubię odżywkę z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tylko mowa o szamponie ''na szybko''bez konieczności używania odżywki czyli o takim z silikonami :)

      Na co dzień używam tych bez sls i bez silikonów :)

      Usuń
  2. tego nigdy nie mialam, ale mam taki szampon po którym nie muszę nakładać odżywki i dziwne jest w nim to, że nie ma silikonów - Baikal Herbals do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnue ta seria. Z racji , ze mam sentyment do rosyjskich kosmetykow z checia sie na niego skusze :)

      Usuń
  3. U mnie "na szybko" sprawdza się Elseve z 19 składnikami :) Muszę spróbować i tego, choć trochę się obawiam, bo używanie Garniera zawsze kończyło się łupieżem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak sie konczylo z szamponami nivea :D

      Usuń
    2. U mnie Garnier, Fructis i Nivea to łupież na zamówienie. Odkąd stosuję Babydream koniec z tym problemem! :)

      Usuń
  4. moja skóra głowy nie trawi silikonów, więc to nie dla mnie. jak nie mam czasu, to myję tylko włosy delikatnym szamponem i psikam je sprayem gliss kura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie- muszę uzupełnić braki tej mgielki :)

      Usuń
  5. mam ten szampon- cudo ♥ a razem z maską z tej serii- rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam, ale moja skóra głowy nie lubi silikonów...

    OdpowiedzUsuń
  7. mam :) używam :) kupię ponownie ;) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra po wypróbowaniu mojego kupiła dla siebie więc coś w tym jest :)

      Usuń
  8. ja nigdy nie myślałam o samej sile silikonów dopóki nie wysłuchałam maasy komentarzy na temat moich włosów akurat po samym ich umyciu szamponem i to najzwyklejszym, zero odżywiania..:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam takiego szamponu :D zawsze nakładam odzywkę choćbym ją miała od razu spłukać ;D to nie zabiera dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze używam odżywki lub maski po myciu, ale gdybym miała wybrać, zdecydowałabym się na Garnier Fructis Nutri repair 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam jakoś za szamponami Fructisa, choć pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również szampon sprawdzał się bez użycia odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Garniera ładnie pachną, tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam takiego szamponu na "szybkie wyjście", a żałuję bo bardzo by mi się przydał w niektórych sytuacjach. Kiedy nie mam czasu na zabawy w maski i odżywki związuje włosy w koczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś szampon tej firmy ,ale zielony i pamietam jedynie,że ślicznie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie szampony tej firmy ladnie pachna :) odkad pamietam zawsze mi sie te zapachy podobaly :)

      Usuń
  16. nie mam takiego szamponu, bo ma moich włosach się nie sprawdzają - bardzo je obciążają i nie nawilżają wystarczająco. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony z silikonami nie nadają się dla włosów skłonnych do obciążeń (niestety) :(

      Usuń
  17. zużyłam całe opakowanie i faktycznie zniszczeń nie cofnie, ale jest wygodny i tak, jak mówisz- na szybko. Nie plącze za bardzo włosów i odświeża je, więc raz na jakiś czas można użyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Jak na szampon jest przyzwoity :)

      Usuń
  18. na wakacjach kombinowalam z odżywką z tej serii ale nie powaliła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba go wypróbuję bo szukam nowego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie kupuje wogle kosmetykow garniera nie przepadam za nimi... szapomny z silikonem faktycznie sprawdzaja sie na wyjscie gdy nie ma sie czasu na odzywki, maski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie mam przekonania do Fructisa :/ po kilku szamponach miałam łupież niestety.

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam tego szamponu i z pewnością mogę powiedzieć, że jest świetny, włosy po nim pachną cudownie :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam ten szampon i bardzo go lubię. Zastanawiam się nad kupnem pozostałych kosmetyków z tej serii tj.: odżywka, maska, ekspresowa kuracja i serum. Nie wiem czy się na nie skusić...

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) Czy po ENCANTO można używać odżywki ekspresowa kuracja goodbye damage.?
    Tydzień temu zrobiłam na swoich włosach encanto. Są one bardzo grube, gęste i długie, dlatego też zabieg zbytnio się nie udał. Dalej się wywiają, ale są za to lśniące. Natomias to prostawnie wykończyło mi włosy i są do ścięcia..:<

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :) Już niedługo będzie o tym na blogu :)
    Sprawdz czy nie zawiera silikonów, oczywiście tych na pierwszym miejscu. Jeśli są dalej to spokojnie nie nabudują się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...