niedziela, 8 września 2013

Sposoby na szybsze schnięcie lakieru do paznokci

Cześć Dziewczyny !
Ta pogoda mnie zachwyca ! Z tego też powodu nie chce mi się siedzieć w domu , ale jak na złość nie ma gdzie wyjść więc pozostaje mi romans z aktorem komedii romantycznej i lody waniliowe ! Przy okazji podzielę się z wami moimi ulubionymi sposobami na szybsze wysychanie lakieru do paznokci. Do dzieła :

Pierwszym i moim ulubionym sposobem na szybsze schnięcie paznokci jest silikonowe serum do końcówek. Tak dobrze czytacie :) Kiedy jakiś czas temu chciałam sobie kupić wysuszacz do paznokci zerkałam na ich składy. Większość bazowała na silikonach. Postanowiłam więc , że wykorzystam swoje serum do końcówek i tak też zrobiłam. W jaki sposób to robię ? Czekam aż paznokcie będą w stanie ''niedoschnięcia'' , a kiedy już ten stan osiągną delikatnie wsmarowuję silikonowe serum w płytkę. Paznokcie schną niemalże błyskawicznie !  


Drugim i równie dobrym sposobem jest zimna woda. Ja wlewam trochę zimnej wody do miseczki i moczę w niej paznokcie przez około 60s Jeśli nie lubicie mega zimna możecie spróbować spryskiwać paznokcie zimną woda , ale myślę że opcja z miseczką jest wygodniejsza. Jeśli jesteście typem leniuszków możecie ''włożyć'' paznokcie pod bieżącą wodę. Grunt by woda była zimna.


Trzecim dość kontrowersyjnym sposobem jest suszarka do włosów. Ostatnio czytałam o specjalnych suszarkach do paznokci i zastanawia mnie czym się od siebie różnią , ale mam wrażenie , że tylko nazwą. Niemniej jednak suszarka przyspiesza schnięcie lakieru , ale warto poczekać aż będzie on w fazie ''niedoschnięcia'' gdyż świeżo pomalowane paznokcie może , że tak powiem ''zdmuchnąć'' jesli nałożymy za dużo lakieru. Ta opcja ma równiez minusy. Zauważyłam , że lakier po akcji z suszarką mniej błyszczy..


Czwartym sposobem (już niedomowym) jest gotowy wysuszacz do paznokci. Ja akurat mam eveline 3w1 i nie jestem z niego zadowolona. Mam wrażenie , że w ogóle nie przyspiesza wysychania i po nim tworzą mi się jakieś grudki.. jeśli macie jakiś godny polecenia gotowy wysuszacz to koniecznie dajcie mi znać !


Jak widzicie nie jest tego dużo , ale myślę że komuś okażą się pomocne.W najbliższym czasie mam zamiar napisać Wam jak udało mi się odratować moje okropne paznokcie. Jeśli ciekawi Was taki temat to dajcie mi znać , a wtedy podzielę się z wami tym jak to osiągnęłam :) A jakie sa wasze ulubione sposoby na szybsze schnięcie lakieru do paznokci ? :>

80 komentarzy:

  1. Nie próbowałam zimnej wody muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie szybko schna na przemian zimna i ciepła woda
      :-)

      Usuń
  2. Serum nie próbowałam w ten sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę opcję z wodą, jest najlepsza:) Chociaż prawie nie maluję paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba robię coś źle z tą wodą, bo u mnie to nie działa;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuję opcję silikonowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sposób z serum jest świetny, muszę to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eveline! Uwielbiam. 8 in 1 :-) Moje paznokcie odżyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla moich 8w1 była za mocna ;/ tzn. te 4 warstwy , ale teraz nakładam tylko 2 i jest ok:)

      Usuń
  8. muszę wypróbować patent z zimną wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uzywam wysuszacz do lakieru w kropelkach z essence i bardzo sobie chwale. Paznokcie po ok 5 min.sa juz calkowiecie suche :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie miałam :)

      Usuń
    2. o ja tez ten wysuszacz z essence polecam - mi sie sprawdza:) pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja uzywam wysuszacz do lakieru w kropelkach z essence i bardzo sobie chwale. Paznokcie po ok 5 min.sa juz calkowiecie suche :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię lody waniliowe- moje ulubione :)
    A co do sposobów, to musze przyznać że nie wiedziałam o tych silikonach. Chyba w końcu jakoś zużyję serum do końcówek! Koniecznie wypróbuje ten sposób.
    Co do zimnej wody- również spróbuję, bo kiedyś całkiem przez przypadek zanurzyłam palce pod zimną wodę i było jakby lepiej, ale tego nie powiązałam do tej pory.
    Co do suszarki- u mnie nic nie pomaga ;/ A z gotowych wysuszaczy to u mnie działa tylko Essence nail drops, inne to dramat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam to całkowicie przypadkowo :D

      Usuń
  12. Nie wiem po co kombinować z tymi sposobami które i tak nie do końca działają skoro można kupić za jakieś 20 zł insta-dri i mieć święty spokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko nie każdy ma do tego dostęp :)

      Usuń
    2. Allegro, więc chyba każdy ;-)

      Usuń
    3. Allegro, więc chyba każdy ;-)

      Usuń
    4. Racja , ale bardziej chodzilo mi o dostepnosc stacjonarna :) i te sposoby sa dla sytuacji awaryjnych badz dla osob chcacych zaoszczedzic :)

      Usuń
    5. Jak na sytuacje awaryjne to się mogę zgodzić, ale żeby tak na stałe malować paznokcie bez dobrego topu wysuszającego to sobie już nie umiem wyobrazić :-D

      Usuń
    6. Ja maluję rzadko :D Mam wysuszaczz eveline i wolę te domowe sposoby. Może jak spotkam ten co polecasz to kupię :) :D

      Usuń
  13. ten sposób z zimną wodą często stosuję, ale z serum nigdy nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuje tej metody z zimną wodą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o sposobie z silikonowym serum;)jestem strasznie ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tym użyciu silikonowego serum :) zimnej wody próbowałam, ale akurat nie zadziałało... może coś z lakierem było nie tak. Polecam wysuszacz z N.Y.C., pisałam o nim u siebie. Dobrze wysusza i kosztuje 3 zł. Problemem jest dostepność, chyba tylko allegro.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o zimnej wodzie :) ja używam kropelek przyśpieszajacych wysychanie z Essence i są ok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z serum to mnie zaskoczyłaś! :) wypróbuję na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  19. myk z wodą też się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie miseczka z zimną woda sprawdza sie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja najczęściej wkładam paznokcie do zimnej wody. Próbowałam kiedyś suszarki, ale faktycznie mniej błyszczy, a po drugie był to powierzchowny efekt, bo jak czegoś dotknęłam to rozmazałam lakier;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o metodzie wkładania palców do zimnej wody, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię sposób z wykorzystaniem oleju. Oprócz szybszego schnięcia lakieru mamy ładnie nawilżone skórki:P Niestety, niektóre lakiery tracą połysk przy tej metodzie.
    Zaskoczyłaś mnie tym silikonowym serum! Świetny pomysł, na pewno go wypróbuję z Biosilkiem, na którego nie miałam pomysłu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tego jeszcze nie próbowałam. Chyba działa podobnie do silikonowego serum :)

      Usuń
  24. Sposób z wodą u mnie nie działa :/ Z suszarką za długo trwa, a wysuszacza który działa nie spotkałam jeszcze a używałam ich już wielu, natomiast sposobu z serum nie sprawdzałam jeszcze ale na pewno to zrobię! ;) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Próbuje czasami sposobu z tą zimną wodą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najszybciej wysusza top coat Poshe..błyskawica :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam wysuszacz od Essence i bardzo go lubię. Muszę też spróbować serum silikonowego, bo mam Biovax, który stoi w szafce...

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja tam nie widzę sensu takiego kombinowania - jak pomaluję paznokcie to siadam sobie spokojnie przed komputerem i przeglądam ulubione fora i blogi, od biegania po klawiaturze pazurki same schną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na post o ratowaniu paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ten sposob z silikonem musze sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę , patent z silikonowym serum do końcówek jest dobry:) Muszę wypróbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wpadłabym na pomysł z serum i z suszarką, o zimnej wodzie słyszałam.
    Kiedyś używałam wysuszacza z Inglot, całkiem fajny, ostatnio mam z Nail Tek, jednak nie daje zbytnio rady, albo to kwestia gęstniejących lakierów z którymi ostatnio współpracuję namiętnie.
    Jednak z nowym Rimmelem też niezbyt sobie radzi, szkoda że uwielbiany Nail Tek jednak nie jest ideałem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł z tym serum na końcówki :D Teraz już wiem jak zużyję takie, które się nie sprawdzi na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazwyczaj używam zimnej wody do osuszania, ale o serum to nigdy nie słyszałam.. Muszę spróbować, dzięki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Od zawsze stosuję ten sposób z lodowatą wodą i sprawdza się świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Serum silikonowe to dla mnie totalny przełom! Muszę spróbować.

    Do czarnego mydła jeszcze nie dorosłam^^ ciężko mi podjąć decyzję i zamówić, sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam nigdy o sposobie z zimną woda :)napewno wypróbuję :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  38. próbowałam kiedyś z tą wodą, ale chyba wolę czekać aż sam wyschnie :) Słyszałam, że w Naturze można kupić świetny wysuszacz lakieru o zapachu kokosa od Sensique i sama bym chętnie go kupiła, ale Natury w moich okolicach nie uświadczysz...

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju, jak ja nie cierpię czekać aż lakier wyschnie :D zawsze muszę czegoś dotknąć i nici z malowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten wysuszacz Eveline faktycznie działa?

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomocny wpis :) ostatnio umalowałam paznokcie, poszłam się wykąpać myślałam ze wyschły i spac a rano takie papy na paznokciach że masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Zimna woda bardzo dobrze działa :) Tylko opuszki troche marzną i krew gorzej dopływa więc trzeba wyjmować na chwile bo 60s nie da sie przetrwać...

    OdpowiedzUsuń
  43. Zimna woda jest super ;-) A suszarka nie zdaje egzaminu zdmuchuje lakier jak robię paznokcie z 3 kolorów a jak robię jednokolorowe to później szybciej odpryskuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam zimną wodę ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...