środa, 25 września 2013

Paletka klasyk czyli sleek au naturel +zdecydowałam się na ENCANTO


Cześć Dziewczyny !
Dziś troszkę nietypowo , ale muszę Wam wspomnieć o mojej ulubionej paletce cieni. I tutaj na pewno Was nie zdziwię bo jest to klasyk wśród blogerek czyli sleek au naturel.

Wybrałam akurat tą , ponieważ kocham odcienie brązów i w takich najlepiej się czuję. Jest tu 8 matów i 4 perełki. Moje ulubione odcienie to: Cappucino , Honeycomb , Bark i Mineral Earth :)

Za jej pomocą można wyczarować zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.Jeśli chodzi o cenę to w sklepie urodomania kosztuje ona 37,49zł. Przeliczymy sobie te 37,49zł na 12 cieni z tej paletki i wyjdzie naprawdę śmiesznie tanio jak za taka jakość. Plusem jest również opakowanie- czarne , z lusterkiem i aplikatorem (którego nie używam).Cienie bardzo lubią współpracować z bazą elf. (jest świetna) , ale same radzą sobie równie dobrze bo nawet bez bazy utrzymują się przez cały dzień. Cienie są takie ''miękkie'' i dobrze się je ze sobą łączy.Jeśli chodzi o pigmentację to w zasadzie wszystkie są dobrze napigmentowane (oprócz odcienia Nubuck ). Po przyjściu przesyłki byłam tylko zdziwiona wielkością paletki (na blogowych zdjęciach wyglądała na większą :D ).



Miałyście Au naturel ? A może miałyście inną paletkę sleek ? Lubicie ? Macie swoją ulubioną ? Ja mam zamiar kupić Au naturel swojej przyjaciółce , a sobie zakupię kolejną :)

Chciałam Wam pokazać makijaż przy jej użyciu jednak jak wychodzę przed 6 nad ranem to jest jeszcze ciemno , a jak wracam po 21 to jest tak samo więc sie nie udało :( Ale z pewnością się tutaj pojawi :)

Tak przy okazji chciałam Wam powiedzieć , że decydowałam się na Encanto. Dziś lub jutro będe zamawiała zestaw , ale ze zrobieniem poczekam jeszcze do aktualizacji by Wam pokazać jak wyszedł mój eksperyment , podetnę końcówki i zabieram się za encanto :)

53 komentarze:

  1. niedawno też chodziła za mną myśl zrobienia encanto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tą paletką, ale chyba poproszę Mikołaja, to może ją dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ta paletkę i bardzo lubię :) Opróczniej mam jeszcze 4 inne - Storm, Oh so special, Vintage Romance i Ultra Mattes Brights :) Te dwie ostatnie dopiero niedawno do mnie dotarły, ale wydaje mi się, ze do moich oczu najbardziej psaują odcienie z paletki Storm, stawiam ją odrobinę wyżej niż Au Naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przymierzam się do zakupu jakiejś paletki sleek :)
    Zaraz będę szukać u Ciebie na blogu info dotyczącego zapuszczania włosów i wcierki Jantar, może coś pisałaś na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam sporo , ale jesli chcesz przyspieszyć porost to koniecznie siegnij po serum babuszki :
      Pisałam o nim tutaj : http://www.uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2013/08/jak-przyspieszyc-porost-wosow-ulubieniec.html

      Usuń
  5. Jestem strasznie ciekawa jak wyjdzie na Twoich włosach i przede wszystkim czy później wrócisz do swojego skrętu bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę paletkę :) Bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to jest z Tym Sleekiem? Jest wielbiony przez blogerki. Bo jest tani i trwały. ale gdzieś czytałam że te cienie są produkowane w Chinach a ich skład jest masakryczny :( Zastanawiałam się nad zamówieniem takiej palety ale się boję, że mnie może uczulić a z okolica oka nie ma żartów.
    Więc jak z tymi cieniami jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem skąd stereotyp , że to co wyprodukowane w Chinach jest złe. Nie każdy wie , ale większość światowych i drogich marek tam właśnie produkuje swoje kosmetyki / ubrania. Wiesz mnie osobiście one nie podrażniły , a składowo no to są podobne do innych. Jeśli chcesz to zamieszczę skład jak znajdę chwilkę to sobie zobaczysz:)

      Usuń
  8. Mam jedną paletkę ze sleeka i jestem z niej bardzo zadowolona ;) Kusi mnie właśnie jeszcze ta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ja i jestem z niej zadowolona,ale chyba moje ulubione cienie to Inglot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych jeszcze nie miałam , ale duzo o nich czytałam :)

      Usuń
  10. kiedyś miałam sporo palet Sleeka, ale później się ich pozbyłam :) Teraz planuję zacząć z nimi kolejną przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak miałam - myślałam, że te paletki są o wiele większe! Mam Oh so special i uczę się jej używania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam au naturel, jestem z niej bardzo zadowolona. Mam też bad girl, ale tam są bardzo ciemne cienie. Moją ukochaną paletą jest ultra matts v2 - ciemniejsze kolory. Są prześliczne - matowe, niektóre delikatnie satynowe. Używałam naprawdę każdego z nich. Jestem ciemną brunetką o bardzo chłodnym odcieniu skóry i włosów, pasują mi praktycznie wszystkie oprócz różowego. Naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy taki sam fototyp wiec pewnie sie skusze :)

      Usuń
    2. Naprawdę polecam! Genialny jest brąz (paper bag), który na powiece wygląda jak popielaty, noir - ciemny szary, villan - fioletowy oraz fern - zieleń, która jest przecudna i jako jeden z niewielu odcieni zielonego nie gryzie się z moją karnacją :) Jeśli masz ciemną tęczówkę, to granat (Ink) świetnie podbija kolor.

      Usuń
    3. Mam ciemną :)
      Dopisuję do zakupowej listy ! :)

      Usuń
  13. A ja mam chęć na taką paletkę, ale wolałabym maty. Cały czas szukam idealnych nudziaków w macie i nie mogę trafić. Też mam chęć na encanto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna chodzi za mną ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ją i oh so special- uwielbiam:) kolory zarowna na codzien jak i na wieczor
    mnie tez kusi encanto, czekam nieciepliwie na rezultaty, moze sie skusze w koncu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą paletkę od niedawna, ale już jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też byłam w szoku jak dostałam swoją pierwszą paletkę, że to takie maleństwa ;). Ale jakość mnie przekonała i teraz moja kolekcja liczy już 13 sztuk (a pomyśleć, że dopiero co robiłam posta z porównaniem wszystkich paletek i wtedy miałam ich 11 - szybko mi się mnożą :D).
    Mam wrażenie, że Au Naturel z tej nowej partii paletek - czyli odkąd już nie ma gofrowego tłoczenia, ma nieco inne kolory... jakby cieplejsze... ale może to kwestia aparatu i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie wina światła :) wow masz sporą kolekcję ! :)

      Usuń
  18. Kusi mnie Romance, te zestawienie sobie daruję, mam wiele podobnych kolorów z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta wersja mnie nie kusila. Mialam bad girl i teraz interesuje mnie jeszcze inna :).
    Ciekawa jestem strasznie aktualizacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualizacja pewnie gdzies za tydzień :D

      Usuń
  20. Parę miesięcy temu moja koleżanka zdecydowała się na encanto i była strasznie niezadowolona. Przez ten incydent sama porzuciłam myśli o tym na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym ta paletkę, i właśnie z tymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie miałam żadnej paletki z tej firmy :)
    A co do Encanto- może poświęciłabyś mu osobny wpis i opisała tak krok po kroku co robiłaś. Nie chodzi mi o tutorial, bo ich pełno w internecie, ale tak poglądowo :) Jestem pewna, że wiele dziewczyn oprócz mnie też by się uczieszyło :)
    Swoją drogę ja też myślę o encanto, ale boję się ciągle, sam anie wiem czego. Może po Twojej próbie się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też się na nią czaję, może mikołaj mi przyniesie :P Tylko ja bym chciała, żeby w mojej były odcienie dobre też do podkreślania brwi,ale to jest do wybrania sobie :) Ewentualnie słyszałam że fajne też są z inglota?

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie używam cieni :D źle się w nich czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Au naturel moje najlepsza paletka EVER !! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam Bad Girl i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bardzo lubię brązy, dlatego paletka od razu wpadła mi w oko i dopisałam ją do swojej dłuuugiej już wishlisty. Czekam na efekty encanto, bo szczerze mówiąc nie bardzo wiem co to jest i o co chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię tę paletkę :-)) Oo, więc czekam na efekty :-**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...