wtorek, 10 września 2013

MASKOWY HIT WŁOSOWY


Cześć Dziewczyny !

Jeśli lubicie mój fanpage to pewnie wiecie ,że intensywnie myślę nad ENCANTO. Może Wy mi doradzicie czy próbować czy też nie? Nie mogę podjąć decyzji.. Prześpię się z tym jeszcze , a tymczasem mam dla Was recenzję fajnej maski do włosów. Jak wiecie kocham maski z PO i musiałam Wam pokazać ostatnią z tej serii , ale najlepszą ! Jeśli jesteście ciekawe jak spisały się inne maski z tej serii to zapraszam was do tego wpisu. Tymczasem pragnę Wam przedstawić złotą maskę ajurwedyjską ''gęstość i wzrost''. Na początek małe zerknięcie na skład :

Skład INCI: Aqua with infusions of Organic Melia Azadirachta Seed Oil, Hydrocotyle Asiatica Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Organic Santalum Album (Sandalwood) Oil, Cedrus Atlantica Bark Oil (olej cedra atlantyckiego), Juniperus Communis Fruit Extract (ekstrakt z owoców jałowca), Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract (ekstrakt bambusa); Cetearyl Alcohol, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Mica, Titanium Dioxide, Silica, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Rzeczą , która mnie zachwyciła na pierwszy rzut oka jest wygląd tej maski. Ma w sobie przepiękne , błyszczące drobinki. Mam nadzieję , że uwieczniłam efekt na zdjęciu poniżej. O dziwo kiedy rozczesywałam włosy TT (podczas nakładania maski) zauwazyłam po wyschnięciu tej szczotki złote drobinki na spodzie ;)


Jak widzicie maska wygląda pięknie ! Zapachem również zachwyca. Jest taki słodko-orientalny. Ale do rzeczy bo przecież najważniejsze jest działanie i na tym się skupmy. A więc jak już wspomniałam na początku ta maska w małym stopniu , ale jednak pobiła moją dotychczas ulubioną z tej serii marokańską. Pobiła ją dlatego , że po niej otrzymałam blask we włosach co jest trudne jeśli o moje kręcioły chodzi. Polubiłam ją za to , że potrafiła mnie ''odratować'' , a mianowicie miałam ważne wyjscie..dopiesciłam włosy moim ulubionym zestawem i.. po wysuszeniu były pełne puchu. Wyglądałam niczym lew ! Więc niewiele myśląc umyłam włosy jeszcze raz i nałozyłam na nie złotą maskę. Sytuacja została odratowana i od tamtej pory ją sobie oszczędzam na takie właśnie sytuacje awaryjne :D Ujarzmiła ten puch , przyjemnie zmiękczyla włosy i były delikatnie gładsze także jak dla mnie ideał ! Teraz jest na szczycie i z pewnością sięgnę po nią jeszcze nie jeden raz :) Do minusów musze zaliczyć słabą dostępnośc stacjonarnie :( ale do działania nie mam zastrzeżeń co rzadko się zdarza jeśli o maski chodzi :)

Dostępność : klik
Cena : akurat w sklepie powyżej jest na pomocji i kosztuje 21zł :)
Pojemność : 300ml

85 komentarzy:

  1. Mam ochotę się na nią skusić. Moje włosy potrzebują odbudowy .. :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez potwierdzam, maska ma super własciwości sensorycznie i bardzo ładnie zmiękcza włosy;) Kinga świetnie wszystko opisala, mam takie same odczucia;)

      Usuń
  2. O rany, wygląda obłędnie. Szkoda, że stacjonarnie słabo dostępna ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować jak taka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planeta Organica podbija moje serce coraz bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie też moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenie <3 Mam w końcu tą marokańską i faktycznie fajna jest :) Ale jak dla mnie największym hitem okazał się balsam Aleppo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam włosy niemal identyczne jak Ty i powiem Ci, ze robiłam encanto. Włosy były wygładzone, ze skrętu poszło tak tylko odrobinkę (był lekko rozprostowany) a włosy były odżywione. Zero rozdwajających się koncówek przez pół roku! Miałam robione w styczniu. ale teraz jest srednio, bo nowe włosy odrastają i kręcą się mocno u nasady - wygląda to troche dziwnie ;) Ale jeśli nie przeszkadzają Ci kręcone odrosty (w moim przypadku duzo mocniej krecone niz wczesniej! Dlatego mocno się odznaczają jesli nie układam włosów w specjalny sposób) to polecam :)

    -Vericle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuurcze skoro nie mogę mieć prostych to dobre i te choć trochę rozluznione :D Masz może jakies zdjęcia przed i po ? :)

      Usuń
    2. Zrobiłam na szybko taką sklejkę xD (włosy jeszcze troche mokrawe, z kipepskim, łazienkowym oświetleniem gdzie wygląda jakbym miała 2 kolory na głowie - z tyłu ciemny, z przodu czerwony ;))
      http://i.imgur.com/ixqlgWE.jpg
      Pierwsze foto- włosy od tyłu. Szczerze mogę powiedzieć, że mimo iż encanto robiłam pół roku temu to kondycja nie jest najgorsza ;) Oprócz tragicznie ściętej jednej strony to nie jest źle xD
      Drugie foto to moje bejbiki i trochę z odgarniętej grzywki, którą zapuszczam. Wyraźnie widać kręcony odrost,co mnie strasznie irytuje :) Na szczeście grzywka to zasłania przewaznie. Grzywka jak widac na 3 zdjęciu też już się faluje i też widać włosy 'bez encanto'. Ale jak odpowiednio się ją ułoży to jest ok :)Stwierdzam, że kręcona grzywka to najbardziej upierdliwa rzecz na świecie.
      Przed encanto niestety nie mam, dysk mi padł :(

      Pozdrawiam!
      -Vericle

      Usuń
    3. O rany , ale masz piękne włosy ! :o
      W sumie mam odwieczny problem z końcówkami więc czuję się coraz bardziej skuszona !

      Wielkie dzięki :)*

      Usuń
    4. http://www.anwen.pl/2013/06/moja-wosowa-historia-vericle.html

      O, tutaj jedynie są jakieś zdjęcia przed encanto ale i tak mało widać :( Jak kiedys jeszcze znajdę, gdzieś w internetach :D to dam znać!

      No i myślę, że chociażby dla tych nierozdwajających się końcówek warto!
      A moje włosy zawdzieczam też Tobie, strasznie pomocne są blogi kręconowłosych! Więc też dziękuję i pisz dalej, bo każdy wpis jest baardzo przydatny i ciekawy! :))

      -Vericle

      Usuń
  8. Moje włosy też zawsze wyglądają jak by ten cały "puch" rozstawiał je na wszytskie strony - a maska nie za droga, idę się na nią skusic ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak miały nie wiem po czym :D Daj znać jak się u Ciebie sprawuje :)

      Usuń
  9. Ja mam marokańską, narazie jestem z niej zadowolona ale czegoś mi zabrakło. Co do encacto też się zastanawiam, mam włosy do pasa i mniej więcej proste, mniej więcej bo jak ich nie wysusze to każdy kreci się w innym kierunku, wiele czytałam i widziałam efekty, piękne proste i błyszczące włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie ja też byłam zadowolona , ale tez mi czegoś brakowało i złota to wypełniła :) C do encanto to kolejna osoba już mnie kusi :D

      Usuń
    2. Ja mam marokańską i jest świetna, tylko może za mocno wygładza. Połysk daje piękny, ale na włosach po hennie nie można narzekać na jego brak ;)

      Usuń
  10. używałaś może wcierki Jantar? bo jestem ciekawa jaką masz opinię na jej temat. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i byłam ta średnio zadowolona. Bardziej polecam Ci serum na porost włosów , które jest rewelacyjne !

      Usuń
    2. http://www.uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2013/08/jak-przyspieszyc-porost-wosow-ulubieniec.html

      Usuń
  11. o właśnie na nią ochote mam od jakiegoś czasu już..

    OdpowiedzUsuń
  12. masz rację, wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czysty luksus w bardzo przyjemnej cenie - wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny skład... Działanie także. Kusi, ale mam szlaban na kupowanie nowych kosmetyków... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dwa razy robiłam encanto i jestem bardzo zadowolona z efektów, moje naturalne włosy są falowano-kręcone, nie mogłam ich ujarzmić, bardzo trudno było mi o nie zadbać, ponieważ dodatkowo mam długie włosy, teraz już nie mam tego problemu, skręt się rozluźnił, końcówki są zadbane, zdecydowanie polecam ten zabieg! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem coraz bardziej przekonana !

      Usuń
  16. miałam ją i u mnie spisywała się o ile stosowałam ją w rozsądnych odstepach czasowych nie nadużywając jej wlasciwości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie leży jako nietrafiony zakup. Moje włosy z ta odzywką się nie polubiły, a szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm , a sprawdzałas w różnych warunkach pogodowych , a raczej chodzi mi o wilgotnośc powietrza ? bo czasami to własnie nie wina maski lecz niedobrania jej do warunków :)

      Usuń
  18. Skusiłam bym się na tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ma kolorek :) ale z racji guar w składzie się na nia nie skusze :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się nie obawiam bo jest tego mało i w sumie nic ku temu nie mam :)

      Usuń
  20. Szkoda, że jest słabo dostępna :( Muszę ją zamówić ;) Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam zamiar przetestować wszystkie maski z tej serii :D obecnie posiadam Tajską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajska na tle tych wszystkich spisała się średnio :)

      Usuń
  22. Mam tą maskę,podobnie jak Ty oszczędzam ją.Jeśli chodzi o Encato-próbuj!Raz się żyje.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ją, ale na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie spisze :)

      Usuń
  24. Wczoraj robiłam zamówienie i wahałam się między złota a marokańską. Wzięłam tą drugą, ale w następnej kolejności sięgnę po tą i sama się przekonam, która u mnie lepsza :)
    Ja nie mam doświadczeń z Encanto, ale doznałam małego olśnienia, że dzięki temu zabiegowi może mogłabym wrócić do prostej grzywki bez regularnego jej prostowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marokańska tez jest super. W sumie są do siebie podobne z tym ,że złota dodaje jeszcze blasku :)

      Usuń
  25. ach w zeszłym tygodniu zrobiłam tam zakupy ,przegapiłam

    OdpowiedzUsuń
  26. maska zachęca do zakupu :)
    a co do encanto to ostatnio zrobiłam, jestem zadowolona, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I teraz się waham czy kupić marokańską czy tą :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat jestem w trakcie poszukiwania dobrej maski, te z biovaxa troche mnie znudziły więc chyba się skusze po Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie troszeczkę puszyła, choć efekt ten znikał po kilku godzinach. Bardziej przypadła mi do gustu wersja marokańska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam je na tym samym szczeblu z tym , że tajska dodaje moim więcej blasku :)

      Usuń
  30. I znowu kusisz.. mam ochotę na nią już od dawna i w końcu ją dostanę w swoje rączki.
    A co do encanto- też się zastanawiam!! Tylko perspektywa zmarnowanego całego dnia, braku prostownicy oraz dośc wysokiej ceny kosmetyków trochę mnie powstrzymuje. No i samo to, że jeśli np. te kosmetyki będą miały kontakt ze skórą to ją zmasakrują- czytałam wątek na wizażu i skóra dłoni po kontakcie z nimi podczas suszenia włosów stała się taka jak u starszej pani po 60tce.. wiec niby włosy wyglądają lepiej, ale co te kosmetyki tak naprawdę z nimi roibą? skoro ze skórą takie rzeczy się dzieją, to czy one naprawde są w stanie pomóc włosom w dodatku przy użyciu GORĄCEJ temperatury prostownicy.. Perspektywa włosów bez nadmiernego troszczenia się o nie, wreszcie prostych ładnie się układających, zdrowych i nie puszących się jest obezwładniająca, ale czy to im na pewno wyjdzie na dobre? Sama nie wiem.. I jeszcze żeby ewentualnie znaleźć dobrego fryzjera!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm i teraz zaczęłam się zastanawiac nad składem tych kosmetyków..

      Usuń
  31. Moje wlosy jej nie lubialy. Jejku ale masz dziwny kolor tej maski :D. Moja byla cala zlota bez tego bialego itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm u mnie ten kolor to pewnie efekt światła bo moja tez jest złota :D

      Usuń
  32. muszę ją kupić, bo u mnie z blaskiem jest spory problem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest niestety problem z blaskiem i dlatego uwielbiam tą maskę bo w końcu cos go wydobyło ! :)

      Usuń
  33. dla mnie jest ona bardzo, bardzo przeciętna, puszyła i obciążała włosy, nic specjalnego, zresztą tak samo jak i tajska

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, te wazoniki są w ikea. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie ją kupiłam, zobaczymy jak się będzie sprawować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak czesto jej używac?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...