niedziela, 15 września 2013

Jedwabny nektar czy miód i winogrona ? Porównanie szamponów z OS


Cześć Dziewczyny !

Własnie piję sobie gorącą czekoladę i zamawiam bilet do Włoch ! . Przy okazji  wrzucam Wam porównanie szamponów z OS , które dzięki swoim składom nadają się do codziennego mycia. Myślę, że takie porównanie okaże się bardziej pomocne niż 2 osobne recenzje , ponieważ tak ułatwię nieco tym niezdecydowanym wybór. Pozostaje mi tylko zaprosić Was do zapoznania się z tym pojedynkiem !


Oba szampony mają super składy i nadają się do codziennego mycia. Substancją myjącą jest ''Cocamidopropyl Betaine'' obecnie moj ulubiony ''myjak''. Jedwabny nektar z substancji odżywczych ma wodę z masłem shea i jedwabiem natomiast jego kolega posiada wodę z miodem i olejkiem winogronowym. W obu przypadkach nie musimy się bać ,że przez ''pierwsze'' miejsce w składzie tych substancji będziemy miały obciążone włosy bo  są one po prostu w wodzie , a nie solo. Ich minusem jest niewygodny dozownik i regularna cena.

Cena :29,90 , a z rabatem (dostępnym po prawej stronie) 21zł
Dostępność : klik

Skład mamy za sobą więc teraz przejdźmy do działania , które zestawiłam Wam w tabelce. Tym razem nie będzie plusów i minusów tylko punktacja w serducha :) od 1 do 3 :




Nie powiem , który jest lepszy bo każdy ma inne włosy. Np. posiadaczki włosów skłonnych do obciążeń , cienkich i rzadkich będą bardziej zadowolone z jedwabnego nektaru. Miód i winogrona troszkę bardziej dociąża (tylko troszkę) więc jesli lubicie taki efekt to jest dla Was. Aaaa ten bardziej zmiękcza włosy , a raczej w mniejszym stopniu zmywa olejki więc pewnie stąd ten efekt :) U mnie zwycięża ten drugi :) Tak więc jeśli się zastanawiacie nad jednym z nich to pomyślcie czego oczekujecie od szamponu i zerknijcie do tabelki. 

 A tak przy okazji - mam zamiar rozpocząć cykl tydzień w zdjęciach , w którym będę Wam w większości pokazywała co kupiłam , ale zdarzy się też troszkę chwil z mojego tygodniowego życia :)

Trzymajcie się cieplutko i do następnego ! :)

51 komentarzy:

  1. Musze któryś z nich wypróbować< 3
    Obserwuję+ zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy lubią delikatne dociążenie, więc drugi wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałabym ten drugi, moje włosy potrzebują dociążenia. Jednak cena, zarówno w promocji jak i bez, jest dość wysoka jak za taką małą pojemność...

    OdpowiedzUsuń
  4. miód i winogrona - czuję, że to będzie idealny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko cena i dostępność jest największym minusem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatna recenzja dzieki :) Juz wiem ktory wybiorę jak mi braknie szamponów ;p Tylko ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tansze i rownie dobre sa z serii Planeta Organica ;)

      Usuń
  7. też bym wybrała ten drugi :) podobają mi się składy i opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ich, ale kuszą mnie - wyglądają pięknie :)
    zazdroszczę Włochy- z chęcią bym tam wróciła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bede sie nimi cieszyc przez 2 tygodnie :)))

      Usuń
  9. Do Wloch?. Fajnie :D. Gdzie?.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafiłabym wybrać. Mam suche włosy, więc zmiękczenie jest pożądane, ale dociążenie u nasady już nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec jedwabny ;) lub ten drugi z lekks odzywka :)

      Usuń
  11. Jakoś mnie nie ciągnie do tych szamponów, nie są tanie, a fajnie sprawdza się u mnie ten z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię jak umieszczasz produkty w tabelkach. Wtedy jest wszystko jasne i czytelne. Nie miałam jeszcze tych szamponów, ale muszę najpierw zużyć moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś ta seria mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle się nad nimi zastanawiam, szczególnie nad tym z jedwabiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm.. w sumie oba wygladaja zachęcająco :D
    Ciężko byłoby mi się zdecydować na jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie kuszą balsamy z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze okazji używać, chociaż oba szampony wydają się być kuszące :) z małym plusem dla jedwabiu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. sama nie wiem na który bym się zdecydowała chyba na ten który nie obciąża :D

    OdpowiedzUsuń
  19. No to kupuję miód i winogrona.

    PS. Coraz bardziej podobają mi się te recenzje porównawcze. Przynajmniej wiem, co kupować żeby kasy nie marnować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , że porównania Ci się podobają. Wkrótce kolejne :)

      Usuń
  20. a ja bym wzieła ten który bardziej obciąża, ponieważ moje włosy to istny koszmar, puszą się, są suche, a do tego mam dużo tzw. "baby hairs" więc troszke obciążenia by się im przydało ;) ps. opakowania kuszące, mam bzika na pukcie pudełek i ładnych opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj BH ciężko ujarzmić ja mam ten problem z tymi w okolicach grzywki. Wiecznie mi odstają :D Tez uwielbiam ładne opakowania , a te są przyjemne dla oka :)

      Usuń
  21. ja musialabym wybrac ten mneij obciazajacy... kusisz ta recenzja, skald tez dobry :), cos pewnie jak skonczy szampon agafi no3 to kupie ktorys z tych :).

    OdpowiedzUsuń
  22. - ale swietnie przygotowalas ten post :)))
    dla mnie lepszy bylby ten pierwszy - pozdrawiam serdecznie papap

    OdpowiedzUsuń
  23. Żadnego nie miałam ale dobre takie porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No wreszcie! wreszcie znalazłam recenzję szamponów z OS!
    A wydawało mi się, że to taka mało popularna marka, a jednak :)
    w sklepie, w którym ja zamawiałam swój - do włosów farbowanych - nie widziałam żadnego innego oprócz tego mojego i jedwabnego. wybór jest większy - to mnie bardzo cieszy.
    Dobrze, że tu trafiłam, bo na skarbach syberii cena jest zdecydowanie niższa niż w tamtym sklepie ;)

    czy te szampony też tak plączą włosy? wersja do farbowanych jest pod tym względem potworna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz skłonności do plątania to polecam szampon rokitnikowy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...