niedziela, 29 września 2013

DENKO I JEGO NASTĘPCY

Cześć Dziewczyny !

Pogoda jest tak piękna , a ja muszę siedzieć w domu z tonami chusteczek :( Pociesza mnie jedynie fakt , że zachorowałam w tym , a nie przyszłym tygodniu , gdyż za tydzień wybieram się do PRAGI <3 Wrócę zapewne obłowiona więc trzeba wyrzucić troszkę kosmetyków :) Więc oto co znalazło się  w moim denku :


1.) Woda termalna Uriage- bardzo fajny gadżet , ale nie jest niezbędna. Fajnie się sprawdza przy glinkach czy też odświeżeniu twarzy.

2.) Zmywacz do paznokci w płatkach- zaskoczył mnie jego skład. Poza składem pięknie pachnie i nawet dobrze zmywa. Szkoda , że nie jest dostępny w stałej ofercie biedronki

3.) Płyn micelarny BeBeauty- tego pana chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Genialnie zmywa makijaż i jest śmiesznie tani. Szkoda tylko, że w mojej miejscowej biedronce go juz nie ma ;/ Mały minus za lekkie szczypanie w oczy.

4.)Serum na porost babuszki - w zasadzie to przez ostatnie 2 miesiące nie używałam żadnego serum , ale pominęłam je w lipcowym denku :)więcej przeczytacie na jego temat tutaj.

5).Spray przed prostowaniem - ułatwiał prostowanie i nie obciążał włosow. Jednak ze względu na cenę  do niego nie wrócę.

6.) Odżywka Joanna- ot zwykła silikonowa odzywka , która mnie do siebie nie przekonała.. może skuszę się w końcu na jakąś odzywkę z nivea :)


1). Kolejna woda termalna Uriage- przyda się do glinek :)

2.) Zmywacz do paznokci- niestety tego w płatkach nie ma już w biedronie więc kupilam acetonowy

3.)Mixa płyn micelarny  - mam go od niedawna , kupiłam za12zł na promocji w rossmannie. Bardzo dobrze zmywa makijaż nie podrażniając przy tym oczu i skóry. Minusem jest pompka , która czasami ''startuje'' za daleko

4.) W końcu wcierka ! A mianowicie tonik przeciw wypadaniu. Na jesienne dni będzie w sam raz

5.) Podkład mineralny La Rosa

A jak tam wasze denko ? Polecicie mi co ciekawego warto kupić w Pradze ? :)

77 komentarzy:

  1. fajne zużycie i nowe produkty
    nie lubię tego zmywacza,dla mnie jest chyba najgorszy jaki można używać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie czekam na serum aż mi przyjdzie , mam nadzieję że mi pomoż e;*
    zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego serum na porost włosów jestem zadowolona:) właśnie stosuję drugi miesiąc

      Usuń
  3. ciekawa jestem tego micela mixa

    zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zmywaczy z acetonem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zmazywacz acetynowy jest okropny i strasznie śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmywacze w płatkach są całkiem całkiem. Mam, tylko że z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w centrum chińskim kupiłam chyba jak najlepszy do tej pory zmywacz w płatkach, jestem z niego mega zadowolona i kupię chyba kilka opakowań bo nie wiem co zrobię jak potem zbraknie i już nie dowiozą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam zmywacza w płatkach... chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też kupiłam ten tonik przeciw wypadaniu włosów ,miałam go używać jak skończe to serum na porost włosów ale ostatecznie będę testować wcierkę kawową.U mnie ten zmywacz w szklanej buteleczce strasznie przesuszył paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn micelarny BeBeauty KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrówka :* też chciałam kupić tę wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie przeczytałam pochlebnej recenzji tej odżywki z Joanny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. woda Uriage jest super, mam ją chyba na jeden psik:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze-wracaj do zdrowia :*
    Po drugie-baw się dobrze w Pradze :)
    Po trzecie-lubię wodę Uriage,w te upały super mi się przydała i pewnie kupię ją ponownie ale latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad tym zmywaczem z Biedronki i szkoda,że się nie skusiłam jak był dostępny.Wracaj do zdrowia Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrówka :) mnie jesienne przeziębienie jeszcze nie dopadło na szczęście. Ja zrobiłam zapasy tego zmywacza w płatkach :) jak mam kupić zmywacz to zawsze staram się aby był bez acetonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie odżywka z Joanny też się nie popisała:(

    OdpowiedzUsuń
  18. W Pradze to na pewno zrobisz super zakupy w DM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O- super :) Więc zaczynam robic liste :)

      Usuń
  19. Też muszę sobie kupić coś na wypadanie, co to co mi z głowy na jesień leci to jest porażka

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się do tej wcierki na porost włosów nie mogę przekonać, a właściwie dopada mnie lenistwo;/ chciałam kupić ten zmywacz w płatkach i już go nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam takie samo zdanie na temat wody Uriage, ale teraz chętnie bym ją znów u siebie widziała :)
    Zmywacz podobno jest w ofercie Hebe i chyba Carrefour.
    Zdrówka i udanego wyjazdu :) Pamiętaj by odwiedzić drogerię DM :)

    PS. Link do serum nie działa, przynajmniej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podlinkować :D
      Z pewnościa odwiedzę DM :)

      Usuń
  22. Będąc w Pradze, warto zajrzeć do DMu i Lusha. W tym pierwszym znajduje się szafa Dermacolu. Można w niej znaleźć wiele wspaniałości:) Z Alverde polecam migdałowo-arganowy olejek do włosów, bronzer, mandarynkowo-waniliową pomadkę ochronną, szampon z jabłkiem i papają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Dziękuję :) Prze wyjazdem z pewnością jeszcze do Ciebie zajrzę bo często pisałaś o tych rzeczach :)

      Usuń
  23. Strasznie kusi mnie to serum :) Chyba w końcu zdecyduję się na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię płynów micelarnych z pompką ale ten mnie ciekawi. Ten biedronkowy jest super, wykupiłam ostatnie 6 opakowań u mnie xD na jakiś czas mam zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie juz ich nie ma :( Ten mój nowy micel jest całkiem fajny , ale pompka doprowadza mnie do szału bo tryska wszędzie tylko nie na wacik :)

      Usuń
  25. ciekawi mnie ten płyn micelarny Mixy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma przyjemne działanie , ale pompka jest denerwująca :)

      Usuń
  26. Uwielbiam ten zmywacz w płatkach, to mój ulubieniec jeśli chodzi o zmywanie :)
    Nie wiem, czy Ciebie zauroczył tak samo jak mnie, ale jeśli chciałabyś jeszcze go kupić, podpowiem, że jest w każdym e.leclerc.
    A to serum na porost, jest genialne, nic dodać nic ująć, ogólnie wszystsko od babuszki Agafii daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Nawet nie wiedziałam ,że tam też jest (a jestem tam bardzo często). :)

      Usuń
  27. W moim przypadku woda termalna nie jest gadżetem, tylko czymś niezbędnym akurat. :P Moja cera ją uwielbia i woda świetnie na nią działa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wyjazdu do Pragi, zwiedzanie plus zakupy, to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  29. skoro taki dobry ten zmywacz w płatkach to zakupie bo w mojej biedronce jest ich baardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A w mojej biedronce tego płynu micelarnego bebeauty z biedronki jest pełno na półkach,moge ci kupić :-)
    Moje denko to szampon Head & Shoulders przeciw wypadaniu włosów. POLECAM serdecznie....bardzo wypadały mi włosy a teraz po tym szamponie już dużo mniej a nie zażywam rzadnych tabletek na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poki co mam ten nowy :) poszukam jeszcze we wroclawskich biedronkach jak bede przy okazji :)

      Usuń
  31. A w lubelskiej Biedrze ( dokładnie na Wolskiej) jest jeszcze płyn micelarny z BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Te płyny w Biedronce często są pochowane na samym końcu za mleczkami z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba się skuszę za niedługo na tę Mixę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zastanawiałam się nad tą odżywką z Joanny, ale w takim razie nie skusze się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...