czwartek, 19 września 2013

BUBLE HITY I ŚREDNIAKI OD ERA MINERALS


Cześć Dziewczyny !
Właśnie usiłuję wyczarować coś ze swoich włosów i mi nie wychodzi- mam do tego 2 lewe ręce ! :( Więc postanowiłam poprawić sobie humor i zamówiłam pizze :D Przy okazji wcinania przepysznej pizzy naskrobię Wam coś na temat kosmetyków mineralnych. W swojej przygodzie z minerałami używałam tych z amillie , La rosa i era minerals. Dziś krótko o tych ostatnich. Są wśród nich buble , ale znalazły się i hity :


Uroczy woreczek , a w środku róż , bronzer , podkład , korektor i baza uniwersalna. Od czego by tu zacząć ? Może od bubli ?


* Róż 104 Primer : Już się cieszyłam , że znalazłam odcień idealny. Szukałam takiego chłodnego różu i znalazłam bo odcień jest jak dla mnie idealny i świetnie się prezentuje. A więc dlaczego zakwalifikowałam go do bubli ? No właśnie.. jedyną rzeczą jaka go u mnie dyskwalifikuje jest trwałość , ponieważ w porównaniu do róży , które miałam wcześniej ten znika w ekspresowym tempie z mojej twarzy. Wytrzymuje góra 3h Cena :79zł

*Bronzer 201 sunset : Tutaj również zachwycił mnie odcień. Nie jest za ciemny i bardzo ladnie rozświetla twarz. Jednak i on ma minus , który zakwalifikował go do bubli. I jest to tak jak w przypadku różu słaba trwałość. Cena : 79zł

HITY

*Puder uniwersalny 101- W zasadzie jest to  mój ulubiony kosmetyk mineralny z powyższych. Dlaczego ? Ponieważ zastępuje mi bazę pod podkład i pod cienie. Nadaje się również do zmatowienia makijażu i twarzy.Cera jest po nim mega , ale to mega gładziutka. Kojarzy mi się z satynową pościelą. Kolejnym plusem jest fakt , iż przedłuża trwalość makijazu i ułatwia aplikację kosmetyków. To zdecydowanie coś godnego polecenia. Cena : 89zł

ŚREDNIAKI 

*Podkład - Mój ma mieś średnie krycie. (taki wybrałam) , ale mimo to jestem zadowolona bo kryje całkiem niezle co też możecie zobaczyć na mojej posłonecznej twarzy (lato robi swoje , ale już powoli zwalczam słoneczne pieguski :) Jeśli chodzi o trwałość to bez bazy wytrzmuje około 6h nie dłużej.. Cena 109zł

*Korektor- Ma kryć i świetnie to robi i chyba na tym jego rola się kończy :) Jeśli chodzi o trwałość to tak jak w przypadku podkładu jest to około 6h. Cena : 79zł







Podsumowując : Jeśli miałabym Wam polecić coś z tych kosmetyków mineralnych to z pewnością byłby to puder uniwersalny. Jeśli miałabym odradzić to niestety odradziłabym różu i bronzera ze względu na trwałosc (chyba ,że lubicie mocny makijaż to wtedy grubsza warstwa wytrzyma dłużej , ale przy chęci uzyskania bardziej naturalnego efektu trwałość jest kiepska). Co do podkładu i korektora to jestem zadowolona , ale brakuje mi dłuższej trwałości.Do minusów należą również dość wysokie ceny tych produktów..

Fakt , że dostałam te kosmetyki nie wpłyną na moją opinie (jak widać) :)

Miałyscie minerały z era minerals ? Macie swoją ulubioną markę odnośnie kosmetyków mineralnych ? Polecicie mi coś ? 

42 komentarze:

  1. Raczej ich nie wypróbuje,ceny są dla mnie o wiele za wysokie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadł mi w oko róż Primrose, ale szkoda, że krótko się utrzymuje na skórze..

    OdpowiedzUsuń
  3. jakim pędzlem nakładasz róż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami pedzlem La rosa do rozu , a czasami hakuro H24 :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście nie skusiłabym na ten róż, ale puder bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że róż i bronzer są nietrwałe bo są piękne :) ale ceny też mają przerażające ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda tylko, że minerałki są takie drogie! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. za drogie, żebym się nimi zainteresowała :p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w tej chwili mam podkład z kolorówki własnoręcznie ukręcony, do tego zrobiłam jeszcze bronzer, a za róż świetnie spisują się pigmenty - pisałam jakiś czas temu o tym u siebie jak kogoś interesuje..
    Z innych mogę polecić Meow Cosmetics - miałam wersję kryjącą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie robilam sama podkladu-ciekawe :)

      Usuń
  9. Ja lubię Annabelle Minerals :) fajny ma kolor ten róż, szkoda, że bubel :) podobny odcień widziałam w ofercie Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż ma piękny kolor! Szkoda, że z trwałością kiepsko.
    Jakiś czas temu skusiłam się na podkład w formule matującej i również nie spełnił moich oczekiwań. Owszem, jest kryjący, zaraz po nałożeniu twarz wygląda świeżo i gładko, ale już po chwili zaczyna ujawniać swoje prawdziwe oblicze. Brzydko się zbiera w załamaniach, uwidacznia pory, no i matu absolutnie nie utrzymuje w ryzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli u Ciebie tez sie do konca nie sprawdzil :)

      Usuń
  11. Nie miałam żadnego mineralnego kosmetyku i póki co nie planuję zakupu:) Ceny odstraszają...Ładny kolor różu, szkoda, że kiepska jakosc

    OdpowiedzUsuń
  12. róż faktycznie ma piękny kolorek, ale szkoda, że tak słabo się trzyma;/ sprawdź może 72 od Inglota mógłby Ci pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam różu do policzków i chyba popełniam błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze żadnych minerałów...

    OdpowiedzUsuń
  15. ceny powalają, ale podoba mi się efekt podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na razie miałam tylko styczność z Annabelle Minerals.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wkradła ci sie maleńka literówka :3
    mieć/mieś ;3
    A o firmie nie słyszałam, cena mnie odstrasza xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy nic z kosmetyków mineralnych, ale te patrząc na cenę są straszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety dla mnie ceny za wysokie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie jestem w stanie nic polecić, bo nigdy nie używałam kosmetyków mineralnych, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabawne, ale jeśli za długo stosuję kosmetyki mineralne (aktualnie AM) to po jakimś czasie muszę przestać i przez 3, 4 dni używać zwykłych podkładów... ;D. Szkoda, że to takie wszystko drogie...

    OdpowiedzUsuń
  22. puder uniwersalny Era Minerals- kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju, ja złego słowa o trwałości i jakosci kosmetyków Era Minerals powiedziec nie mogę!
    Dziwię się, że Ci nie odpowiadały :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...