sobota, 3 sierpnia 2013

WŁOSOWA AKTUALIZACJA SIERPIEŃ

Cześć Dziewczyny !
 Pamiętacie jak w lipcu podcinałam włosy ? pamiętacie mój plan na porost ? Niestety nie trzymałam się go ani trochę , moje lenistwo przeszło samo siebie . Postanowiłam używać tylko jednej broni jeśli o porost chodzi , a mianowicie serum na porost , o którym pisałam wczoraj. Kiedy w lipcu podcięłam włosy od przodu ich długość sięgała do piersi. Teraz długość od przodu sięga za piersi więc jestem zadowolona z efektu jakie dało 2 tygodniowe stosowanie serum. Jestem ciekawa jakie efekty da stosowane rzez miesiąc- zobaczymy , a teraz nie przedłużając moje włosy w tym miesiącu prezentują się tak :


Trochę je jeszcze podcięłam bo od tygodniowego pobytu nad woda końcówki wołały o pomstę..Jak widzicie te upały dały się we znaki moim włosom. Pojaśniały i częstego pobytu nad wodą (woda+słońce)  wysuszyły sie , ale to mój coroczny ''dylemat'' o ile tak to w ogóle można nazwać , ale w tej chwili limit moich słów sie wyczerpał :D Myślę , że w sierpniu trochę jeszcze powalcze z włosami , a później podetnę je po tych upałach. Myślę , że to im dobrze zrobi. Wspomnę też w kilku zdaniach jak ''pielęgnowałam'' swoje włosy w tym miesiącu i jakie produkty mi w tym pomagały  :

Olejowanie : prawie całkowicie odstawiłam ten zabieg. Po prostu z braku czasu i częstych wyjazdów. Do tego doszły upały , które zniechęcały mnie do olejowania , ale obiecuję , że w sierpniu nad tym popracuję :)


Mycie : Latem myję włosy co 2 dni. W tym miesiącu dominował szampon rokitnikowy , których niestety sięgnął dna i zastąpi go marokański. Raz w tygodniu oczyszczałam włosy mocniejszym szamponem..

Odżywianie : Lipiec był miesiącem testowania tej ''nowej'' serii rosyjskich masek , która okazała się bublem.W ramach rekompensaty fundowałam włosom od czasu do czasu mój ulubiony balsam aleppo.

Wcierki : Z tym wynalazkiem powalczyłam regularnie 2 tygodnie (wczesniej zapominałam) , ale w sierpniu mam zamiar stosować je przez cały miesiąc (serum na porost). I ta zdziwiło mnie , że mimo iż stosowalam je 2 tygodnie to są juz efekty.Ciekawe jakie będą po miesiącu. (wcierki zabrakło na zdjęciu , ale możecie ją zobaczyć w poprzednim poście)

Końcówki : Jak zwykle silikonowe serum :)

To wszystko ! Jak widzicie moja pielęgnacja w lipcu była bardzo uboga , ale nadrobię to w sierpniu - trzymajcie kciuki ! Już wkrótce pojawi sie plan pielęgnacji na sierpień :)
Buziaki :)

80 komentarzy:

  1. mnie się bardzo podobają po pocięciu, długość w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow ale Ci sie skret udalo poluznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to sprawka duetu : szampon + maska z love2mix :)

      Usuń
  3. Cudne włosy!!! Musze kupić te serum

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie trochę uboga pielęgnacja, jednak serum dało "popalić" :D gratuluję przyrostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musiałam włączyć włosowego leniucha , ale w sierpniu to nadrobię :)

      Usuń
  5. Piękne włosy nawet bez bardzo wygórowanych zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rosyjskie marki mnie kuszą. To serum zadziwająco szybko działa hmm jak na faze wzrostu włosa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn chwali sobie to serum :)

      Usuń
  7. ja w lipcu też odpuściłam z pielęgnacja i mam teraz siano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w grupie raźniej ale damy radę i to zwalczymy

      Usuń
  8. szczerze powiedziawszy to dziwne te włosy , ni to kręcone ni to strąki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na etapie rozluzniania skrętu :P

      Usuń
    2. Dawaj te "dziwne włosy" w zamian otrzymasz moje z wybitnie rozluźnionym skrętem :P Ja zazdroszczę loków a Ty je chcesz "rozciągnąć". Wstydź się! :P Podoba mi sie to rozjaśnienie słońcem :) Widać, że lato wzięło włosy w objęcia :)

      Usuń
  9. szkoda, ze nowa seria masek to buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne loki :) i serum działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są ;-)
    mam nadzieję, że to serum sprawdzi się też u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale świetnie wyglądają - skręt jakiś taki ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to widzę, że serum nieźle dało sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać że im czegoś brakowało w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niby w wakacje jest więcej czasu, a mnie również ciężej zebrać się do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po wyplacie kiedy bede robic rosyjskie zakupy poczekam az wroci to serum do skarbysyberii :) A wlosy prezentuja sie super jak na te temperatury i upaly

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana
    masz takie piękne włosy!
    w lipcu i ja się rozleniwiłam w kwestii włosów
    bardzo bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Widzę , że nie jestem sama :D

      Usuń
    2. aż chce się zaśpiewać: nie jesteeeeeś saaaamaaaa :D

      Usuń
  18. fajnie poluźnił się skręt :-) fajnie tak wyglądają, ale i mocno skręcone też mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dzięki zestawowi z love2mix :)

      Usuń
  19. Ale cudne! Widać, że są nawilżone:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo poluzowały :) uroki lata... mi też słońce i woda podsusza włosy.

    zamieściłam recenzję produktów od Ciebie http://beautywizaz.blogspot.com/2013/08/szampon-i-balsam-babci-agaffi-na.html

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, szybko działa to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet mimo skromniejszej pielęgnacji włosy ładnie się prezentują :)
    U mnie od sierpnia akcja przyrost - siemię, skrzypokrzywa i kozieradka poszły w ruch. Może w końcu urosną więcej niż 1,2 cm, bo taki ich dotychczasowy rekord :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również z olejowaniem było u mnie raczej kiepsko.Twoje włosy wyglądają ślicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale lokasy,moje nigdy nie będą się tak kręcić,ale chciałabym mieć choć w połowie takie włosy jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój skręt i długośc i tak pozostają bezkonkurencyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I tak dużo Ci urosły te włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam, że włosy rosły mi jak szalone, gdy myłam je radicalem, piłam napary z pokrzywy i jadłam witaminki : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też teraz w lipcu jakoś nie mam czasu na olejowanie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałam dziś zamówić ten szampon w pomarańczowym opakowaniu ale był niedostępny w sklepie kalina

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne włosy, marzę o takiej długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisałam sobie to zdjęcie, dobrze? Wspaniałe włosy, cudowne, takie śliczne, ah, masakra. Wiem, że kręcone są cięższe w utrzymaniu i to kłopot, ale wygląd jest oszałamiający. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...