poniedziałek, 26 sierpnia 2013

STYLIZACJA WŁOSÓW MASŁEM DO CIAŁA



Cześć Dziewczyny !


Ostatnio zastanawiałam się czym zastąpić piankę do włosów , która je wysusza. Pomyslałam musi to być coś co ma w miarę dobry skład. I znalazłam ! Masełko do ciała. Ja używam akurat masła z forever young, ale może to być również inne masło do ciała o dobrym składzie. Dlatego dziś opowiem wam troszke o tym maśle i o tym jak stylizuję nim włosy :) 


Jesli o samo masełko chodzi to jest go aż 450ml i możecie je kupić tutaj. Ma bardzo tresciwą konsystencję i różowy kolor. Pachnie hm.. kwiatowo. Ma dosyć przyjemny skład jak na masło do ciała bo już na drugim miejscu po wodzie masło shea , a na trzecim glicerynę.Te składniki na tych miejscach przekonały mnie bym wykorzystała to masło na włosach , ale nie do kremowania bo do tego celu jednak wolę olejki , ale do używania jako b/s na suche włosy.




JAKO BALSAM DO CIAŁA : Uwielbiam jego zapach - jest taki inny. W sam raz na cieplejsze dni. Lubię jego gęstą konsystencję- jest zbita. Przyjemnie się rozprowadza , dobrze wchłania i pozostawia ciało nawilżone , gładkie i mięciutkie czyli spełnia to czego od maseł do ciała oczekuję.

JAKO STYLIZATOR DO WŁOSÓW : Masełko rozcieram pierw  w dłoniach i nakładam na włosy.  W zalezności od tego jaki efekt chcę uzyskać - ugniatam włosy bądź zawijam na palce :) To masełko zachowuje się trochę jak odżywka bez spłukiwania i jak stylizator. Fajnie podkreśla loki i je dyscyplinuje sprawiając , że ogarniam ich zły humor (czytaj puch). Przy okazji sprawia , że moje włosy niesamowicie pięknie pachną !

Cena : 44,90zł
Dostępność : Forever-young

Miałyście to masełko ? Stylizujecie włosy masłem do ciała ? :)

69 komentarzy:

  1. Nie wpadłabym na to, żeby używać masła do włosów, sprytna jesteś :)
    Będę musiała spróbować, może mój ulubiony krem do rąk z Anidy się sprawdzi np do wygładzenia baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak bo te kremu maja fajne składy :)

      Usuń
  2. Muszę przetestować :D
    Obawiałam się, że masła mogą obciążyć niepotrzebnie moje włosy, ale jeśli Twoje dobrze się po nim mają to do roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wyćwiczyć ilość nakładanego masełka :)

      Usuń
  3. Masło do ciała na włosy? :) Muszę przyznać, ze ciekawy patent. Może kiedys się pokuszę o wypróbowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj - jesli masz jakies ciekawe masełko pod ręką :)

      Usuń
  4. Ja nie używam pianki do włosów,ale fajnie wiedzieć,że masło do ciała można użyć w taki sposób :) Chociaż na pewno bałam bym się,że obciąży moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze fajny sposob, no i wlosy pachna a to jest duzy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. robię tak samo z masłem isany ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masła z isany używałam przed myciem włosów do ich kremowania :)

      Usuń
  7. fajny pomysł :) ja kiedyś stylizowałam swoje loki kremem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nakładałam kem do rak na końcówki :)

      Usuń
  8. Nie obciąża włosów? Skusiłabym się na to masełko, ale mam przetłuszczające od cebulek włosa, a od połowy suche. :-( Czy akuratnie mogę stosować do włosów innej firmy masełko do ciała? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jesli uznasz , że skład jest okey :)
      Masełko jest super zarówno do ciała jak i do wlosów. :)

      Usuń
    2. Zszokowałaś mnie. W końcu kupię kosmetyk wielofunkcyjny! :-) Liczę na więcej podobnych nowości. :-)

      Usuń
  9. Słyszałam już kiedyś o tym pomyśle, ale jeszcze nie wypróbowałam go.. chyba jednak będę musiała, bo jestem ciekawa jak by na moich włosach się sprawdziło(swoją drogą te pianki też mnie denerwują, bo jak już chcę mieć ładnie wystylizowane włosy to czemy kosztem ich niszczenia?!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie więc możesz spróbować :)

      Usuń
  10. nawet o tym myślałam :) często muszę czymś wygładzać włosy, jednak do tej pory była to odżywka/serum bez spłukiwania z jakimś olejkiem albo samo. Jak to Twoje masełko kusząco wygląda, już je oglądałam kiedys i mi sie bardzo spodobało, ale muszę trochę poczekać zanim je kupię, bo mam za dużo rzeczy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Jeśli masz dużo do ciała to poszukaj czegoś o fajnym składzie i działaj :)

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł. Słyszałam o kremie do rąk, ale masło pierwszy raz widzę w tej roli:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk stosowałam na końcówki , ale u mnie sie to nie sprawdziło :)

      Usuń
  12. masło na włosy, poważnie? :D ja aż tak eksperymentować raczej nie będę, boję się efektu tłustych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nikt nie każe Ci nakładać dużej ilości :) Wystarczy odrobina :D

      Usuń
  13. ja używam kremu do stóp z mocznikiem jako odżywkę bez spłukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam kiedyś kremu do rąk. Do stóp nie uzywałam bo nie miałam ;D

      Usuń
  14. ja bym się bała, że będą tłuste ;D nawet boję się dać kroplę oleju na końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hah...znam ten sposób ale ja korzystam z Isany kakaowej:) świetnie dyscyplinuje puszące sie włosy i działa maxymalnie wygładająco:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też jest taki efekt :) Isany używałam przed myciem :)

      Usuń
  16. Ciekawy sposób nie wpadłabym na to:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze wynajdziesz jakieś ciekawe sposoby :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zdarzyło mi się stylizować Isaną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielokrotnie używałam kremów do rąk lub do ciała do wygładzenia fal: rozcieram w dłoniach i ugniatam. Wygładza ładnie, ale nie utrwala, co przy delikatnych falach uzyskanych z trudem jest wadą ;) Ale ładnie nawilża i wygładza końce. Zazwyczaj kremowanie rąk kończę muśnięciem końców włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak robię od dawna. Kiedyś używałam masełka Phenome, ale skończyło się i teraz używam masełka Isany. Tutaj pisałam o mojej wersji kremowania włosów: http://dp-good-for-you.blogspot.com/2013/01/porowatosc-wosowkremowanie-moja.html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podziwiam za kreatywność!
    muszę wypróbować ten trik ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czasem tak robię żeby ujarzmić włosy, albo dla ochrony końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdarza mi się, ale innym masłem/balsamem do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena masełka trochę odstrasza... Nie kremuję włosów ani w żaden sposób ich nie stylizuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jak na maslo to sporo :( a szkoda bo jest super.a maselko jest super rowniez do ciala :)

      Usuń
  25. Masełko dosyć drogie, ale nie jestem pewna co do takiego zastosowania. Bałabym się, że przy moich przetłuszczających się włosach zbyt je obciąży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednio dostosowana ilosc do danego typu wlosow nie zrobi zlego :)

      Usuń
    2. No tak, to prawda. W sumie warto spróbować :)
      Nominowałam Cię do The Versatile Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)

      Usuń
  26. Masła do włosów jeszcze nie stosowałam, ale zapewne wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie każda pianka wysusza włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę musiała wypróbować tego masełko,choć cena jest trochę wysoka ale czego się nie robi dla włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł :-) ja muszę czasem ogarniać bejbiki pianką, nic innego nie daje rady :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy pomysł, chociaż wydaje mi się, że moje fale byłby zbyt obciążone. jak na razie pozostanę wierna żelowi lnianemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny sposób :) Ciekawe jakby się sprawdziła Isana kakaowa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jedno wielkie wow,

    pierwszy raz jestem, ale obiecuję, że nie ostatni!
    piękny blog, tak świetnie rozłożony,
    sama projektowałaś szablon?

    zachwycona jestem postami!
    zaczynam grzebać w archiwum!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na stylizację włosów, ale boję się, że moje cienkie kłaczki nie wytrzymają takiej ciężkiej kremowej konsystencji na głowie. ;-) To sposób bardziej dla grubszych włosów, które więcej zniosą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł na stylizację włosów, ale boję się, że moje cienkie kłaczki nie wytrzymają takiej ciężkiej kremowej konsystencji na głowie. ;-) To sposób bardziej dla grubszych włosów, które więcej zniosą ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś nie czuję tego, że ciężkie masło może wystylizować włosy - chyba że są one grube, wtedy obciążenie nie zrobi im zbytniej krzywdy. W przypadku moich cienkich - stylizacja włosów masłem to bylłaby tragedia ;-) Wolę klasyczne pianki, lakiery i spraye, a już najlepiej robi im ta guma, jest przy okazji super wydajna - nie zdażyłam jej zużyć przed końcem terminu :O http://www.joanna.pl/produkty/wlosy-all/stylizacja/styling-effect/guma-stylizujaca-sloik-100g

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś nie czuję tego, że ciężkie masło może wystylizować włosy - chyba że są one grube, wtedy obciążenie nie zrobi im zbytniej krzywdy. W przypadku moich cienkich - stylizacja włosów masłem to bylłaby tragedia ;-) Wolę klasyczne pianki, lakiery i spraye, a już najlepiej robi im ta guma, jest przy okazji super wydajna - nie zdażyłam jej zużyć przed końcem terminu :O http://www.joanna.pl/produkty/wlosy-all/stylizacja/styling-effect/guma-stylizujaca-sloik-100g

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...