sobota, 31 sierpnia 2013

SIERPNIOWE DENKO

Cześć Dziewczyny !
Ale się opuściłam w blogowaniu :) Zdradzę Wam , że to wina Włocha :P Więc dziś przychodzę do Was tylko z denkiem , a od przyszłego tygodnia ruszam pełną parą :)



1.Płyn do kąpieli Isana - przepięknie pachnie (jabłko+wanilia). I ma lepszy skład niż żele z tej serii ! więc używałam go jako żelu pod prysznic. Kosztował 5zł i z pewnością jeszcze się na niego skuszę !

2.Odżywka timotei -  ma super skład i moje włosy się z nią bardzo polubiły. Nie wiem czy jeszcze jest dostępnaw rossmannie bo ostatnio jej nie widziałam , ale jak tylko sie pojawi to ją z chęcią kupię.

3.Maska toskańska - Nie jest to najlepsza maska z tej serii. Zdecydowanie wolę marokańską.

4.Masło do ciała Organic therapy- uwielbiam , uwielbiam i jeszcze raz kocham ! Nawilża na bardzo długo , pachnie przepięknie i ma nietypowa , ale świetną konsystencję. Minusem jest cena 50zł.

5.Serum na porost babuszki- mój ulubieniec. Z pewnością do niego wrócę , a dlaczego ? Przeczytajcie recenzje jeśli jej jeszcze nie czytałyście klik

6.Hydrolat różany- był okey , ale nie na tyle bym skusiła sie raz jeszcze. Wolę oczarowy.

7.Glinka błękitna- uwielbiam ! I mam już kolejne opakownie , wkrótce wam o niej napiszę.

Chciałam wrzucić aktualizację , ale znów prostowałam włosy więc musicie troszkę poczekać :)
To tyle :) Teraz lecę korzystać z pogody póki jeszcze jest. A jak wasze sierpniowe zużycia ? :)

36 komentarzy:

  1. Widzę tutaj miłość do rosyjskich kosmetyków. Przepraszam za spam, ale zapraszam Cię na moje małe rozdanie i pomoc w pewnym konkursie (tylko do końca dzisiejszego dnia-bardzo mi zależy na głosie), jeśli jeszcze nie widziałaś tutaj link i szczegóły - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz miłości do rosyjskich kosmetyków widzę kawałek czoła Kingi w lustrze :)

      Usuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu w ramach NATURLANDIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o, zainteresowałaś mnie tym płynem z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zamówiłam serum od naszej kochanej babuni i będę testować!:D Lecę do Twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywka timotei wycofana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten płyn do kąpieli z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na ten płyn do kąpieli:)

    Zapraszam do siebie: po-drugiej-stronie-lustraaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum do włosów tez mam. Ma świetny skład!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio i ja odkrywam rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jaki zapach mial ten hydrolat rozany? bo woda Dabur ma genialny zapach, a juz hydrolat z ZSK jest okropny ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja wlasnie bym poprosiła o zdjęcie wyprostowanych! O wiele lepiej w ten sposób ocenić długość :) Jeśli masz możliwość to cyknij fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena tego masła do ciała jak dla mnie je przekreśla, niezależnie od działania...

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie zaciekawiły jak zwykle rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłabym się na te glinki rosyjskie, ale mam jeszcze zapas glinek Khadi, a ja je zużywam w ślimaczym tempie, bo na maseczkę wystarcza mi pół łyżeczki do herbaty...Może za rok wykończę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. moje włosy nie polubiły tego Timotei ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ta blekitna glinke
    czeka jeszcze nie rozpakowana
    wykanczam marize
    milego weekendu buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  17. Napiszesz coś więcej o masełku Organic Therapy? Zastanawiam się nad zakupem i będę wdzięczna za wszelkie info o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też uwielbiam tą odżywkę Timotei ale Rossmann już jej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Też polubiłam się z odżywką Timotei, ale mam wrażenie, że ona jest strasznie ciężko dostępna - kiedyś dawno kupiłam ją w Rossmannie, ale od tego czasu nie widziałam jej w żadnym sklepie i myślałam, że ją już wycofali...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem Twojej opinii o glince błękitnej.
    A odżywka Timotei Organic Delight była w cenie na do widzenia kilka miesięcy temu, jeśli się pojawi to chyba w innym wydaniu :) Też ją mam i mam nadzieję, że podziała na moje włosy równie dobrze jak na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten płyn do kąpieli widziałam wczoraj na blogu Belli, a tutaj tylko się upewniłam że muszę go sama wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę w końcu sobie kupic serum na porost babuszki - tyle o nim dobrego słyszałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainteresowałaś mnie odżywką z Timotei.
    Jak skończę swoje to się za nią rozglądnę, bo zauważyłam, że nasze włosy lubią podobne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sporo zużyłam, ale jeszcze więcej kupiłam :D
    czekam na recenzję glinki! Zakochałam się w nich i ciągle mam ochotę na nowe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Skusiłam bym się zimą na te masełko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam obecnie w planach ostatnią pozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię kosmetyków z Isany, jak dla mnie słabe. :-(

    OdpowiedzUsuń
  28. zauważyłam, że lubisz proste włosy :) może byś spróbowała uzyskać taki efekt bez użycia ciepła tak jak w tym filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=m1RO-d1Z9Hs i zaprezentowała nam efekt końcowy?:D jestem ciekawa czy to działa :) wiem, że u Ciebie będzie trudniej, bo masz bardzo długie włos, ale to chyba lepsza opcja niż maltretowanie je prostownica, a może faktycznie skuteczny sposob na proste wlosy :D pozdrawiam ciepło, daj znać co o tym sądzisz :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałaś opisać (chyba odżywki) produktu do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  30. mam tą glinkę, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że napisałaś o tym płynie z Isany, wezmę go pod uwagę, skoro ma lepszy skład.
    Też bardzo lubię tę glinkę :)
    A jak sprawowała Ci się ta odżywka do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  32. dzisiaj też kupiłam ten płyn Isany, bo również zwróciłam uwagę na skład! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...