środa, 21 sierpnia 2013

OLEJEK STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW SESA PLUS

Cześć Dziewczyny !
Zauważyłam , ze dawno nie poruszałam tematu olejowania włosów , a więc dziś mam dla was kilka słów na temat wzbogaconego olejku sesa czyli sesa plus ze sklepu helfy :)


Tradycyjnej sesy nie miałam. Ta wersja którą posiadam to po prostu ulepszona wersja tradycyjna stąd tez ten ''plus'' w nazwie. Zacznę od spraw zapachowych. Bałam się zapachu tego olejku bo naczytałam sie sporo o okropnym zapachu tradycyjnej sesy , ale na szczęście sesa plus nie odepchnęła mnie zapachem. Jest on orientalny , ja wyczuwam gdzies tam mięte. Najważniejsze jest jednak jego działanie. Ma on przeciwdziałać wypadaniu i pobudzać porost włosów. Powiem tyle jest to jeden z lepszych olejków do włosów, a raczej do skóry głowy. Po prostu jest to jeden z tych produktów , który skradł moje serce i z pewnością do niego powrócę. Obawiałam się wysuszenia ze względu na ziola w składzie , ale nic takiego nie miało miejsca.Co prawda efekt na długości nie prosi się o oklaski , ale mój skalp go pokochał. Odlałam tez troszkę siostrze i była zachwycona- ma problemy z lupieżem i ten olejek jej pomógł. Mi pomógł z wypadaniem. Nie skrócił świeżości moich włosów więc osoby z włosami skłonnymi do szybszego przetłuszczania nie muszą sie martwić. Plusem jest równiez fakt , iż bez problemu się go zmywa. Co do porostu włosów to to pozostawię do aktualizacji i wtedy zobaczycie efekt naoczny :) Na długości wydobył z moich włosów delikatny blask . Stosuję go również do zabezpieczania końcówek jako ''podłoże'' do silikonowego serum Jednak najlepiej sprawdził się na skórze głowy więc jeśli szukacie dobrego oleju do skóry głowy to polecam. Na długość lepsza jak dla mnie jest kokosowa vatika. Minusem tego olejku jest cena 42zł ;/

Dostępność : klik

Skład jest bardzo długi więc nie wklejałam , ale mozecie go zobaczyć wchodząc na stronę sklepu , w którym jest dostępny. Oczywiście składowo jak najbardziej na plus !

Słyszałam że olej lniany poprawia wygląd włosów, takie olejki można znaleźć na stronie http://zlotopolskie.pl/
Miałyście ten olejek ? Lubicie? A może miałyście wersję tradycyjną ? Która wersja jest lepsza ? :)

67 komentarzy:

  1. Ja nie olejuję włosów i nie przkonam się do tego typu pielęgnacji. Za bardzo boję się, że będą się one zbyt szybko przetłuszczać..

    Pozdrawiam, u mnie NOWY POST. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrany olej nie przyspieszy przetłuszczania. W sumie dobrze zmyty równiez tego nie zrobi :) Szybciej mogą sie przetłuszczać n. po silikonowych odżywkach :P

      Usuń
    2. A olejowanie włosów od uszu w dół? Ja prawie nigdy nie nakładam oleju na skórę głowy i włosy przy niej. Ostatni raz robiłam to pewnie z pół roku temu ;) W ten sposób olej nie wpływa na przetłuszczanie.

      Usuń
    3. Dokładnie :) Więc jak widać nie ma się czego obawiac :)

      Usuń
  2. lubię olejek Vatiki
    ten chętnie bym wypróbowała
    naprawdę mnie zaciekawił
    zwłaszcza, że koi skalp

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ani zwykłej, ani tej wersji, ale zewsząd kuszą pozytywnymi recenzjami ;) Myślę że przy najbliższych zakupach trafi do koszyka ^^ Mogłabyś tylko powiedzieć mi jaka jest konsystencja oleju? Bardziej wodnista czy gęsta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nim ostatnio ale cena mnie zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena jest dośc wysoka jak na olejek do wlosów :(

      Usuń
    2. zawsze można kupić mniejsze opakowanie ;P i bedzie troche taniej :P :) albo kupic z kims na pół :)

      Usuń
  5. Mialam tradycyjny jednak przez zapach nigdy więcej go nie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak pachnie tradycyjny , ale ten zapachem wcale nie odrzuca :)

      Usuń
  6. Wole dołożyć 15zł wiecej i kupić
    Olejek KHADI Stymulujący Wzrost Włosów 210ml Khadi (Bez substancji Limonene) jest naprawde dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wolę a za tą cenę kupić 3 sera na porost ,które są super :)

      Usuń
    2. A jakie to sera?;)

      Usuń
  7. Miałam tradycyjną Sesę, zastanawiam się nad tą wersją no ale sama nie wiem, następnym razem chyba skuszę się po prostu na tą o egzotycznym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak pachnie :)

      Usuń
    2. Mam wersję o zapachu egzotycznym - pachnie jak mydło, może z dodatkiem ziół :P Sądziłam, że jakieś owoce egzotyczne wyczuję, ale nic z tych rzeczy :P Nie drażni mnie ten zapach i nie utrzymuje się po myciu ;)

      Usuń
    3. Ja też myslałam , że będzie jak owoce tzn. jak soczki egzotyczne hehe :D

      Usuń
  8. Nie miałam ale któryś raz się już spotykam z dobrym zdaniem muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sesy nie miałam, ale moje włosy polubiły heenarę i wręcz pokochały vatikę. sesy jestem ciekawa, ale niestety cena mnie jak na razie odstrasza. pewnie fundnę go sobie kiedyś jako prezent lub nagrodę za coś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Heenara mnie strasznie kusi więc dopisuję ją do listy :)

      Usuń
  10. ja lubie zapach tradycyjnej sesy także ten bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam tylko tradycyjną i byłam zadowolona, była o wiele tańsza od tej, dlatego jeśli bym miała znowu zdecydować się na zakup, to nie wiem którą bym wybrała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś nie miałam tradycyjnej więc niestety nie doradzę :(

      Usuń
  12. Właśnie zużywam 2 buteleczkę tradycyjnej ;P mnie się tam zapach jej podoba ;D lubie sese ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę drogi ;( ja właśnie używam oleju Orientany, który podobno działa tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem po 1 użyciu tego olejku i ... mmmm :D Oby tak dalej :D Zapach ma zdecydowanie łagodniejszy od klasycznej Sesy! Cena jest faktycznie nieco szokująca, 10 zl więcej i prawie mamy Khadi stymulujący 210 ml, ale zużyciu buteleczki będę mogła stwierdzić, czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ale z drugiej strony fajnie działa :)

      Usuń
    2. Witaj, doradź mi proszę czy lepiej stosować Khadi czy też Sesę Plus. Interesuje mnie porost włosów bo stanęły w miejscu i chcę spróbować ale nie wiem który kupić. Proszę o pomoc i doradztwo. Pozdrawiam i z góry dziękuję Jolanta

      Usuń
  15. kusi mnie sesa, ale ja jeszcze nawet vatiki nie miałam ;) więc raczej od niej zacznę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sesa to moje "must have"-mam wersję klasyczną,miałam też egzotyczną.Chciałabym spróbować tej ,o której tak wspaniale piszesz:))Znowu mnie naciągasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy go nie miałam,trochę zniechęca mnie cena bo olejek kokosowy sprawdza mi się bardo dobrze nakładany na skórę głowy i do połowy długości.Ale jak się nadarzą się jakieś większe rabaty w sklepach to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam olej kokosowy i pozostaje on nadal moim ulubieńcem :)

      Usuń
  18. Ja mam Sesa podstawową wersję i jej zapach nie jest super. Mam ochotę stosować ten olejek bo przybywa mi siwych włosów.
    Muszę porównać skład z Sesa Plus i zobaczę jakie zioła dodali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zaś ciekawa wersji podstawowej :)

      Usuń
  19. Ja kupiłam na promocji ten zwykły olejek i jestem bardzo zadowolona, zapach tez mi sie podoba , olejek jest super, pewnie ten który opisujesz również wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś z pewnością wypróbuję wersji tradycyjnej :)

      Usuń
  20. Mam Vatike kokosową i lubię choć szału nie ma,nad tym olejkiem myślałam ale jakoś mam opory przed jego kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o olejki kokosowe chodzi to moim ulubionym jest ten tradycyjny :)

      Usuń
  21. Sesa kusi mnie od dawna, ale chcę najpierw wykończyć to co mam, choć pewnie trochę to potrwa :)
    Wypadaniem walczę czym innym, więc tym bardziej, na szczęście dla mojego portfela, na razie obejdzie się bez nowego zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym walczysz z wypadaniem ? :)

      Usuń
    2. Balsamem z enzymem z pijawek :) i standardowo skrzypopokrzywa i suplement diety (Maxivit), poza tym chyba wszystkie odżywki/maski mam przeciwwypadaniu :)

      Usuń
  22. Miałam Khadi stymulujący, podstawową wersję SESA i mam SESA plus..ta ostatnia ma zdecydowanie najłagodniejszy zapach i to jej wielki plus..

    Moim zdaniem działaniem plus jest bardzo zbliżona do khadi a zapach o niebo mniej upierdliwy więc jak dla mnie wybór oczywisty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, olejek marzenie ale cena to jest mega. ;/ Przydałby mi się na nawroty łupieżu podczas testowania nowych szamponów. Ostatnio po Naturii mnie tak wysypało, że nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. W ostateczności Salicylol na łupież. A Sesa zostanie marzeniem. ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tradycyjną Sesę, a zapach wg mnie jest piękny :-D ten też muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę kiedyś kupić zwykła sesę i w końcu przetestować na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój skalp by się z nim polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam zwykłą Sesę i byłam z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam go, ale kiedyś zakupię, bo od dawna mnie on pociąga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kokosową Vatike,ale jakoś za nim nie tęsknie.

    OdpowiedzUsuń
  30. hej, jak dlugo trzymasz olejek na skalpie? nie mam odwagi go na noc zostawic, slyszalam historie o wypadajacych wlosach itd, mam niskoporowate, proste wlosy i jeszcze nigdy nie stosowalam sesy na skalp. Kokos i rycynowy tak i jedynie kokos mi odpowiadal, aplikacja rycyny to dramat :P
    pozdrawiam serdecznie Maja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...