piątek, 9 sierpnia 2013

OSTATNIE STARCIE - CZYLI PORÓWNANIE MASEK Z SERII ''UZDRAWIAJĄCEJ''

Cześć Dziewczyny!
Ledwo co piszę. Wychodzi mi wczorajszy dzień na basenie , a mianowicie spalone plecy :( Sęk w tym , ze wcale nie miałam zamiaru się opalać , ale wyszło samoczynnie bo ciągle ''pływałam'' o ile tak to w ogóle można nazwać. Dziś mam dla Was porównanie i podsumowanie serii rosyjskich masek ''uzdrawiających'', które mozecie zdobyc tutaj .


Jak wiecie ta seria nie przypadła mi do gustu. Jednak podsumowanie serii masek Planeta Organica (klik) cieszyło się uznaniem wśród Was więc postanowiłam zrobić to również z tą serią jeśli ktoś będzie miał jakis dylemat to mam nadzieje , iż to porównanie ułatwi mu wybór , ale na wstępie mogę powiedzieć , że nie warto jesli wymagamy od masek trochę więcej niz ułatwienie rozczesywania , ale do rzeczy każda maska mogła uzyskać najwięcej po 3 punkty ujemne lub dodatnie. Poniżej zestawienie i ocena masek w tabelce :


 Jak widzicie dwie pierwsze na tle całej serii wypadły najlepiej. Kolejność w sumie nie jest przypadkowa. Od najlepszej do najgorszej :)

Która maska dla jakiego typu włosów ?
Jeśli koneicznie chcecie mieć jedną z tych masek to postaram się ''pomóc''.Jeśli potrzebujecie blasku to jako taki blask dadzą wam dwie pierwsze maski. Gdy zechcecie nieco wygładzić lub zmiękczyć włosy to również 2 pierwsze okażą się pomocne. Jeśli nie lubicie puszenia włosów , a wasze włosy mają d tego skłonnośc to odpuście sobie 2 ostatnie. Jeśli lubicie dociążenie to żadna z tych masek nie jest dla Was (ewentualnie pierwsza).Natomiast  jeśli macie włosy skłonne o przetłuszczania to będziecie zadwolone.

Podsumowanie : Jak dla mnie te maski nie są godne uwagi już nie chodzi mi o opakowanie czy tez skład , ale o minimalne działanie. Jeśli ktos szuka takiech lekkich masek to zdecydowanie poelcam Ruskie banie, a jesli lubicie dociążenie to polecam serię Planeta Organica , której porównanie możecie przeczytać w tym poście.
Miałyście te maski ?  Która waszym zdaniem jest z nich najlepsza ?

39 komentarzy:

  1. Właśnie kończą mi się obie maski, ale to chyba nie to czego szukam:) Bardzo lubię takie recenzje porównawcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusiła mnie cebulowa, ale wybiłaś mi to z głowy :D dziękuję :)

    powiesz mi czym robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonała mnie ta seria... Nastawiłam się za to na serię Domowe recepty, mam 3 maski i niedługo zacznę testowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam 3 maski z tej serii - są niesamowicie wydajne i lepsze od tych uzdrawiających :)

      Usuń
    2. No właśnie zamówiła, zachęcona Twoja recenzją, tą maskę regenerującą i dziś mam zamiar jej użyć, mam nadzieję, że spisze się tak dobrze, jak u Ciebie :)

      Usuń
    3. Daj znać jak się spisuje :)

      Usuń
  4. Wiele słyszałam o tych rosyjskich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kompletnie nie kuszą.
    Wolę maski, których efekty będą zauważalne na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie kusza mnie te maski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kuszą mnie, może kiedyś ewentualnie pierwsza :) Bardzo lubię Twoje porównania, są naprawdę pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli albo mięta albo cebula :):) hmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tych maskach. Dzięki tej recenzji wiem żeby zostać już przy sprawdzonych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnej.Ostatnio,szukając szamponu rokitnikowego,natknęłam się na balsam PO z oliwą-zaciekawił mnie.Kinguś,żebyś wiedziała jak bardzo zaraziłaś mnie mnie miłościa do alg-zwłaszcza spiruliny ,glinek,balsamów PO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Bo to oznacza , że lubimy podobne rzeczy i smiało mogę kupowac coś z Twojego polecenia- dobrze wiedziec :)

      Usuń
  11. Jedna posiada same minusy :/ Nie spisali się z tymi maskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie są takie super jak większosć tych które miałam :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam styczności z tymi maskami i teraz to nawet chyba się cieszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydawały się fajne,szkoda że okazały się być słabeuszami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak będę robiła zakupy kosmetyków rosyjskich to się skuszę na jedną może na moich włosach troszkę lepiej się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam tą pierwszą bo spośród nich jest najlepsza :)

      Usuń
  15. nie miałam, w łazience czekają 3 maski, ostatnioo skończyłam łopianową z agafi- jedna wielka masakra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio czytałam o łopianowej negatywną recenzję :D

      Usuń
  16. Jakie te maski są śliczne :-D muszę wypróbować tę pierwszą skoro jest tą naj :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zestawienie :) mnie te maski już po opakowaniach nie kusiły, więc dobrze, że nie są za dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po Twoich recenzjach jakoś nie mam na nie ochoty:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...