poniedziałek, 19 sierpnia 2013

MOJA TOALETKA

Cześć Dziewczyny !
Za oknem straszna pogoda (przynajmniej u mnie) więc siedzę w domu i wcinam pyszną milkę :).Kiedyś obiecałam Wam , że pokażę swoja toaletkę więc macie :) Na początku wspomnę , że jest to toaletka hemmnes z ikei. Tam kosztuje około 700zł. Ja na szczęście poszłam po rozum do głowy i poszukałam w internecie. Znalazłam tą samą na gumtree i zapłaciłam tylko 300zł ! za nową ! Więc okazja jak się patrzy i jesli myslicie nad toaletką to warto właśnie poszukać w ogłoszeniach - tam będzie o wiele taniej. Mi akurat sprzedał ją Pan , którego żonie nie spodobał się taki prezent- ot wybredna żona nawet nie odpakowała :) Ok ,ale do rzeczy :) Z góry przepraszam Was za zamazane lustro. Nie wiem jak ja to zrobiłam. 


Ogólnie toaletka ma szklany blat.Dwie małe szufladki i jedną dużą. Na lewej szufladce postawiłam sobie porcelanowy pojemniczek , w którym przechowuję waciki do demakijażu. Obok na blacie stoją sobie pędzle do makijażu i chyba jak dobrze widzę to zalotka , której nie używam..


Natomiast w małej szufladce kryją sie rzeczy , których najczęściej używam do pielęgnacji twarzy czyli filtr SPF30 z oriflame- tańszy następca Vichy, olejek makadamia , serum na przebarwienia i hydrolat oczarowy.


Po prawej stronie stoi sobie dwustronne/obrotowe lusterko. Kosztowało mnie 5 zł w sklepie ''wszystko po 5zł'' i jestem z niego mega zadowolona bo jedna strona przybliża , a druga oddala. Na górnej szufladce zawsze stoi zdjęcie mojej mamy.


W drugiej szufladce przechowuję najczęściej używana biżuterię. Reszta będzie ''powieszona'' na wieszaczku obok toaletki tylko czekam aż znajdą sie chętni do jego przywiercenia. Nie macie takich chętnych ? :)


A teraz przejdźmy do ostatniej już , ale najciekawszej szufladki :) Jest pojemna tylko szkoda , że nie wysuwa się do końca. Aby pokazać Wam co w niej mam musialam ją wyciagnąć. Dzieli się na trzy części :


Spójrzcie jaka różnica w pojemności :


W pierwszej części trzymam lakiery , odżywki do paznokci i prowizoryczną frezarkę z rossmanna :)


W drugiej części przechowuję to co mam do makijażu oczu czyli , fixer , baza , eyeliner , kredki do oczu , dwa tusze do rzęs , cienie do powiek , paletkę sleek au naturel i paletkę beauty factory, cienie do brwi.


W ostatniej części mam kolorówkę do ust i twarzy czyli 3 pomadki , 3 konturówki. Podkład , puder, róż i bronzer mineralny. Znalazł się też róż w płynie. Tej części oprócz szminek rzadko używam i jest tego najmniej. Nie wiem jakim cudem znalazły się tu tusze i kredki z drugiej części , ale pewnie je przełożyłam do tej bo akurat w tej miałam sporo wolnego miejsca.


Przy ostatnich zdjęciach padała mi bateria więc z góry przepraszam za koszmarną jakośc , ale tak wyszło :D


Z racji , że tego posta pisałam wczoraj na powyższym zdjęciu znalazł się strój kąpielowy bo korzystając z wczorajszej pięknej pogody wyskoczyłam nad wodę :) Szkoda , że dziś pogoda jest paskudna :(

135 komentarzy:

  1. wow!!! cudowna! też bym taką chciała, ale nie mam gdzie postawić :(
    Przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie miałam miejsca dlatego stała 2 tygodnie zapakowana co tez mnie zmotywowało do powiększenia pokoju :)

      Usuń
  2. piękna, wręcz idealna i w takiej cenie to już w ogóle powala! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą ceną to mi się trafiło :) w regularnej byłoby mi szkoda :)

      Usuń
  3. Piękna! Chcę! I miejsce w pokoju mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała, zrobiłaś mi chęć na taką ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że ja dopóki nie zobaczyłam jej u kogoś na YT to nie chciałam miec toaletki :D

      Usuń
  5. masz wspaniałą toaletkę , jak z moich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taka! Dziwna ta żona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku zrozumiałam , że marzy Ci sie taka żona haha
      no dziwna. Albo ją tak rozpiescił albo stwierdziła , że to zbedny wydatek :)

      Usuń
  7. Bardzo piękna, stylowa i w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, toaletki są urocze, szkoda że nie miałabym na nią miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie miałam dlatego poszerzyłam pokój ;d

      Usuń
  9. ale cudowna,też taką chcę *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! :) Gdybym tylko miała miejsce w pokoju... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam :d zamówiłam , toaleta poczekała i w końcu się zmotywowałam o poszerzenia pokoju :)

      Usuń
  11. Kochana, w Ikei kosztuje 700 :) wiem, bo na nią nieprzytomnie choruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - dziękuję :) Kiedy ja zamawiałam to na all była za 900 więc pewnie ''stare przyzwyczajenie''. Powiem Ci , że obejrzałam sporo toaletek i ta z tego zakresu cenowego jest najbardziej pojemna więc polecam. Aaaa i jak juz się przekonam to polecam wpisac w google ''sprzedam toaletkę ikea hemnes'' wyswietlą Ci się o połowę tańsze oferty niz w ikei :)

      Usuń
  12. jak się u Cb sprawuje paleta cieni do powiek z BF??? bo ostatnio zastanawiałam się czy kliknąć na allegro, ale nie znam firmy więc się wstrzymałam... Piękna ta toaletka, super, że taka okazja Ci się trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Porządeczek jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa tylko do zdjęcia :D Akurat skorzystałam z okazji , ze robiłam w niej porządki :)

      Usuń
  14. zazdraszczam ....jest zniewalająco piękna

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa zazdrość!!!!!!!!! Marzę o takiej! :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna! marze o takiej;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przecudna! Marzę o takiej od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała, marzy mi się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna ta toaletka, przydałoby się tylko więcej szufladek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , ze ta jako jedna miała tą dodatkową duzą szufladę pod blatem. Reszta miała tylko po 2 te małe szufladki :)

      Usuń
  20. Śliczna sama bym taką chciała i lusterko jest przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwne , że udało mi się je kupic w sklepie ''wszystko po 5zł'' :)

      Usuń
  21. Jest cudowna ,ale dorwałaś okazję :).Ja też zamierzałam kupić toaletkę ,ale w końcu skończyło się na tym,że będę miała toaletkę po mojej prababci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ! marzyłam o ''antycznej'' toaletce, ale takowe na allegro były strasznie drogie ;/

      Usuń
  22. cudowna! i cena bardzo okazyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie z tą ceną to mi się udało :)

      Usuń
  23. jak ja bym chciała mieć taką toaletkę :) szkoda, ze nie mam miejsca :( cudowna jest i taka kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam tak : kupiłam toaletkę więc musialam powiększyć pokój :)

      Usuń
  24. aaaa też chcę taką też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda fantastycznie! uwielbiam białe meble! zazdrość zazdrość!:)))
    podoba mi się kontrastujące czarne stojące lusterko- klasa! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również kocham białe meble i planuję własnie w takie wyposazyc ten pokój :)

      Usuń
    2. to by Wam się spodobał mój pokój, wszystko mam białe oprócz podłogi i biurka - te są szare :)

      Usuń
    3. zawsze o takim marzyłam :) osobiście przemalowałam u siebie meble i ściany na biało, dostałam śliczne białe łóżko i teraz mi do pełni szczęścia własnie tej toaletki brak :D kiedyś pokaże na zdjęciach swój pokój :)

      Usuń
  26. Ale super! Jest naprawdę piękna, marzę o takiej toaletce, ale nie zmieściłaby się w moim pokoju na stancji:/

    OdpowiedzUsuń
  27. chciałabym taką miec, niestety nie mam na nią miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  28. ahhh rozmarzyłam się! cudowna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna toaletka, a ile w niej skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo, cudowna! Toaletka, taka właśnie, to jedno z moich największych marzeń :) Chociaż kosmetyki do makijażu zmieściłabym w jednej małej szufladce :D Za to reszta byłaby pełna akcesoriów i spinek, które póki co mieszkają w pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna toaletka i jaka organizacja. A u mnie wszystko wszędzie.;d

    OdpowiedzUsuń
  32. piekna,ja swoja kupilam na ebay za pol ceny co w argos
    takze warto szukac promocji ;]
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  33. A mi się podoba kolor ścian, odpręża

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna! Współczuję Panu takiej żony a tobie gratuluję zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ją tak rozpiescił albo uznała to za zbędny wydatek :)

      Usuń
  35. Wspaniała toaletka :) Zazdroszczę porządku w kosmetykach :D Ja swoją toaletkę zrobiłam ze zwykłego biurka: przemalowałam je na biało i zawiesiłam nad nim lustro ;) w przyszłości mam zamiar jednak kupić sobie podobną do Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę takiej toaletki, musiałabym przemeblować mieszkanie, żeby taką postawić. A marzy mi się ona od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie nie ma takiego porządku ;)
    bardzo ładna toaletka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale się ładnie urządziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. super mebel :) ja niestety nie mam na takie cudeńko miejsca ale kiedyś kto wie kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. toaletka piękna,moje marzenie . A to lustro .. brak słów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. mój TŻ byłby z całą pewnością chętny do przywiercenia czegokolwiek. :) dwa miesiące temu przeprowadziłam się do nowego mieszkania i ciągle trzeba coś zrobić, także TŻ to już niemalże z wiertarką w ręku śpi. xD
    a toaletka śliczna, sama się nad nią zastanawiałam, bo mam łóżko, witrynę i sekretarzyk z tej serii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna jest ta toaletka i wbrew pozorom całkiem pojemna :) Tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna ta toaletka ;-) Przydałaby mi się taka, pomyślę o niej jak będę robić remont ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowicie urocza! Też muszę sobie w końcu jakąś ogarnąć ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Toaletka jest śliczna i udało Ci się trafić na super okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję organizacji ;) U mnie wszystko leży na wierzchu porozrzucane

    OdpowiedzUsuń
  47. Marzę o toaletce, ale nie mam gdzie jej postawić ;/ ,ale kiedyś na pewno zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Super toaletka, też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna toaletka i ładnie, a zarazem praktycznie ją zagospodarowałaś:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow cudowna toaletka, też chce taką

    OdpowiedzUsuń
  51. co za kobieta...jakby dostała od swojego faceta toaletkę to bym chyba oszalała z radości!:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale Ty masz porządek w tych szufladkach :O Ja moje mam tak wypchane, że ledwo się trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Marzę o takiej! Wszystko w jednym miejscu achhh :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Wolę toaletki, które mają dodatkowo 2 ruchome skrzydła z lustrami. Bardzo się przydają, żeby sprawdzić, jak włosy wyglądają z tyłu. Niestety widuję takie tylko stare, w domach rodziny i znajomych. Ani w sklepie, ani w internecie spotkać takich nie umiem :)
    I faktycznie, świetny kolor ścian.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna ta toaletka, marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja właśnie planuję zakup toaletki (po przeprowadzce w przyszłym miesiącu wreszcie będę miała na nią miejsce) i oglądałam dokładnie tą samą w Ikei. Nie jest tania, więc też rozejrzę się najpierw za czymś używanym, ale jeśli nie znajdę nic tańszego, to kupię właśnie tą. Fajnie, że jest pojemna, podoba mi się też to staroświeckie lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna ta toaletka:) jaką masz paletkę z Beauties Factory? też mam ich paletkę, według mnie jest bardzo dobra;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja wciąż szukam mojej wymarzonej:D Świetnie się zorganizowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna ta toaletka, elegancka i klasyczna :-))

    OdpowiedzUsuń
  60. marzę o takiej! kiedyś będzie moja <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna toaletka ;) Marzę o takiej! Wszystko masz bardzo ładnie uporządkowane ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękna! Ale Ci się udało wychaczyć świetną ofertę!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale cudowna toaletka! i jaki porządek :D
    Ja jedynie mam takie lusterko :D zawsze coś :)

    OdpowiedzUsuń
  64. we własnym mieszkaniu na pewno sprawię sobie takie cudo: )

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładna toaletka, jak i porządek który na niej i w niej panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale masz czaderską toaletkę!!! :-) Chyba każda kobieta marzy o takiej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. O jejku teraz mi się taka marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Za kilkanascie dni jade po taka :-) Nie wiem tylko jakie krzeslo wybrac...

    Jesli chcecie byc ze mna na biezaco zapraszam na: sopose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej :) Powiesz mi ile ma centymetrów przegródka w szufladzie w toaletce ?
    Z góry dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaka śliczna toaletka! Szkoda, że nie mam miejsca w pokoju na coś takiego :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...