niedziela, 11 sierpnia 2013

JAK ZDOBYĆ ''POPULARNOŚĆ'' NA BLOGU I SOBIE NIE ZASZKODZIĆ CZYLI PORADY DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Cześć Dziewczyny !
Pochmurne dni zmuszają mnie do refleksji i zaczynam marudzić więc pomyślałam ''wykorzystam wenę'' i coś tu naskrobię. Często piszecie do mnie ''Jak zdobyć czytelników'' , prosicie o porady , a tak naprawdę nie ma jakiegoś złotego środka na zdobycie popularności. Chętnie jednak doradzę czego nie robić by sobie nie zaszkodzić i co robić by sobie pomóc :)

1.NIE OPIERAJ SIĘ NA SAMYCH RECENZJACH- na początku sama pisałam ciagle recenzje aż w końcu powiedziałam ''stop'' bo przeciez od tego jest głównie wizaż więc juz nie recenzuję wszystkiego co znajduje się w mojej kosmetycznej szafce.Powiedziałam ''stop'' , gdy zaczęlam czytać bloga pewnej dziewczyny , która na początku dobrze zaczynała , z chęcią czytałam jej wpisy , ale gdy zaczęła pisać każdego dnia recenzje ze wpsółprac to po prostu zrezygnowałam bo nie były one rzetelne , a szkoda bo zapowiadało się super. Oczywiście są blogerki , które piszą tylko recenzje i mam kilka , które pozostawiłam w swoich kręgach bo bardzo sobie cenię ich opinie bo są wiarygodne ,a to się liczy. Więc jeśli chcesz mieć takiego bloga to bądź wiarygodna :)

2.NIE NASTAWIAJ BLOGA GŁÓWNIE NA WSPÓŁPRACE- to w sumie  tyczy się powyższego punktu. Współprace sa bardzo przyjemne. Nie ma co się oszukiwać więc dlaczego nie mamy z tego korzystać ? Przecież poświęcamy swój czas na prowadzenie bloga więc to jest taka nasza nagroda. Mówcie co chcecie , ale to się nam nalezy i jest swoją drogą przyjemne. Jednak nie warto rzucać się na kosmetyk za 5 zł - nasz dawca ma wtedy praktycznie darmową reklamę , doceniajmy siebie i swoją pracę :) Nie ma co kusic się na kosmetyki niepotrzebne jak np. krem 50+ gdy mamy 20 lat czy też krem na wypryski , gdy nie mamy z tym problemu. Nie ma tez co się pakować w 100 współrac na raz bo po co nam sterta kosmetyków , które musimy testowac jednoczesnie by zrobic szczera recenzje i jeszcze wszystkie opublikować na czas- swoją drogą to prowadzi nas do punktu pierwszego :D

3.NIE SPAMUJ KOMENTARZAMI TYPU :''świetny wpis , obserwuję i zapraszam do siebie www.jsdhailhfdjoas.blogspot.com.pl''. Wiem , że na początku może się wydawać , ze bez tego nie zdobędziemy obserwatorów , ale tak naprawdę efekt jest odwrotny do zamierzonego. Kiedy widzę taki komentarz to nawet nie czytam go do końca i po prostu ignoruję..myślę , ze taki tok myslenia ma większość z was :)

4.CIEKAWE WPISY Na początku zazwyczaj piszemy o czymś o czym piszą inni. Warto od czasu do czasu skrobnąć coś nowego , a może nawet niepowtarzalnego- to przyciąga..

2.BĄDŹ WIARYGODNA/Y Mam głównie na uwadze recenzje. Czytelnicy widząc , iż produkt pochodzi ze współpracy juz odejmują Ci trochę wiarygodności , a co dopiero gdy zaczniesz wychwalac kosmetyk pod niebiosa i polecać sklep. Wiem z własnego doswiadczenia , że zdarzają się kosmetyki , które są hitami i takie tez otrzymuje w ramach wsółpracy , ale i zdarzają się takie , które sa kompletnymi bublami jak np. seria masek o których pisałam ostatnio. Kiedy mi się coś podoba to wychwalam , a kiedy mnie coś zawiedzie to nie patrzę czy mojemu , że tak powiem ''dawcy'' się to nie spodoba tylko po prostu wyrażam swoje negatywne zdanie na ten temat.

3.KOMENTUJ, ale nie zapraszaj nachalnie - Co mam na myśli ? Przeczytaj uwaznie post i wysil się odrobinę w komentarzu - ukaż swoje zdanie na ten temat , zacznij rozmowę z blogerką/blogerem , wstrząśnij dyskusję. To z pewnością zachęci autora wpisu do odwiedzin Twojego bloga i być może obserwowania.

4.WYGLĄD BLOGA - na początku sama miałam niezachwycający wygląd bloga. Myślałam , ze to nie ma znaczenia. Myślalam , że liczy sie to o czym piszę , ale w końcu gdy zaczęłam czytać inne blogi zrozumiałam , że wygląd ma znaczenie. Nie chodzi mi o wygląd strony prosto od grafika , ale o to by blog był czytelny.Wtedy az inaczej się czyta posty. Nie lubię , gdy czytam wpis , a w tym czasie rozprasza mnie milion niespójnych elementów na stronie

5.ZDJĘCIA -  Nie oszukujmy się , jestesmy wzrokowcami i takjak milo widziec przejrzysty wygląd bloga tak miło jest zobaczćładne zdjęcia. Nie chodzi mi by każda blogerka miała jakiś wypasiony aparat , ale warto postarać się o ładne zdjęcia bo to przykuwa uwagę. Takie zdjęcia mozna zrobić nawet zwyłą cyfrówką. Wystarczy dobre światło , sceneria i program do obróbki.

6.KRÓTKO I NA TEMAT : Lubię czytać wpisy , które są napisane w imię zasady ''krótko i na temat''. Kiedy widzę niekończący się wpis to po prostu odechciewa mi się czytania. Krótsze teksty lepiej się czyta. Opis producenta można zastąpić np. linkiem do strony gdzie takowy się znajduje- i już trochę tekstu mniej:)

7.DOPINGUJ SIĘ: To nie jest klucz do zdobycia fanów , ale coś co moze cię do tego motywować. Zapisuj co miesiąc liczbę obserwatorów i podliczaj ile ich przybyło danego miesiąca. To działa ! tzn. motywuje ! 

Do dziś śmieję się ze swoich błędów na początku prowadzenia bloga. Moje zaproszenia (haha) , bałagan na blogu , zdjęcia widmo i masa recenzji oraz początkowy szał na współprace. Cieszę się , że zmieniłam podejście do tego , a wraz z tym osiągnęłam swój mały sukces.Nigdy bym nie pomyslała , że w ciągu roku zdobędę ponad 1000 czytelników  :) Mam nadzieję , że zmusiłam początkujących do myslenia i znajdą na to swój sposób , a może i skorzystają z moich rad :)

A jakie były wasze początki w blogosferze ? Może tez miałyście takie momenty , z których śmiejecie się do dziś ? Macie jakiś złoty środek na popularnosć ? :)

225 komentarzy:

  1. wszystko się zgadza, super napisane! ja z kolei lubię jak jest dużo tekstu, no ale wiadomo w granicach zdrowego rozsądku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , ale jak widzę tekst , który się nie może się skończyć to rezygnuję :D

      Usuń
  2. ostatnio ucichło jakby w temacie spamów, raz na jakiś czas zdarzy mi się komentarz: fajnie u Ciebie, zapraszam
    ale wtedy dostaję na nowo wypieków
    zawsze staram się przeczytać, odpisać, odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zaś zaczał się zagraniczny mega spam po prostu masakra.. jest tego tyle , że zaPchało mi SPAM :d

      Usuń
    2. najlepiej byłoby wyłączyć opcję dla Anonimów
      ale wtedy skrzywdzeni będą pozostali
      i tak się koło niestety zamyka

      Usuń
  3. Uff, ja mam problem z ograniczeniem tekstu. Wydaje mi się, że piszę zbyt długie recenzje i czasami boję się, czy nie przynudzam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero początkuję i jedyny błąd, jaki u siebie widzę, to niestety "tylko" słabe zdjęcia. Ale same Twoje porady są przydatne i mam nadzieje, że komentujące pytające: "Obserwujemy?" Przeczytają chociaż kawałek tego wpisu i coś zrozumieją.
    A z tymi współpracami to podpisuję się rękami i kolanami xD ostatnio mam chyba pecha i co wejdę na jakiegoś bloga to po 50 linków odsyłających do firm typu Eveline, czy sklepów internetowych. I jeszcze to ciągle się przemieszcza, miga, przyciąga uwagę i aż oczy mnie bolą. To naprawdę denerwujące jest. I oczywiście czytający ma wybór, może nie wchodzić. Ale właśnie szkoda, bo autorka bloga zazwyczja nie zdaje sobie sprawy z tego.

    I mimo wszystko- ja recenzować lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię recenzować , ale lubię tez napisać coś innego :D Co do zdjęć to jak zaczynałam to moje wołały o pomstę hehe , ale z czasem nauczyłam sie dobierać światło , przerabiac, a w końcu kupiłam nowy aparat , ale nie ze względu na bloga tylko na to , że tamten mi się zepsuł :(

      Usuń
  5. Prowadząc bloga staram się dążyc do doskonałości :) Mam juz tyle planów jeśli chodzi o zmiany które przyczynią się mam nadzieje do lepszego odbioru mojego miejsca w sieci. Wychodzę z założenia iż lepiej mieć mniejszą ilość obserwatorów czy mniejszą popularność niż ogromną ale składającą się z nieco przypadkowych osób, które nie do końca interesują się tematyką jaką się prowadzi. Oczywiście fajnie było by mieć pokaźną listę osób odwiedzających ale to przyjdzie z czasem. trzeba sobie na to zapracować! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Lepiej mieć mniej niż więcej tych przypadkowych :)

      Usuń
  6. Dawno nie miałam komentarza z prośbą o obserwację :) Uf!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś wydawało mi się że prowadzenie bloga jest proste i tu mała niespodzianka - niekoniecznie. Wymaga to czasu i sumienności bo co to za blog, na którym nowy wpis pojawia się co miesiąc? wszystko wymaga wprawy moim zdaniem, uczymy się na błędach i fajnie jest korzystać z rad "starszych" koleżanek ;) w końcu chodzi tu o tworzenie "2 świata" gdzie ma być przyjemnie i można się zrelaksować a nie ciągle prowadzić wyścig szczurów jak często bywa na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dla mnie blog jest miejscem na relax. Jest oderwaniem od zwykłej rzeczywistości :)

      Usuń
  8. heh, miło jak ktoś obserwuje i komentuje ale ja w sumie tego nie potrzebuje jakoś bardzo, mój blog to taki jakby mój dziennik-motywator do tych włosów po tyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie blog motywuje po prostu do dbania o włosy :)

      Usuń
  9. Bardzo dobry post.
    Ciężko jest zaczynać pisanie bloga. Walczy się z ,,podbiciem go'' trochę wyżej i można popaść w nachalność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz śmieję się ze swoich pierwszych postów, okazało się, że prowadzenie bloga nie jest takie łatwe jak mi się zdawało. Moim błędem jest to, że lubię się czasem rozpisać i posty wychodzą mi długie - chyba pora nad tym popracować. Z drugiej strony sama z przyjemnością czytam dłuższy post, jeśli jest na interesujący mnie temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te dłuzsze , ale tylko gdy temat jest interesujący. Recenzje wolę ''krótko i na temat'' :)

      Usuń
  11. Mnie właśnie najbardziej irytują komentarze typu: "Świetny blog. Zapraszam do mnie...". Czasem się skuszę i wejdę, ale zazwyczaj ignoruję. Z mojego minimalnego doświadczenia wiem, że jednak nie warto zaglądać do osób, które komentują w taki sposób. Przeważnie spotykam się później z rażącym lub odstraszającym wyglądem. Preferuję 'delikatną' reklamę, ale nie spamowanie dodając linka do swojego bloga w każdym komentarzu, gdzie takowych jest przypuśćmy 10. Mimo, że ja także dopiero zaczynam blogowanie (w styczniu założyłam bloga) już teraz mogę się śmiać i załamywać jednocześnie, z tego, co pisałam na początku.
    Staram się teraz urozmaicać moją stronę pisząc posty na przeróżne tematy, by nie było takiej sytuacji jaką opisywałaś w pierwszym punkcie.
    Pozdrawiam i jeśli ktoś chce oczywiście serdecznie zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post.
    Ja sama jestem początkująca i popełniam masę błędów ale człowiek uczy się na błedach i mam nadzieje ,że i kiedyś mi uda się prowadzić prawidłowo blog.
    A co do współprac to faktycznie widziałam na blogach recenzje kremów bo zużyciu 2-3 małych próbek i uważam ,że jest to nie fair w stosunku do czytelników bo przecież inni właśnie tym kierują się przy kupnie kosmetyków,opinią innych ja też się nią kieruje dlatego recenzje powinny być rzetelne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedy widzę takowe to od razu ''wychodzę'' :)

      Usuń
  13. Bardzo pomocne uwagi,muszę się im bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, większość blogów na samym początku nie ma ciekawego wyglądu, ale zwykle każda sama po czasie dochodzi do wniosku, że czas to poukładać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak to jest ,że na początku wiele z nas popełniało błędy i dopiero po czasie wypracowałyśmy sobie swój własny styl. Czasami warto przysiąść i napisać coś zupełnie innego, poruszyć temat, którym można przyciągnąć czytelników. Recenzje recenzjami, ale nie można też z góry zakładać, że ktoś kto ma produkt ze współpracy jest niewiarygodny. Może czasem bywamy naiwni, ale to przez nasze recenzje na blogach co raz więcej osób kupuje dany produkt a nie inny :) A mi jeżeli coś nie pasuje no to trudno ale opisuję to na blogu, po co wciskać komuś nieprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ale zazwyczaj czytelnicy tak zakładają i odejmuja te 20% (przypuscmy) wiarygodności :)

      Usuń
    2. No wiadomo, nikomu do końca nie dogodzimy ;)

      Usuń
  16. Bardzo dobrze napisane :) Jeśli chodzi o zapraszanie na swojego bloga to zaczynając faktycznie tak robiłam, teraz też czasami wstawię link np do konkretnego wpisu ;)I faktycznie łyso mi z tego powodu :P Nie mam dużo czytelników, ale niesamowicie cieszę się z tych których już mam :) Miło wiedzieć, że ktoś Cię czyta i zagląda do Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim prowadzenie bloga ma sprawiać nam przyjemność:)
    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Złotego środka raczej nie ma - albo coś się innym podoba, albo nie. Ale każdy kto ma swoje własne zdanie, oryginalnośc i jest autentyczny znajdzie swoich zwolenników.
    Twój blog jest świetny, często zaglądam i dowiaduję się bardzo wartościowych rzeczy o pielęgnacji zwłaszcza włosów :)
    A jeszcze co do początkujących - komu nie zabraknie zapału na początku, braku ruchu na blogu który może się dłużyc i dłużyc ten powinien się uczyc na swoich własnych błędach bo to najlepsza uważam metoda - samemu na coś wpaśc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma :) Jednak lepiej uczyć się na cudzych błędach niż swoich ;D

      Usuń
  19. Mas rajcie.Chociaż ja piszę przeważnie recenzje na blogu,ale próbuję się powoli rozwijać.Nigdy bym nie napisała pochlebnej recenzji kosmetyku który mi się nie spodobał.Czasami pisanie postu zajmuje mi dość sporo czasu a ktoś napiszę coś nie na temat,albo zada pytanie na którą odpowiedz znajdzie w recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to tez lubię Twojego bloga. Chętnie tam zaglądam i czytam recenzje bo wiem , ze jestes wiarygodna. No właśnie takie cos jest mega wkurzające.. dosłownie jakby ktoś napisał ''mam Cie w dupie''

      Usuń
    2. Również popieram. Ewentualnie: piszesz ze maska prostuje wlosy, a ktoś 'TEŻ nie lubię, kiedy kosmetyk skręca wlosy...'

      Usuń
  20. Dobrze napisane. Ja przez ponad rok prowadzenia bloga sporo się nauczyłam, ale ciągle uczę się czegoś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatne :).


    Pozdrawiam,
    Marswi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomocne wskazówki. Ciesze się, że ludzie dzielą się swoim doświadczeniem, bo to bardzo pomaga "wystartować" i unikać błędów osobom początkującym takim jak ja. Wprawdzie tematyka u mnie jest inna, ale już widzę jakie zmiany powinnam wprowadzić :)
    Dzięki za posta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Twoim blogu widać kreatywność, pasje i motywację w dbaniu o swoje włosy.
    Ja założyłam bloga bo chciałam zająć się czymś kreatywnym, a nie dostawać masę kosmetyków do testowania. Mam wrażenie, że bardzo dużo blogów skupionych jest wyłącznie na chęci posiadania nowych kosmetyków od sponsorów.
    Razi mnie tekst na blogach typu: " Dodaj mnie do obserwowanych, odwdzięczę się tym samym", dla mnie to kółko wzajemnej adoracji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja założyłam bloga by byc wytrwała w pielęgnacji włosów i to działa :D

      Usuń
  24. Mój blog ma prawie rok. Nie mam miliona obserwatorów, ale cieszę się z tych kilku osób, które zawsze czytają moje posty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem bardzo niezdyscyplinowana w pisaniu bloga i myślę, że to ma znaczny wpływ na moich jedynie 29 obserwatorów :) Ale i tak cieszę się, że to robię i nigdy nie spamuję bo mnie samą doprowadza to do szału...

    OdpowiedzUsuń
  26. "świetny wpis" ;D , a tak poważnie to dobrze, że poruszasz kwestię nachalnych i "pustych" komentarzy...działają na mnie jak płachta na byka, bywają tak nachalne osoby, że potrafią po kilka razy komentować identycznie na zasadzie "kopiuj- wklej" i tak spamują, ze zapominają, ze już na danym blogu były i tak w kółko- zaczęłam usuwać takowe. Napiszę ,że produkt "x" jest do bani i leci komentarz "to dobrze, że Ci służy, też chciałabym mieć takie cudeńko"- o zgrozo ;)

    Co do pisania dluuugich tekstów, to sama tak piszę...i raczej mi to nie przejdzie, starałam się, ale nic z tego-taki mój urok ;) podkreślam kolorkiem podpunkty, aby chciaż w ten sposób ułatwić czytanie moich wywodów, co nie interesuje można pominąć...sama widzisz ile już napisałam- taki ze mnie typ ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D A co do długich tekstów to przynajmniej podkreslasz to co ważne i łatwiej sie odnalezc :)

      Usuń
  27. Nie lubię postów typu "zapraszam do mnie". Sama jak zaczynałam to nie pisałam takiego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  28. post wręcz idealny, mam nadzieję że osoby od : Obserwujemy??- wezmą go sobie do serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. haha ja nigdy nie czytam w recenzjach fragmentu "obietnice producenta" omijam to i czytam resztę ;D Sama też nie przepisuję obietnic bo po co? ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tymi komentarzami to racja... sama dopiero zaczęłam bloga i się gubię. :( Mam nadzieję, że uda mi się "rozkręcić". :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bloga założyłam z myślą o sobie i nadal tak mam. Nie spodziewałam się, że zyskam tylu obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mam bloga założyłam aby się poużalać nad sobą, a teraz jest do obserwacji ;p

      Usuń
    2. Ja załozyłam by nie przestać dbac o wlosy :)

      Usuń
  32. Fajne rady ja się zastosuje ;p ogólnie mam problem z wyborem kolorów na bloga, chce mieć coś ciemnego ale może jest za przytlaczajaco.. sama nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np. nie lubię ''ciemnych blogów'' , ale to rzecz gustu :)

      Usuń
  33. Ja w sumie stosowalam kremy dla osob starszych ale dobrane do swojej cery i po przeanalizowaniu skladu ;). Czasami w skladzie znajdzie sie jakies zielsko o ktorym producent pisze epopeje na opakowaniu i zaleca go do cery dojrzalej :D.
    Hmm moje poczatki...pamietam, ze zdjecia byly zle odwrocone, malo wyrazne itd :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zły przykład z tymi kremami dałam , ale wiesz o co mi chodziło :D Ja w zasadzie nie patrzę na oznaczenie wiekowe , a na skład :)

      Usuń
  34. Ja niestety mam beznadziejne zdjęcia, bo nie mam innej możliwości : (
    A i nad wyglądem bloga powinnam jakoś popracować..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam za problem z wyglądem bloga,wciąż mam ochotę coś zmienić,coś mi nie pasuje,coś bym zmieniła;)
    Co do współprac to nigdy jeszcze takich nie zawierałam:)
    Mam bardzo mało obserwujących,ale jakoś o to nie zabiegam:)
    Dla mnie nie liczy się liczba. Wolę mieć kilku "oddanych" czytelników niż tylko nabitą liczbę:) Chociaż wiadomo- duża liczba obserwatorów cieszy. Ktoś ogląda,komentuje i docenia Twoją pracę,ale na siłę ich nie szukam- ktoś będzie chciał to sam zacznie obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej mniej wiernych niż więcej przypadkowych :)

      Usuń
  36. też nauczyłam się na błędach, chyba tak ma każdy
    z biegiem czasu dopiero to zauważamy

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja prawie w ogóle nie komentuję blogów, po prostu czytam komentarzę i jak widzę, że nie ma tego, co ja myślę, to dopiero wtedy piszę. Nienawidzę powtarzania się :P
    A co do tego wszystkiego, to się zgadzam. Początkującą blogerką nie jestem, bo odkąd pamiętam, to zawsze prowadziłam jakiegoś bloga, to z ffem, albo z własnym opowiadaniem i dopiero teraz przeniosłam się z myloga na blogspota i nie żałuję :) Fajne czasy dzieciństwa, fajne :)

    W sumie najbardziej lubię wchodzić na blogi początkujących. Może dlatego, że sama tak się czuję :) No i jest motywacja dla dziewczyn, żeby dalej pisać. A kto tego nie chce? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w recenzjach nie lubię jak ktoś się rozwodzi długo nad opakowaniem, estetyką i podobnymi pierdołami. Na zdjęciu przecież widać czy kosmetyk jest ładnie zapakowany czy nie i każdy jest w stanie to sam ocenić. Bardziej interesuje mnie opis jego działania, któremu czasem autor nie poświęca wiele miejsca. W Twoich recenzjach cenię szczerość i dobry opis działania danego produktu, dlatego jestem stałym obserwatorem. W prawdzie od niedawna, bo włosomania to dla mnie ciągle nowość :)
    Nie zamierzam w najbliższej przyszłości zakładać bloga (chociaż kto wie czy kiedyś nie zmienię zdania :D ) ale uważam, że Twoje rady są naprawdę przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wolę opis działania :) Tez często się spotykam z tym , że opis producenta jest dłuższy niż sama recenzja :)
      Dziękuję :) i zachęcam do założenia własnego bloga , który będzie Cię motywował do dalszej pielęgnacji :)

      Usuń
  40. bardzo przydatny wpis, ja mam juz trochę postów za sobą ale czuję się jeszcze bardzo początkująca, więc wezmę sobie do serca Twoje rady!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak widzę linki do blogów i tekst: "obserwujemy?", to mój poziom irytacji zaczyna niepokojąco wzrastać. W życiu stosuję zasadę, że nie wchodzę na strony, które są nachalnie promowane.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ciekawy i pomocny wpis, jako początkująca już widzę ile błędów popełniam, pozwolę sobie zrobić ściągawkę i się poprawić dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. mam nadzieję,że wiele początkujących tu wpadnie, przestaną spamować:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Początki są najtrudniejsze, najważniejsze to uczyć się na błędach. Swoich i obcych ;-).

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj. Pierwszy raz trafiłam na tego bloga (pisze to już drugi raz, bo coś mi skasowało kawałek komentarza, który tworzyłam przed chwilą) i od razu taki post! Znak z niebios? Sama kilka dni temu założyłam bloga własnie na bloggerze, bo kosmetyki to moja pasja od wielu lat. Poza tym zdrowy styl życia i eko, które i w Polsce powoli staje się ogólnym trendem, ale nadal wiele osób nie wie jak z takimi kosmetykami się obejść, z czym je zjeść oraz jak omijać buble, które w nazwie mają eko, a w składzie samą chemię.Oczywiście sama mam kilka nie eko kosmetyków (zwłaszcza do makijażu, ale to przez zwoje przywiązanie do Sephory, która swoją drogą się zmienia cały czas, mam nadzieję, że kiedyś usunie wszelkie dodatki i obniży ceny ;D). Teraz zrozumiałam jak wiele czasu pochłania napisanie posta, wybranie odpowiedniego zdjęcia (póki co nie bawię się w obróbki, obraziłam się na PhotoShopa po tym jak zrobiłam format laptopa) i powiem szczerze, że sama lubię dużo treści, bo wtedy widzę, że ktoś naprawdę wkłada w to kawał serca i pracy (nie ujmując oczywiście osobom, które piszą krótko i zwięźle) - jak widzisz ja jestem typem gaduły. ;) W zasadzie już sama nie pamiętam co miałam na początku napisać... Skleroza atakuje coraz młodsze osoby. Tak czy owak bardzo ładny blog- mi w moim ciągle brakuje albo koloru, albo jest "napstrzone" i każdy jest ładniejszy ;P

    Pozdrawiam i jeśli miałabyś ochotę doradzić osobiście zapraszam na www.dziewczynkabezzapalek.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i wytrwałości :) Bardzo ciekawa tematyka- z chęcią do Ciebie zerknę :)

      Usuń
  46. I nawet pod takim postem masz zaproszenia :D
    Bardzo cenny post,na szczęście ja po dwóch latach prowadzenia swojego (jejku jak to zleciało) już to wszystko wiem :) Mimo że mam bloga dwa lata,daleko mu do popularności większości z Was,ale i tak to co mam,przerosło moje oczekiwania,myślałam że będą mnie obserwować najbliższe netowe koleżanki z grzeczności,a tu po troszku przybywało osób,wejść,dzieki temu wiem że jest dla kogo pisać recenzje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem kiedy to zleciało. W sumie u mnie to rok , ale zawsze coś :)

      Usuń
  47. Bardzo przydatny wpis, planuję zmiany na moim blogu,ale nie wiem od czego zacząć.. Niestety bloga prowadzę na wordpress-ie,więc mam trudniej niż większość z Was, co również oznacza,że trudniej mnie znaleźć.. Ale wydaje mi się,że chyba najgorzej ze mną i z moim blogiem nie jest.
    Co do zdjęć to faktycznie, mam zwykłą cyfrówkę,dużo czasu zajmuje mi zrobienie ładnych zdjęć,ale warto się postarać!
    Pozdrawiam, Karina

    OdpowiedzUsuń
  48. myślę, że każdy musi się przejechać, żeby potem popatrzeć na siebie z pewną doża krytyki. Ciężko jest rozkręcić bloga od zera, ale jeśli jest pomysł i jest zaangażowanie to wszystko przyjdzie z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z każdym punktem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Trafnie to ujęłaś :) Też się śmieję, gdy przypomnę sobie moje początki z blogowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Pozazdrości takiej liczby obserwatorów, to nie lada motywacja, by tworzyć, pisać.

    Chciałabym kiedyś u siebie doczekać się choć jednaj piątej tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że kiedyś sama nie wierzylam , że dojdę choćby do 500 , a tu taka miła niespodzianka i aż chce mi się pisac :)

      Usuń
  52. Bardzo dobry post, w sam raz dla osób, które jeszcze nie mogą się ''połapać'' w blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawy, oryginalny i pomocny post. :) Dopiero zaczynam i nie mogę "połapać" się w blogowaniu. Wezmę sobie te rady do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo pomocny wpis. ja sama zwróciłam ostatnio większą uwagę na grafikę mojego bloga. muszę trochę posiedzieć w temacie i bardziej ją uatrakcyjnić. nie będzie to łatwe, bo moje zdolności graficzne są równe zeru, ale jak mówią: wszystko jest dla ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przydatny wpis. Ja raczej te zasady realizuję. Bynajmniej się staram :) najbardziej dbam o zdjęcia, może też przez to, że moim hobby jest fotografia.

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajny post i mogę podpisać się pod każdym punktem :) chociaż zdaję sobie sprawę, że czasami popełniam błędy, no ale nie ma ludzi perfekcyjnych :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  57. Te komentarze z zaproszeniami do bloga lub do wzajemnej obserwacji i mnie denerwują :D Ale najgorsze jest chyba to jak ktoś nie czyta posta i np. pod notką z niezbyt pochlebną recenzją napisze, że po przeczytaniu tego na pewno się skusi, bo to świetny produkt... Mam wtedy ochotę trzasnąć go młotkiem, bo to zwyczajne nieszanowanie czyjejś pracy :c :d

    OdpowiedzUsuń
  58. zgadzam się z wszystkim. Komentarze o których mówisz np. "obserwujemy" to chyba najgorsze co może być, jak staram się odwiedzać komentujących to osoby które zostawiają takie komentarze omijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Twoje rady są naprawdę fajne i zgodzę się z nimi w stu procentach. Od porządnie przygotowanej notki po w miarę możliwości dobrej jakości zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja jestem początkującą blogerką, jeśli można to tak nazwać, bo to mój 3 blog (mam nadzieję, że już nie będę nic zmieniać) i fakt faktem, coraz częściej spotykam blogi, które są tworzone tylko pod współpracę. Nie mam nic do tego, bo przecież wiadomo, że jak kusi nas coś i możemy mieć to za darmo, to jest fajnie, ale tak jak napisałaś - za 5zł nie możemy się "sprzedawać", bo przecież cała blogosfera wtedy traci a my jesteśmy postrzegani jako łatwy łup do reklamy.

    A jeśli chodzi o zapisywanie ilu obserwatorów przybyło, to bardzo fajny pomysł :) Będę sobie co kwartał robić takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wydaje mi się, że post przyciągnęłam myślami :) Porady od " doświadczonych " blogerek są nieocenione ;)
    Mogłabyś polecić jakiś prosty program do obróbki zdjęć?
    Początki przeważnie nie są łatwe, ale najważniejsze to starać się wytrwać w prowadzeniu bloga. To takie zobowiązanie, które powinno cieszyć i motywować do dalszego ulepszania.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja właśnie ostatnio zbyt dużo recenzji dodaje :) muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ciekawy post ja dopiero zaczynam
    Więc dzięki za kilka rad

    OdpowiedzUsuń
  64. ech... staram się jak mogę ale mam wrażenie coraz częściej że to bez sensu :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Mądrze napisane. Nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak dla mnie, na początkową bloggerkę to bomba! Jesteś świetna po prostu! :-) Kiedys mialam blogspota, wlasciwie jakis czas temu i usunęłam, bo byly i przykre komentarze. Od razu kiedy z powrotem zalozylam szukałam mojej włosomaniaczki! :-) Uwielbiam czytać Twoje recenzje, wpisy, są urozmaicone, nie tylko o włosach! :-) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  67. Osobiście za mój największy "problem" uważam za długie posty. Staram się pisać krócej, siadam z założeniem "strzelenia szybkiej recenzji" a wychodzi jak zawsze czyli długaśnie :) Ale to dlatego, że staram się rzetelnie. A opis producenta daję, żeby mi czytelnik nie uciekł ze strony ;) Choć tak jak piszesz, przekłada się to na długość postu i może zniechęcać.
    Prowadzę bloga od roku, ale dopiero od kilku miesięcy regularnie. Wszelkie linki do siebie, nachalne zaproszenia i tego typu "zachęty" zawsze wydawały mi się nie na miejscu. Co po dużej liczbie obserwatorów i komentatorów kiedy nie przekłada się to na jakość. Wiadomo, że nie każdy komentarz jaki zostawiam jest odkrywczy, ale czytam to co, ktoś piszę i staram się docenić czy pokazać swoje zainteresowanie, kiedy mogę zrobić to szczerze.
    A tak w ogóle, prowadzenie bloga zajmuję naprawdę dużo czasu, czy tylko mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Prosto i na temat :) i nie ważne czy tyczy się kosmetyków czy kotów-wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeden mój blog: literacko-malarsko-fotograficzny jakoś sam się obronił, nie robiłam w sumie nic, poza spełnianiem pasji: pisaniem, rysowaniem, malowaniem itd. Teraz wtopiłam się w makijaże i przyjęłam tę samą strategię: nic na siłę, z czasem samo wychodzi, jak się jest konsekwentnym :) Więc moja recepta: wytrwałość i robienie po swojemu, bez względu na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pomocny wpis, sama jestem na początku drogi :) zastanawiam się tylko co to znaczy mieć bloga pod współpracę i że dużo jest takich blogów, ja czegoś takiego nie rozpoznaje i nie widzę więc byłabym wdzięczna gdyby ktoś mi to wytłumaczył :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Naprawdę pomogłaś mi tydzień temu miałam bodajże 42 obserwatorów ? dzięki twoim radą zdobyłam 5 nowych , dla mnie to sukces dziękuje jeszcze raz by-julqa.blogspot.com ;*


    OdpowiedzUsuń
  72. Blog to nie wyścig szczurów- dobrze powiedziane. Ja lubię bloga ponieważ mogę sobie popisać o tym co mnie trapi, cieszy, fascynuje. Ot tak po prostu oderwanie od rzeczywistości i wygadanie się hehe

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej! Przeczytałam ten wpis od deski do deski dwa razy. Dziękuję! W imieniu swoim jak i wielu innych początkujących. Dopiero zaczynam, a Twoje cenne uwagi z pewnością mi w tym pomogą.:)
    Ściskam! M.
    ssimpleliffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję za cenne rady :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Większość chce aby jego blog oglądały tysiące :) Ja też bym chciała ale to nie tak łatwo zrobić :)

    http://dziecko-malenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo trafne uwagi. Mnie też denerwują wpisy "zapraszam do mnie" albo "koment=koment". Nie komentuję wtedy na 100%. Większość blogów ma możliwość podlinkowania adresu swojego bloga w komentarzu i wydaje mi się, że to w zupełności wystarcza. Bloga założyłam dosyć niedawno i pewnie nie uda mi się uniknąć wszystkich błędów, ale mam pomysł, który chcę realizować, a na to potrzeba czasu. Nic się samo nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  77. O czym napisać pierwszy wpis na blogu? Opowiedzieć o sobie?

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam tylko jedno pytanie, zakładając bloga o czym powinien być pierwszy wpis? Powinnam opowiedzieć o sobie?

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajnie to wszystko zebrałaś w kupę ;) Pochwalę Cię za odwagę napisania prawdy o dziewczynach wychwalających produkt czy sklep bo z nim współpracuje ;)
    /Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja piszę bloga podróżniczo-emigracyjnego i muszę przyznać, że sprawia mi to olbrzymią frajdę. Przede wszystkim robię to dla samej siebie, a nie dlatego, żeby zdobyć rzeszę czytelników. Oczywiście jest mi bardzo miło, gdy widzę, że ktoś czyta moje wpisy, ale nie jest to moim priorytetem. Dzięki blogowi rozwijam przede wszystkim siebie, swój styl pisania, zainteresowania. Jest to też dla mnie rodzaj pamiętnika. Fajnie będzie za 5 lat poczytać o tym, co pisałam wcześniej. Wspomnienia z podróży tak szybko się zacierają...No i przede wszystkim nie piszę "pod publikę", ale o tym, co naprawdę mnie interesuje i z tego jestem dumna. Pozdrawiam wszystkich bloggersów! Piszcie dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  81. świetnie to wszystko napisałaś. Nie omieszkam spróbować i skorzystać z rad :)
    Miło się czyta to wszystko co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Dzięki, że napisałaś te rady. Dopiero zaczynam więc bardzo się przydadzą :)
    Zgadzam się w 100% z powyższą notką!

    OdpowiedzUsuń
  83. To co napisałaś jest naprawdę bardzo mądre i o niektórych sprawach nawet nie myślałam w ten sposób. Otworzyłaś mi oczy na niektóre rzeczy. Na pewno skorzystam, tym bardziej, że dopiero zaczęłam prowadzić blog.
    Pozdrawiam :)
    http://hivikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. bardzo fajny tekst, wystrój bloga mi się podoba, więc będę tu zaglądała częściej! :)
    zaczynam prowadzić bloga i uwierz, Twoje rady naprawdę sobie wezmę do serducha !
    dzękuję!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny post, na prawdę bardzo pomaga w blogowaniu dla początkujących takich jak ja i będę się starać korzystać z rad jakie dałaś! :)
    melanix222.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję Za radę popełniałem kilka błędów Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  87. świetny blog, obserwuję i liczę na to samo :3
    http://wikt0ria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja dopiero zaczynam, a w sumie prowadzę bloga od lipca 2013 roku, a mam dopiero 100 obserwatorów, kiedy patrzę na np ciebie, zdobyłaś 1000 w ciągu roku a ja marne 100, to mnie nie motywuje i nie wiem sama co jest nie tak ;/

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. pomocne, na pewno skorzystam z twoich rad! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo cenne rady, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem, ale mam nadzieję że dzięki takim podpowiedziom od osoby, która ma już tak pokaźny zbiór obserwatorów, wkrótce i do mnie przyjdą pierwsi czytelnicy - miłośnicy butów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetne rady,dziękuje pomogłaś mi <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo przydatne porady, które stosuję od początku powstania mojego bloga, a jednak nie mogę się wybić. Mimo wszystko to co robię, sprawia mi przyjemność i może za jakiś czas coś się zmieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej. Bardzo przydatny artykuł, zwłaszcza, że zaczynam swoją przygodę z blogowanie. Ciężko jest od razu wejść w świat blogowania, więc ja bardzo dokładnie staram się dobierać posty o których piszę. Blog ujrzy światło dzienne w tym tygodniu i już nie mogę się doczekać. Przyznam, że bardzo ale to bardzo się denerwuje czy w ogóle będę miała czytelników, czy nie. Sciskam i dziękuje. Ania

    www.handyguide.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Właśnie, bardzo mądrze napisane:) Ja często mam spamy pod postami typu "Super blog, wpadnij też do mnie sjdhghs.blogspot.com", a tak naprawdę wcale mnie to nie zachęca do obejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  95. dobre rady :)
    chętnie skorzystam, zwłaszcza że chcę by mój blog się rozwinął :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. moim zdaniem bardzo fajny wpis, zwłaszcza pomocny dla osób początkujących - jak ja. warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  97. Dziękuję za ten wpis. Miałam już zacząć rozpaczliwie zostawiać komentarze z prośbą rewizytę. Myślałam, że inni tak robią, bo skąd biorą czytelników? Ale jak widać pozostaje robić coś najlepiej jak się potrafi (w tym wypadku SOLIDNIE zając się prowadzeniem bloga) i czekać cierpliwie na "nagrodę". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo przydatny wpis, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z blogowaniem, w tym ja :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Chyba każdy powinien wypracować sobie sam swoich czytelników, jak dobra gazeta;) W sumie trafiłam tu przypadkiem, ale poczytałam trochę i masz sporo racji; jest multum blogów modowych, urodowych itd - ja co prawda piszę w zupełnie innych tematach, ale lubię czasem zajrzeć tu i ówdzie - pojawia się momentami ochota krzyknąć tym dziewczynom w twarz "zróbcie tu porządek!". Myślę, że taki post jak Twój to idealny organizer dla takich nieopierzonych jeszcze blogerek w klimacie kosmetyków. Mnie nie pomógł, ale nie był przeznaczony dla mnie :) W każdym razie - miło się czyta, pewnie jeszcze tu zajrzę;) Grzecznie zapraszam też do siebie, ale nie zmuszam;)

    OdpowiedzUsuń
  100. bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo przydatne rady :) w połączeniu z cierpliwością wierzę w ich stuprocentową skuteczność .

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny post :) I bardzo przydatny :) Ja nie mam popularnego bloga, ale cóż :) Widocznie pisze bzdury, ale ja chcę je pisać i tyle.

    Zainteresowanych zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Fajny wpis! Ja właśnie przyszłam tu w sprawie mojego bloga... N niektórym się może wydawać że w takim szybkim czasie to dużo, ale... no nie wiem... uważam że to jest jak jedno ziarenko piasku na pustyni... liczę, że to się zmieni, dzięki temu poście ;3

    OdpowiedzUsuń
  104. Właśnie zaczęłam prowadzić bloga, a twojd rady bardzo mi się przydadzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Super porady, sama dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i co da sie zauważyć nie mam wielu czytelników. Pomimo to staram sie, bo mam nadzieje, ze każde staranie zostanie kiedys docenione przez innych. Niestety musze popracować nad wyglądem bloga... Z pewnością miło mi bedzie jak ktos mi pomoże. (Na co ja liczę, haha :D) dodaje do obserwowanych, nie liczę na żaden rewanż, ale na pewno bedzie mi miło jezeli ktos sie skusi na odwiedziny. Worldwithmary.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetne porady :))
    Na pewno z nich skorzystam, bo... spójrzmy prawdzie w oczy mój blog nie jest przez nikogo czytany..

    Pozdrawiamy- M&C

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam. Również staram się prowadzić bloga ale mało osób tam zagląda
    (www.zwalcznude.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  108. Witam. Również prowadzę bloga ale mało osób go odwiedza. Skorzystam z rad:)
    (www.zwalcznude.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  109. Poruszyłaś bardzo istotne zasady jak zdobyć popularność. Wiele osób z pewnością z nich skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Masz rację. Dziękuję za cenne rady. Choć ja wolę jak ktoś się rospisuje na ciekawt temat niżeli napisze trzy zdania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Mam już za sobą pierwszy wpis dziękuję za rady :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja także dzieki tym radą zdołałam uzyskąć 10 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Wow, ja mam dwa wpisy i jeszcze nie mam żadnego obserwatora i nwm gdzie robię błąd...

    OdpowiedzUsuń
  114. http://allexxiss.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  115. mnie strasznie irytują te "obserwka za obserwke ; * ; D" bez sensu miec 200 oberwatorow ktorzy nawet nie wchodzą na twojego bloga...
    Zapraszam: patrycja.paulinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Prawda,prawda. Wszystko się zgadza.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetne rady. Bardzo przydatne :)
    http://gabu-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Kilka miesięcy temu zaczęłam prowadzić swojego bloga, ale jakoś za dużo było wszystkich blogów na temat włosomaniactwa, więc pisanie tego samego co inne blogerki nie przynosiło mi prawie żadnych odwiedzin, teraz postanowiłam to zmienić, i dzięki Twoim radom mam nadzieję, że mój blog będzie się coraz bardziej rozwijał, a parzy tym będą obserwatorzy ; )

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetne rady i podpowiedzi. Dopiero zaczęłam prowdzić bloga i nie wiedziałam zabardzo jak zdobyć obserwatorów. Dzięki tobie wiem trochę więcej.
    http://mybook3213.blogspot.com/ Zapraszam tych co lubią czytać książki fantasy z nutą romnsu.

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetne rady i pomoce. Dopiero zaczęłam prowadzić bologa i niezabardzo wiedziałam jak zdobyć obserwatorów. Dzięki tobie wiem trochę więcej.
    http://mybook3213.blogspot.com/ Zapraszam tych co lubią czytaś książki bądź opowiadania fantasy z nutą romansu.

    OdpowiedzUsuń
  121. szczerze mówiąc na Twojego bloga weszłam przypadkiem. I tak sobie czytam i czytam i czytam.. a ten wpis bardzo mi się spodobał, ponieważ sama zaczynam i już wiem, czego NIE robić! I wiem tez, co muszę zacząć robić :) chciałam Ci bardzo podziękować! zabieram się do dalszego czytania, buziaki. :)
    http://missmonos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. jejku :)masz racje, dopiero zaczęłam blogować i naprawdę mi pomogłaś:) dzięki:)
    ja bardzo się interesuje modą i urodą i widze że ty też więc jak będziesz miała chwilkę to zapraszam do mnie http://fashion-and-beauty-nessi.blogspot.com/
    i jeszczed raz ci dziekuje za taki super wpis, bo mi barzdo dużo pomógł

    OdpowiedzUsuń
  123. dziękuję za rady my dopiero zaczynamy i jeszcze nikt nas nie czyta ale itak piszemy dalej ;3

    OdpowiedzUsuń
  124. http://bffoliwianatka1.blogspot.com/ dziękuję za rade my dopiero zaczynamy i nikt nas nie ogląda jak by ci się chciało wejść i coś nam doradzić były byśmy wdzięczne a i blog prowadzę z przyjaciółką <3

    OdpowiedzUsuń
  125. http://bffoliwianatka1.blogspot.com/ jak by ci się chciało zajrzysz i doradzisz nam coś bo ns nikt nie czyta i myślę że ciekawie piszemy a i prowadzę blog z przyjaciółką

    OdpowiedzUsuń
  126. Świetny wpis, zapraszam do siebie :)

    Ok, tylko żartowałam :D A tak serio, to świetne rady dla początkujących blogerek jak ja. Też początkowo myślałam, że komentarzami w stylu mojego żarciku powyżej zjednam sobie czytelniczki, ale có, chyba jednak nie bardzo :D Myślę, że grunt to być szczerym i autentycznym, bo nikt z nas nie lubi obłudy. A co do współprac- faktycznie zalewa mnie krew jak widzę wpis pod tytułem ' dostałam 3456 paczek' a pod spodem litatnia na temat rozmaitych zalet produktów... To co najmniej podejrzane.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  127. W końcu przeczytałam jakieś dobre rady na temat blogowania, sama jestem początkująca :) na pewno z nich skorzystam, bo zależy mi na czytelnikach, a jakby nie było to chciałabym mieć poczucie świadomości, że mam dla kogo pisać :)
    http://exclusivefashionandtrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Interesujące wskazówki.
    Lubię krążyć po 'okolicznych' blogach i łapać pielęgnacyjne nowinki - będę wcielać je w życie.

    OdpowiedzUsuń
  129. Sama dopiero co zaczynam dlatego też trafiłam na Twojego bloga który przyda mi sie bo widze, ze jestes włosomaniaczką :) a ja problemy ze swoimi kudełkami mam hehe..
    Co do postów najlepsze sa te takie szczere, nie lubie blogów gdzie dziewczyny zachwalaja kosmetyki te drozsze a na tansze nie zwracaja uwagi...
    Fajnie jest sie dzielic z kimś swoją pasją i robic to dla przyjemnosci a nie dla kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Naprawdę genialny blog :) Ja też dopiero zaczynam i nie bardzo mi idzie :(

    Zapraszam do mnie, obserwuję mocih obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Właśnie sama założyłam bloga i jak przeczytałam twoje rady, stwierdzam że właśnie nic na siłę. Czytelnik i tak się znajdzie prędzej czy później... Nie dziś to może za tydzień. A z tym na siłę łapaniem firm do współpracy to prawda. Sama przez wiele lat czytam blogi kosmetyczne, recenzje i jak widzę osobę która dostaje pakiet kosmetyków i rozpływa się w zachwytach nad nimi a potem idę i kupuje taki zestaw w sklepie i efekt jest odwrotny, przestaje czytać takiego bloga. Grunt to rzetelna opinia. Pozdrawiam i będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo cenne rady, szczególnie dla początkujących blogerów. Na pewno będą dla mnie pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  133. http://xunrealizablex6.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Na prawdę cenne rady. Gdyby nie Twój post, pewnie nadal w komentarzach do czyjegoś postu pisałabym nazwę swojego bloga, aby zdobyć czytelników. Mam już bloga około dwóch miesięcy, a wyświetlenia są małe (ponad 2600). Mam nadzieję, że gdy zastosuję Twoje rady już niedługo na moim blogu pojawi się o wiele więcej obserwatorów czy wyświetleń. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  135. Blog bez czytelników to nie blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...