czwartek, 1 sierpnia 2013

JAK PRZYSPIESZYĆ POROST WŁOSÓW ? ULUBIENIEC

Cześć Dziewczyny!
Zbliża sie włosowa aktualizacja. Zapowiem , że od ostatniego cięcia trochę podrosły i na głowie pojawiło się mnóstwo BH! :) . A więc mam dla Was recenzję serum na porost włosów od sklepu Skarby Syberii .Wypadałoby przedstawić sprawcę całego ''ambarasu'' , a mianowicie :



Serum stosowałam przez ponad 2 tygodnie , ale regularnie 2 tyg. i bardzo mnie zdziwiło , że po tak krótkim czasie uzyskałam efekty. Zacznę standardowo :) Serum zamknięte jest w bardzo wygodnej buteleczce z atomizerem co też niesamowicie ułatwia aplikację. Jesli chodzi o zapach to niektórzy kojarzą go z środkiem do czyszczenia CIF. Mi kojarzy się z czymś do czyszczenia więc coś w tym jest , ale nie czujemy go po nałożeniu na skórę głosy. A teraz najważniejsze czyli działanie : Prawdziwy efekt zobaczycie za 2 dni we wlosowej aktualizacji. Teraz musicie mi uwierzyć na słowo. Po tych 2 tygodniach regularnego stosowania na mojej skórze głowy pojawiła się mega armia baby hair ! Jesli o porost włosów chodzi to zauważyłam , że serum poruszyło je do wzrostu. Jestem pewna , że to jego sprawka , ponieważ mimo wielkiego planu na przyspieszenie porostu stosowałam tylko ten produkt. (Z moimi planami tak właśnie wychodzi hehe). Plus nie tylko za działanie i buteleczkę , ale równiez za godny podziwu skład , który prezentuje się o tak :


Althaea Officinalis Extract(prawoślaz), Shizandra Chinesis Officinalis Oil(cytryniec chiński), Panax Ginseng Extract(żeń-szeń), Melissa Officinalis Leaf Oil(melisa), Arctium Lappa Root Extract(łopian), Urtica Dioica Extract(pokrzywa), Betula Alba Extract(ekstrakt z kotków brzozowych), Yeast Extract Capsicum Anuum Fruit Extract(drożdże piwne), Climbazole(papryka ostra), Allantonin, Pantothenic Acid, Neolone.


Czyż nie jest piękny ? :)

Cena : tutaj z 30% rabatem KINGABLOG (na wszystkie podukty , wystarczy wpisać przy podsumowaniu zamówienia)  kupicie je za 17,40zł
Dostępność : klik   
Mogę podsumować ten produkt jednym zdaniem : To serum stało się moim ulubieńcem ! Po prostu działa i będę do niego wracać. A Wy miałyście to serum ? Również tak jak i ja jesteście z niego zadowolone ?  Jakie jest wasze ulubione serum ?

121 komentarzy:

  1. Mialam i bylam zadowolona. Na wypadanie byl za slaby ale przyspieszal porost :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się - porost daje mega, ale z wypadaniem sobie nie radzi i babyhairów miałam po nim niewiele.

      Usuń
    2. Fakt na wypadanie nie , ale na porost owszem i to bardzo :)

      Usuń
  2. brzmi ciekawie, a akurat szukam czegoś na porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna , że będziesz zachwycona bo już czytałam o nim kilka pozytywnych recenzji :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dowiedziałam się , że będzie dostępny w przyszłym tygodniu więc warto się wstrzymać i poczekać :)

      Usuń
  4. Kurczę, kusi mnie to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Jak już będzie dostępny to koniecznie będę musiała go upolować.
    A skład ma faktycznie fantastyczny no i akurat zapuszczam włosy. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest super co przekłada się tez na działanie :)

      Usuń
  6. Heh a ja właśnie niedawno kupilam, jak bylo na promocji za ok. 16zl w skarbachsyberii :D Jeszcze nie uzywalam, bo jestem na wakacjach, ale juz nie moge sie doczekac! :) Mam nadzieje, ze przyspieszy porost, przydaloby sie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  7. Serum znalazło się również w moich ulubieńcach, jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Kolejna osoba to potwierdza :)

      Usuń
  8. Akurat zaczęłam je stosować ;-) używałaś codziennie?
    Bo ja zamierzam tak jak zaleca producent, czyli 2-3 razy w tym, jestem ciekawa czy przy takim stosowaniu będą efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam codziennie no chyba , że mi się raz na jakiś czas zapomniało ;)

      Usuń
  9. Czaje sie na to serum od kilku miesiecy i chyba jednak kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwię się że działa bo skład ma bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  11. to coś dla mnie włosy niestety mi w ogóle nie rosną :/

    OdpowiedzUsuń
  12. zaintrygował mnie bardzo...bardzo....baaaaardzooo mocno *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wkradł się błąd w opisie składników, Yeast to są drożdże, Capsicum Anuum to papryczka, a klimbazol to składnik o działaniu grzybobójczym :)
    Sama jestem ciekawa tego serum, ale boję się, że melisa spowoduje u mnie pogorszenie stanu skóry :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Pomyliłam kolejność ;)

      Usuń
  14. a jak stosowałaś, tylko psikałaś czy tez robiłaś masaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psikałam i robiłam masaż- masaz to klucz do sukcesu :)

      Usuń
  15. Dzisiaj właśnie zabieram się za jego testowanie. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się równie dobrze jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O coś ciekawego :) może przyda się kiedyś:D jak zachce mi się ściąć włosy a potem znów wyhodować długie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem załamana po ostatniej wizycie u fryzjera, więc muszę ten produkt kupić. Może w szybkim czasie odzyskam moje 15 cm

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc, zainteresowałaś mnie tym serum :) nie miałam jeszcze żądnego przyspieszacz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy najbliższym zamówieniu z pewnością sięgnę po niego bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  21. Jako że niedługo będę musiała odwiedzić fryzjera, to bardzo mnie zaciekawił ten produkt. Bardzo mnie do niego zachęciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo to warto wypróbować, jak dotąd na mnie nic nie działało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że to zadziała-liczę na to :)

      Usuń
  23. Mam ale jeszcze nie stosowałam. Ciekawe czy u mnie tez będą takie dobre rezultaty!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja znów od wtorku piję drożdże i to zaraz zamówię! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się przemóc do ich picia :)

      Usuń
  25. jak skończy mi się olejek Khadi to myślę, że w to cudo zainwestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurrrde, mam jeszcze 2 wcierki do wypróbowania w kolejce, ale się napaliłam na te serum <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak myślisz czy ten produkt można spotkać w rossmanie lub w aptece? Czy to tylko na tej stronie raczej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety stacjonarnie w rossmannie i aptece nie kupisz :(

      Usuń
  28. własnie dziś zastosowałam je pierwszy raz, i jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czeka w kolejce na swoją porę. Mam nadzieję, że się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  31. jest na mojej liście zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  32. kilka dni temu nabyłam to serum i mam zamiar zacząć stosować od przyszłego tygodnia. mam nadzieję, że u mnie też się popisze! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. o fajny nie słyszałam o nim muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę!
    Bardzo chciałabym je wypróbować, ponieważ moje włosy stanęły w miejscu.
    Kiedyś na pewno kupię, ale póki co muszę dorwać coś stacjonarnie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak często je stosowałaś? Codziennie, czy razy w tygodniu jak zaleca producent?

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę go mieć w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha i MIAŁAM kasę na koncie. :D dobrze, że napisałaś o tym produkcie, moje włosy chyba przestały rosnąć. Ale jesteś winna mojemu ubóstwu niedobra Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z niecierpliwością czekam do 10............... :D

      Usuń
  38. Przyglądałam mu się, ale ostatecznie go nie kupiłam. Po Twojej rekomendacji już wiem, że przy kolejnych rosyjskich zakupach na pewno je kupię :)
    Teraz powróciłam do wcierki Jantar i też już jakieś świeżaki zaczęły się pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja stosuję już drugą buteleczkę-fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. A ile przyspieszył Ci porost? ja walczę o każdy centymetr od roku, ale jakoś niezbyt mi idzie, dwa razy byłam przez ten rok u fryzjera i jestem w punkcie wyjścia spowrotem:( zapraszam do siebie http://variouslylegumelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. zapiszę sobie może i u mnie się rewelacyjnie spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na allegro jest za 20 zł i 50 gr ,
    http://allegro.pl/aktywne-ziolowe-serum-agafii-na-porost-wlosow-i3416435048.html
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  43. Skład ma świetny a jeszcze jak działa to muszę mu się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  44. kupię na pewno, jak tylko się pojawi. Za tą cenę warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakoś nie mam zaufania do kosmetyków ze wschodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też , nie tylko kosmetyki ale w ogóle zawsze było takie przekonanie że ruskie to zacofane gorsze i w ogóle , co innego jakby to było cos niemieckiego

      Usuń
  46. Na razie stosuję kozieradkę, ale potem może to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Używam od 2 tyg, ale póki co cisza. Przestraszyłas mnie z tymi bh - mam ich dość, a chciałam jedynie żeby na długości mi przybyło:) No i gdyby mniej wypadały też bym się nie obraziła:/

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam o nim że jest dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam go jednak jak na razie wylądował w zapasach ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. mam, używam od miesiąca :) kupiłam stacjonarnie we Wrocławiu za 18 zł ;)
    zauważyłam sporo baby hair, ale przyrost raczej standardowy - 2 cm. zobaczymy co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz powiedzieć, się w jakim sklepie można go dostać we Wrocławiu?

      Usuń
  51. czy nadaję się dla mężczyzn, szukam czegoś dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, ze nie dostarczaja za granice.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem na etapie zapuszczania włosów i powoli zauważam u siebie syndrom zwany włosomaniactwem :) Muszę mieć ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, czy dalej za uprzejmością Pani bloga można kupować produkty w Skarbach Syberii z 30% rabatem? ja zamówiłam produkty na kwotę 77,7 i odjęto mi 14,94, a z 30% rabataem powinno być 23.31 zł. Czy promocja dalej obowiazuje czy coś sie zmieniło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal obowiązuje :) -30 nalicza na produkty, które nie sa przecenione :)

      Usuń
  55. Mam to serum ;) Muszę się zabrać za testowanie. Zobaczymy czy u mnie się spradzi


    zapraszam do mnie ;) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jak czesto go stosowalas?

    OdpowiedzUsuń
  57. ale stosuje sie go na suche wlosy tak?? ja mam takie raczej przetluszczajace sie i mam obawe ze jak tym spsiukam, wyschna to pozniej beda juz do niczego.. jak bylo u Ciebie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na suche włosy, a raczej na skórę głowy. Spokojnie nie przyspiesza przetluszczania :)

      Usuń
  58. mam, ale coś nieregularnie stosuję i efektów brak, muszę się zmobilizować do codziennego psikania jednak, bo robię to coraz rzadziej. no pozwolić zostać na włosach jak najdłużej... przy codziennym myciu to trochę się ogranicza w czasie.
    marta

    OdpowiedzUsuń
  59. aha, już wiem, czemu nie stosuję go regularnie... na umytych włosach tworzy jakąś sztywną powlokę i robią się niezbyt miłe... Teoretycznie wygląd ok, ale samopoczucie niespecjalnie. macie jakieś pomysły jak go stosować, żeby mieć jednocześnie świeże włosy??
    marta

    OdpowiedzUsuń
  60. Gdzie można dostac ten produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przez internet. Wpisz w google i wyświetli Ci się kilka sklepów :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...